Er was wel een kerel die me complimenteerde met het feit dat ik die ene kerel wegduwde (ik voelde me heel wat maar het was waarschijnlijk echt zo'n homofiele meisjes-duwquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Er was wel een kerel die me complimenteerde met het feit dat ik die ene kerel wegduwde (ik voelde me heel wat maar het was waarschijnlijk echt zo'n homofiele meisjes-duw)
Dat was grappig.
MOHMI HAD SJANSquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Er was wel een kerel die me complimenteerde met het feit dat ik die ene kerel wegduwde (ik voelde me heel wat maar het was waarschijnlijk echt zo'n homofiele meisjes-duw)
Dat was grappig.
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Liepen er veel met zo'n bandje?
Meer dan eens, en dat is in dit geval niks om trots op te zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
MOHMI HAD SJANSEn je gaat er niet op in
Ik ga wel kort want ik moet er morgen vroeg uit om à la rage mode het huis op te ruimen.quote:
Wel tof dat je even komt, MR!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ga wel kort want ik moet er morgen vroeg uit om à la rage mode het huis op te ruimen.
En WIJ zijn erquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:23 schreef bijdehand het volgende:
Ik weet het nog niet zeker, shiftoHeb wel gezien dat je genoeg bier hebt dus daar ligt het niet aan
Dat klopt. Dus ik heb 1 voor en 1 tegen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat klopt. Dus ik heb 1 voor en 1 tegen.
Je weet dat je het wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
's-Hertogenbosch #328: Waar MohMi de slechtste weervrouw isquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:41 schreef shifto het volgende:
MohMi hier; perfect weertje om te fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |