Hoi allemaal,
Ik hoop via deze weg een nieuwe fijne thuisbasis te vinden voor Sjors & Sjimmie.
Het zijn beide geweldig lieve katjes, die meer aandacht verdienen dan ze nu bij mij krijgen.
Het is een erg moeilijke keuze, het liefst zou ik ze bij me houden maar uit liefde voor de beestjes probeer ik een ander baasje te vinden. Elke keer als ik thuis kom en ze weer zie slaat de twijfel toe, maar ik moet deze keuze maken hoe moeilijk het ook is. Hieronder een kopie van de tekst die ik op andere sites heb geplaatst. Ik hoop echt op een leuke dierenvriend die Sjors & Sjimmie een fijn thuis kan bieden.
![SS6.jpg]()
![SS4.jpg]()
![SS5.jpg]()
![SS8.jpg]()
Dit zijn Sjors (kater) & Sjimmie (poes), geboren op 11-07-2010.
Wij zoeken een nieuw zorgzaam baasje die ze een veilig en liefdevolle thuisbasis kan bezorgen.
Ik moet helaas afstand van de katjes doen vanwege mijn drukke bestaan, ik kan de katjes niet de aandacht geven die zij verdienen.
Het doet dan ook erg veel pijn om deze beslissing te nemen, maar ik doe het in hun belang.
De kenmerken/eigenschappen van Sjors&Sjimmie zijn:
Lief, aanhankelijk, ondeugend, gek op kinderen, gezond, gaan prima samen met honden, speels, in het bezit van een "dierenpaspoort", inentingen dit jaar al gehad, beide "geholpen".
Sjors&Sjimmie zijn dikke vriendjes dus ze blijven ook bij elkaar, dit is een vereiste.
Alle toebehoren als de kattenbak, transportmand, drink&voederbak, krabpaal, speeltjes etc. er bij.
Geen financiële bedoelingen. Ik vraag alleen de garantie van een leuk en zorgzaam nieuw thuis voor de katjes.
Wij hopen op leuke reacties!
Naam huisdier:Sjors & Sjimmie
Soort: (kat/hond/vis/vogel) Katten
Ras: (maincoon/rottweiler/koi karper/zilverrug gorilla/Afrikaanse bosolifant) N.B.
Leeftijd: Beide 2 jaar
Dierenpaspoort beschikbaar: Ja beide
Gechipt: Nee
Gesteriliseerd/Gecastreerd:Ja beide zijn "geholpen"
Datum laatste inenting (indien noodzakelijk): 3-11-2011
Datum laatste dierenartsbezoek: 3-11-2011
Reden laatste dierenartsbezoek: Zie hierboven
Aard van het beestje: (omgang met mensen, omgang met soortgenoten in huis en buiten, zindelijk): Zie tekst
Omgang met kinderen: Zie tekst
Bekende gezondheidsproblemen (indien aanwezig): Nee beide gelukkig gezond
Volgt het dier een speciaal dieet?: Beide niet
Hoe ben je zelf aan het dier gekomen?: Beide komen uit het zelfde nest. Via een familielid, hun kat/poesje had een nestje gehad.
Waarom word er afstand gedaan van het dier?: Zie tekst
Verdere dingen: (gevolgde hondentrainingen, gedrag aan de lijn, verzekerd etc): De katjes lopen behalve binnen ook vrij op het dakterras buiten maar kunnen daar niet vanaf. Dus vrij de straat op zijn ze niet gewend. DIt is helaas niet mogelijk bij mij, maar ze zouden het wel geweldig vinden.