Dat is niet genoeg voor evie.quote:
fixed.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:27 schreef vencodark het volgende:
Over komkommers gesproken. Ik heb ontdekt dat een boterham met ham, sla en komkommer best lekker is.
Komkommer, ik ben omommer.
Een schuin afgesneden witte sandwich met komkommer en een klein beetje mayoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:27 schreef vencodark het volgende:
Over komkommers gesproken. Ik heb ontdekt dat een boterham met salami, sla en komkommer best lekker is.
Komkommer, ik ben omommer.
Ham is nog lekkerder ja (hoewel boterhamworst ook goed is), maar ik had nog salami in de vriezer liggen dus die moest op omdat we anders geen plek meer hebben voor dingen als peerijsjes.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg voor evie.
[..]
fixed.
Wit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:29 schreef STING het volgende:
[..]
Een schuin afgesneden witte sandwich met komkommer en een klein beetje mayo
Je editquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wit.![]()
Maar alleen komkommer en mayo? Dat vind ik saai. Ik hou niet van komkommer alleen. Er moet minstens vleeswaren bij.
Ja, dat is een traditionele Britse sandwich, daar mag niet van afgeweken wordenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wit.![]()
Maar alleen komkommer en mayo? Dat vind ik saai. Ik hou van komkommer alleen. Er moet minstens vleeswaren bij.
Nomquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:31 schreef Cue_ het volgende:
afbakbroodje ham,kaas,ei,sla,kommer en wat yoghurtsaus
Ik was sneeeel.quote:
Op het ei na, perfection!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:31 schreef Cue_ het volgende:
En de zon is lekker fel enzo?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:32 schreef Evie het volgende:
o man al die praat over voedsel.. ben net pas wakker
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:31 schreef Cue_ het volgende:
Of maaltijdsalade van de Jumbo. Met spinazie, gerookte kip, groene appel, pasta en veel...sla!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:31 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, dat is een traditionele Britse sandwich, daar mag niet van afgeweken worden
Komkommer eet ik eigenlijk alleen in salade... kip salade.. tonijn salade
Net ff afgewassen, nu maar eens lunchen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben nog even aan het uitgapen en ga maar koffie zetten
is net pas gezet! ik was luiquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:55 schreef STING het volgende:
[..]
Schiet eens op dan, dat zei je 20 minuten geleden ook al
hoezo 'was' ?quote:
NÓOOO not WT...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zojuist 3 burgers gegeten.Ik voel me net WT.
Stelletje endomorfenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zojuist 3 burgers gegeten.Ik voel me net WT.
Die eet altijd burgers als ontbijt enzulks.quote:
Hater.quote:
Ecto's zijn heel smal, endo's zijn de vetkleppen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ectomorf, dat was het woordje wat ik bedoelde.
180+ wat? bmi?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:06 schreef xFriendx het volgende:
Hi weekendvierders, lattenbodems (ecto's) en zwaarlijvigen (180+)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |