quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:06 schreef xFriendx het volgende:
Hi weekendvierders, lattenbodems (ecto's) en zwaarlijvigen (180+)

Jepquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ecto's zijn heel smal, endo's zijn de vetkleppen.

een endo?quote:

Ik assisteer enkel. Loop jij maar vooropquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik assisteer enkel. Loop jij maar voorop
Yeah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yeah.Je waagt het niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Too much love will kill youuuu, everytimequote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had je willen knuffelen maar zulke diameters kan ik simpelweg niet omarmen

[..]
Yeah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.

quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had je willen knuffelen maar zulke diameters kan ik simpelweg niet omarmen

[..]
Yeah.DOEN!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
http://www.popbitch.com/h(...)goat-on-a-tightrope/ wtfdus

Ahwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ahw![]()
Om de pijn te verzachten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thnx.. al zou je me ook gewoon een knuffel kunnen trachten te geven euh
Dan heb ik een kringetje van 30 man nodig.. anders kom je er nooit omheen!!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:22 schreef STING het volgende:
[..]
Dan moet je wellicht grouphug! roepen, dan werkt het vast wel
dus

Ach, je hoeft toch ook niet gesandwiched te worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:25 schreef Evie het volgende:
[..]thnx.. al zou je me ook gewoon een knuffel kunnen trachten te geven euh
[..]
Dan heb ik een kringetje van 30 man nodig.. anders kom je er nooit omheen!!

True, maar dan is er de kans dat ik je niet meer los wil laten, tricky.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:25 schreef Evie het volgende:
[..]thnx.. al zou je me ook gewoon een knuffel kunnen trachten te geven euh

Hoezo wil je niet meer loslaten?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
True, maar dan is er de kans dat ik je niet meer los wil laten, tricky.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |