Ik snap dat niet zo goed. Wat is de lol aan een lijst waarvan niemand weet hoe die tot stand is gekomen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:55 schreef Gorro het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit bekendgemaakt, om te voorkomen dat mensen hun lijst zo tweaken dat ze eraan voldoen.
voor Gorro.
Eensch.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:16 schreef Jovatov het volgende:
Mooi werk weer Gorro
Ik vind vooral de stijging in waardering van Aranofsky's lijst in de 'normale' lijst mooi, aangezien dat mijn favoriete regisseur is
Wij simpele zielen hebben daar niets over te zeggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo goed. Wat is de lol aan een lijst waarvan niemand weet hoe die tot stand is gekomen?
oeh van de top 25 maar 4 niet gezienquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:48 schreef Gorro het volgende:
De Schaduw Top 250 als iCheckMovies list:
http://www.icheckmovies.c(...)haduw+top+250/gorro/
Ik ben er best snel doorheen gegaan hoor, heb niet alle titels aandachtig gelezen. Die plaatjes leiden me altijd afquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Thanks! Mag ik weten welke? Wellicht kan ik je adviseren welke je direct moet gaan zien
Direct Rear Window gaan kijken en dan vooral letten op die ziekelijke drang van mensen om alles en iedereen maar altijd in de gaten te moeten houden. Het voyeuristische maakt deze film zo groot. Cinema Paradiso is een pracht van een film, wel langzaam, maar wel uiterst subtiel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:33 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik ben er best snel doorheen gegaan hoor, heb niet alle titels aandachtig gelezen. Die plaatjes leiden me altijd af
Alleen maar de helft van alle stemmers.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:17 schreef Lemans24 het volgende:
En wie stemt er nou op die baggerfilm van een Big Lobowski...
Iedereenquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:17 schreef Lemans24 het volgende:
En wie stemt er nou op die baggerfilm van een Big Lobowski...
Twee keer gezien, twee keer gehaat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:07 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Alleen maar de helft van alle stemmers.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Twee keer gezien, twee keer gehaat.
En ik vind de rest van de Coen films wel goed, tenminste zover ik die gezien heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |