abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114723987
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:21 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Het alternatief is nog slechter: mensen selecteren op hun afkomst.
Selecteren?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 16:21:56 #92
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_114723990
quote:

[..]

Je moet mensen selecteren op hun opleiding. Kansloze woestijnfiguren hebben gewoon niks te zoeken in een kennisland als Nederland
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_114723994
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Toch wel aan de meerderheid van den voorwaarden :Y
Maar je kan het dus niet gebruiken als voorbeeld om aan te tonen dat het aan de Islam ligt.
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
pi_114724013
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat zou dat probleem wel oplossen ja. Wat dat betreft hoop ik gewoon dat de crisis vernietigend toe gaat slaan, dan gaat het gros van die knakkers misschien lekker weg als hier niets meer te halen is.
Bouwen wij de boel gewoon weer op.
Hahaha, ik kan mij herinneren dat de vorige keer toen Nederland opgebouwd moest worden er massaal Turken en Marokkanen werden geïmporteerd. Ik denk eerder dat Nederlanders (zover je dat bent) naar het buitenland zullen trekken.

Daarnaast snap ik jou echt niet man, jij voedt jezelf de hele tijd met haat jegens de Islam of Moslims. Op elk uithoekje van FOK! waar er op Moslims gebashed kan worden ben jij te vinden. Heb je niets anders waaraan jij jouw tijd nuttig aan kan besteden?

Soms begin ik echt te geloven dat jij een hele nare ervaring (gepest) hebt gehad met Moslims en dat je daardoor zo'n generaliserend beeld hebt ontwikkeld. Volgens mij bevatten de meeste mensen ook niet dat Turkije en zelfs Marokko al aardig verwesterd zijn, de steden in ieder geval.
If not now, then when.
pi_114724019
quote:

[..]

Dat is het alternatief voor wat precies? En waarom zou selecteren op afkomst een probleem zijn? Dat gebeurt al decennia, zo is je afkomst van belang om te bepalen of je het land überhaupt mag betreden zonder visum.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114724022
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:21 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Je moet mensen selecteren op hun opleiding
Zoals Australie, je mag er pas wonen zodra je veel geld op je bankrekening hebt?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 16:23:08 #97
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_114724026
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:22 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Maar je kan het dus niet gebruiken als voorbeeld om aan te tonen dat het aan de Islam ligt.
Nee het ligt niet aan de Islam...het ligt aan de Marokkanen....
  vrijdag 27 juli 2012 @ 16:24:29 #98
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_114724075
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:23 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Nee het ligt niet aan de Islam...het ligt aan de Marokkanen....
En eventueel hun interpretatie en/of gebruik van de Islam.
pi_114724095
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hahaha, ik kan mij herinneren dat de vorige keer toen Nederland opgebouwd moest worden er massaal Turken en Marokkanen werden geïmporteerd. Ik denk eerder dat Nederlanders (zover je dat bent) naar het buitenland zullen trekken.
Oh dat gelul weer. Dat gelooft jouw soort echt he? :D
Man de opbouw is gedaan door mensen als MIJN opa en oma. Pas toen die gereed was kwamen DECENNIA daarna pas wat gastarbeiders om TIJDELIJK te werken omdat er teveel werk was. Alleen bleven ze niet tijdelijk, ze bleven hangen en lieten familie overkomen.

quote:
Daarnaast snap ik jou echt niet man, jij voedt jezelf de hele tijd met haat jegens de Islam of Moslims. Op elk uithoekje van FOK! waar er op Moslims gebashed kan worden ben jij te vinden. Heb je niets anders waaraan jij jouw tijd nuttig aan kan besteden?
Ga je me daarom uitschelden via de PM? :')
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 16:25:04 #100
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_114724096
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nederland was allang opgebouwd. Dat is in de jaren 50 gebeurd. De economische boom van de jaren 60/70 heeft niks met wederopbouw te maken
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_114724099
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:15 schreef Gia het volgende:
Maar wat is dan precies de reden dat deze jongeren een meisje, dat normaal gekleed is, voor hoer uitmaken? Wil hier graag antwoord op krijgen van een moslim.
Dus niet 'uit armoede', want armoede is geen reden om een wildvreemd meisje voor hoer uit te schelden. Slechte opvoefing ook niet. Geloof volgens velen ook niet.

Wat dan?
Vraag het ze de volgende keer dat je ze ziet, hoe moet een moslim dit weten?
pi_114724168
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh dat gelul weer. Dat gelooft jouw soort echt he? :D
Man de opbouw is gedaan door mensen als MIJN opa en oma. Pas toen die gereed was kwamen DECENNIA daarna pas wat gastarbeiders om TIJDELIJK te werken omdat er teveel werk was. Alleen bleven ze niet tijdelijk, ze bleven hangen en lieten familie overkomen.

[..]

Ga je me daarom uitschelden via de PM? :')
Het gaat erom dat zodra er werk is wat opgeknapt moet worden jullie liever gast arbeiders importeren om die vervolgens te bashen. Maarja, nu ben ik een beetje aan het generaliseren terwijl ik van dit land houd en ook van de Nederlanders.

Ja, jij bent ook een ongelooflijke kneus, geen twijfel over mogelijk. ;)
If not now, then when.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 16:29:15 #103
3542 Gia
User under construction
pi_114724267
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:16 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Waarom wil je antwoord van een moslim als deze aso's helemaal niks te maken willen hebben met de islam?
Omdat niet-moslims alleen maar komen met antwoorden als: volgens hun geloof, blabla...
pi_114724305
Denk je dat moslims op
FOK! in direct contact staan met dat tuig?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 16:30:57 #105
379986 GoobyPls
pi_114724333
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Het gaat erom dat zodra er werk is wat opgeknapt moet worden jullie liever gast arbeiders importeren om die vervolgens te bashen. Maarja, nu ben ik een beetje aan het generaliseren terwijl ik van dit land houd en ook van de Nederlanders.

Wat is je argument? Als Nederlanders zou zijn opgebouwd door Marokkanen moet je slecht gedrag maar tolereren?
pi_114724343
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nee nee nee. Je weet gewoon geen zak over de geschiedenis van NL en gastarbeiders. Er zijn geen mensen gehaald omdat er werk is wat opgeknapt moet worden, er was hier zoveel werk dat buitenlandse werknemers tegen een voor hun vorstelijk salaris ook hier tijdelijk konden gaan werken. De Spanjaarden en Italianen gingen terug, de Turken en Marokkanen bleven.
quote:
Jammer dat je als vluchteling toegelaten bent.

Hier wat leeswerk, onwetende: http://mens-en-samenlevin(...)rs-in-nederland.html

quote:
Na de wederopbouw ging het goed met de economie. De lonen stegen. De productie en de vraag bleven groeien en daardoor ontstond er een tekort aan arbeiders voor zwaar en ongeschoold werk. Rond dezelfde tijd was er in Turkije en Marokko veel werkloosheid. Het werk en de hogere lonen in Nederland trokken Turkse en Marokkaanse mensen en mensen uit de landen rond de Middellandse Zee aan. De Nederlandse regering sloot verdragen met deze landen. En in de jaren zestig kwamen er mensen uit Italië, Spanje, Portugal, Griekenland, Turkije, Marokko, Tunesië en Joegoslavië in Nederland werken. Gastarbeiders werden zij genoemd.
pi_114724357
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat is het alternatief voor wat precies? En waarom zou selecteren op afkomst een probleem zijn? Dat gebeurt al decennia, zo is je afkomst van belang om te bepalen of je het land überhaupt mag betreden zonder visum.
Het alternatief van de steden zoals we die nu kennen. Nu is iedereen vrij om zich te vestigen in een stad. Er komt dan ongetwijfeld gespuis mee. Jij wilt een selectie bij de poort, mensen die kunnen bewijzen dat ze nooit aso gedrag zullen vertonen en hun kinderen ook niet komen erin, en anderen niet. Dat is dus een veel strengere selectie dan nu al decennia gebeurt. Ik ben van mening dat het middel erger is dan het kwaad, en een strengere selectie voor bizarre situaties zorgt.
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2012 @ 16:33:36 #108
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114724427
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Met de Turken is het helemaal niet goed gekomen, het is minder erg als met de Marokkanen. En ja, ik heb een principieel structureel probleem met kanslozen je land binnen halen. Hele steden zijn onderhand amper nog NLs/Europees te noemen, het kost bakken met geld en we hebben er NIETS aan. WAAROM in GODSNAAM al die onzin binnenlaten? :? :? :?

Ik heb een hekel aan mensen die hier heen komen om te profiteren, weigeren zich aan te passen en zelfs eisen dat WIJ ons aan HUN aanpassen, die hele wijken tot Islamitische enclaves omtoveren en als klap op de vuurpijl ook nog eens haatdragend, uitkeringstrekkend, conservatief religieus en crimineel zijn.
De pijnlijke waarheid. Maar benoemen is ondergeschikt aan de portemonnee trekken en humane zelfbevrediging.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  vrijdag 27 juli 2012 @ 16:34:23 #109
3542 Gia
User under construction
pi_114724463
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:25 schreef Peunage het volgende:

[..]

Vraag het ze de volgende keer dat je ze ziet, hoe moet een moslim dit weten?
Omdat het moslims zijn die het doen.
Het feit dat ze zich misdragen, ligt aan de opvoeding, nou ja, gebrek daaraan. Eventueel hangt dat samen met armoede en leven in een achterstandswijk.
Maar waar komt het vandaan dat je iemand die je niet kent, die normaal gekleed is, voor hoer uitmaakt?
pi_114724523
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Het feit dat ze zich misdragen, ligt aan de opvoeding, nou ja, gebrek daaraan. Eventueel hangt dat samen met armoede en leven in een achterstandswijk.
Maar waar komt het vandaan dat je iemand die je niet kent, die normaal gekleed is, voor hoer uitmaakt?
Het zijn geen moslims die dit doen, dat maak jij ervan. Het zijn zich misdragende, slecht opgevoede rotventjes uit een arm gezin in een achterstandswijk. Hoeveel meer redenen wil je nog hebben?
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2012 @ 16:37:02 #111
341203 3-voud
pi_114724573
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:35 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Het zijn geen moslims die dit doen, dat maak jij ervan. Het zijn zich misdragende, slecht opgevoede rotventjes uit een arm gezin in een achterstandswijk. Hoeveel meer redenen wil je nog hebben?
Nog even en het zijn vliegtuigen...
pi_114724583
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, vraag het ze zelf, niet aan moslims op dit forum. Denk je dat dat tuig hier op FOK! zit?
pi_114724597
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:33 schreef 3-voud het volgende:

[..]

De pijnlijke waarheid. Maar benoemen is ondergeschikt aan de portemonnee trekken en humane zelfbevrediging.
Oh het wordt wel degelijk benoemd. Iedereen is klaar met dit gedrag, getuige van alle dumpert filmpjes.
pi_114724633
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:37 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Nog even en het zijn vliegtuigen...
Jij hebt een betere omschrijving?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 16:38:50 #115
3542 Gia
User under construction
pi_114724638
quote:

[..]

Dat is toch geen reden om een meisje voor hoer uit te schelden!
Ze schelden hun zussen, of hun moeder toch ook niet uit voor hoer. Waarom dit meisje wel? Wat heeft ze misdaan dat ze uitgescholden wordt.
pi_114724646
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee nee nee. Je weet gewoon geen zak over de geschiedenis van NL en gastarbeiders. Er zijn geen mensen gehaald omdat er werk is wat opgeknapt moet worden, er was hier zoveel werk dat buitenlandse werknemers tegen een voor hun vorstelijk salaris ook hier tijdelijk konden gaan werken. De Spanjaarden en Italianen gingen terug, de Turken en Marokkanen bleven.

[..]

Jammer dat je als vluchteling toegelaten bent.

Hier wat leeswerk, onwetende: http://mens-en-samenlevin(...)rs-in-nederland.html

[..]

Oké ik geef het toe, je hebt dan waarschijnlijk gelijk. Gelukkig ben ik in ieder geval niet bekrompen zoals jou om uitlatingen als "Jammer dat je als vluchteling toegelaten bent" te maken. Dit bewijst maar weer wat voor een persoon jij bent. Ik ben dan misschien wel niet hier geboren maar ik ben er zeker voor Nederland. Hell, soms kan ik zelfs beter met Nederlanders opschieten dan met mijn eigen, maar dat is voorkeur.

Wat ik nou zo jammer vind is dat door een nieuwsbericht als deze wij "allochtonen" over één kam worden geschoren en zodoende wij anders bekeken kunnen worden terwijl het overgrote deel duidelijk laat zien dat ze het beste van hun leven willen maken. Het is namelijk algemeen bekend dat negatieve dingen vaker opvallen dan positieve dingen.

Het is gewoon jammer man, niet meer minder. Een beetje begrip van jouw kant zou ik waarderen in plaats van zulke bekrompen uitlatingen waar niemand wat aan heeft, jij weet niet eens wat ik maar vooral mijn moeder doormaakt heeft. Schaam je.
If not now, then when.
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2012 @ 16:39:35 #117
341203 3-voud
pi_114724674
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:38 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Jij hebt een betere omschrijving?
Ja, moslims.
Daar gaat de kern van de discussie aan de hand van het onderzoek uit de OP ook over.

Aarde aan Toolshed uit...
pi_114724786
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat is toch geen reden om een meisje voor hoer uit te schelden!
Ze schelden hun zussen, of hun moeder toch ook niet uit voor hoer. Waarom dit meisje wel? Wat heeft ze misdaan dat ze uitgescholden wordt.
Nou volgens mij roepen ze van alles om maar te provoceren. Dit meisje kleedt zich bloter dan zijn familie, wat ik een pluspunt vind, begrijp me niet verkeerd. Dus is ze een hoer in aso logica. Maar ik denk dat het weinig zin heeft om te achterhalen waarom precies omdat dat niet belangrijk is. Het probleem is dat schelden op straat absoluut niet kan. Het is hetzelfde als je afvragen waarom men roept dat de joden aan het gas moeten bij een ajax wedstrijd.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 16:42:14 #119
379986 GoobyPls
pi_114724803
quote:

[..]

Maar waarom zijn dit dan vaker moslimjongeren dan bijvoorbeeld Chinezen?

Nog een artikel om wat olie op het vuur te gooien:
Zweedse blondines verven haar donker uit angst voor verkrachting
http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-verkrachting.dhtml
quote:
Vaak gaat het om moslimjongeren die blonde lokken of losse kledij als een provocatie zien.
pi_114724955
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Oké ik geef het toe, je hebt dan waarschijnlijk gelijk. Gelukkig ben ik in ieder geval niet bekrompen zoals jou om uitlatingen als "Jammer dat je als vluchteling toegelaten bent" te maken. Dit bewijst maar weer wat voor een persoon jij bent. Ik ben dan misschien wel niet hier geboren maar ik ben er zeker voor Nederland. Hell, soms kan ik zelfs beter met Nederlanders opschieten dan met mijn eigen, maar dat is voorkeur.

Wat ik nou zo jammer vind is dat door een nieuwsbericht als deze wij "allochtonen" over één kam worden geschoren en zodoende wij anders bekeken kunnen worden terwijl het overgrote deel duidelijk laat zien dat ze het beste van hun leven willen maken. Het is namelijk algemeen bekend dat negatieve dingen vaker opvallen dan positieve dingen.

Het is gewoon jammer man, niet meer minder. Een beetje begrip van jouw kant zou ik waarderen in plaats van zulke bekrompen uitlatingen waar niemand wat aan heeft, jij weet niet eens wat ik maar vooral mijn moeder doormaakt heeft. Schaam je.
Eerst beledig je heel Nederland door ronduit leugens te verkondigen, dan noem je me een ongelofelijke kneus en als ik daar wat op terug zeg ga je zitten huilen?
Echt zo typerend dit gedrag :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')