De wijze waarop sommige mensen beoaakde spelers soms afvallen.quote:
Serieus? Meen je dat? Wow! Ik zal Koeman eens mailen dat dat het probleem is, dan kunnen ze er snel wat aan doen! Thnx voor de info!quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:59 schreef herdiq het volgende:
ai,ai ai.
Feyenoord heeft weinig scorend vermogen.
Beetje chagrijnig?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Serieus? Meen je dat? Wow! Ik zal Koeman eens mailen dat dat het probleem is, dan kunnen ze er snel wat aan doen! Thnx voor de info!
Vind je jezelf nu daadwerkelijk grappig met die betiteling?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef onlogisch het volgende:
En jammer voor het oorlogskind, maar Janmaat gaat die strijd echt op zijn sloffen winnen. Wat heerlijk om een aanvallend ingestelde back te hebben. Verdedigend heeft ie nog niet veel klusjes op hoeven klaren maar ik heb er alle vertrouwen in.
Nee, het was Guyon Fernandez die onzichtbaar was en geen kans kreegquote:Koeman: "Goed gespeeld, maar het ontbrak aan doelpunten"
Feyenoord speelde woensdagavond met 0-0 gelijk tegen Real Mallorca. Ondanks dat de Rotterdammers in hun laatste oefenwedstrijd voor de Champions League-ontmoeting met Dinamo Kiev de nodige kansen creëerden, slaagde de ploeg er niet in om te scoren. Trainer Ronald Koeman was desondanks tevreden.
"Van onze kant was het absoluut een hele goede wedstrijd", vertelde Koeman aan Eredivisie Live. "Alleen moet je goede wedstrijd ook afsluiten met doelpunten en dat vond ik het enige wat ontbrak. Dat lag aan scherpte en niet de juiste keuzes maken. Binnen elf minuten staan we twee keer alleen voor de keeper, dat zijn honderd procent kansen."
De oefenmeester van Feyenoord zag ook voldoende pluspunten. "We hebben totaal niets weggegeven, de organisatie was goed en ik vond dat we druk op de bal bij de tegenstander hadden. Maar als je op dit niveau vijf of zes grote kansen krijgt, moet je ook een doelpunt maken. Dat hebben we niet gedaan."
Volgens Koeman is Feyenoord momenteel niet bezig met een nieuwe spits. "We kijken wel rond, maar we hebben niet veel mogelijkheden in financieel opzicht. Dus als we weer iemand als John Guidetti kunnen huren, staan we daar open voor. Maar aan de andere kant was het niet Guyon Fernandez die vanavond de kansen miste, dus het ligt niet aan hem."
Grappig niet echt, hoezo? Vanwege het oorlogskind? Heb ik nu je tere zieltje geraakt ofzo? Zo wordt die knakker al sinds mensenheugenis genoemd hierquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu daadwerkelijk grappig met die betiteling?
Leerdam is een hele degelijke, regelmatig onderschatte speler. Leuk dat Janmaat meer aanvallend ingesteld is, maar verdedigend heb ik sterke twijfels of het een vooruitgang is. Tegen een counterend Kiev heb ik toch nog meer vertrouwen in Leerdam.
Leerdam tekent niet bij en mag dus lekker oprotten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu daadwerkelijk grappig met die betiteling?
Leerdam is een hele degelijke, regelmatig onderschatte speler. Leuk dat Janmaat meer aanvallend ingesteld is, maar verdedigend heb ik sterke twijfels of het een vooruitgang is. Tegen een counterend Kiev heb ik toch nog meer vertrouwen in Leerdam.
Daarom zal Fernandez nooit gaan werken. Leuk counterspitsje voor een NAC ofzo, meer niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:16 schreef Muto het volgende:
Je hebt ook een kaatsende spits nodig. Haal je zoveel meer rendement uit de buitenspelers en nummer 10.
Ja, dat miste ik netquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef TheFastOne het volgende:
Elabdellaoui die op z'n plaat ging bij z'n eerste actie
Inderdaad. Elleboog eerste helft gezien tegen Schaken?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:18 schreef Muto het volgende:
Dat Mallorca was ook echt heel slecht. Die hadden niet echt veel zin in de wedstrijd vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |