Het zal aan mijn gebrek aan Google translate liggen, maar voorals nog zie ik hier niemand "brutaal" of agressief doen, sterker nog, ondanks de absurde meningen die sommigen hebben wordt er nog gewoon op gereageerd en zijn die meningen onderdeel van de discussie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:10 schreef zouzou het volgende:
Dat is over mening geven, hij heeft recht voor.
Da hij denkt als mij dat weet ik niet eens, ik heb niet als gelezen,
maar over de brutaliteit, dat was gisteren ook tegen mij. daarom.
Belachelijk.
Hou dan maar op, want je schrijft niet alleen verschrikkelijk slecht Nederlands, je begrijpt het duidelijk ook niet, en je mist de nuances (van de taal).quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:12 schreef zouzou het volgende:
Ik hoor altijd over Google Tandlate dat doe ik ook niet.
ik schrijf gewoon zo,daarom mijn slechte Nederlands.
Zeg druiloor, bemoei je er niet mee!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:05 schreef zouzou het volgende:
@DS4.,Weltschmerz heeft recht om zijn mening,waarom dom? .
hij is de meeste intelligente hier.
Waarom brutaal /agressief tegen hem, en dat ..OM NIKS!
Je hebt het bijna bij het juiste eind: ws is middelmatig en ik ben de jurist.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:11 schreef IntensiveGary het volgende:
Ach, daar hebben we de haspelaar weer. DS4 en Weltschmerz hebben een heel aparte relatie. Stiekem vinden ze elkaar leuk, maar ze willen het nog niet voor zichzelf bekennen
Boze tongen beweren ook wel dat het één en dezelfde persoon is...
In concreto: DS4 gedraagt zich vaak als een eikel en heeft een Porsche. Weltschmerz idem, maar dan zonder Porsche. Beiden zijn het middelmatige juristen![]()
* IntensiveGary rent giechelend weg
Inschatting: DS4 giechelt terug en WS post iets zuurs.
DS toch, wat doe je lekker brutaalquote:
Ach? Ik verkeerde in de veronderstelling dat WS - albeit aan de andere kant van het spectrum, als kraakvocaat oid - ook werkzaam was in de juridische sector? Hij komt - als je door het zuur heen leest - soms best onderlegd over. Soms moet ik het zelfs met hem eens zijn (zeg ik knarsetandend).quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je hebt het bijna bij het juiste eind: ws is middelmatig en ik ben de jurist.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:24 schreef Poeke het volgende:
Dit topic is veel leuker dat het topic in SHO
[ afbeelding ]
Hij claimde ooit tegen mij dat hij een jaartje rechten heeft gestudeerd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:25 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ach? Ik verkeerde in de veronderstelling dat WS - albeit aan de andere kant van het spectrum, als kraakvocaat oid - ook werkzaam was in de juridische sector? Hij komt - als je door het zuur heen leest - soms best onderlegd over. Soms moet ik het zelfs met hem eens zijn (zeg ik knarsetandend).
/slowchat
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:24 schreef Poeke het volgende:
Dit topic is veel leuker dat het topic in SHO
[ afbeelding ]
Omdat verdacht van zware mishandeling. Zo simpel is het.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:31 schreef zouzou het volgende:
Madame leandra hoe weet je dat zo zeker, niemand weet het.
Ik wil graag iet weten als dat kan messieurs de juridiken:
Net gelezen in Crimebron;
Als een verdacht die zich zelf meld op het bureau om een verklaring af te legen,
waarom moet hij dan de cel in?
Je bent toch schuldig tot het tegendeel beweren is?
Badr Hari heeft zich netjes gemeld en als vanaf dag 1 zich zelf beschikbaar gesteld voor de politie,
waarom is hij opsloten?
Daat wil ik grrag weten omdat vind ik...
Hij heeft zich niet vrijwillig gemeld. Hij is ontboden. Was hij niet zelf gekomen, dan hadden ze hem opgehaald en gezien zijn reputatie was dat dan waarschijnlijk gedaan d.m.v. een arrestatieteam vol met nerveuze politiemannen die toch een tikje afstand zullen willen houden om hun bijtspijkertjes niet te hoeven laten vervangen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:31 schreef zouzou het volgende:
Als een verdacht die zich zelf meld op het bureau om een verklaring af te legen,
Badr Hari heeft zich netjes gemeld en als vanaf dag 1 zich zelf beschikbaar gesteld voor de politie,
waarom is hij opsloten?
Juist.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:31 schreef zouzou het volgende:
Dus als ik iemand vermoord en ik kom mezelf melden om een verklaring af te leggen dan kan ik na het afleggen van die verklaring ook weer naar buiten wandelen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:31 schreef zouzou het volgende:
waarom is hij opsloten?
Ik had haar al een linkje gegeven in dit topic. Helaas verstond ze me niet.quote:
en bedankt, daar ging mijn spaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had haar al een linkje gegeven in dit topic. Helaas verstond ze me niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |