abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114689031
Ok ws, wat zetten we erop dat Everink Hari als 1 vd hoofddaders aan gaat wijzen tijdens de rechtszaak?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 26 juli 2012 @ 20:31:11 #204
97111 ukga
Siewosie baas
pi_114692795
"Badr haris achter de tralies"

Kopt de telegeaaf. Hij is enkel ontboden aan bureau. dat zegt opzich weinig. Ik ben ook eens ontboden aan het politie bureau en liep 4uur later weer naar me auto.

Wegens vorm fout nooit vervolgd btw. Ze verzuimde me te vertellen dat ik een advocaat in hand mocht nemen voor het verhoor. Hele zaak nietig verklaard.
  donderdag 26 juli 2012 @ 20:33:30 #205
165633 eriksd
The grand facade...
pi_114692869
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:31 schreef ukga het volgende:

Kopt de telegeaaf. Hij is enkel ontboden aan bureau. dat zegt opzich weinig. Ik ben ook eens ontboden aan het politie bureau en liep 4uur later weer naar me auto.

Wegens vorm fout nooit vervolgd btw. Ze verzuimde me te vertellen dat ik een advocaat in hand mocht nemen voor het verhoor. Hele zaak nietig verklaard.
Las toch dat hij in voorarrest zit?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_114692903
quote:
7s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:33 schreef eriksd het volgende:

[..]

Las toch dat hij in voorarrest zit?
Hij wordt morgen voorgeleid.
-weg-
pi_114696786
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:31 schreef ukga het volgende:

Just curious, waar werd je van beschuldigd?
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_114697260
Een echte rolmodel waar de marokkaanse jeugd zich in kan herkennen! _O_
  donderdag 26 juli 2012 @ 22:21:20 #209
97111 ukga
Siewosie baas
pi_114697817
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:01 schreef Maax het volgende:

[..]

Just curious, waar werd je van beschuldigd?
geweldplegong. Maarja ik had weinig schuld naar mijn idee. Ik werd geslage, toen sloeg ik terug en toen moest die ander naar het ziekenhuis. En dan op het bureaujanke dat het een zielige oude man van 50 is vol aan de medicijnen bla bla.
Maarja ik werd verhoord door een 1-streper en een halve stagaire. Dus die waren vergeten om te vertelle dat ik recht had op een advocaat bij mn verhoor.
Die kut agente gaan ook het gesprek met je aan alsof je Klaas Bruinsma bent en per definitie schuldig verklaard bent en eigenlijk de doodstraf hoort te krijge :r
Ze kunnen zich beter concentreren op formalitieten en rechten van een verdachte en dat soort zaken ipv zelf voor rechter spelen.
pi_114700102
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:21 schreef ukga het volgende:

[..]

geweldplegong. Maarja ik had weinig schuld naar mijn idee. Ik werd geslage, toen sloeg ik terug en toen moest die ander naar het ziekenhuis. En dan op het bureaujanke dat het een zielige oude man van 50 is vol aan de medicijnen bla bla.
Maarja ik werd verhoord door een 1-streper en een halve stagaire. Dus die waren vergeten om te vertelle dat ik recht had op een advocaat bij mn verhoor.
Die kut agente gaan ook het gesprek met je aan alsof je Klaas Bruinsma bent en per definitie schuldig verklaard bent en eigenlijk de doodstraf hoort te krijge :r
Ze kunnen zich beter concentreren op formalitieten en rechten van een verdachte en dat soort zaken ipv zelf voor rechter spelen.
Waarschijnlijk teveel CSI gekeken die agenten ;)
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:06:35 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114700285
quote:
:D _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114708933
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:21 schreef Weltschmerz het volgende:

Welke link? Als iemand zegt "Het gaat me niet om..." dan kun je zelf wel bedenken welke kant de vraag op ging.
Voor iemand die zo lang net blijft doen alsof het heel gek is om te denken dat everink badr hari heeft aangewezen als een van de daders vul je hier wel erg makkelijk in...

Het komt zo een beetje voor dat je nog meer dan een estelle in zijn onschuld wil geloven. Fan?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 07:38:48 #213
16715 Mylene
*schatje*
pi_114709224
quote:
Justitie: Badr Hari twee weken in cel

door John van den Heuvel en Bart Olmer

AMSTERDAM, vrijdag

Justitie wil dat voormalig K1-kampioen Badr Hari (27) nog zeker twee weken in de cel blijft zitten. De vechtsporter, die gisteren langdurig is gehoord door de Amsterdamse recherche, wordt vandaag voorgeleid aan de rechter-commissaris, die beslist of de kickbokser in bewaring wordt gesteld.

Volgens woordvoerder Franklin Wattimena van het openbaar ministerie in Amsterdam liggen er momenteel twee aangiften tegen Hari wegens mishandeling van zakenmiljonair Koen Everink en mede-eigenaar Jeroen van den Berg van club Air. Everink werd in elkaar geslagen in een ArenA-skybox tijdens het dancefeest Sensation. Van den Berg werd gevloerd in zijn eigen zaak. Beide mannen raakten zwaargewond.

Estelle Cruijff, de vriendin van kickbokser Badr Hari, wordt mogelijk opgeroepen om te getuigen. Volgens het OM worden veel aanwezige getuigen gevraagd een verklaring af te leggen over wat ze hebben gezien van de mishandeling tijdens het dancefeest. Estelle was daar met Hari.

Hari meldde zich woensdagavond bij de politie en werd meteen aangehouden en in alle beperkingen gezet.

Koen Everink laat in een korte reactie weten opgelucht te zijn en te hopen dat de andere daders ook worden gepakt. De ondernemer heeft nog altijd heel veel pijn, die met morfine moet worden onderdrukt. De advocaat van Everink ontkent nadrukkelijk dat Everink een opmerking heeft gemaakt in de skybox tegen Hari.
bron
pi_114709249
Estelle weet toch niks? Die weet alleen dat er een hand door haar lange blonde haren ging en ineens was er paniek...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_114709613
Gaat Estelle haar nieuwe vlam nu ook dagelijks bezoeken in de PI? Is weer eens wat anders als de dagelijkse tochtjes naar de P.C. Hooftstraat.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 08:45:01 #216
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_114709709
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 08:35 schreef Boris_Karloff het volgende:
Gaat Estelle haar nieuwe vlam nu ook dagelijks bezoeken in de PI? Is weer eens wat anders als de dagelijkse tochtjes naar de P.C. Hooftstraat.
Van de PC naar de PI :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_114709847
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 07:38 schreef Mylene het volgende:
Koen Everink laat in een korte reactie weten opgelucht te zijn en te hopen dat de andere daders ook worden gepaktn[/url]
Hiermee zegt Everink volgens mij helemaal niet dat Badr Hari 1 van de daders van zijn mishandeling is!
Hij heeft het natuurlijk over dat de afwas bleef staan. Dat vind ik ook altijd zo irritant aan een feestje: iedereen zuipt en vreet op jouw kosten maar even helpen met de vaat doen, ho maar :(
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114709854
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 08:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

"Bij ons in de PI" met Jort Kelder...
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_114710076
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 08:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

"Een heel groot huis met veel bodyguards, maar er wonen ook nog andere mensen"

Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:18:13 #220
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114710207
Het afleggen van een valse verklaring is natuurlijk ook strafbaar. Estelle moet zich dus wel even indenken hoe sterk het bewijs is (en dat moet ze toch wel een beetje kunnen inschatten). Als je een verklaring aflegt die totaal niet strookt met de rest van de getuigen en het overige bewijs, dan kun je op zich best in de problemen komen.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_114710531
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:18 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Het afleggen van een valse verklaring is natuurlijk ook strafbaar. Estelle moet zich dus wel even indenken hoe sterk het bewijs is (en dat moet ze toch wel een beetje kunnen inschatten). Als je een verklaring aflegt die totaal niet strookt met de rest van de getuigen en het overige bewijs, dan kun je op zich best in de problemen komen.
Ja ze heeft zich in recordtempo flink in de nesten gewerkt. _O-

"Nee hij is niet agressief, dat zijn allemaal roddels"
2 weken later zit hij in de bak, zijn er 2 aanklachten en ligt iemand half dood in het ziekenhuis en meldt hij zich omdat hij bang is dat zijn deur wordt ingetrapt en hij neergeschoten wordt. En nu moet ze OF de waarheid vertellen en Hari's woede op de hals halen OF een valse verklaring afleggen en strafbaar bezig zijn :D

Doet het goed bij de rechter ook tijdens de scheiding.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:34:09 #222
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114710544
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja ze heeft zich in recordtempo flink in de nesten gewerkt. _O-

"Nee hij is niet agressief, dat zijn allemaal roddels"
2 weken later zit hij in de bak, zijn er 2 aanklachten en ligt iemand half dood in het ziekenhuis en meldt hij zich omdat hij bang is dat zijn deur wordt ingetrapt en hij neergeschoten wordt.

Zo'n hoerige golddiger gun je niets dan ellende, je hele leven teren op de zak van kerels, rot maar in de hel ook :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:41:06 #223
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_114710704
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:09 schreef Kentoet het volgende:

[..]

"Een heel groot huis met veel bodyguards, maar er wonen ook nog andere mensen"

[ afbeelding ]
_O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:20:06 #224
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114711552
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En nu moet ze OF de waarheid vertellen en Hari's woede op de hals halen OF een valse verklaring afleggen en strafbaar bezig zijn :D

Er is nog een derde optie: trouwen. :P
pi_114712014
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 05:42 schreef DS4 het volgende:

[..]

Voor iemand die zo lang net blijft doen alsof het heel gek is om te denken dat everink badr hari heeft aangewezen als een van de daders vul je hier wel erg makkelijk in...

Het komt zo een beetje voor dat je nog meer dan een estelle in zijn onschuld wil geloven. Fan?
Elke andere mogelijkheid dan volmaakt onschuldig en geheel en alleen verantwoordelijk voor het letsel van Everink is te ingewikkeld voor je?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_114712496
Een dancefeest volgen vanuit een skybox samen met allerlei andere patjepeeërs is toch eigenlijk wel kansloos.
pi_114712632
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

als je er goed over nadenkt heeft ze zich wel goed in de nesten gewerkt eigenlijk :X
pi_114712675
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:57 schreef stekelzwijn het volgende:
Een dancefeest volgen vanuit een skybox samen met allerlei andere patjepeeërs is toch eigenlijk wel kansloos.
Eigenlijk? Het is gewoon ronduit kansloos.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_114712715
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

als je er goed over nadenkt heeft ze zich wel goed in de nesten gewerkt eigenlijk :X
Daar neukt ze zich wel weer uit.
pi_114712733
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:04 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Daar neukt ze zich wel weer uit.
:') wie weet?
pi_114712825
quote:
Echt he!
pi_114712920
Die Ruud Gullit moet zich toch ook kapot lachen vanachter zijn kliko!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:14:25 #233
97111 ukga
Siewosie baas
pi_114712981
quote:
ligt er maar net aan met wat voor doel je er heen gaat. Kom je om los te gaan op de muziek dan zit je er verkeerd. Kom je om een beetje te knokken, dan zit je er goed
pi_114715001
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Moet ze zich dan niet eerst bekeren?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 12:12:05 #235
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114715065
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Moet ze zich dan niet eerst bekeren?
Nee, wel scheiden. ;)
pi_114715630
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Elke andere mogelijkheid dan volmaakt onschuldig en geheel en alleen verantwoordelijk voor het letsel van Everink is te ingewikkeld voor je?
Probeer je nu je gezicht te redden door ineens net te doen alsof jij claimde dat hij misschien alleen maar medeschuldig was?

Vanaf het begin werd gesproken over meerdere daders, dus voor niemand komt die mogelijkheid als een verrassing...
pi_114715754
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:29 schreef DS4 het volgende:

[..]

Probeer je nu je gezicht te redden door ineens net te doen alsof jij claimde dat hij misschien alleen maar medeschuldig was?
Ik claimde helemaal niks. Ik zal maar niet vragen waar jij lezen hebt geleerd...

quote:
Vanaf het begin werd gesproken over meerdere daders, dus voor niemand komt die mogelijkheid als een verrassing...
Dat maakt nogal uit he....
pi_114715888
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:32 schreef Weltschmerz het volgende:

Ik claimde helemaal niks. Ik zal maar niet vragen waar jij lezen hebt geleerd...

Jij claimde dat het heel vreemd is om te denken dat hari een van de daders is en dat is echt meer mensen opgevallen...

Maar uiteraard ligt het nooit aan jou, de hele wereld is te dom om jou te begrijpen...
  vrijdag 27 juli 2012 @ 12:39:02 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114715976
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:14 schreef ukga het volgende:
ligt er maar net aan met wat voor doel je er heen gaat. Kom je om los te gaan op de muziek dan zit je er verkeerd. Kom je om een beetje te knokken, dan zit je er goed
En kom je om even goed je neus op te halen in het wit, is zo'n privé box ook wel prettig. Hoef je niet met het andere plebs op de plee op je beurt te wachten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_114715997
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:36 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jij claimde dat het heel vreemd is om te denken dat hari een van de daders is en dat is echt meer mensen opgevallen...
Nee, ik stel dat het te kort door de bocht is om hem aan te wijzen als degene die Everink in elkaar heeft getrapt. Of hij er op een of andere manier bij betrokken is of meer van weet is wat anders.

quote:
Maar uiteraard ligt het nooit aan jou, de hele wereld is te dom om jou te begrijpen...
Spreek voor jezelf.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:01:28 #241
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114716714
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, ik stel dat het te kort door de bocht is om hem aan te wijzen als degene die Everink in elkaar heeft getrapt. Of hij er op een of andere manier bij betrokken is of meer van weet is wat anders.
Natuurlijk is dat te kort door de bocht en daar ging het ook niet om.

Het ging erom dat jij uit de gang van zaken (geen actie ondernomen tegen Hari, geen letterlijk citaat van slachtoffer in media, enz.) opmaakte dat de verklaring van Everink (en/of andere getuigen) niet (noemenswaardig) belastend voor Hari zou zijn. Dat is klinkklare onzin.

Dat doet echter niets af aan het feit dat er inderdaad andere bewijzen zijn of kunnen komen die wijzen op een (iets of heel) andere gang van zaken dan door Everink verklaard is.
pi_114716806
@DS4.,Weltschmerz heeft recht om zijn mening,waarom dom? .
hij is de meeste intelligente hier.
Waarom brutaal /agressief tegen hem, en dat ..OM NIKS!
pi_114716860
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:05 schreef zouzou het volgende:
_O- _O- _O- , hij is de intelligentste omdat hij het met je eens is? Of heb je al zijn posts zitten doorlezen _O- _O-
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 13:07:12 #244
249559 crew  Lavenderr
pi_114716875
quote:
Vertel dat aan Everink.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:09:37 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114716932
quote:
Ja, gelukkig ben jij in staat om met Google translate te beoordelen wie hier het intellidingest is _O-
Het scheelt natuurlijk dat jullie het als enigen met elkaar eens zijn, wellicht dat je daarmee de conclusie kunt trekken dat hij net zo intelligent is als jij, maar dat zegt weinig over de intelligentie van de rest.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_114716968
Dat is over mening geven, hij heeft recht voor.
Da hij denkt als mij dat weet ik niet eens, ik heb niet als gelezen,
maar over de brutaliteit, dat was gisteren ook tegen mij. daarom.
Belachelijk.
pi_114716994
quote:
Ach, daar hebben we de haspelaar weer. DS4 en Weltschmerz hebben een heel aparte relatie. Stiekem vinden ze elkaar leuk, maar ze willen het nog niet voor zichzelf bekennen :+

Boze tongen beweren ook wel dat het één en dezelfde persoon is...

In concreto: DS4 gedraagt zich vaak als een eikel en heeft een Porsche. Weltschmerz idem, maar dan zonder Porsche. Beiden zijn het middelmatige juristen :+

* IntensiveGary rent giechelend weg

Inschatting: DS4 giechelt terug en WS post iets zuurs.
pi_114717021
Ik hoor altijd over Google Tandlate dat doe ik ook niet.
ik schrijf gewoon zo,daarom mijn slechte Nederlands.
pi_114717041
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:10 schreef zouzou het volgende:
Belachelijk.
Die 'brutaliteit' heb je verdiend. Jouw posts over met name Gullit en Everink zijn ronduit schandalig. Met je "hij is vast van de trap gevallen". Je moet je schamen. En dan anderen beschuldigen van brutaliteit als je zelf wordt aangevallen. Jij doet alsof de zon uit Hari's kont schijnt en dat is natuurlijk onzin.
pi_114717060
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:39 schreef Weltschmerz het volgende:

Je had een mooi verhaal bedacht dat het onwaarschijnlijk was, maar kennelijk heb je Alzheimer...

quote:
Spreek voor jezelf.
dat bepaal ik zelf wel.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:14:35 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114717066
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:10 schreef zouzou het volgende:
Belachelijk.
Het zal aan mijn gebrek aan Google translate liggen, maar voorals nog zie ik hier niemand "brutaal" of agressief doen, sterker nog, ondanks de absurde meningen die sommigen hebben wordt er nog gewoon op gereageerd en zijn die meningen onderdeel van de discussie.

Maar als jij geen gelijk krijgen van de discussiepartner gelijkstelt aan brutaal doen, dan heb je nog een hoop te leren.

De rest heeft ook recht op een mening, en ook het recht een andere mening te hebben.
Zelfs als jij denkt dat je de waarheid in pacht hebt, dan hebben wij het recht op een andere mening.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:15:41 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114717092
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:12 schreef zouzou het volgende:
Hou dan maar op, want je schrijft niet alleen verschrikkelijk slecht Nederlands, je begrijpt het duidelijk ook niet, en je mist de nuances (van de taal).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_114717100
quote:
Zeg druiloor, bemoei je er niet mee!

[ Bericht 0% gewijzigd door DS4 op 27-07-2012 13:25:07 ]
pi_114717164
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:11 schreef IntensiveGary het volgende:

Ach, daar hebben we de haspelaar weer. DS4 en Weltschmerz hebben een heel aparte relatie. Stiekem vinden ze elkaar leuk, maar ze willen het nog niet voor zichzelf bekennen :+

Boze tongen beweren ook wel dat het één en dezelfde persoon is...

In concreto: DS4 gedraagt zich vaak als een eikel en heeft een Porsche. Weltschmerz idem, maar dan zonder Porsche. Beiden zijn het middelmatige juristen :+

* IntensiveGary rent giechelend weg

Inschatting: DS4 giechelt terug en WS post iets zuurs.
Je hebt het bijna bij het juiste eind: ws is middelmatig en ik ben de jurist.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:18:58 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114717187
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zeg, druiloor, bemoei je er niet mee!
DS toch, wat doe je lekker brutaal O+
Ik bewaar "knurft" nog even voor de volgende bewering dat Everink het letsel zelf veroorzaakt heeft...
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:24:20 #256
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_114717341
Dit topic is veel leuker dat het topic in SHO

Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_114717373
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je hebt het bijna bij het juiste eind: ws is middelmatig en ik ben de jurist.
Ach? Ik verkeerde in de veronderstelling dat WS - albeit aan de andere kant van het spectrum, als kraakvocaat oid - ook werkzaam was in de juridische sector? Hij komt - als je door het zuur heen leest - soms best onderlegd over. Soms moet ik het zelfs met hem eens zijn (zeg ik knarsetandend).

/slowchat
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:25:54 #258
207727 Smallish
Kleintje!
pi_114717381
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:24 schreef Poeke het volgende:

[ afbeelding ]
:D
Is dat zo?
pi_114717495
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:25 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ach? Ik verkeerde in de veronderstelling dat WS - albeit aan de andere kant van het spectrum, als kraakvocaat oid - ook werkzaam was in de juridische sector? Hij komt - als je door het zuur heen leest - soms best onderlegd over. Soms moet ik het zelfs met hem eens zijn (zeg ik knarsetandend).

/slowchat
Hij claimde ooit tegen mij dat hij een jaartje rechten heeft gestudeerd.

Dropout dus... ;)

Ik denk dat zijn kennis wel eens praktijkkennis kan zijn, maar dat blijft gissen, want ws schaamt zich kennelijk voor zichzelf, aangezien hij als een oester is als het hemzelf betreft.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 27 juli 2012 @ 13:29:39 #260
22592 crew  Ole
pi_114717509
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:24 schreef Poeke het volgende:

[ afbeelding ]
:'(
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_114717591
Madame leandra hoe weet je dat zo zeker, niemand weet het.
Ik wil graag iet weten als dat kan messieurs de juridiken:
Net gelezen in Crimebron;

Als een verdacht die zich zelf meld op het bureau om een verklaring af te legen,
waarom moet hij dan de cel in?
Je bent toch schuldig tot het tegendeel beweren is?
Badr Hari heeft zich netjes gemeld en als vanaf dag 1 zich zelf beschikbaar gesteld voor de politie,
waarom is hij opsloten?

Daat wil ik grrag weten omdat vind ik...
pi_114717697
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:29 schreef Ole het volgende:

[..]

:'(
:D
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:37:40 #263
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_114717828
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:31 schreef zouzou het volgende:

Als een verdacht die zich zelf meld op het bureau om een verklaring af te legen,
Badr Hari heeft zich netjes gemeld en als vanaf dag 1 zich zelf beschikbaar gesteld voor de politie,
waarom is hij opsloten?

Omdat verdacht van zware mishandeling. Zo simpel is het.

Als er geen enkel bewijs was van wat hij heeft gedaan zetten ze hem niet zomaar vast.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 13:38:37 #264
184769 crew  Deisyy
pi_114717866
Zouzou, is dat niet die rare vogel uit De Leeuwenkoning?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_114717983
@Poeke. Bedankt, dat wil ik graag weten, merci bien!
pi_114718106
quote:

waarom is hij opsloten?

Hij heeft zich niet vrijwillig gemeld. Hij is ontboden. Was hij niet zelf gekomen, dan hadden ze hem opgehaald en gezien zijn reputatie was dat dan waarschijnlijk gedaan d.m.v. een arrestatieteam vol met nerveuze politiemannen die toch een tikje afstand zullen willen houden om hun bijtspijkertjes niet te hoeven laten vervangen.

Het voorarrest is verlengd omdat het onderzoek/de verhoren nog niet klaar zijn en ze - naar mijn vermoeden - willen voorkomen dat hij vlucht of het onderzoek hindert. De reden dat hij in alle beperkingen zit, is - wederom volgens mij - dat hij zo geen contact kan hebben met handlangers die het slachtoffer eventueel zouden kunnen intimideren om hun verklaringen aan telaten passen (iets waar hij al eerder van beschuldigd is). Let wel, dit hoeft niet per se zo te zijn natuurlijk!
pi_114718244
Merci,monsieur Gary, ik begrijp .
pi_114718507
Hij sloeg ze vast perongeluk.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:54:42 #269
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114718535
quote:

Juist.
pi_114718579
Ok! Lieve Copycat,merci.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:56:32 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114718612
quote:

waarom is hij opsloten?

Dus als ik iemand vermoord en ik kom mezelf melden om een verklaring af te leggen dan kan ik na het afleggen van die verklaring ook weer naar buiten wandelen?

Het was geen keuze voor Badr of hij wel of geen verklaring wilde komen afleggen, hij mocht alleen kiezen of hij zelf kwam of dat ze hem moesten komen halen.

Overigens was hij de afgelopen weken niet eens in NL, dus dan is die beschikbaarheid redelijk discutabel, een andere verdachte is ook pas deze week aangehouden.

Je maakt weer een kapitale taalfout, maar hij is wel leuk deze keer.... Badr is idd schuldig tot het tegendeel bewezen is, fijn dat je het eindelijk inziet!
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:59:20 #272
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114718716
Tot het tegendeel beweren is, hè!

Toch een knappe vorm van arrogantie. De taal verre van machtig zijn, maar er wel van overtuigd zijn dat je alles veel beter en objectiever snapt dan anderen.
pi_114718737
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Juist.
hij zou een goeie voor SHO zijn :7
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:00:48 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114718785
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:59 schreef mascara-klodder het volgende:

hij zou een goeie voor SHO zijn :7
Ik had haar al een linkje gegeven in dit topic. Helaas verstond ze me niet.
pi_114718880
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik had haar al een linkje gegeven in dit topic. Helaas verstond ze me niet.
en bedankt, daar ging mijn spa :D
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:06:56 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114719026
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:59 schreef Copycat het volgende:
Tot het tegendeel beweren is, hè!

Toch een knappe vorm van arrogantie. De taal verre van machtig zijn, maar er wel van overtuigd zijn dat je alles veel beter en objectiever snapt dan anderen.
Ja, ook dat nog, en dan te bedenken dat ze zelf niets anders doet dan het tegendeel beweren....
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:08:12 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114719073
Oh, ZouZou ... vertel nu trouwens eens welke van mijn goede kennissen jij kent?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:10:48 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114719164
Kijk maar uit, zometeen blijk je 35 gezamenlijke FB-vrienden te hebben ;(
Nou ja, weet je gelijk wie je moet ontvrienden :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_114719172
Maar dat is wat ik heb gezegt, ik heb nooit gezegt dat hij onschuldig is maar ik twijfel
om alle publicaties in alle verschillende kranten.
Maar hier,veel mensen met geen twijfel hebben gezegt: Hij heeft geslaan ,hij heeft hem invalide gedaan etc...
Ik zeg altijd wij weten het nog niet, ik ben zo iemand,ik moet horen van de rechter,en dat is voor mij:
...tot het tegendeel, ik begrijp best.
Ook Merci van Mme Leandra .
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:13:22 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114719249
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:10 schreef Leandra het volgende:
Kijk maar uit, zometeen blijk je 35 gezamenlijke FB-vrienden te hebben ;(
Nou ja, weet je gelijk wie je moet ontvrienden :+
Ik kan het me amper voorstellen. Hou het maar bij Sunny en Mooooiiii :') .
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:13:53 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114719265
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:11 schreef zouzou het volgende:
Ook Merci van Mme Leandra .
Graag gedaan, jouw dag weer goed, en ik ga schaterend het weekend in.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_114719277
We weten het inderdaad niet maar die gast heeft toch alle schijn tegen als je het mij vraagt.
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2012 @ 14:15:54 #283
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114719342
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:08 schreef Copycat het volgende:
Oh, ZouZou ... vertel nu trouwens eens welke van mijn goede kennissen jij kent?
Watte? Vertoont ie in een discussie over typisch marokkaantjesgedrag, marokkaantjesgedrag?
Humor. :')
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_114719511
Ik heb haar 2 keer gezien, in restaurant,ik heb toen gezegt dat ik ben lang niet in Fok gewest
Ze vraag mij wie ken je daar, ik geef een paar naam van kennis,en ik geef je naam
omdat ik was onderdruk van je goede reacties nuchters..en ook je naam was makkelijk: copycat.
Ze ken je via Fok, personnel weet ik niet,
ze is een echt mooie blonde vrouw samen met een andere vriendin,
Ik kan hier geen naam geven. Maar ze praat goed over jou.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:21:08 #285
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114719554
Juist ... iemand die mij van FOK! 'kent'
:')
pi_114719602
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:21 schreef Copycat het volgende:
Juist ... iemand die mij van FOK! 'kent'
:')
Ik denk dat die mooie blonde vrouw een neukertje van mij was, CC. Solly. :@
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:23:35 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114719642
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik denk dat die mooie blonde vrouw een neukertje van mij was, CC. Solly. :@
Samen met die andere vriendin toch? Van mij mag je, als het zijn wie ik denk dat het zijn, zullen die bejaarde bloemetjesjurken je vast veel genot bezorgen ...
pi_114719668
Nee,@Die_....H... ze zal niet met jou doen, geloof ik niet.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:26:06 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114719741
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Samen met die andere vriendin toch? Van mij mag je, als het zijn wie ik denk dat het zijn, zullen die bejaarde bloemetjesjurken je vast veel genot bezorgen ...
En vice versa uiteraard :D :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:26:27 #290
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114719752
quote:
Misschien moet je het een keer proberen. :X
Zo raar schrijft geen enkel Frans persoon die Nederlands probeert te schrijven.
Slapen doen we 'snachts.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_114719786
Ze is niet zo oud, maar ik kan niet pratten over klanten,
ik denk via Fok, ze vraagt over FOK, misschien iets anders.
Copycat van Fok ben je toch de eens, ze heeft mij ook niet je echt naam gegeven
Nickman of zoiets zegt zij.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:28:54 #292
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114719843
Wat is dit. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:29:10 #293
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114719854
Jaja, er kwam iemand bij je eten die mij 'kent' via mijn posts op FOK!. Opgelost. Boeiend!

Over naar Badr!
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2012 @ 14:30:10 #294
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114719890
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:29 schreef Copycat het volgende:
Jaja, er kwam iemand bij je eten die mij 'kent' via mijn posts op FOK!. Opgelost. Boeiend!

Over naar Badr!
Ik ken jou ook van Fok.
Amazing.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_114719909
quote:
Nu weet ik het zeker, jij bent Estelle.
pi_114719913
@Copycat ik ken jou nu 3 of meer...hier.
Dat weet je niet meer?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:30:54 #297
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114719922
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:30 schreef 3-voud het volgende:

Ik ken jou ook van Fok.
Amazing.
En dan ken je me ook echt! Ik zou een hapje gaan eten in het jaren zeventig restaurant van ZouZou!
pi_114719939
3 of 4 jaar bedoel ik
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:31:45 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114719953
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:30 schreef zouzou het volgende:
@Copycat ik ken jou nu 3 of meer...hier.
Dat weet je niet meer?
Je hangt een te grote betekenis aan 'kennen'. Ik kwam je wel eens tegen in RLS etc. Toen was er ook al geen touw aan je geblaat te knopen. Ik ken jou verder niet.

Maar terug naar Badr.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:33:08 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114720000
OMG.... blonde vrouw: Het is Yvonne :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_114720031
Dat was de periode van een man(Ik weet niet meer zijn naam)
Hij maakt speelcomputer,video of zo iets.
een moelijk man maar uitindelijk een sympathiek man
die ken je ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')