Waarschijnlijk moet die gegenereerde code eerst naar een zooitje advocaten om te kijken of er niet per ongeluk iets schokkends gevormd isquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bizar. Bij de aanvraag was er sprake van 24 uur. Hoe moeilijk kan het zijn om een code automatisch te genereren die is gelinkt aan het serienummer. Jammer!
Dit stoorde me ook wel in Lion inderdaad. Verder duurde het in Lion ook even voordat ik mijn tobo/trackpad kon gebruiken als ik mijn MacBook opendeed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:17 schreef remlof het volgende:
Mountain Lion schakelt ook veel en veel sneller van twee naar één beeldscherm.
Misschien had je wat veel zooi op je mac, want Lion werkt hier prima snel. Nu kom ik van macbook first intel, dus dan is alles snelquote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:25 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dit stoorde me ook wel in Lion inderdaad. Verder duurde het in Lion ook even voordat ik mijn tobo/trackpad kon gebruiken als ik mijn MacBook weer opendeed.Nu kan ik alles direct gebruiken
Nee, veel zooi had ik niet. Kan wel aan de hdd liggen aangezien die maar 5400rpm maakt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien had je wat veel zooi op je mac, want Lion werkt hier prima snel. Nu kom ik van macbook first intel, dus dan is alles snel
Nee ik bedoel dat als ik mijn MBP openklapte na een periode van inactiviteit, ik een vijftal seconden moest wachten eer het trackpad en toetsenbord reageerden op input.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:34 schreef Pheno het volgende:
Een toetsenbord die slechter reageert door de snelheid van een HDD? Oke. Ik denk dat de installatie wat schoongemaakt heeft op je mac
Voor welke app?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wil even berichtgeving instellen, maar dat is nog niet zomaar gedaan. Althans, m'n berichten'centrum' blijft leeg.
Gewoon, beetje twitter, flickr en mail. Maar berichten centrum blijft leeg.quote:
Die moet ook niet hoeven draaien. Is op iOS ook niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:03 schreef nietzman het volgende:
En van welke app denk je dat je berichten had moeten krijgen? Ik zie mail iig niet draaien.
Dat ligt aan het programma, volgens mij. Als ik Sparrow open heb staan, krijg ik wel notificaties. Indien dicht, niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die moet ook niet hoeven draaien. Is op iOS ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |