33.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:09 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
totaal 25 topics, hoeveel was het vorig jaar rond deze tijd?
Precies!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:08 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Je kunt het als lowlandsorganisatie ook nooit goed doen he...staat er geen metal, dan is lowlands te soft geworden. Staat er wel metal dan is Lowlands niet vooruitstrevend. Teveel indie maakt Lowlands een hippiefestival, teveel elektronisch een dancefeest.. Als er veel grote namen staan wordt het een tweede pinkpop genoemd. Als er weinig grote namen staan wordt er geklaagd dat alles zo onbekend is.
te weinig metalquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:23 schreef hannoes het volgende:
[..]
Precies!!!
Het gaat een hele mooie Lowlands worden.... Met deze line up heb je van alles wat, niks te veel en ook niks te weinig. Google wat, check bands op Youtube en open het blokkenschema dan nog eens 2x per dag dan zul je zien dat je straks ogen en oren tekort bent gekomen.
Had je naar Fortarock moeten gaan. Daar was meer dan genoeg metal.quote:
3-4 bandjes zijn genoeg. Nu hebben we ghostquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Had je naar Fortarock moeten gaan. Daar was meer dan genoeg metal.
Onzin, ame was vorig jaar ook, en dettmann en klock, ook al 3 jaar geleden in xray (veels te klein) hoewel het erg fijne namen zijn, zijn het ook geijkte namen en makkelijke keuzes, erg gebeurd enorm veel in dance land en er zijn bergen en bergen artiesten en ook avontuurlijker keuzes die de organisatie had kunnen maken ipv de huidige line up.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:08 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Je kunt het als lowlandsorganisatie ook nooit goed doen he...staat er geen metal, dan is lowlands te soft geworden. Staat er wel metal dan is Lowlands niet vooruitstrevend. Teveel indie maakt Lowlands een hippiefestival, teveel elektronisch een dancefeest.. Als er veel grote namen staan wordt het een tweede pinkpop genoemd. Als er weinig grote namen staan wordt er geklaagd dat alles zo onbekend is.
die was er wel ooitquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Van het alphabet waar ze bij LL tot de foxtrot komen, dan wijken ze af.
En waarom is er geen delta tent?
Die Umek mag wat mij betreft ook wel een uurtje of 2 komen draaien op Lowlands hoor. Gvd wat was dat vet zeg.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:52 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.youtube.com/tomorrowland
Leuk. Fatboy slim nu.
Sowieso dat ik bij The Black Keys ga staan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:36 schreef JaimyLee het volgende:
PffIk blij dat Will and the People komen, staan ze tegelijk met The Black Keys
Dat is mijn keuze ook! Maar toch jammer dat er dan toch overlap is terwijl ik eerst blij ben dat zij als nog komenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso dat ik bij The Black Keys ga staan.
Ik ga denk ik liever naar Acid P303werquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:36 schreef JaimyLee het volgende:
PffIk blij dat Will and the People komen, staan ze tegelijk met The Black Keys
Skrillex (ondanks alle negatieve reacties die je misschien leest is het echt wel vet).quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er nog mensen die echt tips hebben qua dance-acts? Ik ben 2 weken terug op Extrema loeihard gegaan op Nero en Bloody Beetroots. Draait er iets in dat genre?
Knife Party gingen we idd naar toe. ff dat Camo & Krooked checken op youtube.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Skrillex (ondanks alle negatieve reacties die je misschien leest is het echt wel vet).
Camo & Krooked
Knife Party
Check Breezeblock !quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Knife Party gingen we idd naar toe. ff dat Camo & Krooked checken op youtube.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |