Dat denk je..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap het, er is nog nooit iemand weer levend geneukt.
En daarom moet je dus altijd een zwaard bij hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:16 schreef marbasnarf het volgende:
vandaag had een hond zn halsband verloren, dus ik zoeken.... tussen de 1,5 meter hoge brandnetelsdiehard met mn blote benen en armen... al die moeite en niet eens gevonden
klantje moest er wel om lachen dak zoveel moeite deed, had aangeboden de halsband te vergoeden, maar was niet nodig zei ze
das 1 van de redenen iddquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarom moet je dus altijd een zwaard bij hebben.
De politie vind dat jammer genoeg niet, die denken meteen dat je 1 of andere psychopaat bent.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das 1 van de redenen iddandere reden is dat t gewoon vet stoer staat
mja... moest laatst ook iemand redden, maar die waren totaal niet onder de indruk van mijn getransformeerde picatchu-hamster.... zwaard werkt gewoon 1000x beter!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De politie vind dat jammer genoeg niet, die denken meteen dat je 1 of andere psychopaat bent.
Maar hoe verwachten ze dan dat ik al die mensen in nood ga redden?
Eindelijk iemand die me begrijptquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... moest laatst ook iemand redden, maar die waren totaal niet onder de indruk van mijn getransformeerde picatchu-hamster.... zwaard werkt gewoon 1000x beter!
hij blijft wel beetje bij 1 genrequote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:32 schreef Cue_ het volgende:
en een nieuwe!
"ik heb al vee lliedjes die nergens over gaan"
Het is gewoon een geile beerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij blijft wel beetje bij 1 genre![]()
- met marloes onder de douche
- met romana op de scooter
- met sharon in een luchtbalon
nou, van die vrouw "marloes/ romana / sharon" geen idee hoe ze echt heetquote:
Je hebt gewoon spijt dat je hem niet hebt gehosseld.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:44 schreef Flippiee het volgende:
Rinus is gewoon een echte hosselaar. Eerst marloes, dan romana nu sharon
Wat een schattig koppel is het ookquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:32 schreef Cue_ het volgende:
en een nieuwe!
"ik heb al vee lliedjes die nergens over gaan"
En van hem niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou, van die vrouw "marloes/ romana / sharon" geen idee hoe ze echt heetword ik toch wel een beetje bang..
Shit je hebt mij door.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon spijt dat je hem niet hebt gehosseld.
ja ook, maar zij danst zo verdomd seksiequote:
Ik had inderdaad wel wat rawr momentjes.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja ook, maar zij danst zo verdomd seksie
Ja ik ben ook wel jaloers op dat ritmische lichaam van hemquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja ook, maar zij danst zo verdomd seksie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |