SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
dan doe ik meestal gewoon een no look pass/schot. Rabona altijd gewoon als de keeper uit komt of soms een perfecte als ie blijft staanquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Soms sta je voor leeg doel, dan geven dit soort trucjes echt een ego-boost
ren diagonaal naar linkerkant van de penaltystip, doe die fake rabona, aim naar linksvoor met linker joystick en doe de rabonaquote:
Ja, hij knalt de heletijd met rechterbeen vooruitquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ren diagonaal naar linkerkant van de penaltystip, doe die fake rabona, aim naar linksvoor met linker joystick en doe de rabona
Ja is goed man.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef marcie216 het volgende:
GJE, ik heb even een skillteam gemaakt, kom binnenkort tegen mijn skillteam, beetje skillen
Wel een beetje serieus hequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja is goed man.
Morgen eens dat squadje maken, kijken wie het beste aan de stick kan rammelen
Ja, ik kom van rechts naar links, tik naar voor, l2 vierkantje kruisje, l2 vierkante linksvoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef poker4lifee het volgende:
dan aim je dus niet naar links als je die rabona doet. wel l2 erbij drukken he
Wtfquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:21 schreef Thorb het volgende:
N0ir: 'Je bent nooit te oud om iemand van 13 te doen'. Weten we dat ook weer
Nee, die dingen zijn erg waardevastquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
Zal de iPad 2 nog veel in prijs dalen of niet?
vaag dan lol, lukt gwn elke keer hier en doe precies dat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik kom van rechts naar links, tik naar voor, l2 vierkantje kruisje, l2 vierkante linksvoor
Vuile ronaldo chopperquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik kom van rechts naar links, tik naar voor, l2 vierkantje kruisje, l2 vierkante linksvoor
Huh?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt hem op een leuke edoch stijlvolle manier af?
Totdat de iPad 3 komt want dan gaat de 2 uit packs.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
Zal de iPad 2 nog veel in prijs dalen of niet?
Wat het hele weekend?quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Totdat de iPad 3 komt want dan gaat de 2 uit packs. [ afbeelding ]
iPad 3 is er alquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Totdat de iPad 3 komt want dan gaat de 2 uit packs. [ afbeelding ]
Hela, ik ook.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:22 schreef Maver24 het volgende:
woot. Die transfer bronze van newcastle in een pakkie
Wat?quote:
Die is nu 350 ongeveer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
oweet ik veel. Dan hoort de 2 goedkoper te zijn iig.
70 euro maar ofzoquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
oweet ik veel. Dan hoort de 2 goedkoper te zijn iig.
TML 2012quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat het hele weekend?
Ik dacht misschien binnenkort een aanbieding als de scholen weer beginnen ofzo
Je kan hem voor 320 halen ergensquote:
hele tijd l2 vierkantje x, dat is ronaldo chop? of achterstandbeen bal?quote:
Nicequote:
Ik wist niet dat er weer transfers waren. Dus ik krijg em in een pakje. Ik zo van. He die ken ik helemaal niet. Toen zag ik de prijs en wist ik genoegquote:
l2 vierkantje x is fake rabonaquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
hele tijd l2 vierkantje x, dat is ronaldo chop? of achterstandbeen bal?
Tomorrow Land oidquote:
Ik kwam er bij toeval achter. Ik kocht de RW Miyaichi voor 6k en die werd net voor 19k verkocht terwijl hij voor 10k SP niet weg gingquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er weer transfers waren. Dus ik krijg em in een pakje. Ik zo van. He die ken ik helemaal niet. Toen zag ik de prijs en wist ik genoeg
Bij mij niet hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
l2 vierkantje x is fake rabona
hij gaf mijn team die nog afgemaakt moet worden een 'huh' dus ik vroeg 'wat?'. Geeft ie geen antwoord.quote:
Ik was een clubwedstrijd aan het spelen met mijn FOK!homies en ik was weggegaan omdati k dacht dat we verloren hadden maar ze zijn nu aan het verlengenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom ben je sip?
Kpd toegang komt trouwens morgen.
Analoge stick moet je ook nog in tegenovergestelde richting houden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor?
l2 en dan schijnschot = Ronaldo chop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |