Die staat ook in mijn top 10quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij hebt anders ook een goede op een zegquote:
leuke top 100, ken bijna alles en veel gaat er ook voorkomen in mijn top100. Films die ik niet ken ga ik opschrijven want ik denk dat we best dezelfde smaak hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:24 schreef Dobbs het volgende:
Mijn eerste top 100.Heeft me wel een aantal uurtjes gekost.
[ afbeelding ]
top 100
Cool, ben benieuwd naar jouw lijst.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:37 schreef AgeEll het volgende:
[..]
leuke top 100, ken bijna alles en veel gaat er ook voorkomen in mijn top100. Films die ik niet ken ga ik opschrijven want ik denk dat we best dezelfde smaak hebben.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou de top-tien lijstjes zeker helpenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Misschien helpt een promo op de frontpage of film.fok?
Stiekem wel een beetje van dittum. Ik organiseer op andere fora ook top honderdjes, maar die top 10's zijn vaak enorm standaard. Hoewel veel animo voor de organisator natuurlijk wel leuk is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:25 schreef Gillingham het volgende:
Hoe lager het aantal Top10-lijstjes, hoe beter.
En ik denk dat deze wel op #1 staat.quote:
En nu even serieusquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:28 schreef Klipnap het volgende:
1. Boku no Pico
2. Thor
3. Judge Dredd
4. Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
5. Avatar
6. Fast and the Furious Tokyo Drift
7. Captain America
8. Battleship
9. Gyo
10. The Mummy 2
11. Star Wars ep 2: Attack of the Clones
12. National Treasure
13. Marley & Me
14. Hercules in New York
15. Banana Joe
16. The Golden Compass
17. New Kids Nitro
18. Little Fockers
19. Friends With Benefits
20. Batman and Robin
21. Pirates of the Caribbean 4
22. Snakes on a Plane
23. Under Siege 2
24. The Expendables
25. The Forbidden Kingdom
Dit is niet de Fok! bottom top 100quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:28 schreef Klipnap het volgende:
1. Boku no Pico
2. Thor
3. Judge Dredd
4. Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
5. Avatar
6. Fast and the Furious Tokyo Drift
7. Captain America
8. Battleship
9. Gyo
10. The Mummy 2
11. Star Wars ep 2: Attack of the Clones
12. National Treasure
13. Marley & Me
14. Hercules in New York
15. Banana Joe
16. The Golden Compass
17. New Kids Nitro
18. Little Fockers
19. Friends With Benefits
20. Batman and Robin
21. Pirates of the Caribbean 4
22. Snakes on a Plane
23. Under Siege 2
24. The Expendables
25. The Forbidden Kingdom
Alsof Banana Joe daarin thuis hoortquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit is niet de Fok! bottom top 100
Jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:16 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Alsof Banana Joe daarin thuis hoort
Waarom niet? 25 films die 1 keer wat puntjes scoren halen de lijst toch niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:53 schreef Desunoto het volgende:
Klipnap, de huistroll van FOK!![]()
Maar ik vraag me wel af wat er nu met zo'n lijst gedaan wordt, een lijst die duidelijk niet serieus in elkaar is gezet. Wordt die gewoon meegeteld?
Doe maar nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:53 schreef Desunoto het volgende:
Klipnap, de huistroll van FOK!![]()
Maar ik vraag me wel af wat er nu met zo'n lijst gedaan wordt, een lijst die duidelijk niet serieus in elkaar is gezet. Wordt die gewoon meegeteld?
The Room is vast een vergissingquote:
Nee hoor, ik heb echt genoten van deze film.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:18 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
The Room is vast een vergissing
My little troll can't be this cute!quote:
By landslide.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:25 schreef picodealion het volgende:
Flitspaal wint per direct de übersnob-award.
Is gewoon een foutje, hij wist niet dat er ook engelstalige films mee mochten doen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:25 schreef picodealion het volgende:
Flitspaal wint per direct de übersnob-award.
Op 10 heb ik er 1quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:14 schreef victorinox het volgende:
[..]
Is gewoon een foutje, hij wist niet dat er ook engelstalige films mee mochten doen.
Ik heb de lijst die ik enkele jaren geleden inleverde bekeken en de films die ik nu nog steeds super vond geselecteerd, aangevuld met enkele titels die ik in de tussentijd heb gezien en geweldig vond. Zoals mijn nr.1.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:10 schreef Mike het volgende:
Ik ben op zich wel benieuwd naar de logica erachter. We hebben een jaar gezien dat je bijna allemaal Duitse films inleverde en nu zie ik veel Turkse films. Hoe kan een lijst zo snel veranderen, of misschien beter: hoe kan een lijstje met favoriete films elk jaar een ander thema hebben?
Ok ik maak even een top 20, in volgorde van hoe snel ik erop ben gekomen (dus volledig willekeurig denk ikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:29 schreef ranja het volgende:
Ik wilde tijdens m'n vakantie een lijst maken maar het was veels te mooi weer
Ik wil echter nog wel voor de sluiting een lijst inleveren.is het vrijdagavond of vrijdag overdag?
edit: oh 18 uur staat in de OPdat wordt dus vanavond of morgenavond de lijst bouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop