Gewoon zoiets: http://www.groepenkastbes(...)B-16A-30ma-1P+N.htmlquote:Op woensdag 5 september 2012 21:24 schreef NiGeLaToR het volgende:
Wat dan wel? Mijn ABB alamat was toch echt zo'n 100 op z'n goedkoopst...
Dat is heul mijn bedoeling niet hoor.quote:En niet mijn trotse topic kapen nu he
Er gaat wel meer uit, dat is wel zo... maar daar ging het me niet om... het gaat erom hoe erg het is dat dat mee uitschakelt. Daarbij ga ik er ook vanuit dat een aardlek een uitzondering is en niet dagelijks plaatsvind. Tot nu toe heb ik aardlekken alleen gehad in m'n buitengroep maar nog nooit binnen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:00 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Anno 1980 zou je gelijk hebben. Anno 2012 schakelt er iets meer uit dan alleen een koffiezetapparaat. Zeker als je in een huis met 8 groepen 2 aardleks hebt.
Ik heb 12 groepen, en buiten de kookgroep zijn het dus 11 alamats. En nee, die kosten echt geen 100,- extra per alamat.
Heb je al mijn posts gelezen?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:46 schreef Appeltje2010 het volgende:
dus als jij het prettig vind om het op die manier te verkwisten, ben ik de laatste die je zou tegenhouden. Om het echter als advies te geven, gaat mij te ver.
Och, sinds ik een keer een half gesmolten aansluiting onderaan een ABB 16A automaat heb gezien (in een slechts 7 maanden oude nieuwbouwwoning) neem ik die fantastische 'merken' ook maar met een korreltje zout.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:03 schreef Appeltje2010 het volgende:
Ehhh ja... ik ga alleen vaak wel uit van hetzelfde merk dus als ik het verschil tussen aardlekautomaten en groepen bekijk, doe ik dat op die manier. Als je een habbie babbie merk uit China of India neemt, dan kan ik me voorstellen dat het niet duur is.
Nu kun jij mij natuurlijk de verkwister noemen, dat begrijp ik...maar als het gaat om iets wat mijn veiligheid moet waarborgen dan geloof ik toch meer in gerenommeerde bedrijven. Bedrijven waarvan je met uitgebreid zoeken nog geen website van kan vinden, die heb ik dan afgeschreven. Laat iedereen daar natuurlijk zelf zijn keuze in maken maar voor het prijsverschil mag mijn oven best een keertje mee uitschakelen als ik een aardlek heb, die ene keer in de 5 jaar.
Njah, alles kan kaduuk hequote:Op vrijdag 7 september 2012 19:37 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Och, sinds ik een keer een half gesmolten aansluiting onderaan een ABB 16A automaat heb gezien (in een slechts 7 maanden oude nieuwbouwwoning) neem ik die fantastische 'merken' ook maar met een korreltje zout.
Dit spul (met zo'n kwaliteits steekverbinding aan de onderkant...) krijg je in ieder geval mijn huis niet in:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |