abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:50:08 #126
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_114989195
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

En toch hè,
ik kwam tegen

[..]

Hoever mag men gaan in dit soort uitspraken?
Laat ze potdomme in deze stressvolle periode alsjeblieft blijven roken, is ze gesettled kan dat haar eerste stap zijn, maar iedereen die gestopt is met roken weet dat dít nu niet het juiste moment is.
daar heb je een punt.. maar goed, rokers onderling weet hoe dat werkt... voor een deel..
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:50:17 #127
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_114989199
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dus je mag niet zeggen, als hulpvrager, dat je die borden spuuglelijk vind? :o
Tuurlijk wel. Maar waarom zou je ze in godsnaam niet aannemen als je niks anders hebt?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:50:57 #128
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_114989222
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:49 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Het is ook heel simpel en makkelijk om van de zijlijn te oordelen. :)
Ja, laten we dat erbij slepen. Dat is toch voor alles zo? Politiek, zorg, FHF, what the fuck ever.

Zullen we dan helemaal geen mening meer hebben dan maar?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:51:03 #129
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_114989225
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ieder mens is niet gelijk en dat zie je me ook nergens zeggen. Maar het is te simpel om te zeggen dat men niet kan stoppen met roken want stress. Als ze het heeft geprobeerd zul je me er niet over horen. Maar zelfs dat is geloof ik niet eens aan de orde geweest. En zo wel, dan zit ik fout.
Ze is een tijdje gestopt! Was net voor ze bij J. wegging en weer begonnen toen ze vluchte met haar kinderen!

(nee ik ben niet de advocaat van DJMO, maar dit wilde ik wel even gezegt hebben)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Admin donderdag 2 augustus 2012 @ 11:51:58 #130
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114989254
Maar ik ga hier niet m'n enige vrije dag aan spenderen, hier blijf ik bij:

Heeft écht half FOK! het recht op 1 hulpvrager , hoe dom die ook moge zijn of niet, te komen moraalridderen?

Ik heb er iig schoon genoeg van en dit soort topics, blijven voortaan dicht.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:52:01 #131
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_114989256
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Heb ik ook gelezen, maar ben je als hulpvrager hier écht afhankelijk van alles en iedereen?
( we laten DJMO nu even los) mag je écht niks weigeren?
gaat om de manier waarop!!!
sommige reacties komen verwend en arrogant over... en over als.. er komt vast een beter bod...
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:52:35 #132
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_114989281
Maar goed, dit gaat een oeverloze discussie worden. Ik sta hier gewoon heel anders tegenover dan jij, Yvon.

Let's agree to disagree.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:52:50 #133
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_114989290
quote:

[..]

Heb ik ook gelezen, maar ben je als hulpvrager hier écht afhankelijk van alles en iedereen?
Ik denk om een start te hebben nee , en ik wil best redenatie geven per DM :) ..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 2 augustus 2012 @ 11:53:06 #134
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_114989300
quote:
15s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, laten we dat erbij slepen. Dat is toch voor alles zo? Politiek, zorg, FHF, what the fuck ever.

Zullen we dan helemaal geen mening meer hebben dan maar?
Mening prima, maar stel iemand anders niet gelijk aan iemand die wel zoiets voor elkaar gekregen heeft.
En daarbij heeft het echt totaal geen zin om tig keer in een topic te vragen of diegene al gestopt is met roken.
Niet dat jij dat hebt gedaan, meer in het algemeen. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:53:58 #135
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_114989330
quote:

[..]

is het niet zo dat je moet roeien met de riemen die je hebt en dat je moet roeien met de riemen die je aangeboden krijgt, omdat je zelf geen riemen hebt?
Fokbijbel!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:54:02 #136
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_114989331
Overigens is alles aannemen wat geboden wordt geloof ik ook niet altijd acceptabel. Volgens mij heb ik ooit een opmerking langs zien komen in het topic van Billie over 'alweer' een boekenkast en volgens mij bij Ingrid ook iets over 2 televisies.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Admin donderdag 2 augustus 2012 @ 11:54:11 #137
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114989341
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:51 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ze is een tijdje gestopt! Was net voor ze bij J. wegging en weer begonnen toen ze vluchte met haar kinderen!

(nee ik ben niet de advocaat van DJMO, maar dit wilde ik wel even gezegt hebben)
Wat ik hierboven al zeg, ik hoop echt dat geen van ons ooit in dit soort achterlijke agressieve relaties komt te zitten.

Ik ben er klaar mee, de topics zijn dicht en dit soort hulpvraagtopics zijn de eerstkomende tijd niet meer wenselijk hier.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin donderdag 2 augustus 2012 @ 11:55:22 #138
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114989380
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:54 schreef Ireth het volgende:
Overigens is alles aannemen wat geboden wordt geloof ik ook niet altijd acceptabel. Volgens mij heb ik ooit een opmerking langs zien komen in het topic van Billie over 'alweer' een boekenkast en volgens mij bij Ingrid ook iets over 2 televisies.
Daarom, laatste post :D we zijn FHF moe, dus dit soort topics blijven de eerstkomende tijd dicht.
Toedels dames :W

donderdag 2 augustus 2012 @ 11:55:32 #139
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_114989384
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:20 schreef yvonne het volgende:
Ah de heksenjacht gaat hier nog even door, dames en enkele heer, het stopt hier en nu.

Het is héél makkelijk uit je luie stoel te oordelen, maar er zijn situaties, dames, die wij gelukkig nooit mee hebben gemaakt en al helemaal kunnen wij ons dan ook geen enkele voorstelling maken van zaken.
En heren die dreunen uit te denken moeten delen mogen zich ook eens heel goed op het achterhoofd krabben.

Wat gaan we niet doen
De moraalridder uithangen, gezeur over hoe het zo gekomen is hebben ze vast al heel vaak gehoord, en dat helpt niet echt...

Sputtermodus aan: jamaarjamaar, ze is al een keer geholpen hoor en nu doet ze het weer.

Dan nog geldt, help of help niet, help je niet dan heb je geen enkele reden in het topic te zijn.
Schudt het wijze hoofd en zoe een ander topic.
Dankjullie wel.
Yvonne, ik heb je echt heel hoog zitten, maar ten eerste weet je helemaal niet wat iedereen heeft mee gemaakt. Ook mensen in dat topic hebben genoeg shit en juist daarom kunnen ze dat oordeel vellen.
Ten tweede: het is FOK!. Wil je op FOK! echt een kusjekroel-forum hebben? Had je echt verwacht dat iedereen maar rucksichtlos zou geven?

Het gebeurt gelukkig wel, maar ik heb nou wel een aantal akkefietjes mee gemaakt hier waarvan ik denk:"Mmm, blijkbaar had je het toch niet zo hard nodig." En ja, dan wordt een mens kritisch, en gaat vragen stellen. Dat is volgens mij normaal gedrag op een forum.

Het is hier net als in de grote mensen wereld, daar zijn mensen ook (al dan niet terecht) kritisch ten opzichte van goede doelen waaraan ze geven.

Als dat niet meer mag kun je het forum wel dichtknallen.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:56:38 #140
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_114989419
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:27 schreef Ehhe het volgende:
Dat vind ik wel ver gaan, yvonne. Er zijn ook heel veel mensen wel geholpen. DJMO had ook wel kunnen verwachten dat er mensen kritisch zouden zijn.
Sterker nog, de mods hebben haar daar, gezien haar geschiedenis zelfs voor gewaarschuwd.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:59:53 #141
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_114989534
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:39 schreef yvonne het volgende:
Ik open in zoverre m'n ogen dat de topics dichtblijven.
Evenstar, er staan in de verwijderde post geen toffe zaken, heeft écht half FOK! het recht op 1, hoe dom die ook moge zijn of niet, te komen moraalridderen?

Ik heb er iig schoon genoeg van en dit soort topics, van een Ingrid en een DJMO blijven voortaan dicht/.
Prima, dan moet je ook zorgen dat ze niet eens open gaan. En als je toch Ingrid er bij gaat halen: die krijgt van alles en flikkert heel wat gewoon op de stort. Met die spullen hadden ook anderen geholpen kunnen worden. Dan vraag ik me af: is dat de bedoeling geweest van FHF?
pi_114989558
quote:

[..]

Tuurlijk wel, maar ik zou dolblij zijn met spuuglelijke borden als ik zonder borden zit. Het gaat er niet om dat ze dingen weigert, als ze dingen weigert die ze niet nodig heeft vind ik dat alleen maar goed ^O^ maar er worden dingen geweigerd die ze wel nodig heeft en alleen maar omdat het niet de koffiekopjes zijn die ze mooi vindt. En dat vind ik ondankbaar en erg genant.
pi_114989575
Oh sorry, jullie waren al een pagina verder :@
  Admin donderdag 2 augustus 2012 @ 12:01:38 #144
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114989596
Kenteken: de discussie is al over hoor, dit soort topics blijven voortaan dicht.
En ik herhaal, je hebt niet gezien wat voor schofterige dingen er gepost werden, die gingen toch echt heel wat verder dan wat 'kritisch 'advies.

Nu ga ik genieten van m'n enige vrije dag.

donderdag 2 augustus 2012 @ 12:03:56 #145
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_114989679
quote:

[..]

Als iemand echt spullen gaat weigeren, dan heeft diegene ze blijkbaar toch niet nodig. Kortom, dan kan het betreffende topic dicht.

Ik heb het mee gemaakt in Enschede. We kwamen met een groep vrienden de week na de vuurwerkramp een trailer vol spullen brengen. Ik raakte aan de praat met één van die militairen en die vertelde mij doodleuk dat er mensen waren die niks hadden, maar die dingen gingen weigeren omdat het hun merk niet was of niet de goede kleur. Die mensen kregen dan ook gewoon niks.

Als je echt spullen nodig hebt weiger je ze niet. Als is het alleen maar om de eerste nood te ledigen.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:05:16 #146
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_114989736
quote:

[..]

Persoonlijk zou ik dat niet doen. Ik zou allang blij zijn dat ik wat kreeg.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:05:47 #147
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_114989760
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:55 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Yvonne, ik heb je echt heel hoog zitten, maar ten eerste weet je helemaal niet wat iedereen heeft mee gemaakt. Ook mensen in dat topic hebben genoeg shit en juist daarom kunnen ze dat oordeel vellen.
Ten tweede: het is FOK!. Wil je op FOK! echt een kusjekroel-forum hebben? Had je echt verwacht dat iedereen maar rucksichtlos zou geven?

Het gebeurt gelukkig wel, maar ik heb nou wel een aantal akkefietjes mee gemaakt hier waarvan ik denk:"Mmm, blijkbaar had je het toch niet zo hard nodig." En ja, dan wordt een mens kritisch, en gaat vragen stellen. Dat is volgens mij normaal gedrag op een forum.

Het is hier net als in de grote mensen wereld, daar zijn mensen ook (al dan niet terecht) kritisch ten opzichte van goede doelen waaraan ze geven.

Als dat niet meer mag kun je het forum wel dichtknallen.
Het punt is... eerste topic:
iedereen stort zich er massaal in, goede moed, goede instelling.. die varkentje wassen we met z'n allen... we zorgen ervoor dat "piet" goed komt te zitten!!
dan zie je inderdaad wat je zegt wat dingentjes dat je gaat twijfelen

tweede topic: ga je vragen stellen...
en word je kritisch met hulp geven..
zeker als je gezien hebt dat je er in topic 1 wat fout liep...
Fokbijbel!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:06:15 #148
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_114989788
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:49 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Het is ook heel simpel en makkelijk om van de zijlijn te oordelen. :)
Nou, bel dan Danny maar op, dan kunnen er een hoop subfora dicht: R&P, FHF, NWS, WGR....
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:07:31 #149
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_114989856
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:54 schreef Ireth het volgende:
Nee, maar dan kun je gewoon zeggen dat je die al hebt. Daar zal niemand over vallen.
  Admin donderdag 2 augustus 2012 @ 12:08:00 #150
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114989886
Joehoe :W
Het was klaar.

Dit soort topics gaan dicht, blijven dicht en worden niet meer toegestaan. iedereen blij.

Kijk, streep getrokken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')