Als ik klaar ben mij mezelf moet J eraan geloven.. oorhaar, neushaar, en zn bertbrauw.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:29 schreef Troeta het volgende:
Leuk een jongetje Sola!!!! En alles goed, helemaal mooi!
Hier ook een haarbuik, ben altijd met de pincet aan het kloten. Het is deze keer wel minder als de vorige keer.
En mijn slijmprop zat in mijn onderbroek. Weer iets wat niets hoeft te betekenen, maar ja er gebeurt weer wat.
Hoe is het met soesa??
Leuk zo'n flinke Cantare!!
quote:Vanaf nu ga je echt dikker worden, je zult elke week ongeveer een pond aankomen. Je hebt al een stevige buik, maar hij is nog niet superdik.
Ah fijn mailtje...quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:45 schreef Keshet het volgende:
Ik kreeg net een bemoedigend mailtje van Jonge Gezinnen.
[..]
En bedanktquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:45 schreef Keshet het volgende:
Ik kreeg net een bemoedigend mailtje van Jonge Gezinnen.
[..]
Morgen is een goede dag om in het ziekenhuis te blijven... in de airco...quote:
Rughaar is ook leukquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als ik klaar ben mij mezelf moet J eraan geloven.. oorhaar, neushaar, en zn bertbrauw.
Dat heeft mijn homo niet... Borst ook amper.quote:
Moet ik ook nodig doen.. Maar ik laat het liever doenquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:02 schreef Incantrix het volgende:
Tico, je inspireerde meNet maar eens mijn wenkbrauwen gesnoeid
Kom maar langs hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Moet ik ook nodig doen.. Maar ik laat het liever doen
quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als ik klaar ben mij mezelf moet J eraan geloven.. oorhaar, neushaar, en zn bertbrauw.
De meeste mensen die ik ken, willen het geslacht idd al graag wetenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:04 schreef Fieder het volgende:
Dat bedoelde ik ook eigenlijk, verrassing ipv geheim.Wel leuk hoor Coco zo'n verrassing! Doen niet veel mensen meer volgens mij? Aan t lijstje te zien is t waarschijnlijk n jommetje
Nog paar maandjes geduld
![]()
Gaat dat buikhaar weer weg?![]()
Fijn dat de misselijkheid minder lijkt te worden!quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:08 schreef Incantrix het volgende:
De misselijkheid lijkt trouwens minder te worden, toch nogAl twee avonden mijn avondeten binnengehouden
Ik druk heel graag de pukkels van mijn man uitquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
That reminds me, ik moet die van mn man ook nog doen. Al een paar keer gevraagd of ik mocht plukken maar dat mocht op dat moment dan juist niet natuurlijk
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:08 schreef Incantrix het volgende:
De misselijkheid lijkt trouwens minder te worden, toch nogAl twee avonden mijn avondeten binnengehouden
Maar als je kind heel zwaar is moet het in het ziekenhuis blijven voor observatie, dat is dan weer minder leuk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:24 schreef Solagratia het volgende:
Cantare, een baby van dat gewicht is heel fijn ja. Amy kon al direct temperatuur goed vasthouden, dronk goed, hoefde niet bijgevoed te worden. Gewicht is het probleem meestal niet. Vriendin van mij beviel in 4 uur, zonder scheurtjes van een baby van 9 pond. Maar goed ik had er al erg veel moeite mee om een kind van nog geen 8 pond eruit te krijgen. Ging de bevalling van E. wel goed voor de rest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |