Niet haten op de gesponsorde itempjes hequote:Op woensdag 25 juli 2012 22:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sowieso, tour du jour_! met een kok die totaal niks toevoegt naast het logootje van de sponsor dat gedurende twee minuten in beeld komt.
Oja klopt:quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag toch ook Martje (met een vooraf opgenomen show)?
Ze moeten die dagen ergens mee vullen, morgen begint het programma over de Spelen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Waarom blijft dit eigenlijk tot woensdag doorgaan?
Maar belanrijker, zij neus niet in beeld geweest.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Filemon 22 minuten niet aan het woord gehad..
Ik vind het niet erg als er iets gesponsord is. Maar het moet wel iets toevoegen. Zoals dat van die wielerploegen voor Eneco is leuk voor erbij. Net zoals dat voor ING opging tijdens VI Oranje. Maar die kok loopt alleen maar slap te lullen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet haten op de gesponsorde itempjes he
Met Rick die nog net weet wie Bolt is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze moeten die dagen ergens mee vullen, morgen begint het programma over de Spelen.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Filemon 22 minuten niet aan het woord gehad..
En die met die bloemen al gezien? Zo`n shot van 10 seconden dat iemand met bloemen bezig isquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als er iets gesponsord is. Maar het moet wel iets toevoegen. Zoals dat van die wielerploegen voor Eneco is leuk voor erbij. Net zoals dat voor ING opging tijdens VI Oranje. Maar die kok loopt alleen maar slap te lullen.
Ja die zag ik ook ergens op de achtergrond. Begreep ik ook niet veel van.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
En die met die bloemen al gezien? Zo`n shot van 10 seconden dat iemand met bloemen bezig is.
Niet vaak iigquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
Wacht ik was even weg, ze wast nooit haar handen?
Ze wast wel meer niet nooit. Gelukkig is Tour du Jour gesponsord. Door Chilly.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:59 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ze wast wel meer niet nooit. Gelukkig is Tour du Jour gesponsord. Door Chilly.
Oh hij praat dus.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die bokser heeft wel genoeg gepraat
Only after a Blowjobquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |