In spoiler graag ..Want wij kijken steeds naar B&Bquote:Op woensdag 28 november 2012 20:18 schreef LetsGame het volgende:
Je kunt trouwens alle afleveringen teruglezen vanaf januari 2003 (dat is rond oktober 2000 voor de Amerikanen): http://www.rtl.nl/soaps/t(...)ngen/januari2003.xml
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:11 schreef LetsGame het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler? Het is van 12 jaar terugquote:Op donderdag 29 november 2012 16:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
In spoiler graag ..Want wij kijken steeds naar B&B
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:11 schreef LetsGame het volgende:
Vandaar dat ze slecht leek te acteren (edit)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatie toegevoegd.
In Nederland moet je nog 2,5 jaar wachten op haar doodquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:21 schreef kissaa het volgende:
[..]
Vandaar dat ze slecht leek te acteren (edit)
Spatie toegevoegd.
Ik zei ook ( ik denk dat ze te oud is volgens producers dan )quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:15 schreef kissaa het volgende:
Ik zeg niet dat Stephanie slecht acteert, ik zei dat ze slecht leek te acteren
Eruit moeten omdat ze te oud is? Ze is geboren in 1938 en is dus 74. Misschien was ze het gewoon zat ...kan toch?
Ze was er dus zelf wel klaar meequote:After 25 years, she decided to leave the show in 2012.
Dat zou natuurlijk kunnen.Ze was van begin bij B&B erbijquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:20 schreef PeterKelder het volgende:
Volgens Wikipedia:
Ze was er dus zelf wel klaar mee
En ze is natuurlijk al 74. Ik denk dat ze ook eens wat meer rust wilde hebbenquote:Op zondag 2 december 2012 10:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk kunnen.Ze was van begin bij B&B erbij
ik denk ook dat het van Owen is! Marrije kan wel eens gelijk hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:03 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Om het drama compleet te maken zal dat ook wel het geval zijn gok ik
Ik hou van drama en intrigesquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Marrije jij houd van vreemdgaan
Ja het is van Owen. Zooitje daarquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:46 schreef kissaa het volgende:
Het is ongetwijfeld van Owen. Het is tenslotte The B&B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |