Ik vind het ook wel een leuk bericht maar misschien wat teveel van het goede. Het klinkt een beetje in elkaar gezet. Laten we ervan uitgaan dat het eerste wat je opviel was dat ze van rariteitenmuziek houdt. Je had haar daar ook alleen een vraag over kunnen stellen en verder niet. Maar goed, dat is maar gissen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:30 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een prima bericht. Ik heb daar helemaal niets op aan te merken.
Ik ben niet de juiste persoon om je tips te geven over hoe het verder aan te pakken, want ik ben hier zelf ook heel erg slecht in. Maar hier zijn vast wel anderen die hier meer tips over hebben.
Ik zou juist het eerste wat je opvalt negeren, dat valt namelijk iedereen op en krijgt ze vast meerdere berichtjes over.... Wees juist verrassendquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 04:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een leuk bericht maar misschien wat teveel van het goede. Het klinkt een beetje in elkaar gezet. Laten we ervan uitgaan dat het eerste wat je opviel was dat ze van rariteitenmuziek houdt. Je had haar daar ook alleen een vraag over kunnen stellen en verder niet. Maar goed, dat is maar gissen.
Tsja, dat soort grapjes kunnen verkeerd uitpakken. Want er zijn helaas mensen die van Frans Bauer houden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:56 schreef TJ_79 het volgende:
Ik open altijd met een opmerking en een vraag over haar meest opvallende hobby. Zo zei iemand in haar profiel dat ze van rariteiten muziek hield. Toen zei ik dat ik benieuwd was wat ze daarmee bedoelde en vroeg grappend of ze niet "Frans Bauer' daarmee bedoelde. Ze was op zoek naar iemand met veel humor, dus vroeg ik of ze misschien interesse had om wat te mailen, zodat ik mijn humor eens kon tonen. Ik eindigde met een quote van één van haar favoriete comedy-films.
Dan is er dus iets mis met jou.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:28 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Zucht...gast.... Heb je ook maar iéts van dit hele topic gelezen? Dit is al meermalen ter sprake gekomen en het is echt een advies van lik-me-vestje. Ik ga al 15 jaar uit jongen, en het is mij nog nooit gelukt om verder te komen dan praten.
Het bericht heeft haar naar zijn profiel getrokken, dus daar ligt het probleem ook niet. Het zit 'm in het profiel...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:30 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een prima bericht. Ik heb daar helemaal niets op aan te merken.
Denk je echt dat jij de enige bent met die achtergrond?? Sorry hoor, maar bovenstaande had mijn jeugd kunnen zijn. Het gaat niet om je verleden, het gaat om het heden en de toekomst en als je in die negatieve riedel blijft hangen kom je gewoon echt niet verder.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:42 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Hé Lex, ben je er ook weer!
Ja. er zijn een aantal mensen hier die zinnige en nuttige adviezen geven. Vele anderen blijven echter hetzelfde riedeltje afratelen van 'ga eens naar een kroeg, ga naar een sportschool, begeef je in sociale kringen' etc. etc. Die snappen het gewoon echt niet. Waarschijnlijk is het versieren van het andere geslacht hen wél met de paplepel ingegoten. Maar die hebben waarschijnlijk niet, net als ik, een middelbare schoolperiode gehad, waarin het gewoon echt ging om 'overleven' en jezelf zo min mogelijk in de picture zetten omdat je anders weer gepest werd. Vrouwen die met een grote boog om je heen lopen, omdat je niet populair genoeg bent en je constant keihard uit zitten te lachen om alles wat je zegt en doet. Amper vrienden hebben en daardoor na 6 jaar de middelbare school uitlopen als hetzelfde bange jongetje dat je was toen je de brugklas instapte. Bang voor andere jongens vanwege het pesten, bang voor alle vrouwen omdat ze niks anders deden dan negeren, lachen en afwijzen. Kortom: sociale ervaring van niks...
En al die wijsneuzen denken dat je dat op kunt lossen door ff de kroeg in te stappen of naar de sportschool te gaan... zucht.
En waarom dan na al die mislukte pogingen nog steeds aan het internetdaten? Omdat ik al vaak genoeg opgegeven heb in mijn leven en dat niet meer van plan ben. Als uitgaan, sportclub etc. niet helpt is dat gewoon het laatste hulpmiddel.
Waar waarschijnlijk een foto opstaat van een nerdy basisschoolleerkracht met een omschrijving erbij dat hij een enorm vlotte chick wil die de wereld wil afreizen en aan allerlei voorwaarden moet voldoen..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:24 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Het bericht heeft haar naar zijn profiel getrokken, dus daar ligt het probleem ook niet. Het zit 'm in het profiel...
Ik spreek uit eigen ervaring en heb het echt niet zo makkelijk gehad.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:42 schreef TJ_79 het volgende:
Ja. er zijn een aantal mensen hier die zinnige en nuttige adviezen geven. Vele anderen blijven echter hetzelfde riedeltje afratelen van 'ga eens naar een kroeg, ga naar een sportschool, begeef je in sociale kringen' etc. etc. Die snappen het gewoon echt niet.
Ik vind dat je jezelf wel erg in de slachtofferrol plaatst, hoe kan je oordelen over het verleden van anderenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:42 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Hé Lex, ben je er ook weer!
Ja. er zijn een aantal mensen hier die zinnige en nuttige adviezen geven. Vele anderen blijven echter hetzelfde riedeltje afratelen van 'ga eens naar een kroeg, ga naar een sportschool, begeef je in sociale kringen' etc. etc. Die snappen het gewoon echt niet. Waarschijnlijk is het versieren van het andere geslacht hen wél met de paplepel ingegoten. Maar die hebben waarschijnlijk niet, net als ik, een middelbare schoolperiode gehad, waarin het gewoon echt ging om 'overleven' en jezelf zo min mogelijk in de picture zetten omdat je anders weer gepest werd. Vrouwen die met een grote boog om je heen lopen, omdat je niet populair genoeg bent en je constant keihard uit zitten te lachen om alles wat je zegt en doet. Amper vrienden hebben en daardoor na 6 jaar de middelbare school uitlopen als hetzelfde bange jongetje dat je was toen je de brugklas instapte. Bang voor andere jongens vanwege het pesten, bang voor alle vrouwen omdat ze niks anders deden dan negeren, lachen en afwijzen. Kortom: sociale ervaring van niks...
En al die wijsneuzen denken dat je dat op kunt lossen door ff de kroeg in te stappen of naar de sportschool te gaan... zucht.
En waarom dan na al die mislukte pogingen nog steeds aan het internetdaten? Omdat ik al vaak genoeg opgegeven heb in mijn leven en dat niet meer van plan ben. Als uitgaan, sportclub etc. niet helpt is dat gewoon het laatste hulpmiddel.
Klopt. Ik moet ook meer aan mezelf werken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:39 schreef roos85 het volgende:
Het kan goed zijn om even afstand hiervan te nemen, probeer aan jezelf te werken, dat je meer vertrouwen in jezelf krijgt, je niet alles als een afwijzing voelt.
Bijvoorbeeld een psycholoog of een training kan je hierin helpen.
Als je weer om jezelf geeft, straal je dit uit, en kan het daten alleen maar ten goede komen.
Nou ja, 'geobsedeerd' is wel een groot woord. Het was maar een korte profielomschrijving dus dan is het moeilijker iets leuks te zeggen. Ik zoek gewoon naar iets waar ik een connectie mee heb en reageer daar op. Verder lijkt het mij dat ik niet geobsedeerd en 'te graag willend' overkom als ik zeg 'het lijkt me leuk om eens met je te mailen...' en dan afsluit met die quote.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:14 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tsja, dat soort grapjes kunnen verkeerd uitpakken. Want er zijn helaas mensen die van Frans Bauer houden.
Ik vind een quote gebruiken uit 1 van haar favoriete comedy-films echt enorm corny.
Het is jouw eerste bericht naar haar toe. Jij geeft meteen aan dat je geobsedeerd haar profiel hebt doorgespit om iets te vinden om te zeggen. Je wil het te graag.
Hoi Roos, vervelend om te horen van je jeugd. Bij mij begon het ook al in groep 3 ofzo en dat duurde tot aan mijn 18e. De grootste oorzaak daarvan was bij mij ook de thuissituatie. Mijn ouders hadden het te druk met ruziën waardoor ik vrijwel verwaarloosd werd en met 3e hands kleren naar school werd gestuurd. Maar ik heb dat echt wel achter me kunnen laten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind dat je jezelf wel erg in de slachtofferrol plaatst, hoe kan je oordelen over het verleden van anderen![]()
Ben jaren maar dan ook echt jaren gepest (basisschool,middelbare, vervolgopleiding, en nog wat nare ervaringen op de werkvloer) (en nog een problematische thuissituatie), tja zijn vervelende ervaringen geweest, maar dat zij dat gedrag vertoonden zegt meer iets over hen, en bij de meeste zat er ook een reden achter, dat praat het natuurlijk niet goed.
Ondanks het gepest ben, heb ik via vrienden, trainingen e.d. wel sociale ervaring kunnen opdoen.
Heb zelf jaren een negatief zelfbeeld gehad, daar ben ik mee aan de slag gegaan (gesprekken met hulpverleners, trainingen) en heb daarin rust gevonden en kan nu zonder teveel zelfverwijt terugkijken op mijn verleden.
Ik heb het idee dat je het vinden van vriendin als persoonlijke missie hebt gemaakt zodat je het gevoel van afwijzing kunt kwijt raken.
Zoals al eerder is aangegeven, als jij niet om jezelf kan geven, is het lastig om een relatie te verwachten dat een ander zich kan geven.
Wellicht straal je op de ene of andere manier uit dat je een negatief zelfbeeld hebt, dat kan vrouwen (in deze situatie) op afstand houden, zij voelen aan dat je niet tevreden bent met jezelf.
Doordat je graag een relatie wil, en hier niet in wil opgegeven, kan het zijn dat je in je berichten te gretig overkomt, wat vrouwen kunnen afschrikken.
Het kan goed zijn om even afstand hiervan te nemen, probeer aan jezelf te werken, dat je meer vertrouwen in jezelf krijgt, je niet alles als een afwijzing voelt.
Bijvoorbeeld een psycholoog of een training kan je hierin helpen.
Als je weer om jezelf geeft, straal je dit uit, en kan het daten alleen maar ten goede komen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:00 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Nou ja, 'geobsedeerd' is wel een groot woord. Het was maar een korte profielomschrijving dus dan is het moeilijker iets leuks te zeggen. Ik zoek gewoon naar iets waar ik een connectie mee heb en reageer daar op. Verder lijkt het mij dat ik niet geobsedeerd en 'te graag willend' overkom als ik zeg 'het lijkt me leuk om eens met je te mailen...' en dan afsluit met die quote.
Voor de filmliefhebbers: één van haar favoriete films was Ace Ventura, dus ik sloot af met 'take care now, bye bye then!' (iets wat hij regelmatig zegt )
Maar goed dat ik erbij zette dat ik ging afsluiten met een uitspraak uit één van haar favoriete films danquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:39 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]![]()
Ik hoop maar dat ze niet te simpel was om die quote wel te herkennen anders komt het wel heel gay over
Dat is inderdaad niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:18 schreef MalenaScordia het volgende:
Nope, niet aantrekkelijk. Te eager.
Inderdaad, komt heel uitgedacht over. Ik denk dat je gewoon minder moet nadenken over wat je stuurt, TO. Als dit daadwerkelijk het eerste is dat in je opkomt is het prima en er zal vast een vrouw zijn die dat waardeert maar ik denk de meeste vrouwen niet. Het komt ook wel wat "jong" over, je bent toch een dertiger? Ik kan me zo voorstellen dat vrouwen op zoek in die leeftijdscategorie dat ook vinden. Als je er toch over wilt nadenken richt je dan wat meer op haar hobby's ofzo, of vertel even kort wat over jezelf en wat je doet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet aantrekkelijk.
Ja dat!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Inderdaad, komt heel uitgedacht over.
Daarbij, ik ben echt niet onder de indruk als iemand een quote uit mijn favoriete film gebruikt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:18 schreef MalenaScordia het volgende:
Nope, niet aantrekkelijk. Te eager.
Ik zou daar ook even raar van kijken. Weet eigenlijk niet eens waarom, want het staat wel 'geinteresseerd', maar ook weer wat eager en stalkerig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:43 schreef vencodark het volgende:
Daarbij, ik ben echt niet onder de indruk als iemand een quote uit mijn favoriete film gebruikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |