SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
tjeemig de peemigquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee nee het is back to basic wat weer inkomt. bruine auto's en c&a jassen.
UI? Ik zei pi, zo betweterig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wat i er mis met mijn UI? lekker neutraal. net zwitserland.
Pi bedoelde ik ja. sorry mijn error.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
UI? Ik zei pi, zo betweterig.!@$!%
OEH OEH JURKJES MET BLOEMETJES EN ROKJES EN HEMDJES MET STREEPJES EN LEUKE BROEKJES EN BIKINI'S EN EN ENquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:26 schreef Bloempje. het volgende:
Oh nog 1 ding. Ik ga morgen nieuwe kleding zoeken, maar ik weet niet wat ik leuk vind. Of eigenlijk vind ik teveel leuk. Dus tips zijn van harte welkom, ik zal de honderden suggesties bekijken als ik terug ben.
hotpants.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:26 schreef Bloempje. het volgende:
Oh nog 1 ding. Ik ga morgen nieuwe kleding zoeken, maar ik weet niet wat ik leuk vind. Of eigenlijk vind ik teveel leuk. Dus tips zijn van harte welkom, ik zal de honderden suggesties bekijken als ik terug ben.
Gewoon veel kleurtjesquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:26 schreef Bloempje. het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Koop kleren die je bruiner maken, dus bruine kleuren ofzo.
Zet deze opquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef Furdinand het volgende:
appeltje zal ik in frankrijk elke dag rondlopen met zo'n hoedje?
Jij begrijpt hetquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:34 schreef Furdinand het volgende:
[..]
en een streepjes shirt met een stokbrood onder mijn arm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |