Gaat zeker lekker snel van 30 naar 32 whahahahahahah foutje bedanktquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:45 schreef Poezewoes het volgende:
Gaat snel de topics , Opa zit weer lekker buiten, gezellig!
Nee geen zorgen, hij denkt aan zijn kijkersquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:25 schreef beequeen het volgende:
Mooi, goed om te zien dat die ouwe weer in zijn lekkere zweetshirt zit. Ik maakte me al zorgen.
Gelukkig is het geen geurstream.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:27 schreef HiDiHo het volgende:
Nee geen zorgen, hij denkt aan zijn kijkers
Moment...ik zal ff een tweet doen uitgaanquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Hilariteit alom op Oop's chat. Hij heeft zojuist een biertje afgeslagen..
Normaal slaat ie alleen maar vliegen af
En ik maar denken dat je een geintje maaktequote:Op woensdag 25 juli 2012 21:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moment...ik zal ff een tweet doen uitgaan
Watertrappelen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:43 schreef 5thencounter het volgende:
In z'n dromen, zou 'ie willen...![]()
[ afbeelding ]
Dan mag het wel eens droge witte wijn gaan regenen!!!quote:
Hopelijk niet in flesquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan mag het wel eens droge witte wijn gaan regenen!!!
zal alvast nummer 5 neerzettenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:49 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Ik denk dat bij nummer 4 dezelfde cap kan volstaan ...
[ afbeelding ]
Maar gelukkig worden we nooit persoonlijk....quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:21 schreef Houtvester het volgende:
Oop kijkt gespannen darts , ..en heel langzaam begint een beeld op te dagen van een wel heel vreemd dartbord
Hij droomd van zijn fafo fan als dartbord
[ afbeelding ]
Oow maar zijn favo fan heeft hier geen problemen mee hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar gelukkig worden we nooit persoonlijk....
Gewoon, 'sommige' users!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie zijn of is 'sommige' waar het hier zo vaak over gaat?
Moots kent ze allemaalquote:
Die live hartaanval, ongekend.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Studio Vlemmix, dat was een mooie tijd. Ik heb me regelmatig kapot gelachen om die bende.
Jij kent ze beter hoor, je hebt er als mod op (het originele) SIO aardig wat mee te maken gehadquote:
Whehehe mod, dat is nogal een benaming voor die 'functie'.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij kent ze beter hoor, je hebt er als mod op (het originele) SIO aardig wat mee te maken gehad
Die heb ik (helaas) niet live meegemaakt. Maar dat hele clubje en al hun aanhang en gasten was zo lekker uit de tent te lokken en te ontregelen, volgens mij werden ze helemaal gek van Kees.quote:
Lief he! Je gooit er een kwartje in...quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heb ik (helaas) niet live meegemaakt. Maar dat hele clubje en al hun aanhang en gasten was zo lekker uit de tent te lokken en te ontregelen, volgens mij werden ze helemaal gek van Kees.
Heerlijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Lief he! Je gooit er een kwartje in...
Dat helpt heul niet als je dat 'kwijtraken' gebruikt als smoes omdat je niks gedaan hebt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Ik las dat Liesbeth tegenwoordig 'in to' mindmapping is. Zo kan ze de dingen die ze kwijtgemaakt heeft beter terugvinden, denk ik.
Het is dan ook weer een hele hoop gebakken lucht waarmee slinkse management-goeroes de minder begaafde medemens de nodige pecunia uit de zakken weet te kloppen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat helpt heul niet als je dat 'kwijtraken' gebruikt als smoes omdat je niks gedaan hebt.
Misschien gaat de beste man wel slapen. Het is na twaalf uur, dus bedtijd voor Opaatjes.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:05 schreef Houtvester het volgende:
Heeft iemand ergens opaatje nog gezien de laatste postings ,hij is helemaal in het niets verdwenen heb ik het ideee
Mannen van 60 mogen best tot na middernacht opblijven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien gaat de beste man wel slapen. Het is na twaalf uur, dus bedtijd voor Opaatjes.
Het mág, maar het hoeft nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Mannen van 60 mogen best tot na middernacht opblijven.
Hij moet er morgen om 9.30 al uit en aangezien hij heel slecht tegen midden in de nacht opstaan kan, maakt hij het dus niet laat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien gaat de beste man wel slapen. Het is na twaalf uur, dus bedtijd voor Opaatjes.
Moet hij naar de dokter ofzo dat hij al zo vroeg uit de veren moet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij moet er morgen om 9.30 al uit en aangezien hij heel slecht tegen midden in de nacht opstaan kan, maakt hij het dus niet laat.
Tja hij ging er dan ook vanmorgen vroeg in dacht om een uurtje of kwart over drie in de morgen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij moet er morgen om 9.30 al uit en aangezien hij heel slecht tegen midden in de nacht opstaan kan, maakt hij het dus niet laat.
Neemt hij om half tien zijn eerste biertje dan al? Dat is tamelijk vroegquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat vroege opstaan zal wel bier-gerelateerd zijn.
Das helemaal waar .quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, als je dertien kratten wil leegzuipen in drie weken kun je maar beter een beetje vroeg beginnen.
Heb je geen andere hobby dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:13 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Tja hij ging er dan ook vanmorgen vroeg in dacht om een uurtje of kwart over drie in de morgen.
Maar dan moet ik ff de tijd van de streaam checken.
Ja hoor als je dan toch persoonlijk wordtquote:
Ja dat is nieuw van youtube, streamen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit live evenement begint over een paar seconden.
Het is hoog tijd voor een fatsoenlijke Rls.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben maar aan 't YouTuben geslagen.
Volgens HiDiHo zou er dit najaar weer eentje komen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is hoog tijd voor een fatsoenlijke Rls.
Streams.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is hoog tijd voor een fatsoenlijke Rls.
Maar dat zijn toch geen nieuwe streams.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:16 schreef Kaat38 het volgende:
Ow tjemig, iets fatsoenlijks!
Mijn hobby's: muziek, muziek, muziek, dansen, lekker internetten, soms streams kijken, koken, koken en koken, genieten van de natuur in alle opzichten, tv kijken, lezen, uitgaan enz enz.
Genoeg info?
Verder vind Opaatje een toffe peer en geniet ervan.
Dat was het een klein beetje.
Helaas niet, ik hoop op een nieuwe BB maar dan met allemaal verschillende type's en opa mag er ook in!quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch geen nieuwe streams.
Ik ben bang dat opa er dan met de eerste stemronde uitligt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Helaas niet, ik hoop op een nieuwe BB maar dan met allemaal verschillende type's en opa mag er ook in!
Die blijft de hele dag onbeweeglijk in de stoel in de dagboekkamer zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat opa er dan met de eerste stemronde uitligt.
Al boerend en ruftend, pislink dat er geen bier is en dat hij niet iedereen verrot mag schelden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die blijft de hele dag onbeweeglijk in de stoel in de dagboekkamer zitten.
Denk het niet, hij is een kijkcijferkanon alhoewel ik hem niet zo snel zie vegateren op water, brood en bonen....quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat opa er dan met de eerste stemronde uitligt.
Kanon? Hoeveel kijkers heeft een kanon precies nodig?quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Denk het niet, hij is een kijkcijferkanon alhoewel ik hem niet zo snel zie vegateren op water, brood en bonen....
Begin er steeds meer zin in te hebben, die laatste BB's waren saai omdat er alleen wat overjarige pubers in zaten, geef mij een mengelmoes dus opa mag erbij!quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Al boerend en ruftend, pislink dat er geen bier is en dat hij niet iedereen verrot mag schelden.![]()
Best geniaal eigenlijk
Big Brother: "Wil Opaatje z'n vingers uit z'n mond halen? Opaatje, vingers uit de mond!"quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Al boerend en ruftend, pislink dat er geen bier is en dat hij niet iedereen verrot mag schelden.![]()
Best geniaal eigenlijk
Beetje kanon op tv toch gauw 400.000 he en Adje mag niet meedoen!quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Kanon? Hoeveel kijkers heeft een kanon precies nodig?
Zie het al voor me, we zetten we er nog meer in?quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Big Brother: "Wil Opaatje z'n vingers uit z'n mond halen? Opaatje, vingers uit de mond!"
Liesbeth om alles kwijt te maken."Vanavond kan er niemand weggestemd worden want we zijn de nominaties kwijt."quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:36 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zie het al voor me, we zetten we er nog meer in?
Tjemig, wij zijn beter dan John de Mol haha.
Liesbeth moeten we sowieso lozen, nieuwe creatievelingen gewenst!quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Liesbeth om alles kwijt te maken."Vanavond kan er niemand weggestemd worden want we zijn de nominaties kwijt."
Ik moest lachen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Big Brother: "Wil Opaatje z'n vingers uit z'n mond halen? Opaatje, vingers uit de mond!"
Ik stel voor: Badr Hari en Pamela Andersonquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:39 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Liesbeth moeten we sowieso lozen, nieuwe creatievelingen gewenst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |