Ik vond die anekdote van Johan wel leuk. "Lekker kontje, hè. Alleen jammer dat er poep uit komt."quote:
+1quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vond die anekdote van Johan wel leuk. "Lekker kontje, hè. Alleen jammer dat er poep uit komt."
Die hebben we op het werk ook. Worden doorgaans niet zo gewaardeerd als ze continu té blij gaan doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:04 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Bestaat niet. Idd dus. Neppe mensen die altijd geforceerd vrolijk doen.flikker op man.
niet als ze er zo uit zietquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:06 schreef Revanches het volgende:
Ach, als ze dit jaar weer wint staat iedereen hier weer te juichen
Best respect voor haar toen ze nog iets met hockey deed. Maar nu is ze overal met haar kop op tv en draagt verder vrij weinig inhoudelijks bij.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
zolang fatima in beeld is vind ik het prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies de reden waarom ik een schijthekel aan verjaardagen ed heb. 80% zit daar alleen maar omdat een ander dat verwacht. En maar leuk zitten te doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die hebben we op het werk ook. Worden doorgaans niet zo gewaardeerd als ze continu té blij gaan doen.
Kutvolk ook. Net of ze in een Disney wereld leven.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:07 schreef tralalala het volgende:
Ik dan maar: Vos![]()
![]()
Wel weer vanaf de wegwerkzaamheden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
?quote:
Hellebaut?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef tralalala het volgende:
Doet die enge Belgische hoogspringster weer mee?
Tia doet ook meequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef tralalala het volgende:
Doet die enge Belgische hoogspringster weer mee?
Beter luisterenquote:
Geniaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |