En wordt ze snel in goede gezondheid terug gevonden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:41 schreef Deetch het volgende:
triest, hopelijk is ze "gewoon" weggelopen.
Heb je dit al gemeld bij de politie?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:36 schreef ebony170511 het volgende:
En die jongen trouwens die geen loverboy is, maar gewoon mijn neefje!
Pieterse is anders een gebruikelijke Nederlandse achternaam.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:31 schreef Dimens het volgende:
Oostblokker![]()
Dit keer zonder make-up helaas.
Je neefje al gevraagd waar hij deze meid voor 't laatst heeft gezien?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:36 schreef ebony170511 het volgende:
Want je neefje kan geen loverboy zijn?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:36 schreef ebony170511 het volgende:
Dus je bent een soort van familie/kennis van haar, dan is je reactie vrij logisch.....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:36 schreef ebony170511 het volgende:
Ik vind het echt te schandalig voor woorden dat jullie zulke reactie plaatsen over dit meisje.
Ik zou jullie een echt een ban geven.
En dan niet een tijdelijke ban maar voor altijd.
Denk toch eens na voordat je wat opschrijft.
Het zal jou kind maar zijn waar dit over geschreven word.
Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik niet naar jullie leeftijd heb gekeken.
Maar ik mag toch hopen dat dit geen volwassen zijn die die reacties hebben geplaatst.
Dit is echt in en in triest als je zo iets kunt schrijven.
Dat zegt meer over jullie als over dit meisje.
Laat me raden: jij hebt ook op de kermisschool gezeten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:36 schreef ebony170511 het volgende:
Ik vind het echt te schandalig voor woorden dat jullie zulke reactie plaatsen over dit meisje.
Maar ik mag toch hopen dat dit geen volwassen zijn die die reacties hebben geplaatst.
quote:ROTTERDAM - De 15-jarige Kayleigh Pieterse, die sinds donderdag 26 juli vermist was, is gevonden. Ze is in Alkmaar gevonden en is nu weer veilig thuis in haar woonplaats Hoorn. Ze was vorige week donderdag voor het laatst gezien bij het Kermisterrein achter Ahoy.
Je neefje.... Tijgerprints.. Kermis..... Ebony.... Ik weet genoeg.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:36 schreef ebony170511 het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:36 schreef ebony170511 het volgende:
Waar slaat deze opmerking op?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Laat me raden: jij hebt ook op de kermisschool gezeten?
Vindt jij het normaal zo te reageren op de foto van een vermiste puber?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Laat me raden: jij hebt ook op de kermisschool gezeten?
Ik reageer helemaal niet op die foto, maar op het taalgebruik van neefje/nichtje van het vriendje.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vindt jij het normaal zo te reageren op de foto van een vermiste puber?
En wat weet je dan wel?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je neefje.... Tijgerprints.. Kermis..... Ebony.... Ik weet genoeg.
En wat is er mis met mijn taal gebruik?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik reageer helemaal niet op die foto, maar op het taalgebruik van neefje/nichtje van het vriendje.
Voor jou info.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je neefje al gevraagd waar hij deze meid voor 't laatst heeft gezien?
Want?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je dit al gemeld bij de politie?
Kromme zinsbouw, spelfouten. Niet echt goed leesbaar, hier en daar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:05 schreef ebony170511 het volgende:
[..]
En wat is er mis met mijn taal gebruik?
Ik schrijf gewoon hoe ik sommige reacties vind
En dat is schandalig
Wat was er nou aan de hand, dan? Gewoon ongehoorzaam?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:15 schreef ebony170511 het volgende:
Het gaat er niet om hoe iemand er uit ziet.
Het gaat er om dat het meisje en Randy gevonden werden.
Dat iedereen door die foto die 2 konden herkennen.
Gewoon om jullie hulp vroegen, niets meer niets minder.
Omdat hun ouders dood ongerust waren.
Verplaats je een in hun, je kind is weg en weet niet waar je het zoeken moet.
Nou ik kan je vertellen dat je echt niet weet waar je het zoeken moet.
Maar nee in plaats daar van gaan we lekker n lekker met zn alle op een foto afgeven.
Dat is zeer sportief.
Nu is het mijn neefje en zijn vriendin waar het om gaat.
Maar al was het iemand van 3 hoog achter die ik niet ken.
Dan had ik ook zo gereageerd.
Want nogmaals ik vind het echt schandalig hoe jullie over dit meisje oordelen.
En ik weet zeker als zij dit zelf lees zij ook heel verdrietig zal zijn.
Maar gelukkig snap je me wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Kromme zinsbouw, spelfouten. Niet echt goed leesbaar, hier en daar.
Ongehoorzaam?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat was er nou aan de hand, dan? Gewoon ongehoorzaam?
Of je schoonnichtje weg is gelopen of dat ze op mysterieuze wijze in een andere dimensie terecht is gekomen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:20 schreef ebony170511 het volgende:
[..]
Ongehoorzaam?
Ik volg je even niet hoor.
Waar hing ze uit?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:20 schreef ebony170511 het volgende:
[..]
Ongehoorzaam?
Ik volg je even niet hoor.
Tja dat is het net. Je moet daar doorheen kijken en er niet teveel aandacht aan geven. Ze is terecht en daar gaat het toch om.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:15 schreef ebony170511 het volgende:
Het gaat er niet om hoe iemand er uit ziet.
Het gaat er om dat het meisje en Randy gevonden werden.
Dat iedereen door die foto die 2 konden herkennen.
Gewoon om jullie hulp vroegen, niets meer niets minder.
Omdat hun ouders dood ongerust waren.
Maar nee in plaats daar van gaan we lekker n lekker met zn alle op een foto afgeven.
Dat is zeer sportief.
Nu is het mijn neefje en zijn vriendin waar het om gaat.
Want nogmaals ik vind het echt schandalig hoe jullie over dit meisje oordelen.
En ik weet zeker als zij dit zelf lees zij ook heel verdrietig zal zijn.
Zo ben jij even stoer zeg, als volwassen vent vanachter je beeldscherm een meisje van eind december 96' uitschelden om een uiterlijk kenmerk waar zij zelf waarschijnlijk helemaal niets aan kan doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:28 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Is die foto gewoon heel slecht of heeft ze echt een vlekkenbakkes? Jij weet het, ik vraag het me af.
Dat is vaak het probleem, dat je niet weet waar je moet zoeken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:15 schreef ebony170511 het volgende:
Zou best kunnen maar je betrokkenheid is dan wel iets minder.quote:Nu is het mijn neefje en zijn vriendin waar het om gaat.
Dan kun je geen loverboy zijn?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:36 schreef ebony170511 het volgende:
Quoten voor waarheidquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zo ben jij even stoer zeg, als volwassen vent vanachter je beeldscherm een meisje van eind december 96' uitschelden om een uiterlijk kenmerk waar zij zelf waarschijnlijk helemaal niets aan kan doen.![]()
In plaats van dat je - los van haar uiterlijk - met haar te doen hebt om de nadruk die er helemaal onder pubermeisjes uberhaupt al ligt op uiterlijk en hoe dit door bladen, videoclips, omgeving en reclame makers nog eens flink versterkt wordt, trap jij zo'n jong meisje dat hier somehow met naam en foto te kijk is komen te staan, voor een paar seconden eigen vermaak, nog even leuk verder de grond in?Klasse man.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |