Klinkt vreselijkquote:Op maandag 30 juli 2012 22:51 schreef Kleurdoos het volgende:
dat niet maar de H&M verkoopt nu pinguinpakjes![]()
Zou er nou echt iemand zijn die die dingen koopt en gewoon dagelijks aantrekt bij hun baby??quote:Op maandag 30 juli 2012 22:51 schreef Kleurdoos het volgende:
dat niet maar de H&M verkoopt nu pinguinpakjes![]()
En vanochtend is het wel gelukt! Ik had niet in de Sale gekeken en daar stond 'ie tussen. Mijn dank is groot, Gerbera!quote:Op maandag 30 juli 2012 12:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had het vanochtend geprobeerd en toen zag ik 'em niet.
SPOILER: doeken te koopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
shirts of broeken?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:18 schreef Asyniur het volgende:
zijn er nog jongetjes uit maat 92 aan het groeien?
jij nog 98/104 bovenkleding leuks in de aanbieding? Broeken 92 en 98quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:01 schreef Claudia_x het volgende:
DML, je mag hier ook de dozen nog wel een keer komen plunderen! Moet ik eerst even kijken of ik nog iets interessants voor je heb liggen.
Ik denk dat ik dan wel in de truien zit. De broekenbuit zou nog wel eens tegen kunnen vallen, want ik heb er een paar weg moeten gooien vanwege slechte ritsen en zo. Maar ik ga kijken! Morgen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
jij nog 98/104 bovenkleding leuks in de aanbieding? Broeken 92 en 98
Mag beidenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik kijk nog wel ff, broeken wordt lastig denk ik, want met die auto's op de grond spelen zorgt ervoor dat ik me ongans koop in van die lapjes voor achter de knieeen...baalbaal
Maar ik kijk ff in de kast.
Lange of korte mouw asy? of beide?
We prikken een datum!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kom graag binnenkort een keer claudia! Vooral om je kinders te zien wel
Leuk! Maar laat me eerst even in de doos kijken, want ik zou me zo lullig voelen als er niks interessants voor je in zit of overblijft.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:33 schreef Poppejans het volgende:
Dan kom ik ook graag een keertje jullie kant op,gezellig! Meteen weer even je mooie kinders en nieuwe huis bewonderen. Ik heb Lena nog nooit gezien
Jammer, ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:37 schreef Juud79 het volgende:
Dat mutsje, die lust ik. Welke maat is ie?
Ah fijn dat het binnen is en dat ze er blij mee isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef Lijnloos het volgende:
Bla_bla_bla je pakketje is binnengekomen!Minke was helemaal blij met haar nieuwe Hello Titty, hij moest meteen aan. Geld is inmiddels ook naar je onderweg hoor! Sorry voor de achterstand.
Vind ik moeilijk inschatten... mijn dame zit net in 92 en past hem niet meer.. Maar das dus een dikbilquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:42 schreef Morretje het volgende:
[..]
Lamb, ik heb een smalbebild meisje, maar ze gaat wel richting maat 92-98. Past dat nog denk je?
Heb je nu ook al teva's? Ze vallen heel groot hè?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:42 schreef kaatjejannie het volgende:
Heeft iemand een paar teva's staan maar 22? Sofie heeft het liefst die met aardbeitjes, maar ik vind ze allemaal wel prima
Jij mag hem hebben hoor, het mutsje.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:42 schreef Morretje het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht hetzelfde![]()
Lamb, ik heb een smalbebild meisje, maar ze gaat wel richting maat 92-98. Past dat nog denk je?
Wil je em toch niet dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:06 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jij mag hem hebben hoor, het mutsje.![]()
Als er tenminste niemand voor mij was.
Wat had je voor prijs in gedachten?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:19 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Vind ik moeilijk inschatten... mijn dame zit net in 92 en past hem niet meer.. Maar das dus een dikbilmet maat 86 paste ze hem maar zat hij gewoon te strak
Nu nog niet, maar voor de herst/winter denk ik wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:51 schreef Meimeltje het volgende:
Ik heb Claudia en het nieuwe huis gezien....maar geen kindjes
Niemand leuke longsleeves in mt 98/ 104?
Nou dan zie ik ze misschien tegen die tijd welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:31 schreef ymme het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar voor de herst/winter denk ik wel.
k heb je gedmdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mor je mag het mutsje hebben hoor. Hij was sowieso te klein voor jou Juud
He groof je hebt dezelfde combo kinderfietszitjes als wij. Het zijn hele fijne zitjesquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja, het liefst in één.
Maar ja, liever per stuk, dan helemaal niet zeg maar ;-).
[ afbeelding ]
Jaa! Altijd een succes hier, Meike-kleertjesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meikes kast heb ik nog niet uitgemest. Zal het binnenkort eens doen.
Misschien als ik wat pokon door zijn eten roer?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:55 schreef Meimeltje het volgende:
Ik zou wel Lars kleertjes willen, jammer dat ze in dezelfde maat zitten. Hij is zeker voorlopig nog niet uit 98/104?
Ik ook niet Happy, sorry. Lars zorgt ervoor dat zijn broeken niet meer voor verkoop geschikt zijn met zijn gekruip over de vloer achter zijn carsautootjes aanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:02 schreef happyme28 het volgende:
Een van beiden misschien mt 92 broeken in de aanbieding? Geen spijker maar wat dunner?
Karin, mag ik de twee overgebleven truien en de groene en rode longsleeves?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
De maat 92 afdeling:
Winterjas van Mexx 10¤ *gereserveerd*
[ afbeelding ]
Najaarsjasje, mouwen kunnen er nog afgeritst worden, dan is het dus een bodywarmer 7,50¤
[ afbeelding ]
Tshirts maat 92 2¤p.s rode polo, floridashirt,shirt met kraagje, fourth shirt, special edition zijn weg
[ afbeelding ]
Rode romper mt 98-104, heb ook nog een witte in die maat, met lange mouwen 1¤p.s
Blauwe en bruine romper 86-92 1¤ p.s.
Hempje van Cars mt 92 gratiesallemaal weg
[ afbeelding ]
Warme truien maat 92/98 3¤ p.s. capuchonsweater is weg, en het grijze vest en de spencers ook
[ afbeelding ]
?
Broek, kan ook als zwembroek gebruikt worden mt 92 2,50¤weg
Effen shirts 1¤ p.s.
[ afbeelding ]
Longsleeves en blousjes (roodwit van hema en lichtblauw van RiverWoods) 2,50¤ p.s Hema blouse is weg
[ afbeelding ]
Luiertas ¤5
[ afbeelding ]
Voor de kleding geldt eerste keus voor Asynuir, die vroeg erom.
Prijzen per stuk of de hele mikmak samen voor 30¤ ex verzenden (excl de jassen) Incl de jassen 40¤
ja dat mag. Ik pm je morgen ff.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:43 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Karin, mag ik de twee overgebleven truien en de groene en rode longsleeves?
oe ik heb zeker belangstelling!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:03 schreef mrien het volgende:
Ik heb 2 spijkerjurkjes die Lotte niet aan wil. Eentje wilde KD volgens mij na mij
Ik maak zo even foto's
Maat 104 geloof ik
Ik denk het haast niet omdat het afgeraden wordt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:16 schreef Draakjuh het volgende:
Heeft er misschien iemand een hoofdbeschermer voor zowel het hoofdeinde als de zij kant?
klopt, maar met het hoofdje tegen de spijlen aan duwen / slaan zeg maar is ook niet echt een optie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik denk het haast niet omdat het afgeraden wordt.
Ik denk er de laatste dagen ook aan, omdat meneer in zijn slaap door zijn bed rolt en wakker wordt omdat hij zijn hoofd stoot... Maar omdat het wordt afgeraden durf ik er niet aan. Of wordt het maar tot een bepaalde leeftijd afgeraden?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:07 schreef Draakjuh het volgende:
[..]
klopt, maar met het hoofdje tegen de spijlen aan duwen / slaan zeg maar is ook niet echt een optie.
Op verschillende sites staan ze wel te koop met een speciaal " ademend" materiaal.
kijk ff op de duitse of engelse ebay.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:16 schreef Draakjuh het volgende:
Heeft er misschien iemand een hoofdbeschermer voor zowel het hoofdeinde als de zij kant?
ik moet toegeven dat ik er zelf eigenlijk ook geen fan van ben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:18 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik denk er de laatste dagen ook aan, omdat meneer in zijn slaap door zijn bed rolt en wakker wordt omdat hij zijn hoofd stoot... Maar omdat het wordt afgeraden durf ik er niet aan. Of wordt het maar tot een bepaalde leeftijd afgeraden?
ik koop niet eens zomerjassen, ze dragen een vestje als het nodig is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef happyme28 het volgende:
Ja, en ik merk dat Daan zijn zonerjasjes al weken niet aan heeft gehad. Ook ivm vakantie in buitenland maar toch.
Broeken mt 92 zijn nog steeds welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |