Grappig, ik had dezelfde rit en auto gisterquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:28 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Even lekker een paar daagjes vrij gehad. Morgen weer arbeiten.
Moet om half 8 een Megane Estate van 4 dagen oud ophalen, (Leeuwarden - Naarden). Daarna in een Alfa Romeo 147 van Amsterdam naar Barneveld.
Bij de 1e ritgegevens staat ook "bij transporten van bedrijf X moet je altijd na controle met EW bellen" Heb ik nog nooit gehad. Maar als ik mijn rondje heb gedaan moet ik dus met EW gaan bellen? Apart, want ze gaan om 07:30 echt nog niet opnemen.? Iemand ervaring hiermee?
Haha, oke! Apart, had even op streetview gekeken. Maar van die locatie is Naarden werd ik nog niet heel veel wijzer waar ik moet zijn. Ach, zal vast goed komen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:27 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Grappig, ik had dezelfde rit en auto gisterMijn Megane had 8.6 km op de teller!
Van mij was grijs. Je rijdt gewoon tot de slagboom en drukt op het knopje, en dan melden bij de receptiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:30 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Haha, oke! Apart, had even op streetview gekeken. Maar van die locatie is Naarden werd ik nog niet heel veel wijzer waar ik moet zijn. Ach, zal vast goed komen.
Was die van jou ook wit?
Ja klopt, heb nu paar keer zo'n Megane gehad waarvan de radio echt ruk werkte. Wat ik altijd doe is naar de optie 'FM-Lijst vernieuwen' zodat hij weer wat zenders pakt. Over de navigatie ben ik verder wel te spreken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:36 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Dat klinkt kinderlijk eenvoudig, gaat dus helemaal goed komen. Ben benieuwd of er wat opties op zitten, het standaard audio systeem is namelijk echt ruk. Maarja, beter dan niets
Ik zou die van 35 min te voreg nemen. Je wordt toch per uur betaald en wellicht kun je in de buurt ergens wat drinken ofzo?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:52 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Moet om precies 12 uur een auto ophalen in Harderwijk morgen, maar m'n reisopties zijn een half uurtje met een buurtbus en 35 minuten te vroeg aankomen of een uur met de gewone bus met een overstap en 5 minuten te laat aankomen.. Wat zal ik doen?
Ja dat dacht ik dus ook, maar het is gewoon een bedrijventerrein langs de provinciale weg, niet echt een gezellig locatie dus.. maar ik pak die mogelijkheid wel, 9 van de 10 keer ligt de sleutel toch al klaar en desnoods ga ik koffie drinken in de kantinequote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:07 schreef maxmin het volgende:
[..]
Ik zou die van 35 min te voreg nemen. Je wordt toch per uur betaald en wellicht kun je in de buurt ergens wat drinken ofzo?
Die stipte tijden zijn echt irritant, vaak blijken ze nogal onzinnig als je bij een autodealer de sleutel van een willekeurige monteur krijgt. Alsof het hun uitmaakt of je een uur eerder of later komt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:21 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, maar het is gewoon een bedrijventerrein langs de provinciale weg, niet echt een gezellig locatie dus.. maar ik pak die mogelijkheid wel, 9 van de 10 keer ligt de sleutel toch al klaar en desnoods ga ik koffie drinken in de kantine
Toch al een tijdje, volgens mij zijn ze te lui om naar 't kopieerapparaat te lopenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:20 schreef Shefkee het volgende:
Sinds wanneer kopieren ze niet meer in Meerkerk? Vind 3 transportformulieren invullen wel erg overdreven..
Is dat iets naast het hiken? Of mag dat niet ivm contractclausules?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:37 schreef doppawoppa het volgende:
Iemand werkzaam bij Rent a Bob? Wat zijn jullie ervaringen? Kan iemand mij een salarisindicatie geven(19/20 jaar)?
Dat had ik woensdag ook. Volgens mij is dat niet helemaal goed uitgedacht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:49 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Drama zeg, dat treinverangend vervoer tussen 't Harde en Meppel. Bussen allemaal prima voor elkaar. Komen de bussen aan op het moment dat de trein weg rijdt uit Meppel. Nu dus 25 minuten op station Meppel niksen..
Nee, maar als ik dat zo zag staat die wasstraat daar niet voor niks in dat pand. Ik denk dus auto's wassen en zuigen. Maar ik heb het nog nooit gedaan dus ik weet niks zeker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:38 schreef MG_13 het volgende:
Ik zie net dat ik zomaar ingepland ben voor vestigingswerk op maandag bij de grote in Almere. Zonder dat ik daar gebeld voor ben.![]()
Iemand ervaring met vestiginswerk bij de grote in Almere?
Is wel prima, stofzuigen hoeft niet. Je bent voornamelijk de auto's aan het verplaatsen. Soms moet je ook achter de kentekens van auto's af trekken en ze naar de trailers rijden. Is op zich prima te doen. Wel ben je de hele dag op de vestiging, wat het een beetje eentonig maakt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:22 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Nee, maar als ik dat zo zag staat die wasstraat daar niet voor niks in dat pand. Ik denk dus auto's wassen en zuigen. Maar ik heb het nog nooit gedaan dus ik weet niks zeker.
Bij mij stond er laatst bestemming 'Station'. Ook ideaalquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:41 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Uit mijn chipkaart overzicht van woensdag:
Datum Check-in Vertrek Check-uit Bestemming Bedrag
01-08-2012 Onbekend 13:01 Onbekend 2,04
Erg handig bij het declareren, die onbekende bestemmingen.
Is dat de trein bij Barneveld? Die geeft bij mij ook onbekend aan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:41 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Uit mijn chipkaart overzicht van woensdag:
Datum Check-in Vertrek Check-uit Bestemming Bedrag
01-08-2012 Onbekend 13:01 Onbekend 2,04
Erg handig bij het declareren, die onbekende bestemmingen.
jepquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:16 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Is dat de trein bij Barneveld? Die geeft bij mij ook onbekend aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |