Die bijwerkingen werden bij mij na 1 week een stuk minder. Een maand zou ik er inderdaad wel voor uitrekken ja. Wellicht merk je al wel effect na 3 weken hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:19 schreef Danielle83 het volgende:
Bijna een week zit ik nu aan de Sertaline. De bijwerkingen waren vrij heftig. Nu gaat het iets beter. Duurt het echt een maand voordat je een beetje kan oordelen of het echt helpt?
Kunnen die bijwerkingen zo agressief zijn? Hangt het niet ook van de pil af? Dit vraag ik omdat ik er zelf aanmoet hoogst waarschijnlijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:51 schreef 1299 het volgende:
[..]
Die bijwerkingen werden bij mij na 1 week een stuk minder. Een maand zou ik er inderdaad wel voor uitrekken ja. Wellicht merk je al wel effect na 3 weken hoor.
Ik heb van de lexapro relatief weinig bijwerkingen, behalve dan bijna elke dag hoofdpijn. En mijn libido is tot een 0 punt gezakt ofzo
Heb je al bijwerkingen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:30 schreef tammepiet het volgende:
Ik herken me niet in je verhaal. Ben van nature iemand met weinig pit en dat gaat er moeilijk uit.
Morgen 2 weken bezig met Citalopram en een gesprek bij de huisarts.
Nee nauwelijks. Zaterdag voor het eerst uitgeweest zonder drank en dat is moeilijker dan verwacht.quote:
Dan heb je geluk, want bij mij was het minder...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:00 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Nee nauwelijks. Zaterdag voor het eerst uitgeweest zonder drank en dat is moeilijker dan verwacht.
Had met cola op veel meer het gevoel dat mensen naar je kijken, terwijl ik normaal aangenaam verdoofd ben.
In ieder geval goed om te weten dat ik het wel kan.
Wat waren je voornaamste klachten?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:04 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, want bij mij was het minder...
Misselijkheid (na mijn onbijt), zeer laag libido, aankomen, nóg meer moe voelen, me niet echt meer mezelf voelen (maar dat heb je mss met alle AD's...)quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:04 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Wat waren je voornaamste klachten?
Merk je al een verschil?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:40 schreef tammepiet het volgende:
Mijn eerste 2 weken worden verlengt met nog eens 2 weken hierna moet ik weer terug komen bij de arts.
Wel voor 3 maanden medicatie meegekregen.
Ik hoop het ook voor jou.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:50 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Nope nog steeds paniekerig en erg rusteloos. Ik hoop over een aantal weken verder te zijn
Ik had ook veel bijwerkingen van de citalopram. Vooral het libidoprobleem staat me nog goed bij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:07 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Misselijkheid (na mijn onbijt), zeer laag libido, aankomen, nóg meer moe voelen, me niet echt meer mezelf voelen (maar dat heb je mss met alle AD's...)
Ik nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik meld me maar weer even hier
[..]
Ik had ook veel bijwerkingen van de citalopram. Vooral het libidoprobleem staat me nog goed bij.
Ik werd wel nog steeds geil, maar ik kon zowat niet meer klaarkomen.
Verder had ik alle gebruikelijke bijwerkingen ook (zo'n beetje alle die in het lijstje stonden).
Voor de rest gaat het wel goed met mij. Ben sinds eind vorig jaar depressie-vrij en tot nu toe nog geen najaarsdepressie.
M'n angstklachten lijken wel wat afgenomen te zijn (sociale angst vooral) maar zijn nog niet helemaal weg.
Dat heb ik mede te danken aan de fokmeets die ik heb gehad dit jaar. Ben naar zo'n 6 geweest met allemaal toffe mensen
Dat heeft mijn angst wat doen verbleken.
Wel heb ik nog steeds dat ik liever thuis blijf, ik kom liever niet in de supermarkt tenzij ik echt niks meer in huis heb.
Verder heb ik nog wat angsten waarmee ik jullie niet lastig ga vallen, zijn allemaal van die kleine dingetjes.
Ik heb nog wel een kleine lading sertraline (zo heette 't geloof ik) liggen die ik mag gaan innemen, mochten m'n depressieve klachten terug komen. Maar so far so good!
Ik wens iedereen die hier post met angstklachten en depressieve klachten heel veel sterkte toe!![]()
Ik heb mijn portie wel gehad en ik wens het niemand toe
Dankquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:41 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Fijn voor je dat het beter lijkt te gaan. Houden zo!
Zo herkenbaar ditquote:Soms ben ik bang om nog iets aan m'n problemen te willen doen, omdat het toch elke keer weer uitloopt op een teleurstelling. Nu heb ik daarvoor dus schrik, omdat ik niet nog meer teleurstellingen wil/aankan. Hopelijk verandert de therapie hier misschien iets aan...
Sommige (lichamelijke) problemen zijn ook erg hardnekkig...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:06 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Zo herkenbaar ditAls hetgeen wat je probeert vaak uitloopt een teleurstelling, word je er echt moedeloos van. Ik wil dan eigenlijk gewoon niet meer door, maar ik weet dat ik anders ook niet vooruitga. Waarschijnlijk krijg ik nog wel een aantal klappen te verwerken voordat het beter word.
Behoorlijk ja, maar je moet er hoe dan ook aan blijven werken, anders houd het helemaal op. Ik heb ook geprobeerd sommige problemen te accepteren, maar ik kwam er al snel achter dat ik er niet mee kon leven.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:12 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Sommige (lichamelijke) problemen zijn ook erg hardnekkig...
Sommigen zijn nogal "apart"...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:19 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, maar je moet er hoe dan ook aan blijven werken, anders houd het helemaal op. Ik heb ook geprobeerd sommige problemen te accepteren, maar ik kwam er al snel achter dat ik er niet mee kon leven.
Ik merk idd dat de ergste bijwerkingen voorbij zijn. Vond het echt tegenvallen. Liep echt te spacen en veel paniekaanvallen. Ik hoop dat ik dit niet voor jan joker heb ingenomenquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:51 schreef 1299 het volgende:
[..]
Die bijwerkingen werden bij mij na 1 week een stuk minder. Een maand zou ik er inderdaad wel voor uitrekken ja. Wellicht merk je al wel effect na 3 weken hoor.
Ik heb van de lexapro relatief weinig bijwerkingen, behalve dan bijna elke dag hoofdpijn. En mijn libido is tot een 0 punt gezakt ofzo
Wat bedoel je daarmee?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:47 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik merk idd dat de ergste bijwerkingen voorbij zijn. Vond het echt tegenvallen. Liep echt te spacen en veel paniekaanvallen. Ik hoop dat ik dit niet voor jan joker heb ingenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |