wowtwitter:wielerman twitterde op donderdag 26-07-2012 om 16:23:21Medal Ceremony Hall #hhh2012
reageer retweet
twitter:Kreiltje twitterde op woensdag 25-07-2012 om 23:40:21De vlam is warm onthaald door de #hhh2012 crew
reageer retweet
Tijdens vorige spelen waren sporters uit andere landen aan het dringen of smeken om naar binnen te mogen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:51 schreef beantherio het volgende:
Er was eerder vanavond iets van in het BBC-nieuws te zien. De Britten lijken er positief verwonderd tegenaan te kijken. Het is wel de "place to be" van alle fan-homes.
die rijen die voor het huis stondenquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tijdens vorige spelen waren sporters uit andere landen aan het dringen of smeken om naar binnen te mogen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die rijen die voor het huis stonden
topquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
Optredens van topartiesten![]()
3JS, Gers Pardoel en Glennis Grace, Waylon, VanVelzen, Jeroen van der Boom en Jan Smit zijn van de partij.
Weten de Britten wat ze te wachten staat ? Kenden ze het HHH al ?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:14 schreef June. het volgende:
Ik ben morgen de hele dag presentInclusief Britse collega's, lachen
Lekker mijn krokettentekort van afgelopen 4 maanden inhalen
![]()
Dagen voor wat? Nederlandse medailles?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:53 schreef Jabberwocky het volgende:
Wat zijn de beste dagen om te gaan? Ik moet m'n vriendin ook even aan Nederlandse cultuur blootstellen, met al d'r Amerikaanse patriottisme deze Spelen.
Zo te lezen kun je alleen vantevoren kaartjes bestellen:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:17 schreef Monopoly_Man het volgende:
Misschien ook even langsgaan en wat vrienden meenemen.Kun je kaartjes gewoon aan de deur kopen?
Ter plekke kun je mobiel betalen voor je drankjes:quote:TOEGANG EN KAARTVERKOOP
Nog nooit was het Holland Heineken House zo dichtbij! Tijdens de Olympische Spelen worden in Londen in totaal ruim 500.000 Nederlandse bezoekers verwacht. Velen zullen waarschijnlijk ook het Holland Heineken House willen bezoeken. Maar, de capaciteit van de locatie kent zijn grenzen. In totaal kan de organisatie ruim 100.000 bezoekers ontvangen, zo’n 6.000 per dag.
Vanwege de grote belangstelling hebben NOC*NSF en HEINEKEN besloten om grenzen te stellen aan het aantal bezoekers en over te gaan op een geregistreerd ticketingsysteem.
Om een Holland Heineken House ticket te kunnen kopen, heb je géén Olympisch Ticket of reserveringscode nodig. Je kunt de gehele dag door in het huis alle relevante sportwedstriijden op grote schermen bekijken.
Via ondertaande bestelbutton kun je direct tickets kopen voor het Holland Heineken House. Je dient hiervoor eerst een persoonlijk account aan te maken. Bron
Meeste weekenden zijn al uitverkocht, maar voor doordeweeks kun je nog kaarten bestellen op de website. Dan kun je ze daarna afhalen bij de ticketoffice geloof ik. Aan de deur kan het volgens mij niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:17 schreef Monopoly_Man het volgende:
Misschien ook even langsgaan en wat vrienden meenemen.Kun je kaartjes gewoon aan de deur kopen?
Werkelijk waar niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:25 schreef VeX- het volgende:
Het is te hopen dat we wat te vieren hebben. De euforie was voor het EK ook enorm en we weten allemaal hoe het toen is verlopen.
Ik denk niet dat het grootheidswaanzin is. Daarnaast is de grootheidswaanzin bij het EK altijd een stuk groter dan bij de OS. De mensen die de olympische sporten goed volgen, voorspellen vanuit een vrij reëel oogpunt. De mensen die de sporten nooit volgen, zullen juist eerder naar de negatieve kant voorspellen, want 'het EK en de Tour is een mislukking geworden, dus dit ook'.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:31 schreef VeX- het volgende:
Klopt. Er zullen vast medailles gewonnen worden, maar ik word een beetje zat van de Hollandse grootheidswaanzin die er heerst bij zulke evenementen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:48 schreef Nickske1912 het volgende:
Morgenavond aanwezig!
Ik bedenk me net dat ik in mijn oranje jupiler shirt niet binnenkom, dus nu maar gauw op zoek naar iets anders wat oranje is..
Leg eens uit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:31 schreef VeX- het volgende:
Klopt. Er zullen vast medailles gewonnen worden, maar ik word een beetje zat van de Hollandse grootheidswaanzin die er heerst bij zulke evenementen.
Vandaagquote:
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dagen voor wat? Nederlandse medailles?
quote:Update: maandag 1 mrt 2010, 09:37
Nooit eerder bezochten zoveel mensen het Holland Heineken House als in Vancouver.
120.000 mensen brachten een bezoek aan de Nederlandse olympische thuishaven in Canada. Dat is 20.000 mensen meer dan bij de Spelen in Peking en Turijn.
Bron
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:37 schreef Koudewinter het volgende:
Na de 'EK The Voices' melden vlak voor de Olympische Spelen 'The Olympic Voices' zich met een ode aan Anky van Grunsven. 'Doe de Anky met allen' is een vrolijke noot voor de Limburgse olympische heldin die de komende week voor de zevende keer deelneemt aan het vierjaarlijkse sportfestijn. De amazone reageerde via sportief op het 'initiatief' dat door 'collega' Inke Schellekens op twitter was verspreid.
Hoe was het verder daar? Heb je nog sporters gezien?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:13 schreef June. het volgende:
Ik vond Afrojack maar niets gisteren. Leuk voor 15 minuten, maar daarna is alles eigenlijk hetzelfde..
Ja, geweldige sfeerquote:Op zondag 29 juli 2012 13:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe was het verder daar? Heb je nog sporters gezien?
Hoe zou dat nou komen ? Terwijl de spelen toch bijna zijn afgelopen.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:00 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, geweldige sfeerGeen sporters gezien, dat was wel jammer..
Haha ik had stiekem gehoopt dat we een Judo medaille zouden winnen, die waren natuurlijk wel gekomenquote:Op zondag 29 juli 2012 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou komen ? Terwijl de spelen toch bijna zijn afgelopen.
Waren nou niet echt de 2 favorieten voor een medaillequote:Op zondag 29 juli 2012 18:46 schreef June. het volgende:
[..]
Haha ik had stiekem gehoopt dat we een Judo medaille zouden winnen, die waren natuurlijk wel gekomen.
http://www.hollandheinekenhouse.nl/livestreamquote:Op zondag 29 juli 2012 19:41 schreef rolfpoland het volgende:
is er dit jaar ook weer een livestream vanuit het hhh tijdens de huldigingen?
Ik vond Afrojack en ook Bobby Burns erg tof gisteren. Maar kan die muziek sowieso altijd waarderen. Met Waylon die ook optrad heb ik dan weer veel minder.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:13 schreef June. het volgende:
Ik vond Afrojack maar niets gisteren. Leuk voor 15 minuten, maar daarna is alles eigenlijk hetzelfde..
Nee maar jeroen was een outsider, dus in vorm had hij zeker kans op brons gehad.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waren nou niet echt de 2 favorieten voor een medaille
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |