abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114938284
Lekker weer gedaan NS. Zit in een trein die moet wachten op een andere voor overstappers, maar die was iets te laat. Trein komt aan, mensen rennen naar de conducteurdeur die nog open is. Maar niet iedereen kan rennen en de bejaarde dame achteraan komt aanlopen, duidelijk op weg naar onze trein. Ze is iets van 10 seconden van de deur als onze conducteur geen zin meer heeft en de deur dicht doet.

Gemakkelijk en snel met de NS :)
  woensdag 1 augustus 2012 @ 11:57:24 #122
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_114940666
Godsamme ik verlang naar een douche.
#26 || Luciano da Silva
pi_114942209
Net 80km gereden met een thuisbrengertje. Geen pretje.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 13:11:18 #124
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_114943541
Mijn derde rit is geannuleerd. Kerel schrok zich dood toen ik zei dat ik zijn auto kwam halen. Ding moest pas 1 september gehaald worden in plaats van 1 augustus :')
#26 || Luciano da Silva
pi_114945156
Sjongejonge, ik heb echt pech vandaag! Ik heb echt voor iedere rit al moeten bellen dat ik het niet op tijd kan halen.

Onvindbare adressen, ik moest in een gigantisch kantoorgebouw zijn met meer dan 20 verdiepingen, in de opdracht stond niet de naam van het bedrijf waar ik het moest ophalen de vrouw aan de receptie kon mij alleen maar de lift wijzen en niet zeggen welke verdieping ik moest zijn, maar ik heb de CP toen gebeld.

Bussen die niet komen, bussen die te laat komen en je daardoor je overstap mist... En al die vertraging telt maar op en op! Maar ik kan m'n laatste rit gelukkig nog wel doen, alleen niet op de afgesproken tijden.
pi_114947591
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:46 schreef MG_13 het volgende:
Sjongejonge, ik heb echt pech vandaag! Ik heb echt voor iedere rit al moeten bellen dat ik het niet op tijd kan halen.

Onvindbare adressen, ik moest in een gigantisch kantoorgebouw zijn met meer dan 20 verdiepingen, in de opdracht stond niet de naam van het bedrijf waar ik het moest ophalen de vrouw aan de receptie kon mij alleen maar de lift wijzen en niet zeggen welke verdieping ik moest zijn, maar ik heb de CP toen gebeld.

Bussen die niet komen, bussen die te laat komen en je daardoor je overstap mist... En al die vertraging telt maar op en op! Maar ik kan m'n laatste rit gelukkig nog wel doen, alleen niet op de afgesproken tijden.
Wen er maar aan, dit soort dingen gebeuren regelmatig :P
  woensdag 1 augustus 2012 @ 14:32:14 #127
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_114947641
Ik plan alleen nog maar de eerste rit, want het is toch onvoorspelbaar.
#26 || Luciano da Silva
pi_114952643
Zo ook weer thuis. Gelukkig was die Megane gewoon een handbak.. op Autoweek.nl stond wat anders als ik het kenteken invoerde.
Even wennen hoe dat in Almere werd afgehandeld, maar toen ik de Mondeo ging halen liep ik ineens tegen deze wagen aan: (helaas moest ik met de Mondeo-met-kont terug)

Vervolgens dik een uur vertraging doordat de Schipholtunnel dicht was.. maarja uren zijn uren.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 16:36:33 #129
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_114952986
Zo'n Fisker Karma heb ik in Groningen ook al gespot. Heerlijke wagen.
#26 || Luciano da Silva
pi_114954674
Die Fisher Karma staat daar wel vaker!

De auto die ik vandaag mee had :)...

...de blauwe Polo op de achtergrond :')

Maar iig mooie A5 met S-line pakketje.
pi_114955241
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:07 schreef dery1990 het volgende:
Die Fisher Karma staat daar wel vaker!

De auto die ik vandaag mee had :)...

[ afbeelding ]

...de blauwe Polo op de achtergrond :')

Maar iig mooie A5 met S-line pakketje.
:D!
Nee.
pi_114955518
Ik heb het gewoon druk in deze tijd. Gister en vandaag ritten gehad, voor morgen ook weer:

Nieuwegein- Meerkerk in een Polo

Gorinchem - Barneveld in een A6.

Ik maak prima uren zo!
pi_114958884
Nu in de bus richting huis en daarna met de trein. 20:00 thuis waarschijnlijk, ach al die vertraging krijg ik ook voor betaald! Heb vandaag dan 10 uur gewerkt.
pi_114959290
Vandaag een Lancia Delta gereden. Ik vind het een lelijke auto, maar het rijdt prima.
Dat terrein in Barneveld is wel veranderd zeg, ik was er een paar maanden niet geweest en moest er vandaag twee keer heen.
pi_114965236
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Vandaag een Lancia Delta gereden. Ik vind het een lelijke auto, maar het rijdt prima.
Dat terrein in Barneveld is wel veranderd zeg, ik was er een paar maanden niet geweest en moest er vandaag twee keer heen.
Ja, het veranderd daar elke week. Ik snap echt niet wat ze daar aan het doen zijn, constant verbouwen en het blijft even slecht.
pi_114966283
Vandaag de andere bedrijfswagen mee naar huis :) Prima dingen die Sprinters.

pi_114986266
Ik krijg nu de hele tijd reminders van easyway dat ik nog kilometerstanden moet doorgeven of nog een transportformulier moet mailen, terwijl ik dat allemaal al gedaan heb. Ik kreeg zelfs een reminder 3 van een rit terwijl ik nog 0 reminders had gehad en een reminder van een rit op 8 augustus, de toekomst dus... 8)7
pi_114986463
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:27 schreef MG_13 het volgende:
Ik krijg nu de hele tijd reminders van easyway dat ik nog kilometerstanden moet doorgeven of nog een transportformulier moet mailen, terwijl ik dat allemaal al gedaan heb. Ik kreeg zelfs een reminder 3 van een rit terwijl ik nog 0 reminders had gehad en een reminder van een rit op 8 augustus, de toekomst dus... 8)7
Ach ik kreeg een reminder toen ik nog in de auto reed, die dingen worden gewoon automatisch verstuurd
pi_114986548
Ja gister was ik de hele dag aan het werk, kon ik dat dus nog niet doen. Heb 't in de avond toen gedaan.
pi_114996681
Hmm apart dagje. Moest een blauwe 307 ophalen op een legerterrein, maar zo ongeveer alles bleek niet te kloppen. Telefoonnummer niet, precieze beschrijving van waar ik moest zijn ontbrak, contactpersoon was op vakantie en de auto zou al afgehaald zijn een dag eerder.. Dagje met alleen OV dus..
pi_114997171
Die digitale ritbon wordt ook steeds slechter, nu blijven alle bijlagen van de vorige rit staan als je een vervolgritbon invult. :')
pi_114997924
Die Citroen C3 die ik gister had was inderdaad een barrel. :r

De airco stonk en maakte het geluid van een straalmotor, dus ik heb 't in de snikhete dag maar zonder airco gedaan. }:|

Daarnaast waren de remmen van de auto niet goed. Als je remde ging de hele auto schudden en het stuur trillen, met dat schudden voelde je ook een verschil in remkracht. Dus de remschijven waren krom denk ik. Het was eigenlijk gewoon gevaarlijk, en daar heb ik 100 km in gereden. :{

Ik moest de auto ook nog wassen, het was zo'n wasstraat waarin de auto stil staat. Kom ik terug, is de spiegel in de linkerbuitenspiegel eruit gevallen! _O-

Ik zeg, naar de sloop met dat ding...
pi_115000196
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:58 schreef MG_13 het volgende:

Ik moest de auto ook nog wassen, het was zo'n wasstraat waarin de auto stil staat. Kom ik terug, is de spiegel in de linkerbuitenspiegel eruit gevallen! _O-
Daarom moest je dus altijd de spiegels inklappen in de wasstraat. :') Geen problemen mee gekregen of was je dat niet vergeten?
pi_115000537
Nou, een auto moet er tegen kunnen zou ik zeggen, voor m'n werk op zaterdag moet ik regelmatig door de wasstraat, daar hoef ik de spiegels niet in te klappen, eerder die dag moest ik ook een mercedes wassen, spiegels ook niet ingeklapt.

En de spiegel van die C3 trilde al op de snelweg, dus hij zat al niet helemaal lekker. Maar ik had niet verwacht dat die spiegel eruit zal vallen. Maar een monteur daar heeft de spiegel er weer in geklikt.
pi_115003209
Even lekker een paar daagjes vrij gehad. Morgen weer arbeiten.
Moet om half 8 een Megane Estate van 4 dagen oud ophalen, (Leeuwarden - Naarden). Daarna in een Alfa Romeo 147 van Amsterdam naar Barneveld.
Bij de 1e ritgegevens staat ook "bij transporten van bedrijf X moet je altijd na controle met EW bellen" Heb ik nog nooit gehad. Maar als ik mijn rondje heb gedaan moet ik dus met EW gaan bellen? Apart, want ze gaan om 07:30 echt nog niet opnemen.? Iemand ervaring hiermee?
pi_115003413
Klote zooi, zit ik volgende week in Sziget terwijl er een dik project is om olympische spelers op te halen. :(
pi_115003472
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:28 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Even lekker een paar daagjes vrij gehad. Morgen weer arbeiten.
Moet om half 8 een Megane Estate van 4 dagen oud ophalen, (Leeuwarden - Naarden). Daarna in een Alfa Romeo 147 van Amsterdam naar Barneveld.
Bij de 1e ritgegevens staat ook "bij transporten van bedrijf X moet je altijd na controle met EW bellen" Heb ik nog nooit gehad. Maar als ik mijn rondje heb gedaan moet ik dus met EW gaan bellen? Apart, want ze gaan om 07:30 echt nog niet opnemen.? Iemand ervaring hiermee?
Dan lopen ze geloof ik nog een checklist met je door. Bel anders nu even dat bellen geen zin heeft, dan zullen ze wel zeggen waar je goed op moet letten. Het slaat nergens op als je de ritgegevens gewoon goed leest.
pi_115003555
Dan lopen ze inderdaad de checklist nog een keer door, dikke onzin dus.
pi_115003705
haha, telefonische ondersteuning voor de controle.. Heb net op advies nog even gebeld. Hoef morgen dus niet meer te bellen, als ik maar goed oplet en alles noteer :)
pi_115003860
Net of ga je veel schade vinden bij een auto van 4 dagen oud :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')