daar heb je een punt.. maar goed, rokers onderling weet hoe dat werkt... voor een deel..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
En toch hè,
ik kwam tegen
[..]
Hoever mag men gaan in dit soort uitspraken?
Laat ze potdomme in deze stressvolle periode alsjeblieft blijven roken, is ze gesettled kan dat haar eerste stap zijn, maar iedereen die gestopt is met roken weet dat dít nu niet het juiste moment is.
Tuurlijk wel. Maar waarom zou je ze in godsnaam niet aannemen als je niks anders hebt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus je mag niet zeggen, als hulpvrager, dat je die borden spuuglelijk vind?
Ja, laten we dat erbij slepen. Dat is toch voor alles zo? Politiek, zorg, FHF, what the fuck ever.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is ook heel simpel en makkelijk om van de zijlijn te oordelen.
Ze is een tijdje gestopt! Was net voor ze bij J. wegging en weer begonnen toen ze vluchte met haar kinderen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ieder mens is niet gelijk en dat zie je me ook nergens zeggen. Maar het is te simpel om te zeggen dat men niet kan stoppen met roken want stress. Als ze het heeft geprobeerd zul je me er niet over horen. Maar zelfs dat is geloof ik niet eens aan de orde geweest. En zo wel, dan zit ik fout.
gaat om de manier waarop!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen, maar ben je als hulpvrager hier écht afhankelijk van alles en iedereen?
( we laten DJMO nu even los) mag je écht niks weigeren?
Ik denk om een start te hebben nee , en ik wil best redenatie geven per DMquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen, maar ben je als hulpvrager hier écht afhankelijk van alles en iedereen?
Mening prima, maar stel iemand anders niet gelijk aan iemand die wel zoiets voor elkaar gekregen heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, laten we dat erbij slepen. Dat is toch voor alles zo? Politiek, zorg, FHF, what the fuck ever.
Zullen we dan helemaal geen mening meer hebben dan maar?
is het niet zo dat je moet roeien met de riemen die je hebt en dat je moet roeien met de riemen die je aangeboden krijgt, omdat je zelf geen riemen hebt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ik hierboven al zeg, ik hoop echt dat geen van ons ooit in dit soort achterlijke agressieve relaties komt te zitten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze is een tijdje gestopt! Was net voor ze bij J. wegging en weer begonnen toen ze vluchte met haar kinderen!
(nee ik ben niet de advocaat van DJMO, maar dit wilde ik wel even gezegt hebben)
Daarom, laatste postquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:54 schreef Ireth het volgende:
Overigens is alles aannemen wat geboden wordt geloof ik ook niet altijd acceptabel. Volgens mij heb ik ooit een opmerking langs zien komen in het topic van Billie over 'alweer' een boekenkast en volgens mij bij Ingrid ook iets over 2 televisies.
Yvonne, ik heb je echt heel hoog zitten, maar ten eerste weet je helemaal niet wat iedereen heeft mee gemaakt. Ook mensen in dat topic hebben genoeg shit en juist daarom kunnen ze dat oordeel vellen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:20 schreef yvonne het volgende:
Ah de heksenjacht gaat hier nog even door, dames en enkele heer, het stopt hier en nu.
Het is héél makkelijk uit je luie stoel te oordelen, maar er zijn situaties, dames, die wij gelukkig nooit mee hebben gemaakt en al helemaal kunnen wij ons dan ook geen enkele voorstelling maken van zaken.
En heren die dreunen uit te denken moeten delen mogen zich ook eens heel goed op het achterhoofd krabben.
Wat gaan we niet doen
De moraalridder uithangen, gezeur over hoe het zo gekomen is hebben ze vast al heel vaak gehoord, en dat helpt niet echt...
Sputtermodus aan: jamaarjamaar, ze is al een keer geholpen hoor en nu doet ze het weer.
Dan nog geldt, help of help niet, help je niet dan heb je geen enkele reden in het topic te zijn.
Schudt het wijze hoofd en zoe een ander topic.
Dankjullie wel.
Sterker nog, de mods hebben haar daar, gezien haar geschiedenis zelfs voor gewaarschuwd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:27 schreef Ehhe het volgende:
Dat vind ik wel ver gaan, yvonne. Er zijn ook heel veel mensen wel geholpen. DJMO had ook wel kunnen verwachten dat er mensen kritisch zouden zijn.
Prima, dan moet je ook zorgen dat ze niet eens open gaan. En als je toch Ingrid er bij gaat halen: die krijgt van alles en flikkert heel wat gewoon op de stort. Met die spullen hadden ook anderen geholpen kunnen worden. Dan vraag ik me af: is dat de bedoeling geweest van FHF?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:39 schreef yvonne het volgende:
Ik open in zoverre m'n ogen dat de topics dichtblijven.
Evenstar, er staan in de verwijderde post geen toffe zaken, heeft écht half FOK! het recht op 1, hoe dom die ook moge zijn of niet, te komen moraalridderen?
Ik heb er iig schoon genoeg van en dit soort topics, van een Ingrid en een DJMO blijven voortaan dicht/.
Tuurlijk wel, maar ik zou dolblij zijn met spuuglelijke borden als ik zonder borden zit. Het gaat er niet om dat ze dingen weigert, als ze dingen weigert die ze niet nodig heeft vind ik dat alleen maar goedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als iemand echt spullen gaat weigeren, dan heeft diegene ze blijkbaar toch niet nodig. Kortom, dan kan het betreffende topic dicht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik dat niet doen. Ik zou allang blij zijn dat ik wat kreeg.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het punt is... eerste topic:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Yvonne, ik heb je echt heel hoog zitten, maar ten eerste weet je helemaal niet wat iedereen heeft mee gemaakt. Ook mensen in dat topic hebben genoeg shit en juist daarom kunnen ze dat oordeel vellen.
Ten tweede: het is FOK!. Wil je op FOK! echt een kusjekroel-forum hebben? Had je echt verwacht dat iedereen maar rucksichtlos zou geven?
Het gebeurt gelukkig wel, maar ik heb nou wel een aantal akkefietjes mee gemaakt hier waarvan ik denk:"Mmm, blijkbaar had je het toch niet zo hard nodig." En ja, dan wordt een mens kritisch, en gaat vragen stellen. Dat is volgens mij normaal gedrag op een forum.
Het is hier net als in de grote mensen wereld, daar zijn mensen ook (al dan niet terecht) kritisch ten opzichte van goede doelen waaraan ze geven.
Als dat niet meer mag kun je het forum wel dichtknallen.
Nou, bel dan Danny maar op, dan kunnen er een hoop subfora dicht: R&P, FHF, NWS, WGR....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is ook heel simpel en makkelijk om van de zijlijn te oordelen.
Nee, maar dan kun je gewoon zeggen dat je die al hebt. Daar zal niemand over vallen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:54 schreef Ireth het volgende:
Overigens is alles aannemen wat geboden wordt geloof ik ook niet altijd acceptabel. Volgens mij heb ik ooit een opmerking langs zien komen in het topic van Billie over 'alweer' een boekenkast en volgens mij bij Ingrid ook iets over 2 televisies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |