hmm, als ze bij ons hard richting de keuken rennen moeten ze een behoefte doen. Tenminste, die Kleine. De Rooie gaat gewoon netjes op de bak. Als ze hard richting de logeerkamer rennen, daarentegen...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
hard wegrennen richting de keuken?
als in : hint hint
Wat een drolletje!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik aan jullie voorstellen, Rembrandt. Sinds eergister woont ze bij ons. In tegenstelling tot wat je zou denken is Rembrandt een poes..
[ afbeelding ]
Om die reden (werken) heb ik er 2 genomen. Die vermaken zich prima als ik niet thuis benquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Allemaal leuke foto's!
Ik ga maar eens langzaam maar zeker op zoek naar twee katten... Ik zit al 17 jaar zonder katten.![]()
Kittens lijken mij geweldig (heb er vroeger 3 gehad), maar omdat ik overdag moet werken (en er dan niemand thuis is) lijkt het mij geen goed idee om kittens te nemen - ze hebben aandacht nodig.Dus op naar het asiel!
Sjors & Sjimmie zoeken een lief zorgzaam baasje .... Iets voor jou misschien?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Allemaal leuke foto's!
Ik ga maar eens langzaam maar zeker op zoek naar twee katten... Ik zit al 17 jaar zonder katten.![]()
Kittens lijken mij geweldig (heb er vroeger 3 gehad), maar omdat ik overdag moet werken (en er dan niemand thuis is) lijkt het mij geen goed idee om kittens te nemen - ze hebben aandacht nodig.Dus op naar het asiel!
Awww!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik aan jullie voorstellen, Rembrandt. Sinds eergister woont ze bij ons. In tegenstelling tot wat je zou denken is Rembrandt een poes..
[ afbeelding ]
Ik wilde niemand in verwarring brengen!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Awww!
En aan het plaatje zien we natuurlijk dat het een meisjepoesje is.
Ik heb begrepen dat je kittens (vooral in het begin) moet opvoeden. Daarvoor moet je wel wat vaker thuis zijn. Of heb je het niet over kittens?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Om die reden (werken) heb ik er 2 genomen. Die vermaken zich prima als ik niet thuis ben(kijk zo nu en dan via de webcam mee
) .
Ik heb er net gereageerd, thanks!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:22 schreef Miss_Isis het volgende:
*Ontlurkt*
[..]
Sjors & Sjimmie zoeken een lief zorgzaam baasje .... Iets voor jou misschien?
Hoe zie jij dat?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Awww!
En aan het plaatje zien we natuurlijk dat het een meisjepoesje is.
Ja, ok ik heb ze wel in huis genomen toen ik 2 weken vrij was. Maar heb weinig hoeven opvoeden. Kattenbak deden ze uit zichzelf al. Aan mij wennen doen ze nog steeds elke dag een beetje meer. Straffen als ze iets doen wat niet mag doe ik als ik er ben, dat is misschien niet het meest ideale, maar ja. Ze doen opzich ook weinig verkeerd eigenlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je kittens (vooral in het begin) moet opvoeden. Daarvoor moet je wel wat vaker thuis zijn. Of heb je het niet over kittens?
Ik wil inderdaad twee katten in huis nemen zodat ze met elkaar kunnen spelen als ik er niet ben.
[..]
Ik heb er net gereageerd, thanks!
[..]
Hoe zie jij dat?
Duidelijk!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja, ok ik heb ze wel in huis genomen toen ik 2 weken vrij was. Maar heb weinig hoeven opvoeden. Kattenbak deden ze uit zichzelf al. Aan mij wennen doen ze nog steeds elke dag een beetje meer. Straffen als ze iets doen wat niet mag doe ik als ik er ben, dat is misschien niet het meest ideale, maar ja. Ze doen opzich ook weinig verkeerd eigenlijk.
Ze zijn zo leukquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:41 schreef nicole89 het volgende:
Mijn poezies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohw, ohw ohw....... ik smeltquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:41 schreef nicole89 het volgende:
Mijn poezies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een schatjes <3quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:26 schreef DaMook het volgende:
Maar eens wat foto's weer.
[ afbeelding ]
Leuk die pootjes.
[ afbeelding ]
Kusje.
[ afbeelding ]
Welkom thuis.
[ afbeelding ]
Leuk.
[ afbeelding ]
Mac kijkt mee series.
Zoals je ziet is Mac meer gewend al aan mij, maar Tosh begint het aaien enzo steeds meer toe te laten, sinds een paar dagen vooral.
DaD! Dus dit is de prinses?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal rooierdsquote:
Owwww dit zijn leukequote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:41 schreef nicole89 het volgende:
Mijn poezies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij Savannah is alles favoriet waar ze eigenlijk niet op hoort te zittenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Miss_Isis, laptops blijven toch favoriet he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |