Volgens mij is alles t/m Mike geweest of er nog steeds. Op Hotel na, maar dat zou ook wel verwarrend worden denk ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
er missen er wel meer wel goed dat er een lima is
Hier staat trouwens de w als whiskey ik dacht dat dat wilco wasdan ken ik het ook niet!
De x-ray is ook consequent
Er was toch ook het LL hotel .. dus die is er ook geweestquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij is alles t/m Mike geweest of er nog steeds. Op Hotel na, maar dat zou ook wel verwarrend worden denk ik
Voormalige podia zijn:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er was toch ook het LL hotel .. dus die is er ook geweestis er echt een delta geweest?
Dank Rob!! Hij heeft er nog 1 over btwquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
En nog bedankt voor het kaartje, G is er erg blij mee
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:22 schreef stbabylon het volgende:
Niethethoofdpodium zou ik leuker hebben gevonden.
"Waar sta ja?"
"Niethethoofdpodium"
"Ok, dan kom ik eraan zodra ik snap hoe we hebben kunnen kletsen jaren voor de mobiele telefoon gemeengoed werd"
Je moest of bij elkaar blijven, of accepteren dat je elkaar lange tijd niet zag.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
ja dan moest je nog afspreken ... bij mij kwam dat meestal gewoon neer op de helft van de dag met jan en alleman lullen omdat ik mijn vrienden kwijt was
Ik ga nogsteeds graag naar festivals zonder mobiel
ik ging altijd voor dat laaste op kleinere festivals is dat ook leuk zoals roadburn daar heb je maar 3 zalen en je weet ongeveer wie wat wil zien dus als je een beetje om en na bij dezelfde plek gaat staan kun je heel goed je eigen festival uitstippelen en elkaar toch vaak genoeg tegenkomenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moest of bij elkaar blijven, of accepteren dat je elkaar lange tijd niet zag.
was er tot de Grolsch niet ook een Golf?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
er missen er wel meer wel goed dat er een lima is
Hier staat trouwens de w als whiskey ik dacht dat dat wilco wasdan ken ik het ook niet!
De x-ray is ook consequent
Dat ga ik zeker nog doenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:19 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Dank Rob!! Hij heeft er nog 1 over btw
Ook een keer alleen naar een festival geweest. Ook leuk, zolang je makkelijk vreemden aanspreekt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik ging altijd voor dat laaste op kleinere festivals is dat ook leuk zoals roadburn daar heb je maar 3 zalen en je weet ongeveer wie wat wil zien dus als je een beetje om en na bij dezelfde plek gaat staan kun je heel goed je eigen festival uitstippelen en elkaar toch vaak genoeg tegenkomen
Ja hoor, geen enkele moeitequote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:35 schreef WeezerButler het volgende:
[..]Enjoy de voorpret, Heb je'm net online gekocht? Ging het soepel?
Hehe India afsluiter dusquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:44 schreef PiRANiA het volgende:
Na slecht nieuws komt gelukkig ook weer goed nieuws! Nadat Hudson Mohawke gisteren heeft afgezegd is nu bekend dat Will and the People z'n plek inneemt!
100 uur idd. vrijdag en zaterdag nacht zijn goed gevuld, todd terje in xray zetten is echt een achterlijke beslissing. ga niet eens proberen er in te komen. Sowieso is er naast hem dit jaar niets in de xray dat ik hoef te zien.. opvallend. innervisions hadden ze natuurlijk in de india moeten zetten, komt die warme sfeer veel beter tot zijn recht, en bravo staat weer geheel verkeerd net als vorig jaar. Zondagnacht werkelijk niets dat me kan boeien zo op eerste gezicht, dus mooi spacend ronddwalen en leuke feestjes ontdekken. van het dagprogramma wil zien: Mark lanegan band.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:51 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Al stonden ze er 10 uur. Dan trok ik het nog
het is over 2 weken, we zitten op slowchat #4. ik heb het er met niemand over, ondanks grootste groep in jaren, niemand is onder de indruk van de line up, dit hele forum staat stil.quote:
zo is het hier ook. Iedereen die ik ken is wel jaloers op de pukkelpop line up though.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:46 schreef LatonOne het volgende:
[..]
het is over 2 weken, we zitten op slowchat #4. ik heb het er met niemand over, ondanks grootste groep in jaren, niemand is onder de indruk van de line up, dit hele forum staat stil.
Maar dat is alsnog weinig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgens mij zitten wel al verder dan op 4#
Dit is 4# Sinds LWL is geopend
die vind ik dit jaar niet super veel beter dan Lowlands, niet zoals vorig jaar of dat jaar daarvoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:49 schreef vault_tec het volgende:
zo is het hier ook. Iedereen die ik ken is wel jaloers op de pukkelpop line up though.
33.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:09 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
totaal 25 topics, hoeveel was het vorig jaar rond deze tijd?
Precies!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:08 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Je kunt het als lowlandsorganisatie ook nooit goed doen he...staat er geen metal, dan is lowlands te soft geworden. Staat er wel metal dan is Lowlands niet vooruitstrevend. Teveel indie maakt Lowlands een hippiefestival, teveel elektronisch een dancefeest.. Als er veel grote namen staan wordt het een tweede pinkpop genoemd. Als er weinig grote namen staan wordt er geklaagd dat alles zo onbekend is.
te weinig metalquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:23 schreef hannoes het volgende:
[..]
Precies!!!
Het gaat een hele mooie Lowlands worden.... Met deze line up heb je van alles wat, niks te veel en ook niks te weinig. Google wat, check bands op Youtube en open het blokkenschema dan nog eens 2x per dag dan zul je zien dat je straks ogen en oren tekort bent gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |