In Noord Korea hebben ze alleen intranet. Dit zit wel snor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:58 schreef 129383 het volgende:
[..]
straks komt de grote almachtige leider erachter
ze hebben een firewall die gelijk is aan de berlijnse muurquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
In Noord Korea hebben ze alleen intranet. Dit zit wel snor.
Die is omver gegaan door beitels en hamers.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:01 schreef 129383 het volgende:
[..]
ze hebben een firewall die gelijk is aan de berlijnse muur
Ik wil eind van het jaar nog op vakantie naar Noord-Korea.....quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:58 schreef 129383 het volgende:
[..]
straks komt de grote almachtige leider erachter
Breng wel effe brood mee voor 24.051.218 mensenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik wil eind van het jaar nog op vakantie naar Noord-Korea.....[ afbeelding ]
We hebben het hier over een ander onderwerp.quote:
quote:
"Ook al zo'n gezond sportlijf, heerlijk."quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:20 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
Kim gespot in het Holland Heineken House, samen met Erica.
Die jongeren rechts!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
Verkiezingen in September? Vergeet het maar...![]()
[ afbeelding ]
Bazen!!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
Verkiezingen in September? Vergeet het maar...![]()
[ afbeelding ]
Werk van alle onzin painters....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:00 schreef Droopie het volgende:
Zeg HeaN82 heb jij ook eigen site met alle verzamelingen van jezelf gemaakte werk.
Mocht ik ooit bij Zomergasten komen, laat ik een half uur lang dit soort topic's voorbijkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door J.Appleseed op 28-07-2012 01:43:41 ]
In Nederland....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:17 schreef tomaat52 het volgende:
Geweldig topic.![]()
![]()
TS, woon jij in Gelderland?
quote:
Deze man weet. Ze gebruiken daar Red Star, de tegenhanger van Linux.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 06:59 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
hoax, in noord Korea gebruiken ze geen Compaq pc's met Windows.
Die FB paginaquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:13 schreef HeaN82 het volgende:
Hij leeft weer
https://www.facebook.com/(...)1354607574998&type=3
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hier kan ik niet mee lachen ik heb zelf ook noord koreaans bloed en voel me hierbij beledigd. Dat moet ik even melden aan de Noord Koreaanse leider.
te erg, maar zwarte humorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:10 schreef LookAtMe het volgende:
Hier Hitler van maken is helaas te makkelijk.
Dan hoop ik dat de Amerikanen slim zijn om die atoombom er meteen op te gooien in plaats van eerst a la Vietnam er duizenden soldaten heen te sturen. Dan ben je er meteen van afquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef marcel-o het volgende:
[..]
te erg, maar zwarte humor [ afbeelding ]
pareltjes hier
vraag me alleen af of t niet gevaarlijk is hier.. en op facebook
headlines: "3e wereldoorlog oorzaak: topic op een forum genaamd Fok!, ja met uitroepteken"
leuk om n Speld artikel van te maken
quote:Op zondag 7 april 2013 00:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
Binnenkort in Noord-Korea...![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Ook even iets verzinnen,,,quote:Op maandag 10 maart 2014 20:01 schreef ToT het volgende:
Paints van ONZ / [Paint] Kim Jong-Un aan het stemmen kunnen ook hier!
Bij deze:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:34 schreef Osvaldo2 het volgende:
PNGHey da's een leuke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn inspiratie is ff op, maar ik ga sowieso wel wat maken.
Ik was met dat plaatje van dat andere topic al bezig een katholieke pastoor van hem te maken die een knielend jochie zegende, en ik wilde hem nog een blowjob laten krijgen door een hoertje, waarbij hij zijn hand op haar hoofd legt!
Ik kon helaas geen geschikt materiaal vinden.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hier kan ik niet mee lachen ik heb zelf ook noord koreaans bloed en voel me hierbij beledigd. Dat moet ik even melden aan de Noord Koreaanse leider.
Ik moest lachen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |