Dan hoop ik dat de Amerikanen slim zijn om die atoombom er meteen op te gooien in plaats van eerst a la Vietnam er duizenden soldaten heen te sturen. Dan ben je er meteen van afquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef marcel-o het volgende:
[..]
te erg, maar zwarte humor [ afbeelding ]
pareltjes hier
vraag me alleen af of t niet gevaarlijk is hier.. en op facebook
headlines: "3e wereldoorlog oorzaak: topic op een forum genaamd Fok!, ja met uitroepteken"
leuk om n Speld artikel van te maken
quote:Op zondag 7 april 2013 00:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
Binnenkort in Noord-Korea...![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Ook even iets verzinnen,,,quote:Op maandag 10 maart 2014 20:01 schreef ToT het volgende:
Paints van ONZ / [Paint] Kim Jong-Un aan het stemmen kunnen ook hier!
Bij deze:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:34 schreef Osvaldo2 het volgende:
PNGHey da's een leuke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn inspiratie is ff op, maar ik ga sowieso wel wat maken.
Ik was met dat plaatje van dat andere topic al bezig een katholieke pastoor van hem te maken die een knielend jochie zegende, en ik wilde hem nog een blowjob laten krijgen door een hoertje, waarbij hij zijn hand op haar hoofd legt!
Ik kon helaas geen geschikt materiaal vinden.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hier kan ik niet mee lachen ik heb zelf ook noord koreaans bloed en voel me hierbij beledigd. Dat moet ik even melden aan de Noord Koreaanse leider.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |