Goed, ik ben weer thuis en heb gegeten, gedouchet en draag weer schone, luchtige en onbezwete kleding, dus bij deze mijn verslag van deze kutdag

Ik had Vlaardingen - Oldenzaal en Deventer - Meerkerk (snelweg). Vlaardingen was OM 10.30 ophalen, dus ik daar op mijn fiets naar toe (het was vlakbij m'n huis) en ik was er om een schappelijke 10.20. Het was een rit naar Oldenzaal, dus met de beruchte bruine envelop. Alleen toen ik er was, was de bruine-envelop-maak-meneer nog niet geweest.... Gelukkig kwam die een paar minuten later aan, maar zo'n inname van M duurt LANG!!!
Er worden duizenden rondjes om de auto gelopen, het interieur wordt grondig bekeken en tenslotte worden er miljarden foto's van de auto gemaakt, dus ik moest nog zo'n 3 kwartier wachten tot die kerel klaar was. Uiteindelijk bleek er ook <insert enge ziekte>weinig benzine meer in te zitten, dus moest ik nog tanken ook. Daarna lekker doorgereden en uiteindelijk om 14.00 in Oldenzaal weten aan te komen.
Ik moest vanuit Deventer om 16.00 in Meerkerk zijn, maar volgens 9292 zou ik nu om 15.45 in Deventer zijn. Dus ik EW gebeld, maar die waren best wel boos omdat ze vonden dat ik te laat belde. Ze vonden het te laat om nog een chauffeur te bellen om dit als spoedje te doen, dus ik moest hem maar rijden als ik maar voor half 6 in Meerkerk was. Nadat ik aangaf dat dat makkelijk te doen was, was ze alweer blij trouwens

Maar goed, ik dus in die 30 graden als een idioot sprinten naar het station Oldenzaal, staat er bij de kaartjesautomaat een vrouw langzaam te doen. Dus terwijl de trein het perron oprijdt als een malle een kaartje gekocht, maar uiteraard net te laat.......
Eerstvolgende reisoptie bleek via Zutphen te zijn en daar de bus, maar ik had een kaartje Oldenzaal - Deventer gekocht natuurlijk.... Dus ik maar weer een nieuw kaartje Oldenzaal - Zuitphen gehaald (bedacht me net onder de douche dat ik eigenlijk best Oldenzaal - Deventer had kunnen gebruiken

).
Daar om 10 over 4 aangekomen, als een speer de inname gedaan en uiteindelijk om kwart over 5 in Meerkerk aangekomen.
Score aan het eind van de dag: 6.50 door de plee gespoeld, 1 boze telefoniste en 9.5 uur