SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
dan doe ik meestal gewoon een no look pass/schot. Rabona altijd gewoon als de keeper uit komt of soms een perfecte als ie blijft staanquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Soms sta je voor leeg doel, dan geven dit soort trucjes echt een ego-boost
ren diagonaal naar linkerkant van de penaltystip, doe die fake rabona, aim naar linksvoor met linker joystick en doe de rabonaquote:
Ja, hij knalt de heletijd met rechterbeen vooruitquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ren diagonaal naar linkerkant van de penaltystip, doe die fake rabona, aim naar linksvoor met linker joystick en doe de rabona
Ja is goed man.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef marcie216 het volgende:
GJE, ik heb even een skillteam gemaakt, kom binnenkort tegen mijn skillteam, beetje skillen
Wel een beetje serieus hequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja is goed man.
Morgen eens dat squadje maken, kijken wie het beste aan de stick kan rammelen
Ja, ik kom van rechts naar links, tik naar voor, l2 vierkantje kruisje, l2 vierkante linksvoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef poker4lifee het volgende:
dan aim je dus niet naar links als je die rabona doet. wel l2 erbij drukken he
Wtfquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:21 schreef Thorb het volgende:
N0ir: 'Je bent nooit te oud om iemand van 13 te doen'. Weten we dat ook weer
Nee, die dingen zijn erg waardevastquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
Zal de iPad 2 nog veel in prijs dalen of niet?
vaag dan lol, lukt gwn elke keer hier en doe precies dat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik kom van rechts naar links, tik naar voor, l2 vierkantje kruisje, l2 vierkante linksvoor
Vuile ronaldo chopperquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik kom van rechts naar links, tik naar voor, l2 vierkantje kruisje, l2 vierkante linksvoor
Huh?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt hem op een leuke edoch stijlvolle manier af?
Totdat de iPad 3 komt want dan gaat de 2 uit packs.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
Zal de iPad 2 nog veel in prijs dalen of niet?
Wat het hele weekend?quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Totdat de iPad 3 komt want dan gaat de 2 uit packs. [ afbeelding ]
iPad 3 is er alquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Totdat de iPad 3 komt want dan gaat de 2 uit packs. [ afbeelding ]
Hela, ik ook.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:22 schreef Maver24 het volgende:
woot. Die transfer bronze van newcastle in een pakkie
Wat?quote:
Die is nu 350 ongeveer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
oweet ik veel. Dan hoort de 2 goedkoper te zijn iig.
70 euro maar ofzoquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
oweet ik veel. Dan hoort de 2 goedkoper te zijn iig.
TML 2012quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat het hele weekend?
Ik dacht misschien binnenkort een aanbieding als de scholen weer beginnen ofzo
Je kan hem voor 320 halen ergensquote:
hele tijd l2 vierkantje x, dat is ronaldo chop? of achterstandbeen bal?quote:
Nicequote:
Ik wist niet dat er weer transfers waren. Dus ik krijg em in een pakje. Ik zo van. He die ken ik helemaal niet. Toen zag ik de prijs en wist ik genoegquote:
l2 vierkantje x is fake rabonaquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
hele tijd l2 vierkantje x, dat is ronaldo chop? of achterstandbeen bal?
Tomorrow Land oidquote:
Ik kwam er bij toeval achter. Ik kocht de RW Miyaichi voor 6k en die werd net voor 19k verkocht terwijl hij voor 10k SP niet weg gingquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er weer transfers waren. Dus ik krijg em in een pakje. Ik zo van. He die ken ik helemaal niet. Toen zag ik de prijs en wist ik genoeg
Bij mij niet hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
l2 vierkantje x is fake rabona
hij gaf mijn team die nog afgemaakt moet worden een 'huh' dus ik vroeg 'wat?'. Geeft ie geen antwoord.quote:
Ik was een clubwedstrijd aan het spelen met mijn FOK!homies en ik was weggegaan omdati k dacht dat we verloren hadden maar ze zijn nu aan het verlengenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom ben je sip?
Kpd toegang komt trouwens morgen.
Analoge stick moet je ook nog in tegenovergestelde richting houden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor?
l2 en dan schijnschot = Ronaldo chop?
Vervelende zaak. Ik ben aan het wachten tot ik in slaap val.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik was een clubwedstrijd aan het spelen met mijn FOK!homies en ik was weggegaan omdati k dacht dat we verloren hadden maar ze zijn nu aan het verlengen
Ik weet wat een Fake rabona isquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Analoge stick moet je ook nog in tegenovergestelde richting houden.Moeilijk om zo uit te leggen, kijk op YT.
Maakt dat wat uit als je met een 6 en 7 chem spits speelt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Zapata pakt geen 9 toch?
Davies speelt in de ligue 1, maar zit niet in FUThead. Back to my question.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit als je met een 6 en 7 chem spits speelt?
Wat een kutteamquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Zapata pakt geen 9 toch?
Ha G.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vervelende zaak. Ik ben aan het wachten tot ik in slaap val.
O, dan krijgt hij 9 chem jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Davies speelt in de ligue 1, maar zit niet in FUThead. Back to my question.
Laatmaarquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Zapata pakt geen 9 toch?
Jwel juhquote:
quote:
2x 2,5 links. Hoelang speel je al FUTquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe dan juh ik zie maar 2 dubbele links en 5 benodigde links
ik snap die puntenshit nog steeds niet. Ik dacht dat landenlink 1,5 was en club+competitie 2.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
2x 2,5 links. Hoelang speel je al FUT
competitie 1 en als het zelfde club is, is het 2.5.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik snap die puntenshit nog steeds niet. Ik dacht dat landenlink 1,5 was en club+competitie 2.
WEER WAT GELEERD!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
competitie 1 en als het zelfde club is, is het 2.5.
Is hij chill in FUT? Heb hem nooit gehad.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is hij chill in FUT? Heb hem nooit gehad.
Net zo underrated als Lukaku als ik het mag gelovenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is hij chill in FUT? Heb hem nooit gehad.
Doe gewoon Velaquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:42 schreef vandermar het volgende:
Low rated BPL
Agbonlahor - Lukaku
Guzmanlet the rape begin
Oke, voorhoede komend team:quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Net zo underrated als Lukaku als ik het mag geloven
Ik heb Marin erachterquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oke, voorhoede komend team:
[ afbeelding ]
Ziet er ganz geil uit, alleen Vela viel mij niet zo, de NIF danquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziet er ganz geil uit, alleen Vela viel mij niet zo, de NIF dan
what the actual fuck.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziet er ganz geil uit, alleen Vela viel mij niet zo, de NIF dan
nice, misschien ook maar iets mee maken. Kijken hoe ik dat ga combineren met de vertrouwde brazil achterhoedequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mja, had hem 4 potjes, maar 1 of 2x mee gescoordquote:
Zeker.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Prima optie voor als Lukaku rust nodig heeft.
Hoe slecht ben je dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mja, had hem 4 potjes, maar 1 of 2x mee gescoord
Kan wel, had hem op rechts staan, finesses lukten nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hoe slecht ben je dan?Ik heb gewoon medelijden met je nu.
Je weet dat ie links is he.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan wel, had hem op rechts staan, finesses lukten niet
Maarja, amper de kans gegeven ook. Lukaku is wel een beest
Uit 4 had ik dus 2quote:
Dit wordt niks meer inderdaadquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:51 schreef Tim86 het volgende:
Als Vela iets goed kan dan is het wel finessen. Ik zou volgend jaar me echt maar gaan toeleggen op dammen ofzo GJE
Ik stond in de trein en me broek zakte af, toen stonden Vela en die neger achter me en was het gedaan en werd ik vernederd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:51 schreef Thorb het volgende:
Vraag maar aan Mathijs wat hij van Vela en Lukaku vindt, hij is er vandaag nog door vernederd
Ik heb heel vaak dat ik die 'overpowerde' spelers niet zo heel goed vind.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:51 schreef Tim86 het volgende:
Als Vela iets goed kan dan is het wel finessen. Ik zou volgend jaar me echt maar gaan toeleggen op dammen ofzo GJE
mwah volgens mij ben je gewoon slecht.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak dat ik die 'overpowerde' spelers niet zo heel goed vind.
Of ik heb een verwachtingspatroon dat te hoog ligt. Schaken is vetter trouwens
Je wilt in d'r broekje komen hèquote:
puik plan, alleen zijn el ahmadi en Guidetti heel erg duur op het moment. Drenthe op lm btw!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef Maver24 het volgende:
Woooo ik ga ff een leuk bpl teampje maken met Guzman. El ahmadi. Guidetti. Ryo. Vela.
Nog meer leuke spelers?
zijn nog maar net uit. op xbox was nog maar 1 ahmadi en geen 1 guidetti.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:57 schreef Maver24 het volgende:
Waarom kan ik geen guidetti en ahmadi vinden.
Dit in combinatie met ook nog eens Lukaku.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:03 schreef DutchSL het volgende:
Vela en de Guzman![]()
[ afbeelding ]
Mijn beste team ooit, en ik heb ze wel 15x zo duur gehad
Omdat dat een hele slechte fifadag was.quote:
mm, lekker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
goed hoor Kentje. Wil je nu een koekje?
Ja ik ook, maar die ros die hij meegeeft in de korte hoek is ziekquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:09 schreef DutchSL het volgende:
Lukaku heb ik gehad, viel me best tegen.. hij kan totaal niet finessen (en ja, ik ben een finesse hoer).
vandaag nog tegen hem gespeeld, 8 doelpunten wedstrijdquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Omdat dat een hele slechte fifadag was.En ik niet tegen zijn spel kan.
een sb bumpquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:07 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
zou dit een beetje oke zijn?
Wie gaat er dan ook finessen met Lukakuquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:09 schreef DutchSL het volgende:
Lukaku heb ik gehad, viel me best tegen.. hij kan totaal niet finessen (en ja, ik ben een finesse hoer).
Gewoon uithalen met hem.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:09 schreef DutchSL het volgende:
Dat dacht ik, Kamikazie.quote:
Welke van de 2 nou?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Omdat dat een hele slechte fifadag was.En ik niet tegen zijn spel kan.
Daag je me nou uit voor een spellingswedstrijdje?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat dacht ik, Kamikazie.
Ik hoorde trouwens dat jij geen Nederlands kon?
Er zijn ook gewoon spitsen die het beiden kunnen, zoals Vela dus.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook finessen met Lukaku
N-e-e-j.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daag je me nou uit voor een spellingswedstrijdje?
Kan*quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat dacht ik, Kamikazie.
Ik hoorde trouwens dat jij geen Nederlands kon?
Mr Polska?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
N-e-e-j.
Maar jij was toch Mr Polska ook ofniet?
Ik bedoelde dat je Pools wasquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:14 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, heb ik nooit gezegdt volgens mij heur.
Gek to say the least. Ik vind Lukaku echt belachelijk goed, beter dan Torres zelfsquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon spitsen die het beiden kunnen, zoals Vela dus.
Ik had bij Lukaku het gevoel met een halve spits te spelen. Hij ligt mij gewoon niet.. zoals de meeste grote sterke spitsen die ik heb geprobeerd mij niet liggen, ik heb liever allrounders.
Hij is niet Pools maar Brabants. Dat is bijna hetzelfde though.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je Pools was
Of was dat een kut troll actie?
Nee ik ben echt 25% pools ofzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je Pools was
Of was dat een kut troll actie?
quote:
quote:
wat? Stuur nou maar gewoonquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij had de puush verwijderd maar ik had hem nog open staan dus een eigen puush
Waarom doet 'ie het niet meer?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn iPod doet het niet meer
Ik ging nog wachten voor hoeveel die Rodriguez die ik had gekocht voor 300c BIN ging verkopen. Hij ging voor 5.6k, niet slecht voor een non-rare 74 rated speler. Wel goede stats trouwens
Hij gaat niet meer aan, en de batterij is niet leeg. Maar ik moet nu dus wel echt gaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom doet 'ie het niet meer?
Hou je taai!quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij gaat niet meer aan, en de batterij is niet leeg. Maar ik moet nu dus wel echt gaan
Torresssquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:22 schreef poker4lifee het volgende:
Wat is nog een goede goedkope bpl spits met 4* naast Vela?
Hoe kan je nu dan nog posten?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij gaat niet meer aan, en de batterij is niet leeg. Maar ik moet nu dus wel echt gaan
te duur, en die is sowieso niks. die balcontrolequote:
Wat is je budget dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
te duur, en die is sowieso niks. die balcontrole
N'gogquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:22 schreef poker4lifee het volgende:
Wat is nog een goede goedkope bpl spits met 4* naast Vela?
Djibril Cisse?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
te duur, en die is sowieso niks. die balcontrole
hmm vond hem niks eigenlijk, had hem al een keer in een team.quote:
yup moet hem maar proberen dan ja, blijft niet echt wat anders overquote:
Ik vond hem ook niks, maar wel budget en 4*quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm vond hem niks eigenlijk, had hem al een keer in een team.
[..]
yup moet hem maar proberen dan ja, blijft niet echt wat anders overErvaring mee?
Hij is erg goed, kan alles wat een spits moet kunnenquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm vond hem niks eigenlijk, had hem al een keer in een team.
[..]
yup moet hem maar proberen dan ja, blijft niet echt wat anders overErvaring mee?
Fellaini.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:28 schreef detennismaster het volgende:
Wat zijn de 2 beste CDM's uit het spel volgens jullie onder de 5K?
Balchan en Okugoquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:28 schreef detennismaster het volgende:
Wat zijn de 2 beste CDM's uit het spel volgens jullie onder de 5K? Of 20K maar dan IF.
Sissokoquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:28 schreef detennismaster het volgende:
Wat zijn de 2 beste CDM's uit het spel volgens jullie onder de 5K? Of 20K maar dan IF.
Ja, daar kan ik idd wel de IF van nemen.quote:
Zijn baasjes, wel bronzequote:
k thx, zal hem ook wel proberen danquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij is erg goed, kan alles wat een spits moet kunnen
ohja keek alleen onder spitsen, thx.quote:
Carlos & Ramiresquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:28 schreef detennismaster het volgende:
In de MLS lopen er echt gewoon betere rond.quote:
ZAVARISEquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
In de MLS lopen er echt gewoon betere rond.
Hell nee.quote:
Jij vindt Vela slecht dus jou kan ik niet meer serieus nemen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hell nee.
Echt de meest complete CDM
Ik ga er niet eens meer op reagerenquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hell nee.
Echt de meest complete CDM
Typisch GJE.quote:
Ik kon ook niet met Vela omgaan ... en nu ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Typisch GJE.
Hij kan zelfs niet met Vela omgaan.
SLECHT!quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik kon ook niet met Vela omgaan ... en nu ?
Want jij klikt 30 chem teams weg en gaat alleen tegen 100 chem met hoge ratingquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:35 schreef poker4lifee het volgende:
tegen 30 chem bronze teams lijkt elke speler de beste op z'n positie
En jij kan niet handmatig verdedigen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Typisch GJE.
Hij kan zelfs niet met Vela omgaan.
ik speel vaker met m'n gouden team en dan vooral tegen 100 chem teams ja. Met bronze drukken ze mij meestal toch wel weg en eindig ik meestal wel tegen 100 chem teams die niet wegdrukken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Want jij klikt 30 chem teams weg en gaat alleen tegen 100 chem met hoge rating
Ik druk ook niet weg, dus geen reden om een trieste post neer te zettenquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik speel vaker met m'n gouden team en dan vooral tegen 100 chem teams ja. Met bronze drukken ze mij meestal toch wel weg en eindig ik meestal wel tegen 100 chem teams die niet wegdrukken.
Ik kan het weer.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
En jij kan niet handmatig verdedigen.
Moet jij niet morgen vroeg op?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik kan het weer.Zometeen een potje?
Alleen als we spelen om 10k.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik kan het weer.Zometeen een potje?
Jawel, maar ik kan niet slapen dus boeie.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik druk ook niet weg, dus geen reden om een trieste post neer te zetten
lol, kom wij de volgende keer ook om coins danquote:
Stoereboii.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan niet slapen dus boeie.
Jij hebt genoeg coins, en ik probeer mijn coins nog te verkopen (Kansloosquote:
Stoereboiiiquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Stoereboii.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
C-C-C-Combobreakerquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg coins, en ik probeer mijn coins nog te verkopen (Kansloos)
Dus nee.
C-C-C-Combobreakerquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dus nee.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Godverdomme wat kinderachtigquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dus nee.
[..]
Dus nee.
fuck slaap.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik hoorde dat een meisje van 13 niet te jong is om te naaien?quote:
Als je het op die manier vraagt zeker niet.quote:
Oke Lukakufan94, over een kwartier potje doen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als je het op die manier vraagt zeker niet.
Okquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke Lukakufan94, over een kwartier potje doen?
Half potje gespeeld. Het lijkt veel op Fifa dit jaarquote:
Tyfustrage downloadsnelheid hier =\quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Half potje gespeeld. Het lijkt veel op Fifa dit jaarMorgen ga ik het nog wel een keer spelen.
Ik had hem in 2 minuten al binnenquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tyfustrage downloadsnelheid hier =\
Weet niet of het mijn probleem is of dat van de servers
Dafuqquote:
Fearless al gezien?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
competitie 1 en als het zelfde club is, is het 2.5.
Xbox live >PSNquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dafuq
Ik wacht een uur nu ofzo, 60%
Weet je al wat een Freudiaanse verspreking is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat een meisje van 13 niet te jong is om te naaien?
OH SNAP! Hij heeft hersenen!quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:51 schreef n0ir het volgende:
[..]
Weet je al wat een Freudiaanse verspreking is?
Helaasquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:51 schreef n0ir het volgende:
[..]
Weet je al wat een Freudiaanse verspreking is?
nope, was te warm vandaagquote:
Waarom ging je ineens wegquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:52 schreef n0ir het volgende:
[..]
Moet je effe googlen als je dan weet wat het is snap je mijn opmerking
Dat je een pedobear bent?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:52 schreef n0ir het volgende:
[..]
Moet je effe googlen als je dan weet wat het is snap je mijn opmerking
Nee, Rijst ging naar ps3 om tegen DETENNISMASTER te spelen en toen gingen wij ook.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:53 schreef n0ir het volgende:
[..]
om die foto te uploaden vanaf mn pc
is de party nog aan?
ikzie jouw dingen nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laden van chat...
12:51 berbathorb: HEEEEEEEEEE
» HOREN JULLIE MIJ?
» HALLO
» RIJSTJE
Om mijn onzekerheid te verbergenquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waarom praat je altijd zo biggie?
Heb het over rijstquote:
looks like itquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:01 schreef Thorb het volgende:
Volgens mij is puush down? Of doet vreemd iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rijst geeft batta, 2-0quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie geeft wie batta en wat is de stand
Hij wou scoren met van Nistelrooyquote:
3 keer dat sshen en gedoe, 2 vd 3 sweaty goals..Flauw dit. 1 keertje als geintje kan ik me nog voorstellen, maar dit was gewoon kansloos.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hij wou scoren met van Nistelrooy
Sweaten, shhhe, en Van Nistelrooy inbrengenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |