Zo eens even een ijsje eten aan de sluis. Laatste keer voorlopig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Het is nog uit de houden, maar best warm hoor. Zo maar even rondje lopen na de lunch.
Home-made burger happen, rondje park, misschien ijsje bij de ijscoboerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo eens even een ijsje eten aan de sluis. Laatste keer voorlopig.
Ik denk ook niet dat er vanmiddag nog heel veel uit mn vingers gaat komen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Home-made burger happen, rondje park, misschien ijsje bij de ijscoboer.
En dan totaal ongemotiveerd doen alsof je iets doet tot 17:30 zonder al te veel op je plek te zitten, ik kan dat.
Nicccequote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een electrische scooter gewonnen op mijn werk
.
Utrecht, zondag, jij, ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Tofquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een electrische elektrische scooter gewonnen op mijn werk
.
Bejaardequote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een electrische scooter gewonnen op mijn werk
.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Utrecht, zondag, jij, ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh, lekkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook salmiak?
Tap tap tap
Even kijkenquote:
Ja toch? Leuk dingetje, zeker voor in de stad.quote:
Geruisloos touristen doodrijden!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja toch? Leuk dingetje, zeker voor in de stad..
Waar laad je zoiets op? Kabel uit je raam en gaan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja toch? Leuk dingetje, zeker voor in de stad..
Ik liet iPadmeisje al behoorlijk schrikken netquote:
Kan, maar de accu kan ook los en mee naar binnenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar laad je zoiets op? Kabel uit je raam en gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |