Als ik klaar ben mij mezelf moet J eraan geloven.. oorhaar, neushaar, en zn bertbrauw.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:29 schreef Troeta het volgende:
Leuk een jongetje Sola!!!! En alles goed, helemaal mooi!
Hier ook een haarbuik, ben altijd met de pincet aan het kloten. Het is deze keer wel minder als de vorige keer.
En mijn slijmprop zat in mijn onderbroek. Weer iets wat niets hoeft te betekenen, maar ja er gebeurt weer wat.
Hoe is het met soesa??
Leuk zo'n flinke Cantare!!
quote:Vanaf nu ga je echt dikker worden, je zult elke week ongeveer een pond aankomen. Je hebt al een stevige buik, maar hij is nog niet superdik.
Ah fijn mailtje...quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:45 schreef Keshet het volgende:
Ik kreeg net een bemoedigend mailtje van Jonge Gezinnen.
[..]
En bedanktquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:45 schreef Keshet het volgende:
Ik kreeg net een bemoedigend mailtje van Jonge Gezinnen.
[..]
Morgen is een goede dag om in het ziekenhuis te blijven... in de airco...quote:
Rughaar is ook leukquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als ik klaar ben mij mezelf moet J eraan geloven.. oorhaar, neushaar, en zn bertbrauw.
Dat heeft mijn homo niet... Borst ook amper.quote:
Moet ik ook nodig doen.. Maar ik laat het liever doenquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:02 schreef Incantrix het volgende:
Tico, je inspireerde meNet maar eens mijn wenkbrauwen gesnoeid
Kom maar langs hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Moet ik ook nodig doen.. Maar ik laat het liever doen
quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als ik klaar ben mij mezelf moet J eraan geloven.. oorhaar, neushaar, en zn bertbrauw.
De meeste mensen die ik ken, willen het geslacht idd al graag wetenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:04 schreef Fieder het volgende:
Dat bedoelde ik ook eigenlijk, verrassing ipv geheim.Wel leuk hoor Coco zo'n verrassing! Doen niet veel mensen meer volgens mij? Aan t lijstje te zien is t waarschijnlijk n jommetje
Nog paar maandjes geduld
![]()
Gaat dat buikhaar weer weg?![]()
Fijn dat de misselijkheid minder lijkt te worden!quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:08 schreef Incantrix het volgende:
De misselijkheid lijkt trouwens minder te worden, toch nogAl twee avonden mijn avondeten binnengehouden
Ik druk heel graag de pukkels van mijn man uitquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
That reminds me, ik moet die van mn man ook nog doen. Al een paar keer gevraagd of ik mocht plukken maar dat mocht op dat moment dan juist niet natuurlijk
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:08 schreef Incantrix het volgende:
De misselijkheid lijkt trouwens minder te worden, toch nogAl twee avonden mijn avondeten binnengehouden
Maar als je kind heel zwaar is moet het in het ziekenhuis blijven voor observatie, dat is dan weer minder leuk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:24 schreef Solagratia het volgende:
Cantare, een baby van dat gewicht is heel fijn ja. Amy kon al direct temperatuur goed vasthouden, dronk goed, hoefde niet bijgevoed te worden. Gewicht is het probleem meestal niet. Vriendin van mij beviel in 4 uur, zonder scheurtjes van een baby van 9 pond. Maar goed ik had er al erg veel moeite mee om een kind van nog geen 8 pond eruit te krijgen. Ging de bevalling van E. wel goed voor de rest?
Bah zeg, dikke knuffquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:22 schreef Ticootje het volgende:
Leuk!
Ik vroeg me net hardop af of j al terug ging naar z'n moeder. :x. Ik ben zo gezellig vandaag. Wat een kutweek. Alles echt alles gaat fout. M'n bank, m'n visa, m'n belastingtoeslagen, kinderdagverblijffactuur, echt alles.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:34 schreef Mangostine het volgende:
Tico![]()
Bijna weekend. Kun je beetje bijslapen.
Of je gaat effe op J's gezicht zitten?
Hij zou er sowieso van opknappen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:34 schreef Mangostine het volgende:
Tico![]()
Bijna weekend. Kun je beetje bijslapen.
Of je gaat effe op J's gezicht zitten?
Ik moest nog aan jou denken, jouw beide kinderen waren toch zwaar? Hoeveel wogen ze?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar als je kind heel zwaar is moet het in het ziekenhuis blijven voor observatie, dat is dan weer minder leuk.
Aan jouw jongste moest ik ook nog denken, die heeft er na de geboorte een heel ander postuurtje voor teruggekregen. Misschien niet helemaal een representatieve situatie (toch?) maar ik heb de indruk dat het geboortegewicht sowieso niet alles zegt over hoe je kind na pakweg een jaar is, maar meer over de buikvoorzieningen, klopt dat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:59 schreef mignonne het volgende:
En mijnesen waren allebei ook bollo's. Oudste was 3765 bij 41 weken zwangerschap. Viel op zich mee voor de termijn. Jongste was 4270 bij 39 weken 3.Nouja goed, die reserves heeft ze ook nodig gehad hou ik mezelf maar voor.
Ivan was 4900 gram bij 41w2d en Lena was 4050 gram bij 40w4d. Ivan moest wel ter observatie blijven vanwege zijn gewicht en Lena niet. Als ik het me goed herinner werd er gekeken naar gewicht in combinatie met termijn en werden twee aparte curves gebruikt, een voor jongens en een voor meisjes.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:53 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik moest nog aan jou denken, jouw beide kinderen waren toch zwaar? Hoeveel wogen ze?
Dat idee had ik ook. Ivan had het in mijn baarmoeder heel goed en werd daarom zo zwaar. Buiten de baarmoeder dronk hij niet genoeg om zijn gewicht op peil te houden, dus zijn curve vlakte af. Pas toen hij aan de bijvoeding ging werd hij weer de stevigerd die hij was. (En ik ben ervan overtuigd dat het nog wel een slankerd wordt, ooit.)quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:59 schreef Cantare het volgende:
(...) maar ik heb de indruk dat het geboortegewicht sowieso niet alles zegt over hoe je kind na pakweg een jaar is, maar meer over de buikvoorzieningen, klopt dat?
Ik weet niet of ik het me nog goed herinner, maar volgens mij omdat gedurende een aantal uren (24 uur of 48 uur) in de gaten gehouden wordt of ze hun bloedsuikerspiegel op peil kunnen houden. En de ellende is dat alles er ineens toe doet als je eenmaal in het ziekenhuis ligt en je baby onder een vergrootglas ligt. Ivan ging bijvoorbeeld geel zien, dus z'n bilirubine werd in de gaten gehouden en daardoor dreigde een nog langere ziekenhuisopname. Bij Lena ging dat net zo: eerst opgenomen vanwege symptoom A, nog langer opgenomen vanwege B en C en... Gekmakend vond ik het.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:04 schreef Aventura het volgende:
@claudia, waarom moeten te zware baby's dan nog blijven?
Handig die quote-alertquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:59 schreef Cantare het volgende:
[..]
Aan jouw jongste moest ik ook nog denken, die heeft er na de geboorte een heel ander postuurtje voor teruggekregen. Misschien niet helemaal een representatieve situatie (toch?) maar ik heb de indruk dat het geboortegewicht niet zoveel zegt over hoe je kind na pakweg een jaar is, klopt dat?
En vond jij het qua bevalling een verschil?
Ik heb er weinig last van gehad. De persfase duurde eigenlijk net iets te lang maar vond ik goed te doen. En Lena was helemaal een eitje wat dat betreft; die was er in één perswee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:05 schreef Cantare het volgende:
4900, pff... en dat voor een eerste! Da's echt andere koek dan een "gewone" achtponder. Inderdaad jammer dat je moest blijven, ik moest dat de vorige keer om andere redenen ook en hoop nu echt wel gelijk naar huis te mogen.
Een poliklinische bevalling is exact hetzelfde als een thuisbevalling.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:11 schreef Keshet het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk normaal gesproken na een poliklinische bevalling? Je bevalt, een kinderarts kijkt het kindje na, een verloskundige of gynaecoloog kijkt jou na en dan ga je na een uurtje naar huis? Zoiets?
zoietsquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:11 schreef Keshet het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk normaal gesproken na een poliklinische bevalling? Je bevalt, een kinderarts kijkt het kindje na, een verloskundige of gynaecoloog kijkt jou na en dan ga je na een uurtje naar huis? Zoiets?
bij puur poliklinisch komt er geen kinderarts of gyn aan te pas hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:18 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
zoiets
behalve dat je wel een paar uur kunt rekenen voor je naar huis gaat.
Echt waar?! Zo leer je nog eens wat! Ik kan de aanvullende module van fbto overigens ook echt aanraden. Ik meen 4 euro per maand. Daarvoor krijg je voor 100 euro aan screening of pretecho vergoed, je eigen bijdrage ziekenhuis, lactatiekundig advies, een kraampakket. Je kunt het per maand opzeggen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:18 schreef Keshet het volgende:
Aanvulling op Troeta's post: Een aanvullende verzekering kun je afsluiten bij een andere verzekeraar dan de verzekeraar waar je basisverzekering loopt.
Ik reageer later even op de andere posts.
Precies, dat had ik ook begrepen. Ik heb een 3 of 4 sterren polis. Dus in elk geval geen eigen bijdrage als ik het goed begrepen heb! Maar omdat ik dus ineens ging twijfelen ging ik t even nazoeken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:33 schreef mignonne het volgende:
Als jij geen medische indicatie hebt en poliklinisch bevalt heb je dus je eigen bijdrage qua kosten, _bunny_tenzij aanvullend verzekerd natuurlijk.
Maar vaak is de premie voor een losse aanvullende verzekering wel aanmerkelijk hoger...quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:18 schreef Keshet het volgende:
Aanvulling op Troeta's post: Een aanvullende verzekering kun je afsluiten bij een andere verzekeraar dan de verzekeraar waar je basisverzekering loopt.
Ik reageer later even op de andere posts.
bij mij kwam de gyn nog wel snel kijken naar het hechtwerk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
bij puur poliklinisch komt er geen kinderarts of gyn aan te pas hoor
Dat kan als het nodig is dat ze nog kijken of dat de kinderarts bij twijfel toch even naar t kind kijkt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
bij mij kwam de gyn nog wel snel kijken naar het hechtwerk.
kon hij meteen een beval-dbc declareren
Mwah, pas als je daadwerkelijk pijnstilling krijgt. En ik weet niet precies hoe dat zit met pethidine eigenlijk. Er zijn namelijk zat ziekenhuizen waar pethidine een consult is, zodra de pethidine is uitgewerkt ga je weer 'terug' onder de zorg van de verloskundige. Het zou zomaar kunnen dat je dan alsnog moet dokken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:26 schreef Troeta het volgende:
Als je pijnstilling vraagt is een bevalling trouwens medisch en word het vergoed.
Klopt. Ik heb pethidine gekregen en was daardoor echt niet medisch.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mwah, pas als je daadwerkelijk pijnstilling krijgt. En ik weet niet precies hoe dat zit met pethidine eigenlijk. Er zijn namelijk zat ziekenhuizen waar pethidine een consult is, zodra de pethidine is uitgewerkt ga je weer 'terug' onder de zorg van de verloskundige. Het zou zomaar kunnen dat je dan alsnog moet dokken.
Zou er niet blind op vertrouwen dat je het dan vergoed krijgt.
Of gewoon met 30 weken alvast een ruggenprik eisen, weet je zeker dat ie op tijd zit
dit!!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb sowieso bewondering voor jullie LLM'ers, en zeker met dit weer!
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:09 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ah, Son. Aan de ene kant mooi dat ze het nog zo goed bij je heeft, toch? Je lichaam zorgt perfect voor 'r
. Even uithuilen lucht ook gewoon lekker op he (vond ik gister ook
). Ik loop een week op je achter en ik vind het al zwaar.
Ik vind je in ieder geval enorm stoer! Succes vandaag meis.
Hier ook! Maar ik heb er echt niet meer last van dan normaal. Oke, ik ga niet vol in de zon zitten als het 30 gr is maar dat zou ik normaal ook niet doen. Slapen gaat niet beter of slechter dan eerst, voor het mooie weer. Gelukkig hou ik ook bijna geen vocht vast, daardoor is het makkelijker 'vol te houden'. Die airco lijkt me trouwens wel heerlijk! Hier was het gisteravond binnen 27 gradenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
Lief!
Ben nu trouwens langer zwanger dan ooit *lol*
Iedereen is verbaasd trouwens dat k de warmte zo goed trek (gistermiddag ook even niet meer, maar goed dat heeft niks mrt mn zwangerschap te maken)
Gelukkig hebben we airco in de woonkamer hehe
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:20 schreef Twinkle20 het volgende:
quote:
Hier idd precies t zelfde!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hier ook! Maar ik heb er echt niet meer last van dan normaal. Oke, ik ga niet vol in de zon zitten als het 30 gr is maar dat zou ik normaal ook niet doen. Slapen gaat niet beter of slechter dan eerst, voor het mooie weer. Gelukkig hou ik ook bijna geen vocht vast, daardoor is het makkelijker 'vol te houden'. Die airco lijkt me trouwens wel heerlijk! Hier was het gisteravond binnen 27 graden
[..]
[..], lief!
ditquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Als je twijfelt kun je altijd even je VK bellen hequote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:12 schreef Troeta het volgende:
Nope kyara:( wel 5 hele pijnlijke weeen gehad en toen dacht ik echt dat het begonnen was, maar na een douche was het weer weg.
Ik weet het niet zo goed meer wat het allemaal is en ben een beetje bang dat ik straks met echte weeen te laat aankom in het ziekenhuis ofzo.
En het is ook erg vermoeiend dat gespook snachts. Mijn buik is ook de hele tijd gevoelig,dus als de baby beweegt doet het ook pijn.
Gaan we alvast gokken voor de tijd? Ik zeg 00:05quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Om 15.15 ctg en dan om 4 uur afspraak met de verloskundige daar (althans volgens google.is t de verloskundige)
Lekkere tijd ook
Dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik denk dat t nu juist lekkerder is als llm dan als je nog moet werken enzo.
K hoef de hele dag niks te doen,als k zou werken zou k doodgaan van de warmte
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:09 schreef Claudia_x het volgende:
Laat de kleine dan maar komen dit weekeinde! Of beter nog, vandaag.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:14 schreef freecell het volgende:
Olympische spelen kindjes zijn leuk.
Vooral Olympische spelen zondagskindjes.
Wij hebben daar 2 van
Dus ik ga voor zondag
En ik vind de temperatuur fantastischHoe warmer hoe beter (koukleum ikke!)
Maar ik val wel weer vrijwel dagelijks flauw
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:11 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Gaan we alvast gokken voor de tijd? Ik zeg 00:05en dan noem je haar muppet
wel een leuk cadeautje voor de verjaardag van je schoondochter
een schoonzus
![]()
Ik heb gewoon sportieve kinderenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:12 schreef Lijnloos het volgende:
Juist son, floris op de wkfinale dag, deze tijdens de opening vande olympische spelen.meid en ook voor de anderen!
Ik heb met een aanbieding 2 pakken van maat 1 gekocht, en een pak maat 2, alvast. Het was ook een aanbieding van drie pakken. Kun je niet mixen bij de aanbieding? Dus verschillende maten dat de aanbieding toch geldt?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:10 schreef Zolena het volgende:
LLM-ers houden het goed vol zo te horen.
Sonnetjeomdat het nu wel tijd wordt, knap dat je het zo goed uithoudt in de hitte (+ alle andere llm'ers ook natuurlijk).
En SE bij twijfel gewoon verloskundige bellen vinden ze vast niet erg.
Kan minder goed slapen van de warmte, maar heb mezelf beetje vakantie gegeven gisteren en vandaag, uitgeslapen, straks even naar werk mailtjes doornemen en dan ga ik eens lekker babydingen shoppen. Lijstje mee van de kraamzorg en hup hele bende aanschaffen.
Mag best met dit weer en toch iedereen op vakantie dus veel werk is er ook niet.
Maar ik heb een vraag aan de ervaren mama's over dat kopen. Luiers, zijn in de aanbieding maar ik snap het niet. Na alle zware baby's van een pagina terug. Ik zie maat 1 van pampers en dat gaat dan van 2 tot 5 kg, maar als baby al 8 pond (of meer) weegt bij geboorte, en maat 2 begint al vanaf 3 kg en maat 3 vanaf 4 kg, heb je dan die maat 1 wel nodig? Kortom welke maat moet ik hoeveel kopen ik snap het niet...
Nope hoeft niks te betekenenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:14 schreef SupremeEvil het volgende:
Met het verdwijnden van de harde buik verdween ook de kramp, ik gok op voorwerk... Ga het wel even bijhouden. Voorwerk betekent niet dat baby eerder komt zeker?
Trekpleister zit hier niet eens in de buurtquote:
zulte goede aanbiedingen heeft de makro niet als het om luiers gaat..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:24 schreef Zolena het volgende:
Dank, voor antwoorden, wou naar makro, daar moet je 2x3 pakken per keer halen, misschien niet zo'n goed idee voor maat 1 dus
Ja, ik moet zelf naar het ziekenhuis, ook als ik bij de vk had gelopen, dus ik wacht wat meer af met bellen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:11 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Als je twijfelt kun je altijd even je VK bellen hena n paar van deze dagen zat ik namelijk ook in ene op 5cm
succes, er komt wat koeler weer, ideale temp om bij te bevallen!
Datquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
zulte goede aanbiedingen heeft de makro niet als het om luiers gaat..
Kan je bete de aanbiedingen van kruidvat/etos/trekpleister in de gaten houden.
son
Een vriendin van me vond zonder voetjes prettig (vertelde ze toevallig eergisteren). Met voetjes wisten ze zich toch uit te wurmen (uit het voetgedeelte) en dan werd het pakje een soort (slaap)zak, zeg maar. Mgoed, kan ook toeval zijn geweest bij haar kindje(s).quote:
ja dat dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:51 schreef Sorbootje het volgende:
Met voetjes vond ik niks. Moet je kind echt precíes de juiste beenlengte hebben anders zit het prut
Vond ik niet. Een zacht broekje heb je in een seconde uitgetrokken. De knopen van een jumpsuit moet je een voor een openmaken. Als je een jumpsuit zonder drukknopen hebt (zoals ik met een van m'n Kidscasepakjes had) dan duurt dat nog iets langer. En dan moet je bovendien de stof van de jumpsuit op een of andere manier onder je baby schuiven, hoog genoeg om te voorkomen dat er tijdens het verschonen poep op terechtkomt. Vooral 's nachts vond ik dat allemaal maar onhandig, onhandig genoeg om zoveel mogelijk naar broekjes en truitjes uit te wijken, dus een maat groter kopen dan je eigenlijk van plan was is 9 van de 10 keer geen slecht idee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jumpsuits met knoopjes handiger dan los broekje & truitje dus?
Hier krijg je alleen sambal bij!!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:26 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kreeg d'r gratis bij de babi pangang
Nee heb nu eerst ctg en om 4uur bij verloskundige.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:37 schreef Claudia_x het volgende:
Hebben ze al gekeken of je te strippen valt?
Dit jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:51 schreef Mangostine het volgende:
Als ik aan mezelf denk met een baby, kan ik me daar stiekem nog heel weinig bij voorstellen...
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:51 schreef Mangostine het volgende:
Als ik aan mezelf denk met een baby, kan ik me daar stiekem nog heel weinig bij voorstellen...
Ik hoop t.ook, maar echt vertrouwen heb ik er niet in...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:09 schreef mignonne het volgende:
Joehoe Son!t is al 10 minuten geleden dat je de vk zag
ben je al bevallen?
nee grap. Heel veel succes meis! ik hoop echt voor je dat het strippen gewoon hops zn werk doet en dat e snel je meisje mag bewonderen
Gisteren had ik een groeiecho en daaruit bleek dat onze baby nogal voorloopt op groei. Vooral de buik was erg dik (boven het 90ste percentiel, dus bij de 10% zwaarste baby's), en dat zou veroorzaakt kunnen worden door zwangerschapsdiabetes. Dat gaat nu verder onderzocht worden. Wel goed, en sowieso ook fijn omdat deze zwangerschap me behoorlijk zwaar valt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:00 schreef papillion het volgende:
Cantare, even gemist of er eventueel bij jou iets aan de hand was. Maar wel gewoon fijn dat ze extra aandacht aan je besteden.
Ik ben, net als de vorige keer, de hele zwangerschap Zo Moe. In mijn lijf, maar ook erg in mijn hoofd. Nergens zin in, mat, het gewoon niet leuk vinden. Terwijl ik het feit dat ik zwanger ben, en het moederschap, echt waanzinnig tof vind, eigenlijk. Vanaf een week of 30 vind ik het lichamelijk ook zwaar. M'n buik zit te vol voor mijn idee, met bijbehorende kwaaltjes van dien (benauwd, maagzuur, pijn aan m'n ribben en middenrif), net of ik al 40 weken zwanger ben. En grote ups en downs in mijn dag. Soms heel goed voelen, en soms ook zo beroerd. Dan ben ik misselijk, benauwd, duizelig, huilerig. Wat ik zo lastig vind is dat het opzich allemaal dingen zijn "die erbij horen". En volgens alle metingen (bloeddruk, hb, suiker) is er niks aan de hand. Dus aan de ene kant denk ik 'ik stel me aan', aan de andere kant heb ik tóch het idee dat het niet helemaal normaal is. Eigenlijk denk ik nu: laat er dan nu maar gewoon uit de onderzoeken komen dat er wel iets is waar iets mee kan, i.p.v. nog bijna 7 weken doorslepen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:32 schreef mignonne het volgende:
En Cantare, fijn dat je extra in de gaten wordt gehouden, just in case enzo is altijd prettig vind ik zelf.
Ik vond die tweede zwangerschap loeizwaar, mn lijf was ook letterlijk loeizwaar en dat begon echt op te breken om mee te sjouwen. Wat is er voor jou zwaar op dit moment?
Aah vandaar. Hopelijk kijken ze je en de baby dan goed na. En zoals je zelf ook al post, als er echt iets is dat ze het vinden zodat ze je de laatste weken wat kunnen verlichten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:28 schreef Cantare het volgende:
[..]
Gisteren had ik een groeiecho en daaruit bleek dat onze baby nogal voorloopt op groei. Vooral de buik was erg dik (boven het 90ste percentiel, dus bij de 10% zwaarste baby's), en dat zou veroorzaakt kunnen worden door zwangerschapsdiabetes. Dat gaat nu verder onderzocht worden. Wel goed, en sowieso ook fijn omdat deze zwangerschap me behoorlijk zwaar valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door freecell op 28-07-2012 08:18:26 ]
Dat is.toch niet te hopen hahaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:30 schreef Kyara het volgende:
ze blijft ook vast tot d'r 30e thuiswonen.....
Daar hoop ik op voor je!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:45 schreef Incantrix het volgende:
Twinkle, ik ben er wel mee bezig geweest, ik heb me een paar weken terug wel zo vreselijk down gevoeld dat ik het zelf eng begon te vinden. Gelukkig was weer kunnen slapen voor mij een grote doorbraak. En bah, ook al zo'n beangstigend en verdrietig verhaal..
SonJah, wellicht dat dat deze bezorgde periode afsluit en dat ik dan juist weer heel erg ga zweven ofzo
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:35 schreef Incantrix het volgende:
Fijn dat het allemaal zo opschiet, LeNeHe! En pfff, ja, jij zal ook wel behoorlijk last hebben van al die 'wat als'-en. Dikkelieverd!
Vamp, ben jij al zo ver??
Ben benieuwd of we er een echte datumtweeling van gaan maken!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:46 schreef SupremeEvil het volgende:
*Ook meldt, datumtweeling
Idd nare verhalen,arme mensen. Wat liza ook al zei, dan besef ik echt wat een geluk wij hebben dat het allemaal redelijk vlekkeloos verloopt.
Ook hier blij met iets koeler weer. En heb wat harde buiken met krampjes, ik gok nog steeds voorwerk. Maak me geen zorgen, baby lekker druk
Ik heb het gelezen inderdaad, maar ik de tijd gaat harder als dat ik bij kan houdenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]Ik kwam er pas bij 20 weken achter... Toen had ik er dus zonder dat ik het wist al de helft op zitten...
Dat is de link naar de foto, die doet het nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:53 schreef Mangostine het volgende:
http://images.kapaza.com/photoslarge/24300000/24369514.jpg
uhh een buik- en rugdrager. Ik ben de naam nu al kwijtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:03 schreef Marjolijntje het volgende:
Heb je de stokke mycarrier (ofzo) gekocht? Die is ergonomisch niet echt goed voor je kindje.
Mooie wagen wel!
Kindje geen natuurlijke houding plus slecht ook voor jouw rug. Dikke kans dat je voor de 4 maanden het ding nog vervloekt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:12 schreef Mangostine het volgende:
De mycarrier ja, hoezo is die niet goed dan?
Zo zijn we son!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
Draagmaffia![]()
Ik wilde t ook al zeggen,vanmiddag *lol*
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:31 schreef Mangostine het volgende:
Ik was even helemaal uit mijn doen vanwege die drager/hormonen
Ik voel me ook zo'n noob. Wat weet ik ook van baby's? Heb ik nul ervaring mee. En dan sta je in zo'n zaak tussen duizend keuzes. Ik weet ook niet waar ik moet beginnen, en ze ontwerpen zo'n drager toch niet als ie niet ergonomisch is?![]()
Pff. Waar beginnen we aan? Ik weet meer van auto's.![]()
Het belangrijkste is dat jij er blij mee bent en iedereen heeft wel een mening maar als je daar allemaal aan moet voldoen ben je nooit klaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:51 schreef Mangostine het volgende:
Laat me maar even, ik heb last van mijn hormonen.
Heb ik ook af en toe. Gelukkig is dit topic er om domme dingen te vragen of goeie tips te horen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:51 schreef Mangostine het volgende:
Laat me maar even, ik heb last van mijn hormonen.
Wel wat koeler, maar ik lijk vreemd genoeg juist meer vocht vast te houdenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ben wel blij dat het wat afgekoeld is hoor! Had gelukkig geen last van extreem vocht vast houden ofzo maar de afgelopen dagen was ik helemaal niet vooruit te branden zodra ik een stap buiten de deur durfde te zetten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een smakkerd voor IncanEn voor de rest met kwaaltjes, zorgen, pijntjes, etc.
Mango, wat een mooie wagenEcht een plaatje
En mafkees ook
Al snap ik het wel hoor, ik zou dankzij de hormonen ook echt even van slag kunnen raken als een aankoop (waar ik happy mee ben) juist niet zo fijn blijkt te zijn.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |