Kom we gaan lessen!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch lijkt het me best tof om zo te kunnen dansen
Afgelopen weken de basis geleerd en vanaf sept ga ik er weer mee verderquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:40 schreef Royco1 het volgende:
Toch lijkt het me best tof om zo te kunnen dansen
Nee dat ga jij leren dummiequote:
laat eens wat moves zien? Dan beoordelen wij die wel evenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:42 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou wel willen dansen zoals ze doen bij America's Best Dance Crew.
Oh ik verwacht best dat je me uit zal gaan lachen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dat ga jij leren dummie![]()
En als ik lach heb ik lol, dan lach ik je niet uit.. bij voorbaat even zeggen![]()
![]()
Better not. Dansen deed ik wel in de discotheek, maar dat was zwieren en zwaaien zoals elke andere dronken malloot op die dansvloerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:44 schreef Evie het volgende:
[..]
laat eens wat moves zien? Dan beoordelen wij die wel even![]()
Nee dat probleem heb ik altijd.. moet best vaak lachen (al valt het de laatste tijd vies tegen met lachen), en dan raken die kerels dus onzeker.. en dan denken ze dat ik ze uitlach.. terwijl ik mega veel lol heb als het eens goed gaat.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik verwacht best dat je me uit zal gaan lachen.
Alhoewel die salsa lessen me best redelijk af gingen
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Better not. Dansen deed ik wel in de discotheek, maar dat was zwieren en zwaaien zoals elke andere dronken malloot op die dansvloer
Nou dan wil ik wel een keer met je dansen hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dat probleem heb ik altijd.. moet best vaak lachen (al valt het de laatste tijd vies tegen met lachen), en dan raken die kerels dus onzeker.. en dan denken ze dat ik ze uitlach.. terwijl ik mega veel lol heb als het eens goed gaat.
En nu durf ik niet meer te dansen
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dan wil ik wel een keer met je dansen hoor.
En dan mag je me zelfs uitlachen
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:49 schreef Evie het volgende:
[..]ben meer bang dat je mij uit gaat lachen..
Tis toch wat ineens onzeker worden op je 27e
Ja dat zou ook zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:49 schreef Evie het volgende:
[..]ben meer bang dat je mij uit gaat lachen..
Tis toch wat ineens onzeker worden op je 27e
zal ik deze ook nog even inkoppen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet lachenis niet grappig!
Ga maar douchen blehhh mannen!
jup! zo meteen fijn kinderachtig lol hebben op de tilburgse kermis met mn oud-collegas, morgen feestje bij shifto, zondag bijkomen van allebei die dingenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En nog leuke plannen voor het weekend?
Nee niet veel, vanavond denk ik maar een beetje bier drinken en tv kijken, morgenavond een verjaardag en zondag weer werkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
jup! zo meteen fijn kinderachtig lol hebben op de tilburgse kermis met mn oud-collegas, morgen feestje bij shifto, zondag bijkomen van allebei die dingenjij nog plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |