Selecteren?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:21 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Het alternatief is nog slechter: mensen selecteren op hun afkomst.
Je moet mensen selecteren op hun opleiding. Kansloze woestijnfiguren hebben gewoon niks te zoeken in een kennisland als Nederlandquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:21 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Maar je kan het dus niet gebruiken als voorbeeld om aan te tonen dat het aan de Islam ligt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Toch wel aan de meerderheid van den voorwaarden
Hahaha, ik kan mij herinneren dat de vorige keer toen Nederland opgebouwd moest worden er massaal Turken en Marokkanen werden geïmporteerd. Ik denk eerder dat Nederlanders (zover je dat bent) naar het buitenland zullen trekken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat zou dat probleem wel oplossen ja. Wat dat betreft hoop ik gewoon dat de crisis vernietigend toe gaat slaan, dan gaat het gros van die knakkers misschien lekker weg als hier niets meer te halen is.
Bouwen wij de boel gewoon weer op.
Dat is het alternatief voor wat precies? En waarom zou selecteren op afkomst een probleem zijn? Dat gebeurt al decennia, zo is je afkomst van belang om te bepalen of je het land überhaupt mag betreden zonder visum.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:21 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Zoals Australie, je mag er pas wonen zodra je veel geld op je bankrekening hebt?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:21 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Je moet mensen selecteren op hun opleiding
Nee het ligt niet aan de Islam...het ligt aan de Marokkanen....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:22 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Maar je kan het dus niet gebruiken als voorbeeld om aan te tonen dat het aan de Islam ligt.
En eventueel hun interpretatie en/of gebruik van de Islam.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:23 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Nee het ligt niet aan de Islam...het ligt aan de Marokkanen....
Oh dat gelul weer. Dat gelooft jouw soort echt he?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, ik kan mij herinneren dat de vorige keer toen Nederland opgebouwd moest worden er massaal Turken en Marokkanen werden geïmporteerd. Ik denk eerder dat Nederlanders (zover je dat bent) naar het buitenland zullen trekken.
Ga je me daarom uitschelden via de PM?quote:Daarnaast snap ik jou echt niet man, jij voedt jezelf de hele tijd met haat jegens de Islam of Moslims. Op elk uithoekje van FOK! waar er op Moslims gebashed kan worden ben jij te vinden. Heb je niets anders waaraan jij jouw tijd nuttig aan kan besteden?
Nederland was allang opgebouwd. Dat is in de jaren 50 gebeurd. De economische boom van de jaren 60/70 heeft niks met wederopbouw te makenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, ik kan mij herinneren dat de vorige keer toen Nederland opgebouwd moest worden er massaal Turken en Marokkanen werden geïmporteerd. Ik denk eerder dat Nederlanders (zover je dat bent) naar het buitenland zullen trekken.
Vraag het ze de volgende keer dat je ze ziet, hoe moet een moslim dit weten?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:15 schreef Gia het volgende:
Maar wat is dan precies de reden dat deze jongeren een meisje, dat normaal gekleed is, voor hoer uitmaken? Wil hier graag antwoord op krijgen van een moslim.
Dus niet 'uit armoede', want armoede is geen reden om een wildvreemd meisje voor hoer uit te schelden. Slechte opvoefing ook niet. Geloof volgens velen ook niet.
Wat dan?
Het gaat erom dat zodra er werk is wat opgeknapt moet worden jullie liever gast arbeiders importeren om die vervolgens te bashen. Maarja, nu ben ik een beetje aan het generaliseren terwijl ik van dit land houd en ook van de Nederlanders.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh dat gelul weer. Dat gelooft jouw soort echt he?
Man de opbouw is gedaan door mensen als MIJN opa en oma. Pas toen die gereed was kwamen DECENNIA daarna pas wat gastarbeiders om TIJDELIJK te werken omdat er teveel werk was. Alleen bleven ze niet tijdelijk, ze bleven hangen en lieten familie overkomen.
[..]
Ga je me daarom uitschelden via de PM?
Omdat niet-moslims alleen maar komen met antwoorden als: volgens hun geloof, blabla...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:16 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Waarom wil je antwoord van een moslim als deze aso's helemaal niks te maken willen hebben met de islam?
Wat is je argument? Als Nederlanders zou zijn opgebouwd door Marokkanen moet je slecht gedrag maar tolereren?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het gaat erom dat zodra er werk is wat opgeknapt moet worden jullie liever gast arbeiders importeren om die vervolgens te bashen. Maarja, nu ben ik een beetje aan het generaliseren terwijl ik van dit land houd en ook van de Nederlanders.
Ja, jij bent ook een ongelooflijke kneus, geen twijfel over mogelijk.
Nee nee nee. Je weet gewoon geen zak over de geschiedenis van NL en gastarbeiders. Er zijn geen mensen gehaald omdat er werk is wat opgeknapt moet worden, er was hier zoveel werk dat buitenlandse werknemers tegen een voor hun vorstelijk salaris ook hier tijdelijk konden gaan werken. De Spanjaarden en Italianen gingen terug, de Turken en Marokkanen bleven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het gaat erom dat zodra er werk is wat opgeknapt moet worden jullie liever gast arbeiders importeren om die vervolgens te bashen. Maarja, nu ben ik een beetje aan het generaliseren terwijl ik van dit land houd en ook van de Nederlanders.
Jammer dat je als vluchteling toegelaten bent.quote:Ja, jij bent ook een ongelooflijke kneus, geen twijfel over mogelijk.
quote:Na de wederopbouw ging het goed met de economie. De lonen stegen. De productie en de vraag bleven groeien en daardoor ontstond er een tekort aan arbeiders voor zwaar en ongeschoold werk. Rond dezelfde tijd was er in Turkije en Marokko veel werkloosheid. Het werk en de hogere lonen in Nederland trokken Turkse en Marokkaanse mensen en mensen uit de landen rond de Middellandse Zee aan. De Nederlandse regering sloot verdragen met deze landen. En in de jaren zestig kwamen er mensen uit Italië, Spanje, Portugal, Griekenland, Turkije, Marokko, Tunesië en Joegoslavië in Nederland werken. Gastarbeiders werden zij genoemd.
Het alternatief van de steden zoals we die nu kennen. Nu is iedereen vrij om zich te vestigen in een stad. Er komt dan ongetwijfeld gespuis mee. Jij wilt een selectie bij de poort, mensen die kunnen bewijzen dat ze nooit aso gedrag zullen vertonen en hun kinderen ook niet komen erin, en anderen niet. Dat is dus een veel strengere selectie dan nu al decennia gebeurt. Ik ben van mening dat het middel erger is dan het kwaad, en een strengere selectie voor bizarre situaties zorgt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is het alternatief voor wat precies? En waarom zou selecteren op afkomst een probleem zijn? Dat gebeurt al decennia, zo is je afkomst van belang om te bepalen of je het land überhaupt mag betreden zonder visum.
De pijnlijke waarheid. Maar benoemen is ondergeschikt aan de portemonnee trekken en humane zelfbevrediging.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Met de Turken is het helemaal niet goed gekomen, het is minder erg als met de Marokkanen. En ja, ik heb een principieel structureel probleem met kanslozen je land binnen halen. Hele steden zijn onderhand amper nog NLs/Europees te noemen, het kost bakken met geld en we hebben er NIETS aan. WAAROM in GODSNAAM al die onzin binnenlaten?![]()
![]()
![]()
Ik heb een hekel aan mensen die hier heen komen om te profiteren, weigeren zich aan te passen en zelfs eisen dat WIJ ons aan HUN aanpassen, die hele wijken tot Islamitische enclaves omtoveren en als klap op de vuurpijl ook nog eens haatdragend, uitkeringstrekkend, conservatief religieus en crimineel zijn.
Omdat het moslims zijn die het doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vraag het ze de volgende keer dat je ze ziet, hoe moet een moslim dit weten?
Het zijn geen moslims die dit doen, dat maak jij ervan. Het zijn zich misdragende, slecht opgevoede rotventjes uit een arm gezin in een achterstandswijk. Hoeveel meer redenen wil je nog hebben?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Omdat het moslims zijn die het doen.
Het feit dat ze zich misdragen, ligt aan de opvoeding, nou ja, gebrek daaraan. Eventueel hangt dat samen met armoede en leven in een achterstandswijk.
Maar waar komt het vandaan dat je iemand die je niet kent, die normaal gekleed is, voor hoer uitmaakt?
Nog even en het zijn vliegtuigen...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:35 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Het zijn geen moslims die dit doen, dat maak jij ervan. Het zijn zich misdragende, slecht opgevoede rotventjes uit een arm gezin in een achterstandswijk. Hoeveel meer redenen wil je nog hebben?
Dat zeg ik toch, vraag het ze zelf, niet aan moslims op dit forum. Denk je dat dat tuig hier op FOK! zit?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Omdat het moslims zijn die het doen.
Het feit dat ze zich misdragen, ligt aan de opvoeding, nou ja, gebrek daaraan. Eventueel hangt dat samen met armoede en leven in een achterstandswijk.
Maar waar komt het vandaan dat je iemand die je niet kent, die normaal gekleed is, voor hoer uitmaakt?
Oh het wordt wel degelijk benoemd. Iedereen is klaar met dit gedrag, getuige van alle dumpert filmpjes.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De pijnlijke waarheid. Maar benoemen is ondergeschikt aan de portemonnee trekken en humane zelfbevrediging.
Dat is toch geen reden om een meisje voor hoer uit te schelden!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:35 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Het zijn geen moslims die dit doen, dat maak jij ervan. Het zijn zich misdragende, slecht opgevoede rotventjes uit een arm gezin in een achterstandswijk. Hoeveel meer redenen wil je nog hebben?
Oké ik geef het toe, je hebt dan waarschijnlijk gelijk. Gelukkig ben ik in ieder geval niet bekrompen zoals jou om uitlatingen als "Jammer dat je als vluchteling toegelaten bent" te maken. Dit bewijst maar weer wat voor een persoon jij bent. Ik ben dan misschien wel niet hier geboren maar ik ben er zeker voor Nederland. Hell, soms kan ik zelfs beter met Nederlanders opschieten dan met mijn eigen, maar dat is voorkeur.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee nee nee. Je weet gewoon geen zak over de geschiedenis van NL en gastarbeiders. Er zijn geen mensen gehaald omdat er werk is wat opgeknapt moet worden, er was hier zoveel werk dat buitenlandse werknemers tegen een voor hun vorstelijk salaris ook hier tijdelijk konden gaan werken. De Spanjaarden en Italianen gingen terug, de Turken en Marokkanen bleven.
[..]
Jammer dat je als vluchteling toegelaten bent.
Hier wat leeswerk, onwetende: http://mens-en-samenlevin(...)rs-in-nederland.html
[..]
Ja, moslims.quote:
Nou volgens mij roepen ze van alles om maar te provoceren. Dit meisje kleedt zich bloter dan zijn familie, wat ik een pluspunt vind, begrijp me niet verkeerd. Dus is ze een hoer in aso logica. Maar ik denk dat het weinig zin heeft om te achterhalen waarom precies omdat dat niet belangrijk is. Het probleem is dat schelden op straat absoluut niet kan. Het is hetzelfde als je afvragen waarom men roept dat de joden aan het gas moeten bij een ajax wedstrijd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden om een meisje voor hoer uit te schelden!
Ze schelden hun zussen, of hun moeder toch ook niet uit voor hoer. Waarom dit meisje wel? Wat heeft ze misdaan dat ze uitgescholden wordt.
Maar waarom zijn dit dan vaker moslimjongeren dan bijvoorbeeld Chinezen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:35 schreef Toolshed het volgende:
[..]
quote:Vaak gaat het om moslimjongeren die blonde lokken of losse kledij als een provocatie zien.
Eerst beledig je heel Nederland door ronduit leugens te verkondigen, dan noem je me een ongelofelijke kneus en als ik daar wat op terug zeg ga je zitten huilen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oké ik geef het toe, je hebt dan waarschijnlijk gelijk. Gelukkig ben ik in ieder geval niet bekrompen zoals jou om uitlatingen als "Jammer dat je als vluchteling toegelaten bent" te maken. Dit bewijst maar weer wat voor een persoon jij bent. Ik ben dan misschien wel niet hier geboren maar ik ben er zeker voor Nederland. Hell, soms kan ik zelfs beter met Nederlanders opschieten dan met mijn eigen, maar dat is voorkeur.
Wat ik nou zo jammer vind is dat door een nieuwsbericht als deze wij "allochtonen" over één kam worden geschoren en zodoende wij anders bekeken kunnen worden terwijl het overgrote deel duidelijk laat zien dat ze het beste van hun leven willen maken. Het is namelijk algemeen bekend dat negatieve dingen vaker opvallen dan positieve dingen.
Het is gewoon jammer man, niet meer minder. Een beetje begrip van jouw kant zou ik waarderen in plaats van zulke bekrompen uitlatingen waar niemand wat aan heeft, jij weet niet eens wat ik maar vooral mijn moeder doormaakt heeft. Schaam je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |