Wat is er nu precies gebeurd?quote:Op donderdag 26 juli 2012 07:43 schreef Psy-freak het volgende:
Potverdikkie. Psy-freak ging even uit met een vriend, komt gezellige mensen tegen en is op een gegeven moment out. Vriend over de zeik, dreigt met van alles en nog wat.
Leek wel een aanval o.i.d.quote:
Je hebt de uitslag nog niet, hoe weet je het dan?quote:TS ligt nog steeds te wachten op de uitslagen, geen GHB.
Nu welquote:Op donderdag 26 juli 2012 07:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt de uitslag nog niet, hoe weet je het dan?
Negatief. Wat er aan de hand is? Wat denk je.quote:Op donderdag 26 juli 2012 07:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En wat is de uitslag? Wat was er nu aan de hand?
Ja godver, het is geen GHB. Dat heb je al verteld. Wat is er dus wel?quote:Op donderdag 26 juli 2012 07:57 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Negatief. Wat er aan de hand is? Wat denk je.
Alcohol blijkbaar. Ik weet de helft niet meer.quote:Op donderdag 26 juli 2012 07:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja godver, het is geen GHB. Dat heb je al verteld. Wat is er dus wel?
Wij beide, denk na een valquote:
Gefeliciteerd met jullie zoon. Zal ook wel een fruitcake wordenquote:
No hommoquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:01 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jullie zoon. Zal ook wel een fruitcake worden
Neem een wortelsapje van mequote:
1. drinken met maatquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:02 schreef DeWaasheid het volgende:
Gast, zeg wat je wil zeggen, je lijkt echt wel een wijf met je: he ik wil even wat zeggen.... of nee laat maar.. nee laat maar jongens.. laat maar hoor ik hou mn mond..... echt hoor, er is niks aan de hand...... jongens? he? er is niks hoor, jullie hoeven echt niet te reageren... ok ?
Ik weet ook zeker niet alles. Maar wat kan het geweest zijn dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het hoeft ook geen GHB te zijn, sterker nog, het zou me verbazen daar jij alles nog weet. Althans, er komt niet ui de OP naar voren dat jij iets vergeten bent. Maar er zijn andere drugs die je out laten gaan eveneens te veel alcohol maar dat is hier niet aan de orde. Voortaan gewoon beter oppassen dan komt zoiets niet voor; want het is hoe dan ook drugs of iets dergelijks gezien jullie beiden out gingen.
Ja, ik kan wel van alles gaan opnoemen wat het zou kunnen zijn - na GHB weet je trouwens een hele hoop niet meer van de name rape drugs - maar je zou kunnen denken aan Rohypnol, Ketamine en noem het allemaal maar op. Maar goed, ik denk je dat je gewoon een moet wachten op de testen anders is het toch maar gokken. Overigens is het niet gezegd dat ze ook echt iets vinden hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:11 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik weet ook zeker niet alles. Maar wat kan het geweest zijn dan?
Slaapwandelenquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:05 schreef Psy-freak het volgende:
8. TS gaat slapen
9. TS mag naar huis (lopen)
Hmm. Kan me ook herrineren dat ik opeens het water in wilde.quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel van alles gaan opnoemen wat het zou kunnen zijn - na GHB weet je trouwens een hele hoop niet meer van de name rape drugs - maar je zou kunnen denken aan Rohypnol, Ketamine en noem het allemaal maar op. Maar goed, ik denk je dat je gewoon een moet wachten op de testen anders is het toch maar gokken. Overigens is het niet gezegd dat ze ook echt iets vinden hoor.
Neuh, secundair letsel behandelden ze niet eens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:16 schreef Blester het volgende:
Dat meen je niet, ze gaven zomaar wat om je gezondheid?
Ja, daar heb je nog niets aan eigenlijk; drugs werkt toch op een ieder anders. Het is gewoon te hopen dat ze wat vinden anders weet je nooit wat het nu precies was en dat lijkt me toch wel frustrerend.quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:17 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Hmm. Kan me ook herrineren dat ik opeens het water in wilde.
Ze hebben alleen GHB en alcohol getest en wat andere waardes.quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, daar heb je nog niets aan eigenlijk; drugs werkt toch op een ieder anders. Het is gewoon te hopen dat ze wat vinden anders weet je nooit wat het nu precies was en dat lijkt me toch wel frustrerend.
Mmm... Dan ben ik bang dat ze weinig gaan vinden - is ook niet rendabel om op alles te gaan testen terwijl jij al lang en breed weer bent opgelapt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:30 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze hebben alleen GHB en alcohol getest en wat andere waardes.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mmm... Dan ben ik bang dat ze weinig gaan vinden - is ook niet rendabel om op alles te gaan testen terwijl jij al lang en breed weer bent opgelapt.
Wat je ook kunt doen is een lijst van drugs opzoeken die worden gebruikt om mensen te drogen om ze zo te beroven of te verkrachten en kijken of je bepaalde effecten herkend.
Rape/rob drugs zijn een mythe verzonnen door amateurs die niet met drugs/ alcohol kunnen omgaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat je ook kunt doen is een lijst van drugs opzoeken die worden gebruikt om mensen te drogen om ze zo te beroven of te verkrachten en kijken of je bepaalde effecten herkend.
Ik been geen 15 meer.quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:49 schreef John5 het volgende:
Conclusie: Jij en je vriend kunnen niet tegen alcohol.
[..]
Rape/rob drugs zijn een mythe verzonnen door amateurs die niet met drugs/ alcohol kunnen omgaan.
Slecht voor je tanden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:22 schreef Panzermaus het volgende:
Bestel de volgende keer dan ook gewoon Sprite, dat geeft niet de nadelige effecten van alcohol en het ziet er ook cooler uit dan de zoveelste boer met zijn zoveelste glas bier.
Naar de toiletten, spoelen met mondwater, haar weer in de plooi, 20 pullups in de deurpost en weer fris, bulging en testosteron-riekend tussen de mensen.quote:
Dit. Even afwachten dus.quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel van alles gaan opnoemen wat het zou kunnen zijn - na GHB weet je trouwens een hele hoop niet meer van de name rape drugs - maar je zou kunnen denken aan Rohypnol, Ketamine en noem het allemaal maar op. Maar goed, ik denk je dat je gewoon een moet wachten op de testen anders is het toch maar gokken. Overigens is het niet gezegd dat ze ook echt iets vinden hoor.
De wat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:56 schreef xSoDx het volgende:
TS en vriend gezellig samen aan de roofies
Ik niet.quote:
Gewoon Ts zelf waardoor de gezondheidszorg nog duurder wordt door deze ongein.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:20 schreef Little_Dolls het volgende:
Nooit je drankje ergens achterlaten, TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |