als je er goed over nadenkt heeft ze zich wel goed in de nesten gewerkt eigenlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Er is nog een derde optie: trouwen.
Eigenlijk? Het is gewoon ronduit kansloos.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:57 schreef stekelzwijn het volgende:
Een dancefeest volgen vanuit een skybox samen met allerlei andere patjepeeërs is toch eigenlijk wel kansloos.
Daar neukt ze zich wel weer uit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je er goed over nadenkt heeft ze zich wel goed in de nesten gewerkt eigenlijk
Echt he!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:57 schreef stekelzwijn het volgende:
Een dancefeest volgen vanuit een skybox samen met allerlei andere patjepeeërs is toch eigenlijk wel kansloos.
ligt er maar net aan met wat voor doel je er heen gaat. Kom je om los te gaan op de muziek dan zit je er verkeerd. Kom je om een beetje te knokken, dan zit je er goedquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:57 schreef stekelzwijn het volgende:
Moet ze zich dan niet eerst bekeren?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Er is nog een derde optie: trouwen.
Nee, wel scheiden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Moet ze zich dan niet eerst bekeren?
Probeer je nu je gezicht te redden door ineens net te doen alsof jij claimde dat hij misschien alleen maar medeschuldig was?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Elke andere mogelijkheid dan volmaakt onschuldig en geheel en alleen verantwoordelijk voor het letsel van Everink is te ingewikkeld voor je?
Ik claimde helemaal niks. Ik zal maar niet vragen waar jij lezen hebt geleerd...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Probeer je nu je gezicht te redden door ineens net te doen alsof jij claimde dat hij misschien alleen maar medeschuldig was?
Dat maakt nogal uit he....quote:Vanaf het begin werd gesproken over meerdere daders, dus voor niemand komt die mogelijkheid als een verrassing...
Jij claimde dat het heel vreemd is om te denken dat hari een van de daders is en dat is echt meer mensen opgevallen...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik claimde helemaal niks. Ik zal maar niet vragen waar jij lezen hebt geleerd...
En kom je om even goed je neus op te halen in het wit, is zo'n privé box ook wel prettig. Hoef je niet met het andere plebs op de plee op je beurt te wachten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:14 schreef ukga het volgende:
ligt er maar net aan met wat voor doel je er heen gaat. Kom je om los te gaan op de muziek dan zit je er verkeerd. Kom je om een beetje te knokken, dan zit je er goed
Nee, ik stel dat het te kort door de bocht is om hem aan te wijzen als degene die Everink in elkaar heeft getrapt. Of hij er op een of andere manier bij betrokken is of meer van weet is wat anders.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij claimde dat het heel vreemd is om te denken dat hari een van de daders is en dat is echt meer mensen opgevallen...
Spreek voor jezelf.quote:Maar uiteraard ligt het nooit aan jou, de hele wereld is te dom om jou te begrijpen...
Natuurlijk is dat te kort door de bocht en daar ging het ook niet om.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ik stel dat het te kort door de bocht is om hem aan te wijzen als degene die Everink in elkaar heeft getrapt. Of hij er op een of andere manier bij betrokken is of meer van weet is wat anders.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:05 schreef zouzou het volgende:
@DS4.,Weltschmerz heeft recht om zijn mening,waarom dom? .
hij is de meeste intelligente hier.
Waarom brutaal /agressief tegen hem, en dat ..OM NIKS!
Vertel dat aan Everink.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:05 schreef zouzou het volgende:
Ja, gelukkig ben jij in staat om met Google translate te beoordelen wie hier het intellidingest isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:05 schreef zouzou het volgende:
Ach, daar hebben we de haspelaar weer. DS4 en Weltschmerz hebben een heel aparte relatie. Stiekem vinden ze elkaar leuk, maar ze willen het nog niet voor zichzelf bekennenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:05 schreef zouzou het volgende:
Die 'brutaliteit' heb je verdiend. Jouw posts over met name Gullit en Everink zijn ronduit schandalig. Met je "hij is vast van de trap gevallen". Je moet je schamen. En dan anderen beschuldigen van brutaliteit als je zelf wordt aangevallen. Jij doet alsof de zon uit Hari's kont schijnt en dat is natuurlijk onzin.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:10 schreef zouzou het volgende:
Dat is over mening geven, hij heeft recht voor.
Da hij denkt als mij dat weet ik niet eens, ik heb niet als gelezen,
maar over de brutaliteit, dat was gisteren ook tegen mij. daarom.
Belachelijk.
Je had een mooi verhaal bedacht dat het onwaarschijnlijk was, maar kennelijk heb je Alzheimer...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee, ik stel dat het te kort door de bocht is om hem aan te wijzen als degene die Everink in elkaar heeft getrapt. Of hij er op een of andere manier bij betrokken is of meer van weet is wat anders.
dat bepaal ik zelf wel.quote:Spreek voor jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |