Wel fijne muis, ik heb wel de draadloze variant gelukkig (MX700, alleen wordt die niet helemaal ondersteund door windows waardoor niet alle knoppen werken helaas)quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:35 schreef Sweetpea8472 het volgende:
(oh, en die muis is NIET draadloos...)
Language bar keyboard shortcutsquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:33 schreef SiGNe het volgende:
Jiro zat gister weer eens met z'n poten op m'n toetsenbord en opeens kon ik geen trema's meer op de e zetten "e werd het ipv ë
was ook met geen mogelijkheid meer normaal te krijgen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:35 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Ik was lekker een spel aan het spelen op m'n PC
[ afbeelding ]
Die muis krijgt teveel aandacht!
[ afbeelding ]
En nu heb ik honger
[ afbeelding ]
Met ctrl-shift kreeg ik het niet terug naar de normale settings en ik haal altijd overige toetsenbordtalen weg na instalatie van windows, er was maar 1 toetsenbord en 1 taal.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:43 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Language bar keyboard shortcuts
Je kat had het toetsenbord van Nederlands of US-International op US gezet. Als je in die laatste instelling trema's wil invoeren moet je <ctrl>+<shift>+: doen, en dan je letter intikken.
Draadloos en deze kat gaan niet samen. Het is een wonder dat de muis van m'n liefhebbende echtgenoot het nog doet. Die heeft al zo vaak op de grond gelegen (die van mij blijft tenminste halverwege hangen...)quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wel fijne muis, ik heb wel de draadloze variant gelukkig (MX700, alleen wordt die niet helemaal ondersteund door windows waardoor niet alle knoppen werken helaas)
Hier blijven ze tot nu toe van de muis af, al gaan ze bij het scherm staren wel af en toe op het toetsenbord zittenquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:12 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Draadloos en deze kat gaan niet samen. Het is een wonder dat de muis van m'n liefhebbende echtgenoot het nog doet. Die heeft al zo vaak op de grond gelegen (die van mij blijft tenminste halverwege hangen...)
(oh en die Simon the Cat had ik nog niet gezien! hoe herkenbaar!)
Raining cats and dogs?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:16 schreef Dragonberry het volgende:
Hero loopt graag over het toetsenbord van de laptopeigenlijk: over mij en dat er toevallig nog iets in de weg ligt maakt niet uit.
Ik ben gewondEr viel net een dikke lompe birmaan uit de lucht
![]()
[ afbeelding ]
Dat had ik vandeweek ook, Jiro wilde op m'n aanrecht springen maar redde de sprong net niet, ik dacht 'm op te vangen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:16 schreef Dragonberry het volgende:
Hero loopt graag over het toetsenbord van de laptopeigenlijk: over mij en dat er toevallig nog iets in de weg ligt maakt niet uit.
Ik ben gewondEr viel net een dikke lompe birmaan uit de lucht
![]()
[ afbeelding ]
Haha dat zal zo'n vaart niet lopenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat had ik vandeweek ook, Jiro wilde op m'n aanrecht springen maar redde de sprong net niet, ik dacht 'm op te vangen.
Gevolg was 2 diepe sneeën in m'n ringvinger, bloedde ook flink.
Het scheelde wel weer dat ik zelf de druppels niet op hoefde te ruimen, dat werd voor me gedaan
Ben nu wel bang dat ie bloed heeft geroken en me nu helemaal wil opeten..
Mac is ongeveer net zo groot als Jiroquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:26 schreef DaMook het volgende:
Maar eens wat foto's weer.
[ afbeelding ]
Leuk die pootjes.
[ afbeelding ]
Kusje.
[ afbeelding ]
Welkom thuis.
[ afbeelding ]
Leuk.
[ afbeelding ]
Mac kijkt mee series.
Zoals je ziet is Mac meer gewend al aan mij, maar Tosh begint het aaien enzo steeds meer toe te laten, sinds een paar dagen vooral.
Mac is nog echt klein in vergelijking met Tosh. Maarja is een poes en tosh kater. Mac is wel ouder.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mac is ongeveer net zo groot als Jiro
Enneh.. niet binnen roken hè?
(Ik rook zelf sinds ik Jiro heb alleen nog buiten, scheelt ook weer in het aantal)
Haha, die onderste foto doet me een beetje denken aan deze smileyquote:Op maandag 13 augustus 2012 08:35 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Ik was lekker een spel aan het spelen op m'n PC
[ afbeelding ]
Die muis krijgt teveel aandacht!
[ afbeelding ]
En nu heb ik honger
[ afbeelding ]
Lekker chillen Dude!quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dude heeft net een kwartier in deze houding gelegen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen moest ie bij mij knuffelen en lag ik op een gegeven moment op mn rug op t beton van mn balkon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik op t beton lag kon ik helaas geen foto's meer maken.![]()
Handige ton.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:55 schreef Jambo het volgende:
Wat een karakteristieke kop heeft Wodan toch.
Ik heb bijna dezelfde krabton als jij Bengeltje. En krijgen jouw katten netjes aan tafel te eten?
Wat een mooie oogjes.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:28 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Bo houdt alles maar rustig in de gaten..
hard wegrennen richting de keuken?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 03:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Katten die op irritante manier je aandacht opeisen, herkenbaar.
[..]
Wat een mooie oogjes.![]()
Ik zit altijd op een eetkamerstoel i.p.v. op een bureaustoel omdat ik snel last krijg van mijn rug. Regelmatig komt de kat zo aandacht vragen: miauwen, onder de stoel door/langs de stoel lopen, staart omhoog, maar snel wegrennen voordat ik haar kan aaien.En dan komt ze er weer aan, miauwt ze, loopt langs de stoel en rent snel weg voordat ik haar kan aaien.
En dat dan 10 keer achter elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |