Viel wel mee, was geloof ik rond kwart voor vier thuis.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:09 schreef MohMi het volgende:
[..]Chantage materiaal
Is het nog vroeg geworden?
Echt tof dat jullie er warenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Viel wel mee, was geloof ik rond kwart voor vier thuis.
quote:
Ik dacht dat ik moest kotsen, maar hoefde nietquote:Op zondag 29 juli 2012 13:05 schreef MohMi het volgende:
MogguhVoordeel van je ondersteboven kotsen als je thuiskomt, is dat je de volgende dag geen kater hebt
![]()
Serieus, het was net die scene uit Team America, ik bleef gaanquote:Op zondag 29 juli 2012 13:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik moest kotsen, maar hoefde niet
Lekker ranzigquote:Op zondag 29 juli 2012 13:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Serieus, het was net die scene uit Team America, ik bleef gaanEn ik voelde me genaaid want ik was nog steeds even dronken als daarvoor
Ik heb geen kater, maar ik voel me niet frisquote:Op zondag 29 juli 2012 13:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik voel me wel verdomd fris nuNiks geen kater oid.
En was het lekker?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:06 schreef bijdehand het volgende:
Nee dat viel vast mee maar er was spacecake enzo
Nee, maar gewoon moe door werkweek en/of te weinig slaap denk ik.quote:
Volgens mij heeft praktisch niemand die aangeraakt toch? Afgezien van jou en wss shifto en MohMi dan.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:06 schreef bijdehand het volgende:
Nee dat viel vast mee maar er was spacecake enzo
Bijzonderquote:
Smaakte het echt vreemd, of niet? Het rook superlekker en echt gewoon naar speculaascake vond ik.quote:
Gelukkig kon je dan vandaag bijkomenquote:Op zondag 29 juli 2012 19:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon moe door werkweek en/of te weinig slaap denk ik.
[..]
Volgens mij heeft praktisch niemand die aangeraakt toch? Afgezien van jou en wss shifto en MohMi dan.
Vond het niet bijzonder hoor. Maar heb wel een rare nacht gehad qua slaap enzoquote:Op zondag 29 juli 2012 19:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Smaakte het echt vreemd, of niet? Het rook superlekker en echt gewoon naar speculaascake vond ik.
Och gerum .quote:Op zondag 29 juli 2012 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vond het niet bijzonder hoor. Maar heb wel een rare nacht gehad qua slaap enzo
Hoort erbijquote:
Het was echt een bazencake, met hazelnoot, browniedeeg en appelsquote:
DJ jaquote:Op zondag 29 juli 2012 19:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het was echt een bazencake, met hazelnoot, browniedeeg en appelsMaar heeft er bij mij wrs ook voor gezorgd dat ik loosch ging boven de wc
Ach ja, vond het wel echt een toffe avond. Tevens is DJ de baas van de avond; hij durfde het meest van iedereen met dat spelletje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |