abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114710843
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wel mooi om te zien hoe Mutant en co denken dat die boulevard een ghettowijk zou zijn alleen maar omdat hun medebroeders er rondlopen _O-
Jij denkt dat die jongens op die boulevard wonen?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:47:32 #242
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114710866
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:45 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Waarmee ze min of meer mijn punt bewijzen. Ontkennen dat er sukkels tussen zitten die religie&cultuur veel te serieus nemen.

Nee, het zijn allemaal goedzakken daar in het midden-oosten. :')
Ik heb niets tegen moslims en/of allochtonen, maar ik snap niet waarom zelfkritiek (op de groep waar je deel van wilt zijn) zo moeilijk is.
Zelfspot of iets vergelijkbaar staat gelijk aan godslastering en is dus verboden. Dat is het probleem vaak, er is 0,0 ruimte voor nuancering of aanpassing.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:47:44 #243
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114710868
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Maar je herkent niet dat veel wel gelovige moslims wel degelijk zo naar vrouwen kijken die zich zo kleden?
hoezo herkennen? Ik erken het wel, dat heb ik al gedaan....zie mn vorige posts.
"Gravitation is not responsible for people falling in love."
pi_114710898
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zelfspot of iets vergelijkbaar staat gelijk aan godslastering en is dus verboden. Dat is het probleem vaak, er is 0,0 ruimte voor nuancering of aanpassing.
Maar is het godslasterig als je een stelende moslimbroeder crimineel noemt?
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:49:51 #245
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114710903
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:49 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Maar is het godslasterig als je een stelende moslimbroeder crimineel noemt?
Ja, want dat telt dan ff niet :').
Get woke, go broke!
pi_114710907
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:46 schreef Ludd het volgende:

[..]

Jij denkt dat die jongens op die boulevard wonen?
Tja, nu kan je dus al niet eens meer op een boulevard lopen omdat tuig uit slechtere wijken je als hoer ziet?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114710918
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tja, nu kan je dus al niet eens meer op een boulevard lopen omdat tuig uit slechtere wijken je als hoer ziet?
Brussel is behoorlijk verpest als ik het zo zie ja.
pi_114710943
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:50 schreef Ludd het volgende:

[..]

Brussel is behoorlijk verpest als ik het zo zie ja.
En Parijs en Londen en Utrecht/Den Haag/Rotterdam etc etc etc
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114710981
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Daar kom ik eigenlijk nooit.
pi_114711007
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:53 schreef Ludd het volgende:

[..]

Daar kom ik eigenlijk nooit.
Dat doet aan de boodschap verder niets af.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:56:21 #251
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114711024
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

etnisch zuiveren is een oplossing, toch?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:58:03 #252
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114711058
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:56 schreef Erkannn het volgende:

[..]

Ja, want men heeft het nooit over "aanpassen", "thuis geloven" etc. Het is dit of alles en iedereen dood, daar heb je gelijk in!

:').
Get woke, go broke!
pi_114711062
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:56 schreef Erkannn het volgende:

[..]

Dat zou dat probleem wel oplossen ja. Wat dat betreft hoop ik gewoon dat de crisis vernietigend toe gaat slaan, dan gaat het gros van die knakkers misschien lekker weg als hier niets meer te halen is.
Bouwen wij de boel gewoon weer op.
pi_114711070
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:42 schreef Erkannn het volgende:

[..]

ook

pics? en dan reageer jij hier op dit topic? seksist dat je bent
Grapje man. Djoek me niet plz. :7
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:58:42 #255
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114711071
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, want men heeft het nooit over "aanpassen", "thuis geloven" etc. Het is dit of alles en iedereen dood, daar heb je gelijk in!

:').
kewl! :D hoe zou je dit aangepakt willen zien?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:59:35 #256
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114711087
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat zou dat probleem wel oplossen ja. Wat dat betreft hoop ik gewoon dat de crisis vernietigend toe gaat slaan, dan gaat het gros van die knakkers misschien lekker weg als hier niets meer te halen is.
Bouwen wij de boel gewoon weer op.
kom je mij dan ook zuiveren? >:)
pi_114711112
Ja de Europese steden zijn echt cultureel verrijkt de laatste decennia

pi_114711209
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:58 schreef Erkannn het volgende:

[..]

kewl! :D hoe zou je dit aangepakt willen zien?
http://en.wikipedia.org/wiki/Kristallnacht
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:05:00 #259
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114711213
Die_Hofstadtgruppe, leuk en aardig maar wat is je oplossing? Hoe ga je mij zuiveren? Ik wil terug naar mn eigen land en dat is Nederland.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:07:39 #260
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114711273
quote:
kewwwlll :D er staat me een geweldige dood te wachten. Maar iets snap ik niet...al die ellende, dat kan toch alleen veroorzaakt worden door moslims? Dus nogmaals hoe gaat men zuiveren? :D *O*
pi_114711318
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:05 schreef Erkannn het volgende:
Die_Hofstadtgruppe, leuk en aardig maar wat is je oplossing? Hoe ga je mij zuiveren? Ik wil terug naar mn eigen land en dat is Nederland.
Jij bent degene die het woord zuiveren (waarmee je expliciet doelt op systematisch uitroeien) in de mond heeft genomen.

Ik denk dat de oplossing te vinden is in veel harder zijn:
1. Te beginnen met ALLE illegalen op te sporen en het land uit te zetten. Geen gelul met kan niet/mag niet. Hop oppakken vliegtuig/boot op mazzel!
2. Sowieso NIETS meer binnenlaten, 0. Geen gezinshereniging, geen arbeidsmigratie, geen asielzoekers en de illegalen keihard opsporen.
3. Veel harder straffen bij zaken als zwart werken/uitkeringsfraude (oa dat soort fraude plegen betekent land uit)
4. Veroordeelt voor een misdrijf en dubbele nationaliteit: Europese paspoort afpakken en hop terug naar je andere land.

Dat zou al een hoop helpen want het laat zien dat Europa niet alleen iets is wat misbruikt mag worden.
pi_114711339
pi_114711397
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:07 schreef Erkannn het volgende:

[..]

kewwwlll :D er staat me een geweldige dood te wachten. Maar iets snap ik niet...al die ellende, dat kan toch alleen veroorzaakt worden door moslims? Dus nogmaals hoe gaat men zuiveren? :D *O*
pi_114711510
quote:

[..]

_O-
Ik zou willen zeggen dat ridiculisering nergens op slaat, maar daar ben ik zelf mee begonnen. :')

Maar goed, even serieus, de kijk op (voornamelijk) marrokanen is bar slecht. De mensen staat er steeds negatiever over, en daardoor zien ze juist weer een mogelijkheid om steeds meer het woord "discriminatie" te gebruiken. Mensen zullen steeds meer tegenover elkaar komen te staan, en in plaats van "wij nederlanders" gaat het steeds meer over "ons tegen hen".

Dan zie ik het wel gebeuren dat er steeds meer breivicks zullen opstaan, en als ik zie hoe sommige buurten geterroriseert worden kan ik dat wel begrijpen. (Let wel, begrijpen is niet hetzelfde als goedkeuren.)
De machteloosheid van mensen die in hun eigen buurt niet meer onbewapend over straat durven, bespuugd en beschimpt worden, waarvan auto's gesloopt worden, de kinderen bedreigd worden.
Dat is echt een hel om in te leven.
pi_114711527
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
4. Veroordeelt voor een misdrijf en dubbele nationaliteit: Europese paspoort afpakken en hop terug naar je andere land.
Daar denk jij echt te makkelijk over. Denk je dat soort landen zit te wachten op een massale instroom van kansarme criminelen.

Dit zijn vaak mensen die niet eens in dat land geboren. Die landen zullen wijzen op het feit dat het Nederlands verantwoording/schuld is dat die personen zo ontspoord zijn. Waarom zouden die landen ze dan zonder meer opnemen.

Als je kijkt wat een problemen het al opleverde om een paar Iraakse vluchtelingen terug naar Irak te sturen. Daarvoor moest ook nog geld naar Irak overgemaakt worden.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:20:36 #266
117098 Hathor
Effe niet
pi_114711561
quote:

[..]

Gewoon, net als in Bosnie.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_114711569
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:19 schreef Ludd het volgende:

[..]

Daar denk jij echt te makkelijk over. Denk je dat soort landen zit te wachten op een massale instroom van kansarme criminelen.

Dit zijn vaak mensen die niet eens in dat land geboren. Die landen zullen wijzen op het feit dat het Nederlands verantwoording/schuld is dat die personen zo ontspoord zijn. Waarom zouden die landen ze dan zonder meer opnemen.

Als je kijkt wat een problemen het al opleverde om een paar Iraakse vluchtelingen terug naar Irak te sturen. Daarvoor moest ook nog geld naar Irak overgemaakt worden.
Toch moet daar iets op gevonden worden. Je hebt illigalen die keer op keer op keer opgepakt worden, maar waar totaal niets mee gedaan kan worden. Uitzet kan niet omdat hun geboorteland hun niet binnenlaat, en hier worden ze dan maar weer op straat gezet.. Dat is natuurlijk bizar.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:21:36 #268
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114711591
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jij bent degene die het woord zuiveren (waarmee je expliciet doelt op systematisch uitroeien) in de mond heeft genomen.

Ik denk dat de oplossing te vinden is in veel harder zijn:
1. Te beginnen met ALLE illegalen op te sporen en het land uit te zetten. Geen gelul met kan niet/mag niet. Hop oppakken vliegtuig/boot op mazzel!
2. Sowieso NIETS meer binnenlaten, 0. Geen gezinshereniging, geen arbeidsmigratie, geen asielzoekers en de illegalen keihard opsporen.
3. Veel harder straffen bij zaken als zwart werken/uitkeringsfraude (oa dat soort fraude plegen betekent land uit)

Dat zou al een hoop helpen want het laat zien dat Europa niet alleen iets is wat misbruikt mag worden.
hoezo? jij laat toch selectief wat filmpjes zien waarmee je impliceert dat de verantwoordelijkheid van al het geweld bij moslims cq allochtonen ligt?

1. Eens, maar dit probleem heeft ieder land.
2. Eens, op de asielzoekers die echt niet anders kunnen na. Er zijn asielzoekers die hun land uitvluchten omdat er oorlog is. Mocht de situatie de andere kant opgaan, lijkt me dat andere landen Nederlanders zullen ontvangen. Overigens zijn die arbeidsimigranten binnengehaald door rechtse partijen. Links heeft er altijd voor gewaarschuwd. Daarnaast worden deze migranten niet uit de steden gehaald maar uit dorpen waar ontwikkeling 0,0 is. Zo is dat met mijn opa ook gegaan...die werd geplukt uit de bergen door een manager. Het moest ook goedkoop zijn he....en men moest vies werk doen.
3. Deels mee eens, maar doel jij hier op dat alleen bepaalde rassen harder gestraft dienen te worden? Daarnaast is het niet per definitie zo dat als je harder straft ook daadwerkelijk minder criminaliteit hebt. Amerika kent de doodstraf en de staten die het uitvoeren hebben de hoogste cijfers kwa moorden.
4. Ook als diegene hier is geboren en getogen? Racistisch maatregel die in strijd is met de eerste artikel van ons Grondwet. NL paspoort betekent gewoon dat je Nederlandse rechten en plichten hebt....zou nergens op slaan om die mensen in ene keer anders te behandelen.

Hiermee zuiver je je de steden nog steeds niet.
pi_114711628
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:21 schreef Erkannn het volgende:

[..]

hoezo? jij laat toch selectief wat filmpjes zien waarmee je impliceert dat de verantwoordelijkheid van al het geweld bij moslims cq allochtonen ligt?

1. Eens, maar dit probleem heeft ieder land.
2. Eens, op de asielzoekers die echt niet anders kunnen na. Er zijn asielzoekers die hun land uitvluchten omdat er oorlog is. Mocht de situatie de andere kant opgaan, lijkt me dat andere landen Nederlanders zullen ontvangen. Overigens zijn die arbeidsimigranten binnengehaald door rechtse partijen. Links heeft er altijd voor gewaarschuwd. Daarnaast worden deze migranten niet uit de steden gehaald maar uit dorpen waar ontwikkeling 0,0 is. Zo is dat met mijn opa ook gegaan...die werd geplukt uit de bergen door een manager. Het moest ook goedkoop zijn he....en men moest vies werk doen.
3. Deels mee eens, maar doel jij hier op dat alleen bepaalde rassen harder gestraft dienen te worden? Daarnaast is het niet per definitie zo dat als je harder straft ook daadwerkelijk minder criminaliteit hebt. Amerika kent de doodstraf en de staten die het uitvoeren hebben de hoogste cijfers kwa moorden.
4. Ook als diegene hier is geboren en getogen? Racistisch maatregel die in strijd is met de eerste artikel van ons Grondwet. NL paspoort betekent gewoon dat je Nederlandse rechten en plichten hebt....zou nergens op slaan om die mensen in ene keer anders te behandelen.

De laatste wet geldt al hoor, gaat totaal niet tegen art. 1 is (er mag niet eens aan de grondwet getoetst worden). Alleen nu geldt het alleen voor bv terrorisme, dat zou je uit moeten breiden tot misdaad.
pi_114711635
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:21 schreef Erkannn het volgende:
Ik ben wel oprecht benieuwd wat jij denkt dat zou kunnen helpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')