Las toch dat hij in voorarrest zit?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:31 schreef ukga het volgende:
"Badr haris achter de tralies"
Kopt de telegeaaf. Hij is enkel ontboden aan bureau. dat zegt opzich weinig. Ik ben ook eens ontboden aan het politie bureau en liep 4uur later weer naar me auto.
Wegens vorm fout nooit vervolgd btw. Ze verzuimde me te vertellen dat ik een advocaat in hand mocht nemen voor het verhoor. Hele zaak nietig verklaard.
Just curious, waar werd je van beschuldigd?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:31 schreef ukga het volgende:
"Badr haris achter de tralies"
Kopt de telegeaaf. Hij is enkel ontboden aan bureau. dat zegt opzich weinig. Ik ben ook eens ontboden aan het politie bureau en liep 4uur later weer naar me auto.
Wegens vorm fout nooit vervolgd btw. Ze verzuimde me te vertellen dat ik een advocaat in hand mocht nemen voor het verhoor. Hele zaak nietig verklaard.
geweldplegong. Maarja ik had weinig schuld naar mijn idee. Ik werd geslage, toen sloeg ik terug en toen moest die ander naar het ziekenhuis. En dan op het bureaujanke dat het een zielige oude man van 50 is vol aan de medicijnen bla bla.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:01 schreef Maax het volgende:
[..]
Just curious, waar werd je van beschuldigd?
Waarschijnlijk teveel CSI gekeken die agentenquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:21 schreef ukga het volgende:
[..]
geweldplegong. Maarja ik had weinig schuld naar mijn idee. Ik werd geslage, toen sloeg ik terug en toen moest die ander naar het ziekenhuis. En dan op het bureaujanke dat het een zielige oude man van 50 is vol aan de medicijnen bla bla.
Maarja ik werd verhoord door een 1-streper en een halve stagaire. Dus die waren vergeten om te vertelle dat ik recht had op een advocaat bij mn verhoor.
Die kut agente gaan ook het gesprek met je aan alsof je Klaas Bruinsma bent en per definitie schuldig verklaard bent en eigenlijk de doodstraf hoort te krijge
Ze kunnen zich beter concentreren op formalitieten en rechten van een verdachte en dat soort zaken ipv zelf voor rechter spelen.
Voor iemand die zo lang net blijft doen alsof het heel gek is om te denken dat everink badr hari heeft aangewezen als een van de daders vul je hier wel erg makkelijk in...quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Welke link? Als iemand zegt "Het gaat me niet om..." dan kun je zelf wel bedenken welke kant de vraag op ging.
bronquote:Justitie: Badr Hari twee weken in cel
door John van den Heuvel en Bart Olmer
AMSTERDAM, vrijdag
Justitie wil dat voormalig K1-kampioen Badr Hari (27) nog zeker twee weken in de cel blijft zitten. De vechtsporter, die gisteren langdurig is gehoord door de Amsterdamse recherche, wordt vandaag voorgeleid aan de rechter-commissaris, die beslist of de kickbokser in bewaring wordt gesteld.
Volgens woordvoerder Franklin Wattimena van het openbaar ministerie in Amsterdam liggen er momenteel twee aangiften tegen Hari wegens mishandeling van zakenmiljonair Koen Everink en mede-eigenaar Jeroen van den Berg van club Air. Everink werd in elkaar geslagen in een ArenA-skybox tijdens het dancefeest Sensation. Van den Berg werd gevloerd in zijn eigen zaak. Beide mannen raakten zwaargewond.
Estelle Cruijff, de vriendin van kickbokser Badr Hari, wordt mogelijk opgeroepen om te getuigen. Volgens het OM worden veel aanwezige getuigen gevraagd een verklaring af te leggen over wat ze hebben gezien van de mishandeling tijdens het dancefeest. Estelle was daar met Hari.
Hari meldde zich woensdagavond bij de politie en werd meteen aangehouden en in alle beperkingen gezet.
Koen Everink laat in een korte reactie weten opgelucht te zijn en te hopen dat de andere daders ook worden gepakt. De ondernemer heeft nog altijd heel veel pijn, die met morfine moet worden onderdrukt. De advocaat van Everink ontkent nadrukkelijk dat Everink een opmerking heeft gemaakt in de skybox tegen Hari.
Van de PC naar de PIquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:35 schreef Boris_Karloff het volgende:
Gaat Estelle haar nieuwe vlam nu ook dagelijks bezoeken in de PI? Is weer eens wat anders als de dagelijkse tochtjes naar de P.C. Hooftstraat.
Hiermee zegt Everink volgens mij helemaal niet dat Badr Hari 1 van de daders van zijn mishandeling is!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:38 schreef Mylene het volgende:
Koen Everink laat in een korte reactie weten opgelucht te zijn en te hopen dat de andere daders ook worden gepaktn[/url]
"Een heel groot huis met veel bodyguards, maar er wonen ook nog andere mensen"quote:
Ja ze heeft zich in recordtempo flink in de nesten gewerkt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:18 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Het afleggen van een valse verklaring is natuurlijk ook strafbaar. Estelle moet zich dus wel even indenken hoe sterk het bewijs is (en dat moet ze toch wel een beetje kunnen inschatten). Als je een verklaring aflegt die totaal niet strookt met de rest van de getuigen en het overige bewijs, dan kun je op zich best in de problemen komen.
Zo'n hoerige golddiger gun je niets dan ellende, je hele leven teren op de zak van kerels, rot maar in de hel ookquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja ze heeft zich in recordtempo flink in de nesten gewerkt.
"Nee hij is niet agressief, dat zijn allemaal roddels"
2 weken later zit hij in de bak, zijn er 2 aanklachten en ligt iemand half dood in het ziekenhuis en meldt hij zich omdat hij bang is dat zijn deur wordt ingetrapt en hij neergeschoten wordt.
Doet het goed bij de rechter ook tijdens de scheiding.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:09 schreef Kentoet het volgende:
[..]
"Een heel groot huis met veel bodyguards, maar er wonen ook nog andere mensen"
[ afbeelding ]
Er is nog een derde optie: trouwen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En nu moet ze OF de waarheid vertellen en Hari's woede op de hals halen OF een valse verklaring afleggen en strafbaar bezig zijn
Doet het goed bij de rechter ook tijdens de scheiding.
Elke andere mogelijkheid dan volmaakt onschuldig en geheel en alleen verantwoordelijk voor het letsel van Everink is te ingewikkeld voor je?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 05:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Voor iemand die zo lang net blijft doen alsof het heel gek is om te denken dat everink badr hari heeft aangewezen als een van de daders vul je hier wel erg makkelijk in...
Het komt zo een beetje voor dat je nog meer dan een estelle in zijn onschuld wil geloven. Fan?
als je er goed over nadenkt heeft ze zich wel goed in de nesten gewerkt eigenlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Er is nog een derde optie: trouwen.
Eigenlijk? Het is gewoon ronduit kansloos.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:57 schreef stekelzwijn het volgende:
Een dancefeest volgen vanuit een skybox samen met allerlei andere patjepeeërs is toch eigenlijk wel kansloos.
Daar neukt ze zich wel weer uit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je er goed over nadenkt heeft ze zich wel goed in de nesten gewerkt eigenlijk
Echt he!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:57 schreef stekelzwijn het volgende:
Een dancefeest volgen vanuit een skybox samen met allerlei andere patjepeeërs is toch eigenlijk wel kansloos.
ligt er maar net aan met wat voor doel je er heen gaat. Kom je om los te gaan op de muziek dan zit je er verkeerd. Kom je om een beetje te knokken, dan zit je er goedquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:57 schreef stekelzwijn het volgende:
Moet ze zich dan niet eerst bekeren?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Er is nog een derde optie: trouwen.
Nee, wel scheiden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Moet ze zich dan niet eerst bekeren?
Probeer je nu je gezicht te redden door ineens net te doen alsof jij claimde dat hij misschien alleen maar medeschuldig was?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Elke andere mogelijkheid dan volmaakt onschuldig en geheel en alleen verantwoordelijk voor het letsel van Everink is te ingewikkeld voor je?
Ik claimde helemaal niks. Ik zal maar niet vragen waar jij lezen hebt geleerd...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Probeer je nu je gezicht te redden door ineens net te doen alsof jij claimde dat hij misschien alleen maar medeschuldig was?
Dat maakt nogal uit he....quote:Vanaf het begin werd gesproken over meerdere daders, dus voor niemand komt die mogelijkheid als een verrassing...
Jij claimde dat het heel vreemd is om te denken dat hari een van de daders is en dat is echt meer mensen opgevallen...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik claimde helemaal niks. Ik zal maar niet vragen waar jij lezen hebt geleerd...
En kom je om even goed je neus op te halen in het wit, is zo'n privé box ook wel prettig. Hoef je niet met het andere plebs op de plee op je beurt te wachten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:14 schreef ukga het volgende:
ligt er maar net aan met wat voor doel je er heen gaat. Kom je om los te gaan op de muziek dan zit je er verkeerd. Kom je om een beetje te knokken, dan zit je er goed
Nee, ik stel dat het te kort door de bocht is om hem aan te wijzen als degene die Everink in elkaar heeft getrapt. Of hij er op een of andere manier bij betrokken is of meer van weet is wat anders.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij claimde dat het heel vreemd is om te denken dat hari een van de daders is en dat is echt meer mensen opgevallen...
Spreek voor jezelf.quote:Maar uiteraard ligt het nooit aan jou, de hele wereld is te dom om jou te begrijpen...
Natuurlijk is dat te kort door de bocht en daar ging het ook niet om.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ik stel dat het te kort door de bocht is om hem aan te wijzen als degene die Everink in elkaar heeft getrapt. Of hij er op een of andere manier bij betrokken is of meer van weet is wat anders.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:05 schreef zouzou het volgende:
@DS4.,Weltschmerz heeft recht om zijn mening,waarom dom? .
hij is de meeste intelligente hier.
Waarom brutaal /agressief tegen hem, en dat ..OM NIKS!
Vertel dat aan Everink.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:05 schreef zouzou het volgende:
Ja, gelukkig ben jij in staat om met Google translate te beoordelen wie hier het intellidingest isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:05 schreef zouzou het volgende:
Ach, daar hebben we de haspelaar weer. DS4 en Weltschmerz hebben een heel aparte relatie. Stiekem vinden ze elkaar leuk, maar ze willen het nog niet voor zichzelf bekennenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:05 schreef zouzou het volgende:
Die 'brutaliteit' heb je verdiend. Jouw posts over met name Gullit en Everink zijn ronduit schandalig. Met je "hij is vast van de trap gevallen". Je moet je schamen. En dan anderen beschuldigen van brutaliteit als je zelf wordt aangevallen. Jij doet alsof de zon uit Hari's kont schijnt en dat is natuurlijk onzin.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:10 schreef zouzou het volgende:
Dat is over mening geven, hij heeft recht voor.
Da hij denkt als mij dat weet ik niet eens, ik heb niet als gelezen,
maar over de brutaliteit, dat was gisteren ook tegen mij. daarom.
Belachelijk.
Je had een mooi verhaal bedacht dat het onwaarschijnlijk was, maar kennelijk heb je Alzheimer...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee, ik stel dat het te kort door de bocht is om hem aan te wijzen als degene die Everink in elkaar heeft getrapt. Of hij er op een of andere manier bij betrokken is of meer van weet is wat anders.
dat bepaal ik zelf wel.quote:Spreek voor jezelf.
Het zal aan mijn gebrek aan Google translate liggen, maar voorals nog zie ik hier niemand "brutaal" of agressief doen, sterker nog, ondanks de absurde meningen die sommigen hebben wordt er nog gewoon op gereageerd en zijn die meningen onderdeel van de discussie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:10 schreef zouzou het volgende:
Dat is over mening geven, hij heeft recht voor.
Da hij denkt als mij dat weet ik niet eens, ik heb niet als gelezen,
maar over de brutaliteit, dat was gisteren ook tegen mij. daarom.
Belachelijk.
Hou dan maar op, want je schrijft niet alleen verschrikkelijk slecht Nederlands, je begrijpt het duidelijk ook niet, en je mist de nuances (van de taal).quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:12 schreef zouzou het volgende:
Ik hoor altijd over Google Tandlate dat doe ik ook niet.
ik schrijf gewoon zo,daarom mijn slechte Nederlands.
Zeg druiloor, bemoei je er niet mee!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:05 schreef zouzou het volgende:
Je hebt het bijna bij het juiste eind: ws is middelmatig en ik ben de jurist.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:11 schreef IntensiveGary het volgende:
Ach, daar hebben we de haspelaar weer. DS4 en Weltschmerz hebben een heel aparte relatie. Stiekem vinden ze elkaar leuk, maar ze willen het nog niet voor zichzelf bekennen
Boze tongen beweren ook wel dat het één en dezelfde persoon is...
In concreto: DS4 gedraagt zich vaak als een eikel en heeft een Porsche. Weltschmerz idem, maar dan zonder Porsche. Beiden zijn het middelmatige juristen![]()
* IntensiveGary rent giechelend weg
Inschatting: DS4 giechelt terug en WS post iets zuurs.
DS toch, wat doe je lekker brutaalquote:
Ach? Ik verkeerde in de veronderstelling dat WS - albeit aan de andere kant van het spectrum, als kraakvocaat oid - ook werkzaam was in de juridische sector? Hij komt - als je door het zuur heen leest - soms best onderlegd over. Soms moet ik het zelfs met hem eens zijn (zeg ik knarsetandend).quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je hebt het bijna bij het juiste eind: ws is middelmatig en ik ben de jurist.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:24 schreef Poeke het volgende:
Dit topic is veel leuker dat het topic in SHO
[ afbeelding ]
Hij claimde ooit tegen mij dat hij een jaartje rechten heeft gestudeerd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:25 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ach? Ik verkeerde in de veronderstelling dat WS - albeit aan de andere kant van het spectrum, als kraakvocaat oid - ook werkzaam was in de juridische sector? Hij komt - als je door het zuur heen leest - soms best onderlegd over. Soms moet ik het zelfs met hem eens zijn (zeg ik knarsetandend).
/slowchat
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:24 schreef Poeke het volgende:
Dit topic is veel leuker dat het topic in SHO
[ afbeelding ]
Omdat verdacht van zware mishandeling. Zo simpel is het.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:31 schreef zouzou het volgende:
Madame leandra hoe weet je dat zo zeker, niemand weet het.
Ik wil graag iet weten als dat kan messieurs de juridiken:
Net gelezen in Crimebron;
Als een verdacht die zich zelf meld op het bureau om een verklaring af te legen,
waarom moet hij dan de cel in?
Je bent toch schuldig tot het tegendeel beweren is?
Badr Hari heeft zich netjes gemeld en als vanaf dag 1 zich zelf beschikbaar gesteld voor de politie,
waarom is hij opsloten?
Daat wil ik grrag weten omdat vind ik...
Hij heeft zich niet vrijwillig gemeld. Hij is ontboden. Was hij niet zelf gekomen, dan hadden ze hem opgehaald en gezien zijn reputatie was dat dan waarschijnlijk gedaan d.m.v. een arrestatieteam vol met nerveuze politiemannen die toch een tikje afstand zullen willen houden om hun bijtspijkertjes niet te hoeven laten vervangen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:31 schreef zouzou het volgende:
Als een verdacht die zich zelf meld op het bureau om een verklaring af te legen,
Badr Hari heeft zich netjes gemeld en als vanaf dag 1 zich zelf beschikbaar gesteld voor de politie,
waarom is hij opsloten?
Juist.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:31 schreef zouzou het volgende:
Dus als ik iemand vermoord en ik kom mezelf melden om een verklaring af te leggen dan kan ik na het afleggen van die verklaring ook weer naar buiten wandelen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:31 schreef zouzou het volgende:
waarom is hij opsloten?
Ik had haar al een linkje gegeven in dit topic. Helaas verstond ze me niet.quote:
en bedankt, daar ging mijn spaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had haar al een linkje gegeven in dit topic. Helaas verstond ze me niet.
Ja, ook dat nog, en dan te bedenken dat ze zelf niets anders doet dan het tegendeel beweren....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:59 schreef Copycat het volgende:
Tot het tegendeel beweren is, hè!
Toch een knappe vorm van arrogantie. De taal verre van machtig zijn, maar er wel van overtuigd zijn dat je alles veel beter en objectiever snapt dan anderen.
Ik kan het me amper voorstellen. Hou het maar bij Sunny en Mooooiiiiquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:10 schreef Leandra het volgende:
Kijk maar uit, zometeen blijk je 35 gezamenlijke FB-vrienden te hebben![]()
Nou ja, weet je gelijk wie je moet ontvrienden
Watte? Vertoont ie in een discussie over typisch marokkaantjesgedrag, marokkaantjesgedrag?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:08 schreef Copycat het volgende:
Oh, ZouZou ... vertel nu trouwens eens welke van mijn goede kennissen jij kent?
Ik denk dat die mooie blonde vrouw een neukertje van mij was, CC. Solly.quote:
Samen met die andere vriendin toch? Van mij mag je, als het zijn wie ik denk dat het zijn, zullen die bejaarde bloemetjesjurken je vast veel genot bezorgen ...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik denk dat die mooie blonde vrouw een neukertje van mij was, CC. Solly.
En vice versa uiteraardquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Samen met die andere vriendin toch? Van mij mag je, als het zijn wie ik denk dat het zijn, zullen die bejaarde bloemetjesjurken je vast veel genot bezorgen ...
Misschien moet je het een keer proberen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:12 schreef zouzou het volgende:
Ik ken jou ook van Fok.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:29 schreef Copycat het volgende:
Jaja, er kwam iemand bij je eten die mij 'kent' via mijn posts op FOK!. Opgelost. Boeiend!
Over naar Badr!
Nu weet ik het zeker, jij bent Estelle.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:12 schreef zouzou het volgende:
En dan ken je me ook echt! Ik zou een hapje gaan eten in het jaren zeventig restaurant van ZouZou!quote:
Je hangt een te grote betekenis aan 'kennen'. Ik kwam je wel eens tegen in RLS etc. Toen was er ook al geen touw aan je geblaat te knopen. Ik ken jou verder niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:30 schreef zouzou het volgende:
@Copycat ik ken jou nu 3 of meer...hier.
Dat weet je niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |