Er was wel een kerel die me complimenteerde met het feit dat ik die ene kerel wegduwde (ik voelde me heel wat maar het was waarschijnlijk echt zo'n homofiele meisjes-duwquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Er was wel een kerel die me complimenteerde met het feit dat ik die ene kerel wegduwde (ik voelde me heel wat maar het was waarschijnlijk echt zo'n homofiele meisjes-duw)
Dat was grappig.
MOHMI HAD SJANSquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Er was wel een kerel die me complimenteerde met het feit dat ik die ene kerel wegduwde (ik voelde me heel wat maar het was waarschijnlijk echt zo'n homofiele meisjes-duw)
Dat was grappig.
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Liepen er veel met zo'n bandje?
Meer dan eens, en dat is in dit geval niks om trots op te zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
MOHMI HAD SJANSEn je gaat er niet op in
Ik ga wel kort want ik moet er morgen vroeg uit om à la rage mode het huis op te ruimen.quote:
Wel tof dat je even komt, MR!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ga wel kort want ik moet er morgen vroeg uit om à la rage mode het huis op te ruimen.
En WIJ zijn erquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:23 schreef bijdehand het volgende:
Ik weet het nog niet zeker, shiftoHeb wel gezien dat je genoeg bier hebt dus daar ligt het niet aan
Dat klopt. Dus ik heb 1 voor en 1 tegen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat klopt. Dus ik heb 1 voor en 1 tegen.
Je weet dat je het wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
's-Hertogenbosch #328: Waar MohMi de slechtste weervrouw isquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:41 schreef shifto het volgende:
MohMi hier; perfect weertje om te fietsen
Perfect weer om binnen te zittenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:59 schreef Muisraket het volgende:
Perfect weertje? Het kwam hier met bakken uit de hemel en een (klein) deel van de industrieweg stond blank net.
Of misschien bedoelde je dat ook wel.
Niet om naar huis te fietsen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Perfect weer om binnen te zitten
Moggel, dat is geen 6 uurquote:
Nee klopt, zocht het echt niet om zo vroeg op te staan. Op zich prima, behalve dat mijn haar nog naar scheerschuim ruikt (best lekkerquote:
Wel nog kunnen opruimen dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 10:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee klopt, zocht het echt niet om zo vroeg op te staan. Op zich prima, behalve dat mijn haar nog naar scheerschuim ruikt (best lekker) en plakt (:r) en ik eigenlijk nog naar de Ap moet haasten voor wat boodschappen... Dus dat ga ik maar eens doen. Jij nog enigszins geslapen?
Edit: oh kut, kan natuurlijk niet want het is zondag. Shieeeet. Dan maar hopen dat mijn ouders het geen probleem vinden.
Ja, dat nog wel, achteraf viel het mee. En de AH is straks wel open, maar pas om 4 uur en dan zijn mijn ouders er al.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wel nog kunnen opruimen dan?Is er helemaal niets open op zondag daar?
Ik heb heerlijk geslapen, maar wel kort
Ach, 't zal waarschijnlijk niet zo'n probleem zijn, toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, dat nog wel, achteraf viel het mee. En de AH is straks wel open, maar pas om 4 uur en dan zijn mijn ouders er al.
Ik hoop het niet, vast niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ach, 't zal waarschijnlijk niet zo'n probleem zijn, toch?
quote:Op zondag 29 juli 2012 03:27 schreef DeJori het volgende:
Dankjewel MohMi, voor het publiceren van mijn nivea-rijst gezicht
quote:Op zondag 29 juli 2012 10:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee klopt, zocht het echt niet om zo vroeg op te staan. Op zich prima, behalve dat mijn haar nog naar scheerschuim ruikt (best lekker) en plakt (:r) en ik eigenlijk nog naar de Ap moet haasten voor wat boodschappen... Dus dat ga ik maar eens doen. Jij nog enigszins geslapen?
Edit: oh kut, kan natuurlijk niet want het is zondag. Shieeeet. Dan maar hopen dat mijn ouders het geen probleem vinden.
Da's ongewoon voor jouw doen! Oh en handjekrantje, ik ben nu redelijk fit ondanks 4 uur slaap of zo (zal wel door de koffie komen), maar ik weet niet of ik het vanavond trek. Als ik echt te dood ben, spreken we ergens aankomende week af, oké?quote:
Die lachkick om die kat grap, net voor je weg ging. Ik stierf.. xDquote:
Ik weet het ook nog niet. We smsen sowieso evendanquote:Op zondag 29 juli 2012 12:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Da's ongewoon voor jouw doen! Oh en handjekrantje, ik ben nu redelijk fit ondanks 4 uur slaap of zo (zal wel door de koffie komen), maar ik weet niet of ik het vanavond trek. Als ik echt te dood ben, spreken we ergens aankomende week af, oké?]
Ik ookquote:Op zondag 29 juli 2012 12:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Die lachkick om die kat grap, net voor je weg ging. Ik stierf.. xD
Lassie, help me!quote:Op zondag 29 juli 2012 12:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet. We smsen sowieso evendan
[..]
Ik ookwat was de grap ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |