Klinkt vreselijkquote:Op maandag 30 juli 2012 22:51 schreef Kleurdoos het volgende:
dat niet maar de H&M verkoopt nu pinguinpakjes![]()
Zou er nou echt iemand zijn die die dingen koopt en gewoon dagelijks aantrekt bij hun baby??quote:Op maandag 30 juli 2012 22:51 schreef Kleurdoos het volgende:
dat niet maar de H&M verkoopt nu pinguinpakjes![]()
En vanochtend is het wel gelukt! Ik had niet in de Sale gekeken en daar stond 'ie tussen. Mijn dank is groot, Gerbera!quote:Op maandag 30 juli 2012 12:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had het vanochtend geprobeerd en toen zag ik 'em niet.
SPOILER: doeken te koopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
shirts of broeken?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:18 schreef Asyniur het volgende:
zijn er nog jongetjes uit maat 92 aan het groeien?
jij nog 98/104 bovenkleding leuks in de aanbieding? Broeken 92 en 98quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:01 schreef Claudia_x het volgende:
DML, je mag hier ook de dozen nog wel een keer komen plunderen! Moet ik eerst even kijken of ik nog iets interessants voor je heb liggen.
Ik denk dat ik dan wel in de truien zit. De broekenbuit zou nog wel eens tegen kunnen vallen, want ik heb er een paar weg moeten gooien vanwege slechte ritsen en zo. Maar ik ga kijken! Morgen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
jij nog 98/104 bovenkleding leuks in de aanbieding? Broeken 92 en 98
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |