abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 19:15:36 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114652818
Hier verder!

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan
Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen
Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!
Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren
In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!



“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”
What can change the nature of a man?
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 19:16:28 #2
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114652842
Hoe reeks ik dit? :@
What can change the nature of a man?
pi_114652866
Kiezen trekken zonder verdoving wel ?
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 19:18:11 #4
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114652901
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:17 schreef QEX het volgende:
Kiezen trekken zonder verdoving wel ?
Bij de hardnekkige gevallen wel ja
What can change the nature of a man?
pi_114652921
overigens wel 'grappig', vorige topic 300 reacties, maar ruim 2700 lezers....
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 19:20:49 #6
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114652993
Het is een kwetsbare gevoelige plek hier ;)
What can change the nature of a man?
pi_114653585
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:16 schreef Coco98 het volgende:
Hoe reeks ik dit? :@
Je had op 'nieuw topic' moeten drukken rechts bovenin bij het vorige topic...
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 20:00:17 #8
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114654403
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:37 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Je had op 'nieuw topic' moeten drukken rechts bovenin bij het vorige topic...
Had ik gedaan, maar dat reeks icoontje verschijnt niet voor titel.
What can change the nature of a man?
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:09:24 #9
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114654687
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:37 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Je had op 'nieuw topic' moeten drukken rechts bovenin bij het vorige topic...
Nee.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:16 schreef Coco98 het volgende:
Hoe reeks ik dit? :@
Volgende keer "open nieuw deel" aanklikken?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 20:17:43 #10
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114654958
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nee.

[..]

Volgende keer "open nieuw deel" aanklikken?
Ja dat deed ik in plaats van nieuw topic.
What can change the nature of a man?
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:20:49 #11
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114655061
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:17 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Ja dat deed ik in plaats van nieuw topic.
Grappig, hier lijkt dat steeds goed te werken...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114655070
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:17 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Ja dat deed ik in plaats van nieuw topic.
Geloof helemaal niets van dit verhaal
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:21:34 #13
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114655082
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:21 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Geloof helemaal niets van dit verhaal
Burn.

Nu maar weer over ellende?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114655417
Liever iets leuks. al genoeg ellende. (Mis hem) :'(

nu maar step up 2 kijken
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 20:30:39 #15
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114655423
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:21 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Geloof helemaal niets van dit verhaal
Vorige topic heeft ook geen reeksicoontje he
What can change the nature of a man?
pi_114655596
LB
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114656849
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:30 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Vorige topic heeft ook geen reeksicoontje he
Daar had ik ook al ergens gemeld dat dat topic niet in de reeks zat...
pi_114658996
iemand een goede tip voor een film? (een die op internet te vinden is) Hoop dat het snel afkoelt trouwens.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114659147
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:46 schreef QEX het volgende:
iemand een goede tip voor een film? (een die op internet te vinden is) Hoop dat het snel afkoelt trouwens.
Step Up 2 geen succes :P? Wat voor soort film zoek je?
pi_114659368
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:49 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Step Up 2 geen succes :P? Wat voor soort film zoek je?
nee geen succes, maakt niet uit, leuke film. niet te nieuw
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114659650
- Limitless
- Drive
- Beetje aparte dit, maar Scott Pilgrim vs the world (hele snelle, cartoonachtige film)
- Dispicable Me (animatie/kinder maar ik vond hem leuk)
- 50/50
- Shutter Island
- Law Abiding Citizen

Nouja ik kan nog wel 50 andere opnoemen, maar zolang je niet iets specifieks hebt waar je naar op zoek bent is het maar een beetje random goede films neerplempen :P
pi_114660431
tnx.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:31:38 #23
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114660833
Wêrm! Wêrm! Iets met mussen en daken. Al doet het best goed toeven met koude cola en een spijkerbroek. Even de geest verzetten met muziekje, maar ik moet zeggen dat het me de laatste tijd goed af gaat, dingen ondernemen en dingen in perspectief plaatsen scheelt een hoop.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:36:19 #24
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114661011
Kreeg net SMSje, ze heeft door dat ik haar heb geblokkeerd en begon weer over boek en dat ze nog met me wilde praten. Helaas, die kans is voorbij voor haar. Laat me niet meer door haar aan het lijntje houden iig. Ik heb haar godverdomme altijd met respect en liefde behandeld terwijl ze me kil en koud heeft gedumpt.

Moest het heel even kwijt.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:39:21 #25
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114661151
Stuur maar terug dat ze over twee maanden terug kan komen hierop. Even rust, maar wel afgebakend.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:43:18 #26
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114661323
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Stuur maar terug dat ze over twee maanden terug kan komen hierop. Even rust, maar wel afgebakend.
Nee. Ze kan gewoon nooit meer terugkomen. Niet over twee maanden, niet over vier, niet over zes, niet over 5 jaar. Ik heb haar die kansen gegeven, maar nu omdat zij het wilt moet ik me daar aan schikken? Flikker op. Als ze me netjes had gedumpt en behandeld erna had ik het nog wel willen doen, maar ben haar gewoon hartstikke beu. Het is een tikkende tijdbom die dadelijk weer een keertje afgaat en ik heb dan geen zin om in de buurt te zijn. Dan ga ik liever op zoek naar iemand die me wel weet te waarderen.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:44:30 #27
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114661378
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:43 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Nee. Ze kan gewoon nooit meer terugkomen. Niet over twee maanden, niet over vier, niet over zes, niet over 5 jaar. Ik heb haar die kansen gegeven, maar nu omdat zij het wilt moet ik me daar aan schikken? Flikker op. Als ze me netjes had gedumpt en behandeld erna had ik het nog wel willen doen, maar ben haar gewoon hartstikke beu. Het is een tikkende tijdbom die dadelijk weer een keertje afgaat en ik heb dan geen zin om in de buurt te zijn. Dan ga ik liever op zoek naar mensen die me wel weten te waarderen en hoe ik ze behandel.
Dat gevoel snap ik maar al te goed, waar ik meer op doel is de afhandeling van het geheel, of wil je dat boek ritueel verbranden om het filmpje naar haar te sturen?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:45:18 #28
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114661410
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:44 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dat gevoel snap ik maar al te goed, waar ik meer op doel is de afhandeling van het geheel, of wil je dat boek ritueel verbranden om het filmpje naar haar te sturen?
Het is mijn boek. De titel ervan is "Zo slim als een bos wortels". Het lijkt me toepasselijker als ze hem gewoon zelf houdt.

Edit: en als ze me echt wilde bereiken had ze me maar moeten bellen ipv SMSen, maar daar heeft ze het lef niet voor. Zelfde reden waarom ze me toen via WhatsApp had gedumpt.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:46:50 #29
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114661485
Dat had ik niet door, maar dan is volledig afkappen wel zo handig. Alleen is het wel handig dat ze dat ook weet, anders blijf je berichten krijgen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:52:05 #30
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114661799
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat had ik niet door, maar dan is volledig afkappen wel zo handig. Alleen is het wel handig dat ze dat ook weet, anders blijf je berichten krijgen...
Kost haar beltegoed, niet ik. Toen ze me had gedumpt kreeg ik allemaal vage verhalen te horen waarom. Ik ben het beu om dat telkens te horen omdat ik daar alleen maar aan het twijfelen wordt gezet over mezelf. Ik ben het beu om me telkens te schikken naar wanneer het haar uitkomt. Ik ben het beu om als een jojo door haar te worden bediend.

Maar bovenal ben ik haar gewoon beu.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:55:42 #31
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114661995
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:52 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Kost haar beltegoed, niet ik.
Ik zou het zeer storend vinden, ook als ik er helemaal klaar mee was.
quote:
Toen ze me had gedumpt kreeg ik allemaal vage verhalen te horen waarom. Ik ben het beu om dat telkens te horen omdat ik daar alleen maar aan het twijfelen wordt gezet over mezelf. Ik ben het beu om me telkens te schikken naar wanneer het haar uitkomt. Ik ben het beu om als een jojo door haar te worden bediend.

Maar bovenal ben ik haar gewoon beu.
Ik ken het. En het is kut dat je steeds aan een draadje hangt en je overal aan twijfelt. En dan is compleet afkappen idd maar beter.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:00:16 #32
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114662245
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik zou het zeer storend vinden, ook als ik er helemaal klaar mee was.

[..]

Ik ken het. En het is kut dat je steeds aan een draadje hangt en je overal aan twijfelt. En dan is compleet afkappen idd maar beter.
De dag voordat ze besloot om me te dumpen heb ik nog mijn verjaardag bij haar gevierd op haar uitnodiging. Ik kreeg nog cadeaus van haar huisgenoten omdat die dachten dat ik nu vaker bij haar zou zijn. Ze maakten een opmerking dat ze het langer met me volhield dan met de andere jongens. Toen lachte ze nog en zei ze dat ze hoopte dat het nog langer zou duren. In het begin zei ze zelfs dat ze hoopte over tien jaar nog steeds bij mij te zijn.

De dag dat ze me besloot om te dumpen stuurde ze nog lieve berichtjes of ik zo naar haar toe zou komen en of ik dan bij haar zou slapen. Toen ik eenmaal bij haar was negeerde ze me en zat ze me alleen maar te vertellen hoe lief ik wel niet voor haar was en dat ze dat niet verdiende omdat ze een kutwijf was.

En nu weer precies hetzelfde. Ik weet nu wel hoe het zal gaan: ik spreek met haar af, ze komt opdagen en er komt niks zinnigs uit. Ze is gewoon een lafaard. Ze wilde met me daten omdat ze iemand serieus zocht en ik de eerste jongen was waar ze geen twijfels had, toen dumpte ze mij omdat ze niets serieus wilde.

En ik ben de derde jongen op een rij binnen nog geen half jaar waar ze dit geintje mee heeft geflikt. Dus ja, ik ben het echt beu.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:13:37 #33
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114662978
Ik zei dat ik het kende. Me eens heel erg open gesteld, en ondanks de twijfel heel erg bewust gekozen voor haar, en toen begon zij te twijfelen om me per mail aan de kant te schuiven, najah, aan het lijntje te houden, om me een week later te vertellen dat het er niet in zat. Ik was me een partij kwaad, verdrietig en wanhopig daarna...

Vervolgens had ze naar ik later begreep binnen die week dus alweer een ander, waar ze eerder nog aangaf niets te willen doen met die gozer, en alles wat ik bij haar dacht te zien aan gedrag en onderbouwing voerde ze gewoon uit, vluchten van het een in het ander om maar vooral niet met jezelf bezig te hoeven zijn.

Ik was echt kapot, heb haar proberen terug te winnen wat ze niet begreep, daarna nog een middag lang zware gesprekken en zoenen en weet ik wat, maar het was wel afgelopen. Me weken zo niet maanden kut gevoeld.

En wat er bij ons mis ging? Wist ze niet. Elke keer een andere reden, elke keer angst, elke keer de intensiteit van ons samenzijn.

Maar het ging niet meer veranderen, en hoe veel pijn dat ook deed, ik had me er bij neer te leggen.

Nooit zo geraakt door het verbreken van een relatie, omdat ik er nog niet klaar mee was en juist dacht dat dit een relatie was die het WEL waard was om voor te vechten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:19:01 #34
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114663233
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Nooit zo geraakt door het verbreken van een relatie, omdat ik er nog niet klaar mee was en juist dacht dat dit een relatie was die het WEL waard was om voor te vechten.
Bij mij precies hetzelfde, maar dat is vooral omdat ze tegen me vertelde dat ze van de vorige jongens spijt had en nu iets serieus wilde. Ze wilde eerste niet daten, maar met mij wel omdat ze geen twijfels had en alles aan me leuk vond. Na de eerste date nodigde ze meteen bij haar thuis uit, hebben elkaar soms 7 dagen achter elkaar gezien.

Maar toen het echt serieus begon te worden, toen dumpte ze mij. En ik heb echt lang getwijfeld over mezelf en wat ik moest doen; ik wilde zelfs haar naam in waxinelichtjes spellen op het grasveld voor haar kamer. Alles om haar terug te winnen.

Maar ik heb dat niet gedaan. Omdat ik toen doorhad dat ik me dan alleen maar door haar zou laten gebruiken. Ze zat zelf altijd te zeuren dat ik te goed voor haar was, nou dan geef ik haar bij deze gelijk.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:26:17 #35
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114663694
Same here: praktisch op elkaar leven vanaf de eerste date. Constant bevestiging vragen of ik haar niet voor zomaar even leuk vond en dan door zou gaan naar de volgende, en dan dat zelf doen, zelf wegspringen als het serieus/moeilijk wordt.

Keiharde projectie. En haar nog steeds tof vinden ondanks alle shit, best lastig soms...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:27:47 #36
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114663789
Daarom ben ik blij dat ik wel mijn uitlaatkleppen heb. Vandaag weer tof foto's gemaakt, lekker naar café van mijn tante geweest en met mijn nichtjes gepraat, morgen lekker zwemmen en volgende week beginnen met MMA. De beste wraak is een goed leven leiden.

Wat je zei dat je nog iets voor haar voelde:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:33:01 #37
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114664035
Mjah, dat is het vaak wel. Weer dingen voor jezelf doen
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:27 schreef MrMonkeyman het volgende:
Daarom ben ik blij dat ik wel mijn uitlaatkleppen heb. Vandaag weer tof foto's gemaakt, lekker naar café van mijn tante geweest en met mijn nichtjes gepraat, morgen lekker zwemmen en volgende week beginnen met MMA. De beste wraak is een goed leven leiden.

Wat je zei dat je nog iets voor haar voelde:
Als mens/meisje vond en vind ik haar nog geweldig, alleen over hoe ze me destijds behandeld heeft zou ik dr nog steeds gewoon in dr gezicht willen spugen, zo egocentrisch vond ik het. Ik heb me toen echt heel kwetsbaar opgesteld en kreeg de deksel toen wel heel hard en voor mijn gevoel out of the blue op mijn neus. Terwijl ik weet dat het beter is zo...

Inmiddels ook alweer even verder hoor, en laatste jaren zo mijn crises wel gehad, nu sterker eruit aan het komen dan ooit.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114664180
quote:
15s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:36 schreef MrMonkeyman het volgende:
Kreeg net SMSje, ze heeft door dat ik haar heb geblokkeerd en begon weer over boek en dat ze nog met me wilde praten. Helaas, die kans is voorbij voor haar. Laat me niet meer door haar aan het lijntje houden iig. Ik heb haar godverdomme altijd met respect en liefde behandeld terwijl ze me kil en koud heeft gedumpt.

Moest het heel even kwijt.
Netjes man! :D
We zitten ongeveer op dezelfde lijn qua vooruitgang nu :P
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:37:58 #39
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114664243
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:36 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Netjes man! :D
We zitten ongeveer op dezelfde lijn qua vooruitgang nu :P
Ik zit wel wat hoger dan jou O-)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114664399
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:37 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Ik zit wel wat hoger dan jou O-)
Alleen als je foto's aan het maken ben :(
Wel nais geworden trouwens :p
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:51:22 #41
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114664844
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:41 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Alleen als je foto's aan het maken ben :(
Wel nais geworden trouwens :p
Het was ook echt vet om te doen :Y
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114665454
Ups en Downs :P
Vind het best lullig dat ik haar spullen heb weggegooid eigenlijk. Zag er vandaag nog op het strand. Jezus wat blijft het toch een lekker wijf.
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:08:57 #43
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114665593
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:05 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ups en Downs :P
Vind het best lullig dat ik haar spullen heb weggegooid eigenlijk. Zag er vandaag nog op het strand. Jezus wat blijft het toch een lekker wijf.
(Oh here she comes)
Watch out boy she'll chew you up
(Oh here she comes)
She's a maneater
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114665714
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:08 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

(Oh here she comes)
Watch out boy she'll chew you up
(Oh here she comes)
She's a maneater
Heh whut?
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:15:36 #45
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114665883
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:11 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Heh whut?
Ken je klassiekers!
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114665976
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:15 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Ken je klassiekers!
Nooit van gehoord :@
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:25:23 #47
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114666251
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:17 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Nooit van gehoord :@
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114666438
quote:
Ah die ken ik natuurlijk wel, voel me tevens ook een soort van ge-rickrolled :')
pi_114667910
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:46 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nou, het is in die zin mijn keuze om weg te gaan omdat er gewoon echt te veel is gebeurd waar ik me niet overheen kan zetten, ik hoop dat hij nu ook alles voor zichzelf op orde kan brengen aangezien dit voor hem ook niet goed is geweest.
Maar het doet me zeker ook heel veel verdriet.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:31 schreef snakelady het volgende:

[..]

Laten we het zo zeggen, mijn man zit al zo'n 4 jaar erg in de knoei met zichzelf, ik heb hem proberen te steunen maar duwde mij steeds verder van zich af.
Dat resulteerde in controleren en manipulatief gedrag, zo wilde hij niet meer dat ik uit ging of zelfs op visite bij mensen.
en ook nog andere dingen daarnaast, de laatste 4 jaar hem als tig kansen gegeven, gezegd dat als hij geen hulp zoekt het de laatste kans is en tja, nu was het echt de laatste keer.
Uiteraard heb ik ook zeker fouten gemaakt en nu zoekt hij ook echt hulp nu hij besefte dat het menens was en doet heel erg zijn best om te veranderen wat hem goed af gaat, maar mijn angst dat het toch weer wordt zoals het ging houdt me tegen om verder te gaan met hem.
Begrijp ik. En je hebt ook gewoon helemaal gelijk. Je moet ook nu voor jezelf gaan kiezen. En als je dat wil wordt je ook nog gewoon door mij geholpen. Ook al heb ik het moeilijk. dat is nu mijn probleem. jij hebt mij heel veel proberen te helpen. Nu is het mijn beurt pm jouw te helpen !!!!!!
pi_114667977
Wow via what's app gedumpt dat is gewoon puur laf , dat is wel een hele lullige manier om iemand te dumpen.
pi_114668015
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 01:27 schreef formerjellybean het volgende:
Wow via what's app gedumpt dat is gewoon puur laf , dat is wel een hele lullige manier om iemand te dumpen.
Zwakste, lafste en respectloze manier indeed.
  donderdag 26 juli 2012 @ 01:33:07 #52
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114668115
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 01:27 schreef formerjellybean het volgende:
Wow via what's app gedumpt dat is gewoon puur laf , dat is wel een hele lullige manier om iemand te dumpen.
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 01:28 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Zwakste, lafste en respectloze manier indeed.
Ik heb haar naderhand nog zelf moeten opbellen om te vragen hoe het nu precies zat. Daarom ben ik het nu ook beu. Kreeg net nog een SMSje waarom ze vroeg hoe het nu met me zat en dat ik iets moest laten weten, was wel zo fatsoenlijk...

Ik kan serieus alleen maar lachen nu. Het is gewoon echt gebleken dat ze nog een klein kind is. Ze durft geen confrontaties aan te gaan, was ook al met haar ex die haar zat te stalken toen. Was een keer bij haar thuis, had hij een bericht naar haar gestuurd dat hij voor de deur stond, durfde ze nog eens niet te kijken en ik mocht niet kijken... Uiteindelijk bleek hij er niet te staan.

Toen had hij dat nog een keer geflikt 's nachts bij haar en toen had zij hem binnengelaten omdat ze het zielig vond. Ik heb toen ook tegen haar verteld dat als ze dat nog een keer zou doen ik een gesprek met hem zou aangaan. Toen niets meer vernomen erover.

Ze is gewoon een lafaard. Ik weet dan ook dat ze niet langs zal komen of me opbellen. Aan de ene kant doet dat wel beetje pijn, maar aan de andere kant: stik er maar lekker in.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114668330
Oh dan is waarschijnlijk bij die ex nooit uitgemaakt en die kwam verhaal halen dan en maakt zij er stalker van. Aan de andere kant liet ze wel horen . Je hoort ook van mensen die gewoon ineens niets meer van zich laten horen ook niet zo netjes.

Ik kan het me wel voorstellen, maar lucht het ook niet even op van even lucht voor jezelf . Ik denk dat je wel de juiste beslissing heb gemaakt en voor jezelf hebt gekozen
pi_114668354
quote:
13s.gif Op donderdag 26 juli 2012 01:33 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]


[..]

Ik heb haar naderhand nog zelf moeten opbellen om te vragen hoe het nu precies zat. Daarom ben ik het nu ook beu. Kreeg net nog een SMSje waarom ze vroeg hoe het nu met me zat en dat ik iets moest laten weten, was wel zo fatsoenlijk...

Ik kan serieus alleen maar lachen nu. Het is gewoon echt gebleken dat ze nog een klein kind is. Ze durft geen confrontaties aan te gaan, was ook al met haar ex die haar zat te stalken toen. Was een keer bij haar thuis, had hij een bericht naar haar gestuurd dat hij voor de deur stond, durfde ze nog eens niet te kijken en ik mocht niet kijken... Uiteindelijk bleek hij er niet te staan.

Toen had hij dat nog een keer geflikt 's nachts bij haar en toen had zij hem binnengelaten omdat ze het zielig vond. Ik heb toen ook tegen haar verteld dat als ze dat nog een keer zou doen ik een gesprek met hem zou aangaan. Toen niets meer vernomen erover.

Ze is gewoon een lafaard. Ik weet dan ook dat ze niet langs zal komen of me opbellen. Aan de ene kant doet dat wel beetje pijn, maar aan de andere kant: stik er maar lekker in.
Klopt idd. Had ik in het begin ook wel moeite mee. Het kostte haar gewoon helemaal geen moeite om me te negeren en dergelijke terwijl ik me op zit te vreten. Ik snap het echt totaal niet :')
  donderdag 26 juli 2012 @ 01:49:36 #55
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114668489
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 01:41 schreef formerjellybean het volgende:
Oh dan is waarschijnlijk bij die ex nooit uitgemaakt en die kwam verhaal halen dan en maakt zij er stalker van. Aan de andere kant liet ze wel horen . Je hoort ook van mensen die gewoon ineens niets meer van zich laten horen ook niet zo netjes.

Ik kan het me wel voorstellen, maar lucht het ook niet even op van even lucht voor jezelf . Ik denk dat je wel de juiste beslissing heb gemaakt en voor jezelf hebt gekozen
Ze had een knipperlichtrelatie gehad met hem voor drie jaar en ik kreeg erg het gevoel dat hij haar heel slecht heeft behandeld. Bij de eerste date had ik het restaurant geregeld en gereserveerd en toen zei ze dat ze dat normaal altijd zelf moest doen.

Ik kreeg zelfs een keer te horen dat ik haar in twee weken beter had behandeld dan hij haar in drie jaar...

Ik laat iig niets meer van me horen. Heeft ze aan zichzelf te danken. En anders kan ze gewoon TV aanzetten. Ik ben al een keer eerder op het nieuws geweest, diverse malen in de krant en dit zal alleen maar meer worden met mijn beroep :s)

quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 01:43 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Klopt idd. Had ik in het begin ook wel moeite mee. Het kostte haar gewoon helemaal geen moeite om me te negeren en dergelijke terwijl ik me op zit te vreten. Ik snap het echt totaal niet :')
Ja, maar voornamelijk omdat ze met mij iets is begonnen omdat ze iets serieus en niet iets kort wilde. Dan zit ze me eerst helemaal op te hemelen, dat we iets speciaals hebben, nog nooit eerder zo voor een jongen gevoeld, hoop dat ik over tien jaar nog steeds bij je ben, etc etc.

En dan dumpt ze mij en zegt ze: "Oh, maak je niet druk. Kan gebeuren."

What the fuck.

what
the
fuck
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  donderdag 26 juli 2012 @ 01:50:50 #56
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114668507
edit: per ongeluk dubbel
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114676175
quote:
13s.gif Op donderdag 26 juli 2012 01:50 schreef MrMonkeyman het volgende:
edit: per ongeluk dubbel
vrouwen logica :')
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:50:01 #58
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114676208
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:48 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

vrouwen logica :')
404: not found :')
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114676229
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:48 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

vrouwen logica :')
zitten rare kronkels in ja :')
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_114676375
inmiddels 5 maanden nadat t is uit gegaan. opzicht gaat alles wel redelijk, maar ik bemerk nu wel echt
even een terugvalletje.
Ze flitst weer vaak door mijn gedachten en t blijft toch niet echt prettig..
Een vakantie is toch een stuk anders zonder vriendin, veel meer loze momenten en daar ben ik dus niet echt kapot van.
Naja t is gelukkig al lang niet meer zo erg als de eerste 2 maandjes wat echt een rot periode was.
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_114676495
totaal gebroken. Heb vakantie maar kan er niet erg van genieten. Had allemaal zo heel anders kunnen zijn. Voel me schuldig zelfs. Alsof ik ...ach. we moeten verder.

[ Bericht 7% gewijzigd door QEX op 26-07-2012 12:06:31 ]
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:11:09 #62
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114676858
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:59 schreef QEX het volgende:
totaal gebroken. Heb vakantie maar kan er niet erg van genieten. Had allemaal zo heel anders kunnen zijn. Voel me schuldig zelfs. Alsof ik ...ach. we moeten verder.
Sterkte.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:18:34 #63
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114677075
Gisteren ineens contact met ex, voelde vreemd maar wel vertrouwd, kort even gesproken en verder laat ik het ook rusten ook.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114677148
Dank je.mr M.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114677177
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Gisteren ineens contact met ex, voelde vreemd maar wel vertrouwd, kort even gesproken en verder laat ik het ook rusten ook.
t laten rusten is indd het beste wat je kunt doen ^O^
Let me occupy your mind
As you do mine
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:24:23 #66
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114677235
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:21 schreef QEX het volgende:
Dank je.mr M.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hij een relatie van 18 jaar op het spel zet voor iemand die hij 20 jaar niet gesproken heeft en pas 2 maanden kent :')
Je verdient beter iig.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114677349
Ik had gister naar haar gesmst dat ik het best lullig vond dat ik haar spullen had weggegooid en of ze het toch terug wou.
Haar antwoord was als je het nog hebtwil ik ze nog wel terug. Haal ze maar lekker met al je kracht uit de vuilnisbak ;). Daarop heb ik geantwoord dat ze lekker de graftering ken krijgen en maar is moet nadenken over wat ze zegt. Snap niet dat ik uberhaupt nog met haar mee dacht :')
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:31:46 #68
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114677446
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:28 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik had gister naar haar gesmst dat ik het best lullig vond dat ik haar spullen had weggegooid en of ze het toch terug wou.
Haar antwoord was als je het nog hebtwil ik ze nog wel terug. Haal ze maar lekker met al je kracht uit de vuilnisbak ;). Daarop heb ik geantwoord dat ze lekker de graftering ken krijgen en maar is moet nadenken over wat ze zegt. Snap niet dat ik uberhaupt nog met haar mee dacht :')
Gewoon hélémaal niks meer doen gast. Compleet negeren en uitsluiten uit je leven is mijn advies. Ik merk dat het bij mij iig goed werkt.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114677452
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:24 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Dat hij een relatie van 18 jaar op het spel zet voor iemand die hij 20 jaar niet gesproken heeft en pas 2 maanden kent :')
Je verdient beter iig.
tja.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114677583
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:31 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Gewoon hélémaal niks meer doen gast. Compleet negeren en uitsluiten uit je leven is mijn advies. Ik merk dat het bij mij iig goed werkt.
Nja t waren best dure cadeautjes en kleding van haarzelf. Maar goed dan toch niet egoistisch arrogant tyfus kind :') Ga denk een peuk erbij roken en kijken hoe het morgen ochtend wordt opgehaald door de vuilnisman. Mooie afsluiting :P
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:38:08 #71
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114677638
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:22 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

t laten rusten is indd het beste wat je kunt doen ^O^
Het maakte ook weinig los behalve warme herinneringen hoor, we moeten beiden wennen aan een leven zonder elkaar, eergisteren was het vijf jaar geleden dat we elkaar ontmoette...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:38:55 #72
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114677660
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:31 schreef QEX het volgende:

[..]

tja.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, als je ergens mee zit dan moet je dat gewoon zeggen anders kun je er ook niet aan werken. Ik merk sowieso dat mensen vandaag liever iets opgeven/weggooien dan dat ze er moeite voor doen en aan werken. Hoe oud waren jullie eigenlijk?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114677704
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:38 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het maakte ook weinig los behalve warme herinneringen hoor, we moeten beiden wennen aan een leven zonder elkaar, eergisteren was het vijf jaar geleden dat we elkaar ontmoette...
Heb deze maand alleen maar 'jubileum' dagen. 19 jaar geleden ontmoet, 11 jaar geleden getrouwd. 7 jaar geleden iets heftig meegemaakt...
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114677755
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:38 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Inderdaad, als je ergens mee zit dan moet je dat gewoon zeggen anders kun je er ook niet aan werken. Ik merk sowieso dat mensen vandaag liever iets opgeven/weggooien dan dat ze er moeite voor doen en aan werken. Hoe oud waren jullie eigenlijk?
ik ben 36 en hij is 35. (dus net 17 en 16 toen we elkaar leerde kennen)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:46:01 #75
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114677857
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:42 schreef QEX het volgende:

[..]

ik ben 36 en hij is 35. (dus net 17 en 16 toen we elkaar leerde kennen)
Damn, dat is al op een jonge leeftijd. Dus hij kent haar ook toen ze zo oud waren. Als hij nou al die tijd nog met haar contact had gehouden dan had ik het wel begrepen. Nu krijg ik meer het gevoel alsof hij terug hunkert naar die tijd en daarom iets met haar begint. Niemand blijft 20 jaar hetzelfde iig

Wat een dokus.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114678104
quote:
13s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:46 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Damn, dat is al op een jonge leeftijd. Dus hij kent haar ook toen ze zo oud waren. Als hij nou al die tijd nog met haar contact had gehouden dan had ik het wel begrepen. Nu krijg ik meer het gevoel alsof hij terug hunkert naar die tijd en daarom iets met haar begint. Niemand blijft 20 jaar hetzelfde iig

Wat een dokus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verder graag evt via DM.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114683614
Kon het niet laten om toch een kaart te kopen voor der bday
  donderdag 26 juli 2012 @ 16:08:43 #78
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114684191
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 15:52 schreef SilentHunterNL het volgende:
Kon het niet laten om toch een kaart te kopen voor der bday
:N
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114684973
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 15:52 schreef SilentHunterNL het volgende:
Kon het niet laten om toch een kaart te kopen voor der bday
Heb ik toen ook gedaan. Kreeg alleen met mijn verjaardag niks terug. Beetje jammer.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  donderdag 26 juli 2012 @ 16:35:34 #80
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114685163
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:29 schreef QEX het volgende:

[..]

Heb ik toen ook gedaan. Kreeg alleen met mijn verjaardag niks terug. Beetje jammer.
Klinkt lullig, maar was te verwachten...
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114685182
quote:
15s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:35 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Klinkt lullig, maar was te verwachten...
Kreeg anders wel een kerstkaart...
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114686599
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 15:52 schreef SilentHunterNL het volgende:
Kon het niet laten om toch een kaart te kopen voor der bday
Zolang je m maar niet verstuurd. Wat wil je ermee bereiken, het is toch een 'arrogant tyfuskind'?

  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 17:54:41 #83
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114687427
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:21 schreef QEX het volgende:
Dank je.mr M.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heavy shit, daar moet al veel langer iets spelen in zijn kop.
En vanaf 17e bij elkaar, dat is wel een prestatie.
What can change the nature of a man?
pi_114687917
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 17:54 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Heavy shit, daar moet al veel langer iets spelen in zijn kop.
En vanaf 17e bij elkaar, dat is wel een prestatie.
Ga je na zo'n tijd toch wel van uit dat als er idd al langer iets speelde (wat dan ook) dat je dat bespreekt. Maar ja, hij zegt van niet. (geijkte het ligt aan mij niet aan jou)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 18:22:35 #85
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114688335
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:10 schreef QEX het volgende:

[..]

Ga je na zo'n tijd toch wel van uit dat als er idd al langer iets speelde (wat dan ook) dat je dat bespreekt. Maar ja, hij zegt van niet. (geijkte het ligt aan mij niet aan jou)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je niks aan , zo een verklaring van het ligt aan mij, bah.
Het is inderdaad redelijk te verwachten dat hij zoiets met je bespreekt, maar ik weet dat het veel vaker voorkomt, wat mensen allemaal kunnen opkroppen....

Natuurlijk hou je nog van hem, zou ook gek zijn van niet ;)
What can change the nature of a man?
pi_114689487
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:22 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Daar heb je niks aan , zo een verklaring van het ligt aan mij, bah.
Het is inderdaad redelijk te verwachten dat hij zoiets met je bespreekt, maar ik weet dat het veel vaker voorkomt, wat mensen allemaal kunnen opkroppen....

Natuurlijk hou je nog van hem, zou ook gek zijn van niet ;)
zucht. Zwaar !@##$%^&* dat die ander niet meer (genoeg) van jou houd.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114695697
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 17:26 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Zolang je m maar niet verstuurd. Wat wil je ermee bereiken, het is toch een 'arrogant tyfuskind'?

Ik ben dan wel weer zo royaal om wel op een fatsoenlijke manier met andere om te gaan.
Misschien leert ze er wat van.
pi_114695732
Wat wil je met die kaart bereiken? Je verstuurt 'm niet uit beleefdheid. Die smoes kan echt niet meer.
pi_114699068
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 21:40 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wat wil je met die kaart bereiken? Je verstuurt 'm niet uit beleefdheid. Die smoes kan echt niet meer.
Ik hoef er niet zo zeer wat mee te bereiken hoor.
Maar aangezien zij mij een best duur cadeau had gegeven wil ik het op deze manier doen.
pi_114702035
Ja ja, je houdt jezelf gewoon voor de gek met die ontkenning.
pi_114704180
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ja ja, je houdt jezelf gewoon voor de gek met die ontkenning.
Ik vind het knap dat jij die gedachten voor me in kan vullen :)
pi_114711913
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:44 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Ik hoef er niet zo zeer wat mee te bereiken hoor.
Maar aangezien zij mij een best duur cadeau had gegeven wil ik het op deze manier doen.
Tuurlijk wil je er wat mee bereiken: contact! ;)

Als je eens wist wat er allemaal wordt aangedragen, varierend van "ik wil antwoorden", "ik begrijp het niet", "als ik dit niet doe verdwijnt de liefde", "zo kan ik haar laten inzien dat...".
Nu een nieuwe variant "ze gaf me een duur kado..."

Yeah right! +:
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_114712524
Ahemm waarschijnlijk heb ik een ex want ik heb al 2 maanden niets meer van hem gehoord :( :(
pi_114713049
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:58 schreef formerjellybean het volgende:
Ahemm waarschijnlijk heb ik een ex want ik heb al 2 maanden niets meer van hem gehoord :( :(
Je kan dat veronderstellen, maar zeker weten doe je dat enkel nadat je hem gecontacteerd hebt.

* Octagon heeft ooit 7 maand geen contact gehad met vriendin om nadien de draad weer op te nemen

[ Bericht 3% gewijzigd door Octagon op 27-07-2012 11:22:45 ]
pi_114713227
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:16 schreef Octagon het volgende:

[..]

* Octagon heeft ooit 7 maand geen contact gehad met vriendinnetje om nadien de draad weer op te nemen
Ja dat kan natuurlijk ook maar ik heb na 2 maanden toch wel zoiets van he laat eens een levensteken geven en je kan niet verwachten dat iemand braaf op je blijft wachten als je niets van je laat horen lijkt me.
Ik vind het eigenlijk behoorlijk frustrerend want meneer laat niets van zich horen, maar schijnt me wel via facebook te volgen want hij komt verdacht vaak voor in mijn lijstje van mensen die ik waarschijnlijk ken via facebook en die mijn facebook bezoekt. Ik heb een paar keer berichtjes gestuurd maar meneer laat niets van zich horen en nu ben ik er een beetje klaar mee. En eigenlijk denk ik dus dat ik me weer single kan noemen.
pi_114713491
Toelichting de enige kans dat ik dat overigens zie gebeuren dat het weer verder gaat is als ik hem zou zien en de vlam weer in de pan slaat maar nu zie ik overigens meer irritatie dat ik niets van hem hoor dus en je kan niet achter een dood paard aan blijven hobbelen.

En ja de kerels die te schijterig zijn om het uit te maken en dus naar het eiland van de verloren mannen gaan bestaan ook en op een gegeven moment is de wachttijd wel een beetje op lijkt me en moet je toch ook weer verder.
pi_114714708
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:29 schreef formerjellybean het volgende:
Toelichting de enige kans dat ik dat overigens zie gebeuren dat het weer verder gaat is als ik hem zou zien en de vlam weer in de pan slaat maar nu zie ik overigens meer irritatie dat ik niets van hem hoor dus en je kan niet achter een dood paard aan blijven hobbelen.

En ja de kerels die te schijterig zijn om het uit te maken en dus naar het eiland van de verloren mannen gaan bestaan ook en op een gegeven moment is de wachttijd wel een beetje op lijkt me en moet je toch ook weer verder.
Maar ergens wil je het wel, hem weer terug. Is ie gewoon met de noorderzon vertrokken?
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114714828
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:01 schreef QEX het volgende:

[..]

Maar ergens wil je het wel, hem weer terug. Is ie gewoon met de noorderzon vertrokken?
Nou nee , maar ik hoor in ieder geval niets meer van hem al 2 maanden niet en ja ik vind het zelf een beetje redelijk bizar. Maak het dan gewoon uit ofzo maar je gaat toch niet maanden niets meer van je laten horen. En eerlijk gezegd ben ik er ook pissig om.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 12:05:12 #99
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114714831
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:16 schreef Octagon het volgende:

[..]

Je kan dat veronderstellen, maar zeker weten doe je dat enkel nadat je hem gecontacteerd hebt.

* Octagon heeft ooit 7 maand geen contact gehad met vriendin om nadien de draad weer op te nemen
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114714894
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:05 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou nee , maar ik hoor in ieder geval niets meer van hem al 2 maanden niet en ja ik vind het zelf een beetje redelijk bizar. Maak het dan gewoon uit ofzo maar je gaat toch niet maanden niets meer van je laten horen. En eerlijk gezegd ben ik er ook pissig om.
Dan snap ik het niet. Hij laat plots niks meer van zich horen? Of heeft ie wel iets gezegd zo van ik moet nadenken over ons ofzo?
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114715073
Hij laat inderdaad plots niets meer van zich horen en heeft helemaal niets gezegd over nadenken ofzo, terwijl die eerst juist vaak bij me thuis kwam. Ik reken er dus maar op dat ik niets meer van hem hoor verder meer en ga er ook geen moeite meer voor doen.

En ja ik kan ook zeggen dat ik het niet snap en dat maakt het ook een beetje frustrerend. In het begin hoop je van oh ik hoor wel weer wat van hem en hoe langer het word ik denk toch wel tot de conclusie kan komen dat het over is , ik wil ook niet blijven wachten .... Het frustrerende is wel dat je toch met een hoop pissigheid zit en die ook niet kwijt kan want ja meneer laat niets van zich horen.
pi_114715238
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:12 schreef formerjellybean het volgende:
Hij laat inderdaad plots niets meer van zich horen en heeft helemaal niets gezegd over nadenken ofzo, terwijl die eerst juist vaak bij me thuis kwam. Ik reken er dus maar op dat ik niets meer van hem hoor verder meer en ga er ook geen moeite meer voor doen.

En ja ik kan ook zeggen dat ik het niet snap en dat maakt het ook een beetje frustrerend. In het begin hoop je van oh ik hoor wel weer wat van hem en hoe langer het word ik denk toch wel tot de conclusie kan komen dat het over is , ik wil ook niet blijven wachten .... Het frustrerende is wel dat je toch met een hoop pissigheid zit en die ook niet kwijt kan want ja meneer laat niets van zich horen.
Gezamelijke vrienden die iets weten misschien? Tja, vreemd hoor. Hoe lang zijn jullie samen?
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114715593
Het was een aan uit aan uit relatie die eigenlijk al zoiets van bij elkaar 4 jaar duurde. Het ging eigenlijk eerst beter en ik dacht ahhh hij is veranderd en blijkbaar niet. Gezamelijke vrienden die weten dus ook niets en ik wil ook niet overkomen als de zeurende ex van waar is die nu.
In dit geval wil ik toch een beetje de eer aan mezelf houden.
Dus ik denk dat voor mij de optie loslaten en gewoon verder gaan het beste is. Ik zou wel heel raar opkijken als ik nu nog wat van hem hoor en ja ik weet dat het vakantietijd en druk is maar dat is nog geen reden om niets meer van je te laten horen.
pi_114715710
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:28 schreef formerjellybean het volgende:
Het was een aan uit aan uit relatie die eigenlijk al zoiets van bij elkaar 4 jaar duurde. Het ging eigenlijk eerst beter en ik dacht ahhh hij is veranderd en blijkbaar niet. Gezamelijke vrienden die weten dus ook niets en ik wil ook niet overkomen als de zeurende ex van waar is die nu.
In dit geval wil ik toch een beetje de eer aan mezelf houden.
Dus ik denk dat voor mij de optie loslaten en gewoon verder gaan het beste is. Ik zou wel heel raar opkijken als ik nu nog wat van hem hoor en ja ik weet dat het vakantietijd en druk is maar dat is nog geen reden om niets meer van je te laten horen.
Is geen basis voor een relatie. Sterkte.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114715771
Ja bedankt , en ergens hoop ik ook voor hem dat die niets meer van zich laat horen want ja als ik hem wel weer zie dan krijgt die het wel te horen, 2 maanden niets horen en dan weer alles oppakken dat dacht ik niet he.
pi_114736983
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:33 schreef formerjellybean het volgende:
Ja bedankt , en ergens hoop ik ook voor hem dat die niets meer van zich laat horen want ja als ik hem wel weer zie dan krijgt die het wel te horen, 2 maanden niets horen en dan weer alles oppakken dat dacht ik niet he.
Nee. Lijkt mij ook niet.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:09:41 #107
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114737746
Ik zou voor mijzelf kiezen, met twee maanden... damn.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114740313
Zeker als hij ook niet reageert op berichten. (sms/mailtjes enzo neem ik dan aan)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114742121
Dat is dus de clou de ene keer wel de andere keer niet en ik wil er ook niet achteraan rennen.
Ik vind het wel frustrerend want je kan je ei ook niet kwijt want je hoort niets meer van hem en om nou hysterisch kwaad bericht te sturen van ik moet je niet meer want je laat niets van je horen daar voel ik me dus ook weer te goed voor. Met andere woorden beschouw ik me zelf weer als single , dan moet je maar niet zo lang niets van je laten horen......
pi_114745712
2 maanden? Na 1 maand zou ik al de mazzel zeggen. Je heb een relatie. Als het goed is houden jyllie van elkaar en zijn gek op elkaar maat vindt het niet vreemd als ie 2 maanden niks laat horen?
pi_114746479
Een maand vind ik juist wel weer meevallen en we waren zowieso allebei een beetje vrijheid en eigen dingen doen en ten 2 de soms hebben mensen ook weleens tijd voor zichzelf nodig door omstandigheden ofzo dat heb je niet altijd in de hand maar het is nu meer dat ik het een beetje gortig vind worden en ben er nu een beetje klaar mee.
pi_114746606
Dan hoor je dat ook gewoon te zeggen. En dan tussendoor nog wat laten horen.
pi_114746768
Ja en laat dat nou het probleem zijn meneer is niet zo handig met zijn emoties, hij heeft het namelijk niet alleen bij mij maar ook bij zijn vrienden. Meneer is niet zo heel sociaal vaardig wat dat soort dingen betreft.
pi_114746922
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 00:07 schreef formerjellybean het volgende:
Ja en laat dat nou het probleem zijn meneer is niet zo handig met zijn emoties, hij heeft het namelijk niet alleen bij mij maar ook bij zijn vrienden. Meneer is niet zo heel sociaal vaardig wat dat soort dingen betreft.
Is daar aanleiding voor? Of heeft ie gewoon alles wat ie nodig heeft daar waar ie zit. Andere vrienden etc.
pi_114747243
Ik weet niet of daar een aanleiding voor is maar meestal is hij soms gewoon even van de aardbodem verdwenen en heeft die tijd voor zichzelf nodig . Zijn vrienden zien dat als iets wat bij hem hoort en ja dat is ook wel zo maar het word wat moeilijker als je een relatie hebt en ik ben zelf al redelijk vrij wat dat betreft . Hij heeft wel een boel meegemaakt en waarschijnlijjk is die daar zo een beetje zo door geworden. Hij is gewoon geen makkelijke jongen om wat mee te hebben.
pi_114751027
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 00:14 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet niet of daar een aanleiding voor is maar meestal is hij soms gewoon even van de aardbodem verdwenen en heeft die tijd voor zichzelf nodig . Zijn vrienden zien dat als iets wat bij hem hoort en ja dat is ook wel zo maar het word wat moeilijker als je een relatie hebt en ik ben zelf al redelijk vrij wat dat betreft . Hij heeft wel een boel meegemaakt en waarschijnlijjk is die daar zo een beetje zo door geworden. Hij is gewoon geen makkelijke jongen om wat mee te hebben.
Maar even een reactie op jou sms of wat dan ook kan dan toch wel
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114751220
ja vind ik ook maar het is bij hem wanneer het hem uitkomt en wanneer die er zin in heeft en het is dus maar net hoe zijn bui is en dat is dus het punt ook ik weet niet hoe zijn bui is ben geen telepaat en heb dus geen zin om eventueel er weer een bericht tegen aan te gooien die die wel of niet antwoord.
Het is een poos heel goed gegaan en nu is het dus weer zover en nu heb ik er dus genoeg van.
pi_114751465
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 01:12 schreef formerjellybean het volgende:
ja vind ik ook maar het is bij hem wanneer het hem uitkomt en wanneer die er zin in heeft en het is dus maar net hoe zijn bui is en dat is dus het punt ook ik weet niet hoe zijn bui is ben geen telepaat en heb dus geen zin om eventueel er weer een bericht tegen aan te gooien die die wel of niet antwoord.
Het is een poos heel goed gegaan en nu is het dus weer zover en nu heb ik er dus genoeg van.
Kan ik me voorstellen.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:34:47 #119
366803 AthCom
Overigens ...
pi_114752341
Naar aanleiding van MrMonkeymans posts meld ik me toch maar (alvast :') ) hier. Situatie:
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 00:24 schreef AthCom het volgende:
Vriendin had het eind januari uitgemaakt. Op Valentijnsdag ging ik naar haar toe (ze woont in Engeland, btw) en hebben we wat dingen uitgepraat. Ze vond haar MA belangrijker op dat moment en ik zei dat ik altijd op haar zou blijven wachten; ik vroeg haar dan ook te overwegen mij een tweede kans te geven wanneer haar MA erop zou zitten.

Ik kom er dus nu net achter dat ze me ontvriend heeft op Facebook (ja, ik weet, Facebook, maar de reden dat ik een account daar had was omdat zij er ook op zat). Zegt wel weer genoeg, denk ik, maar godverdomme, ik houd van dat mens! Ik heb haar zojuist een e-mailtje gestuurd waarin ik vraag om uitleg en als dat uitpakt zoals ik vermoed (pessimisme ...), zal ik daar heengaan ook.

Ik heb me nog nooit zo verdrietig en radeloos gevoeld. :'(
Verdere informatie: langeafstandsrelatie dus, maar de keren dat we echt samen waren: liefde. 2-jarige relatie, ik nu 23, zij nu 22. Zij wilde z.s.m. samen zijn en ik ook wel, maar ik had echt geen idee hoe dat aan te pakken. Sinds de dump heb ik letterlijk elke dag wel aan haar gedacht (niet eens een grap :') ). Ik houd nog immens veel van haar.

Nooit geruzied, ik heb me alleen geduldig en begripvol opgesteld (als zij bijvoorbeeld vreesde dat ik het uit zou maken omdat zij zichzelf te min vond voor me (wat overging omdat ze op een gegeven moment écht vertrouwen had in onze relatie) als ik niet naar haar toe kon komen omdat ze het te druk had met haar studie of als zij niet naar mij toe kon komen omdat ze het te druk had).

Schijnbaar ging het ergens fout, maar ik zou echt niet weten waar. ;( Zij vond dat ze te lang wachtte op ons samenzijn, maar is het erg verwonderlijk dat twee studenten in aparte landen er een tijdje over doen om samen te wonen?
Moira. is tof. :7
pi_114752640
Dan is de afstand die het te moeilijk maakt en dat kan ik me dan wel weer voorstellen dat hou je denk ik ook maar voor een poosje vol . Afstandsrelaties zijn niet makkelijk
pi_114752838
Engeland - Nederland, daar ging het fout. Toch niet te doen zoiets. Grootste kans is natuurlijk dat ze een leuke studiegenoot tegen het lijf is gelopen als ze je zonder pardon van Facebook heeft gegooid.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:46:31 #122
366803 AthCom
Overigens ...
pi_114752938
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 01:40 schreef formerjellybean het volgende:
Dan is de afstand die het te moeilijk maakt en dat kan ik me dan wel weer voorstellen dat hou je denk ik ook maar voor een poosje vol . Afstandsrelaties zijn niet makkelijk
Klopt, maar het vreemde is dat zij al eerder een langeafstandsrelatie gehad heeft, en deze was mijn eerste. Zij wist waar ze aan toe was, ik niet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 01:44 schreef Mint_Clansell het volgende:
Engeland - Nederland, daar ging het fout. Toch niet te doen zoiets. Grootste kans is natuurlijk dat ze een leuke studiegenoot tegen het lijf is gelopen als ze je zonder pardon van Facebook heeft gegooid.
Dat ze iemand is tegengekomen zou heel goed kunnen, al hoop ik van niet natuurlijk.
Moira. is tof. :7
pi_114753112
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 01:46 schreef AthCom het volgende:

[..]

Klopt, maar het vreemde is dat zij al eerder een langeafstandsrelatie gehad heeft, en deze was mijn eerste. Zij wist waar ze aan toe was, ik niet.

[..]

Dat ze iemand is tegengekomen zou heel goed kunnen, al hoop ik van niet natuurlijk.
Waarschijnlijk vond ze gewoon toen te leuk en wilde het toch proberen en kwam er gaande weg achter dat ze het moeilijk vond. Het is namelijk niet altijd dat je niet meer gek op degene bent maar dat je voor jezelf merkt he ik ben met iets bezig wat ik zelf niet aan kan en pijnig mezelf er mee en heeft denk ik op die basis het stop gezet. Het voordeel is wel aan jou situatie dat je voorlopig niet hoeft druk te maken dat je haar tegenkomt ofzo want ze zit ver weg.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:55:34 #124
366803 AthCom
Overigens ...
pi_114753316
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 01:50 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vond ze gewoon toen te leuk en wilde het toch proberen en kwam er gaande weg achter dat ze het moeilijk vond. Het is namelijk niet altijd dat je niet meer gek op degene bent maar dat je voor jezelf merkt he ik ben met iets bezig wat ik zelf niet aan kan en pijnig mezelf er mee en heeft denk ik op die basis het stop gezet. Het voordeel is wel aan jou situatie dat je voorlopig niet hoeft druk te maken dat je haar tegenkomt ofzo want ze zit ver weg.
Dat zou inderdaad heel goed kunnen – daar heeft ze het namelijk vaak genoeg over gehad: dat ze de gevoelens voor mij tussen de bezoeken door zo veel mogelijk moest 'uitzetten', anders werd het ondraaglijk voor haar – maar ze wilde ook iets van ons tweeën maken.

Ik weet gewoon niet wat er precies aan de hand is. Is het het bovenstaande en heeft ze dus nog gevoelens voor me, of is ze ineens niet meer verliefd? Ik weet het niet, en dat is zó verschrikkelijk. Bij een van de twee opties heb ik namelijk nog kans op een happy end.

Eigenlijk wil ik haar graag tegenkomen (tenminste één keer, zodat we het persoonlijk kunnen bespreken).

[ Bericht 0% gewijzigd door AthCom op 28-07-2012 02:03:38 ]
Moira. is tof. :7
pi_114753411
Ik denk dat ze wel verliefd is maar waarschijnlijk moeite had met periodes dat jullie elkaar niet zagen en eigenlijk inzag dat ze steeds aan het wachten is en dan kom je op een gegeven moment het punt ok nu ben ik mezelf aan het pijnigen en moet ik voor mezelf de knoop doorhakken.

Ik denk gewoon meer dat de afstand te groot is en dat ze het niet meer trok.
pi_114790299
Tis niet dat ik er nog moeite mee heb dat het uit is en alles maar soms zijn er van die momenten... Enorm missen en me afvragen of ze dat ook wel eens heeft. Of dat ze me al lang vergeten is en nu dol hard aan het feesten is. Echt flauwe meuk om mee te zitten. Bijna 3mnd uit nu...
pi_114791768
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 02:06 schreef Faazz het volgende:
Tis niet dat ik er nog moeite mee heb dat het uit is en alles maar soms zijn er van die momenten... Enorm missen en me afvragen of ze dat ook wel eens heeft. Of dat ze me al lang vergeten is en nu dol hard aan het feesten is. Echt flauwe meuk om mee te zitten. Bijna 3mnd uit nu...
dit komt me dus enorm bekend voor, dat t uit is is jammer maar ik ben er inmiddels zo goed als overheen.
het enige wat rest is het indd soms missen en dat afvragen, echt heel herkenbaar...
Let me occupy your mind
As you do mine
  zondag 29 juli 2012 @ 15:31:23 #128
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114804804
Heel herkenbaar idd, maar daar niet aan toegeven en je leven weer oppakken per stap is wel de manier.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114815750
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 02:06 schreef Faazz het volgende:
Tis niet dat ik er nog moeite mee heb dat het uit is en alles maar soms zijn er van die momenten... Enorm missen en me afvragen of ze dat ook wel eens heeft. Of dat ze me al lang vergeten is en nu dol hard aan het feesten is. Echt flauwe meuk om mee te zitten. Bijna 3mnd uit nu...
Wat je in die gevallen moet doen is je gewoon voorhouden dat je ex helemaal klaar met je is, en nooit meer met je bezig is..

Heb ik ook net zo lang gedaan totdat ik het zelf geloofde, en dat maakt het des te leuker als je eens onverwachts een sms'je van haar krijgt met ''hoe gaat het'' :)
  zondag 29 juli 2012 @ 23:45:29 #130
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114828232
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 02:06 schreef Faazz het volgende:
Tis niet dat ik er nog moeite mee heb dat het uit is en alles maar soms zijn er van die momenten... Enorm missen en me afvragen of ze dat ook wel eens heeft. Of dat ze me al lang vergeten is en nu dol hard aan het feesten is. Echt flauwe meuk om mee te zitten. Bijna 3mnd uit nu...
Die van mij is al weer met een andere jongen aan het aanpappen die ze heeft leren kennen via mij. Ken die jongen; die wil alleen een snelle wip maken en dan weer er vandaar. Laat los laat los zou ik zeggen. Ik laat haar lekker haar eigen leven ruïneren zonder dat ik er mee ingetrokken word. En hoe erg en gruwelijk het ook klinkt; stiekem vind ik het nog leuk ook omdat dit alleen maar meer bevestigt dat het idd niet aan mij lag :{
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114829581
quote:
15s.gif Op zondag 29 juli 2012 23:45 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Die van mij is al weer met een andere jongen aan het aanpappen die ze heeft leren kennen via mij. Ken die jongen; die wil alleen een snelle wip maken en dan weer er vandaar. Laat los laat los zou ik zeggen. Ik laat haar lekker haar eigen leven ruïneren zonder dat ik er mee ingetrokken word. En hoe erg en gruwelijk het ook klinkt; stiekem vind ik het nog leuk ook omdat dit alleen maar meer bevestigt dat het idd niet aan mij lag :{
Ik zou me best beledigd voelen eigenlijk.
  maandag 30 juli 2012 @ 00:22:40 #132
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114829786
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 00:18 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Ik zou me best beledigd voelen eigenlijk.
Neuh, ik voel nu juist een soort van bevestiging dat het inderdaad niet mijn schuld is zoals het is gelopen. Klinkt misschien raar voor jou, maar ik weet nu gewoon dat het niet had uitgemaakt hoe of wat ik voor haar had gedaan omdat ze gewoon met haarzelf in de clinch zit. Ik weet van mezelf dat ik haar gewoon altijd met liefde en respect heb behandeld, maar dat ik mezelf ook niet deed wegcijferen.

Ze zei zelf altijd dat ik te goed voor haar was, dat ik alles perfect deed. Ik merk nu gewoon dat het inderdaad zo is. Niet dat ik alles perfect doe, maar dat ik wel altijd mijn best en dat ook altijd uit liefde en respect voor haar heb gedaan.

En wie weet ontmoet ik ooit iemand die dat wel weet te waarderen en ook vindt dat die het verdiend. Ik houd iig mijn ogen open.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  maandag 30 juli 2012 @ 00:31:55 #133
366803 AthCom
Overigens ...
pi_114830130
Ik heb haar maar gebeld, en wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Eerst had ze zoiets van: "Ik heb je niets meer te vertellen", maar ik weet dat dat niet zo is. We hebben nog best een fijn gesprek gehad. Ik heb haar op het hart gedrukt dat ik niet kwaad op haar ben en dat ik haar niet haat.

Ze heeft nu meer uitgelegd hoe het kwam dat ze het uitmaakte met me. Om de een of andere reden dacht ze dat ik depressief was de laatste keer dat ik bij haar thuis was (vorige zomer dus). Maar ... in plaats van ernaar te vragen (wat ik normaal zou vinden in een serieuze relatie, maar goed), hield ze het voor zich. Ik zou zo direct zijn om het wél te vragen, want haar welzijn gaat me aan het hart en ik ben uiteraard Nederlands, maar zij zei dat ze het onbeleefd vond (vreemde Britten toch maar weer).

Ook wilde ze in haar laatste studiejaar helemaal alleen zijn zodat ze met niemand rekening hoeft te houden en alleen kon doen wat zij vond dat nodig was. Ze is ook zo ambitieus als de neten. Ze heeft geen nieuw vriendje, zoals iemand hier dacht, want ze heeft daar geen zin in en is blij met hoe ze nu leeft.

Wat dit voor mij betekent is dat een 'hereniging' natuurlijk niet zomaar aan komt waaien, omdat ze tevreden is met alleen zijn. Ik ga door met werk en iets van mezelf proberen te maken. Toch hoop ik nog dat het goed zal komen, maar ja, ik heb genoeg ervaring met hoop, en meestal is het echt een verschrikkelijke lijdensweg. :')
Moira. is tof. :7
  maandag 30 juli 2012 @ 00:34:10 #134
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114830225
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 00:31 schreef AthCom het volgende:
Wat dit voor mij betekent is dat een 'hereniging' natuurlijk niet zomaar aan komt waaien, omdat ze tevreden is met alleen zijn. Ik ga door met werk en iets van mezelf proberen te maken. Toch hoop ik nog dat het goed zal komen, maar ja, ik heb genoeg ervaring met hoop, en meestal is het echt een verschrikkelijke lijdensweg. :')
Ik hoop serieus voor jou dat het goedkomt, maar ga je alsjeblieft niet doodstaren op die hoop. Veel sterkte in ieder geval ^O^
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114830305
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 00:22 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Neuh, ik voel nu juist een soort van bevestiging dat het inderdaad niet mijn schuld is zoals het is gelopen. Klinkt misschien raar voor jou, maar ik weet nu gewoon dat het niet had uitgemaakt hoe of wat ik voor haar had gedaan omdat ze gewoon met haarzelf in de clinch zit. Ik weet van mezelf dat ik haar gewoon altijd met liefde en respect heb behandeld, maar dat ik mezelf ook niet deed wegcijferen.

Ze zei zelf altijd dat ik te goed voor haar was, dat ik alles perfect deed. Ik merk nu gewoon dat het inderdaad zo is. Niet dat ik alles perfect doe, maar dat ik wel altijd mijn best en dat ook altijd uit liefde en respect voor haar heb gedaan.

En wie weet ontmoet ik ooit iemand die dat wel weet te waarderen en ook vindt dat die het verdiend. Ik houd iig mijn ogen open.
Nja ik bedoel dat ze dan soort van gelogen heeft.
  maandag 30 juli 2012 @ 00:37:35 #136
366803 AthCom
Overigens ...
pi_114830369
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 00:34 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Ik hoop serieus voor jou dat het goedkomt, maar ga je alsjeblieft niet doodstaren op die hoop. Veel sterkte in ieder geval ^O^
Nee, heb ik al veel te vaak gedaan en daar ben ik wel zo'n beetje van af. Daarom haat ik hoop nu met een passie. :')

En bedankt, overigens. :)
Moira. is tof. :7
pi_114830455
Ik voel me eigenlijk goed nu ik voor mezelf besloten heb dat ik nu dus single ben en vandaag ook even mijn kwaadheid even gekanaliseerd in tekenen van een schrikkeldraad hart dus en dat helpt bij mij heel goed dan ben ik even van die kwaadheid af.
Wel baalde ik dat ik net op het moment dat ik dit besloot dus via een vriend van hem wat ook een vriend van mij is een foto van hem op een festival zag en dat wist ik ook wel.
Momenteel even gewoon lekker met mezelf bezig en ik ben voor mezelf ook al met tekenen bezig wat op dit moment dus gewoon uitkomt want ik kan er heel veel in kwijt voor mezelf . Misschien maar even lekker op dat soort dingen storten en dan denk ik dat ik er ook wel uitkomt.
  maandag 30 juli 2012 @ 00:39:47 #138
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114830456
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 00:36 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Nja ik bedoel dat ze dan soort van gelogen heeft.
Ja, daarom; als ze zulk soort gedrag vertoond dan zegt me dat genoeg over haar karakter. Uiteindelijk heeft ze zich er alleen zelf mee. Maar ik laat me niet door haar meesleuren iig.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114830502
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 00:39 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Ja, daarom; als ze zulk soort gedrag vertoond dan zegt me dat genoeg over haar karakter. Uiteindelijk heeft ze zich er alleen zelf mee. Maar ik laat me niet door haar meesleuren iig.
Sowieso heel verstandig. Erg laf ook van haar. Maar ik denk stiekem dat je dit wel aan zag komen?
  maandag 30 juli 2012 @ 00:43:24 #140
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114830586
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 00:41 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Sowieso heel verstandig. Erg laf ook van haar. Maar ik denk stiekem dat je dit wel aan zag komen?
Mwa, ja stiekem wel. Vooral omdat ze voor mij dus hetzelfde geintje al bij twee andere jongens had geflikt en tegen mij vertelde dat ze bij mij niet hetzelfde wilde hebben. Dit was ook de reden waarom ze toen met mij iets was begonnen. Mwja, het is kut. Maar kut voor haar en niet meer voor mij. Zoals jij al weet gaat het met mij qua carrière e.d. voor de wind en ontmoet ik ook weer veel nieuwe mensen.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  maandag 30 juli 2012 @ 00:45:49 #141
366803 AthCom
Overigens ...
pi_114830690
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 00:43 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Mwa, ja stiekem wel. Vooral omdat ze voor mij dus hetzelfde geintje al bij twee andere jongens had geflikt en tegen mij vertelde dat ze bij mij niet hetzelfde wilde hebben. Dit was ook de reden waarom ze toen met mij iets was begonnen. Mwja, het is kut. Maar kut voor haar en niet meer voor mij. Zoals jij al weet gaat het met mij qua carrière e.d. voor de wind en ontmoet ik ook weer veel nieuwe mensen.
I know that feel, bro.

Verschrikkelijke types zijn dat. In mijn ervaring ook niet echt snugger.
Moira. is tof. :7
pi_114830740
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 00:43 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Mwa, ja stiekem wel. Vooral omdat ze voor mij dus hetzelfde geintje al bij twee andere jongens had geflikt en tegen mij vertelde dat ze bij mij niet hetzelfde wilde hebben. Dit was ook de reden waarom ze toen met mij iets was begonnen. Mwja, het is kut. Maar kut voor haar en niet meer voor mij. Zoals jij al weet gaat het met mij qua carrière e.d. voor de wind en ontmoet ik ook weer veel nieuwe mensen.
Every day gets better und bettah hehe :p Maarja toch lijkt het mij diep van binnen wel kut. Ze zit je op te hemelen.dat je te lief enzo bent maar eigenlijk vond ze je het toch maar niet en gaat ze naar de volgende, die aftasten. Wel pluspunt, je weet dat het goed is dat je niet met haar verder bent gegaan.
  maandag 30 juli 2012 @ 00:47:52 #143
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114830756
quote:
0s.gif Op
maandag 30 juli 2012 00:45 schreef AthCom het volgende:


[..]

I know that feel, bro.

Verschrikkelijke types zijn dat. In mijn ervaring ook niet echt snugger.
Ze was inderdaad geen helder licht, maar als ik verliefd op iemand ben dan ben ik ook echt verliefd. Ze had ook véél positieve kanten en hebben ook gewoon een hele fijne tijd gehad samen. Maar de manier waarop en waarom het is afgelopen tellen voor mij zwaarder mee.

Ik mis de tijd, niet de persoon.


quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 00:47 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Every day gets better und bettah hehe :p Maarja toch lijkt het mij diep van binnen wel kut. Ze zit je op te hemelen.dat je te lief enzo bent maar eigenlijk vond ze je het toch maar niet en gaat ze naar de volgende, die aftasten. Wel pluspunt, je weet dat het goed is dat je niet met haar verder bent gegaan.
Ik weet nu ook dat ik niet te lief was, maar dat zij het gewoon niet gewend was om zo te worden behandeld. Als je nog nooit getrakteerd bent op een diner en je hebt een drie jarige relatie gehad dan vind ik dat er iets goeds mis is geweest in die relatie. Maar dat heeft ze me ook verteld diverse keren toen. Ik was de eerste jongen die haar met liefde en respect heeft behandeld en dat was ze gewoon niet gewend.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114830814
Wat doen jullie eigenlijk als uitlaatklap voor de situatie zoals die dus nu is ?? Ik doe dus nu tekenen waar ik al mee bezig was (een schets per dag boekje begonnen van een jaar die komt me nu dus uit als afleiding) dan ga ik geen rare berichtjes sturen en kan ik mezelf dus creatief even uiten.
pi_114830864
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 00:49 schreef formerjellybean het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk als uitlaatklap voor de situatie zoals die dus nu is ?? Ik doe dus nu tekenen waar ik al mee bezig was (een schets per dag boekje begonnen van een jaar die komt me nu dus uit als afleiding) dan ga ik geen rare berichtjes sturen en kan ik mezelf dus creatief even uiten.
Muziek luisteren. Begin me de tering in geblowed omdat ik nogal agressief was. Veel dingen ondernomen. Strand wandeling. Lezen etc.
  maandag 30 juli 2012 @ 00:50:48 #146
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_114830865
Vrouwen maken meer kapot dan drank kan helen. En je ex loslaten kan niemand die moet je simpel weg vergeten.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  maandag 30 juli 2012 @ 00:51:09 #147
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114830880
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 00:49 schreef formerjellybean het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk als uitlaatklap voor de situatie zoals die dus nu is ?? Ik doe dus nu tekenen waar ik al mee bezig was (een schets per dag boekje begonnen van een jaar die komt me nu dus uit als afleiding) dan ga ik geen rare berichtjes sturen en kan ik mezelf dus creatief even uiten.
Ik doe nu héél veel fotografie en sporten. Door fotografie reis ik veel en ontmoet ik veel nieuwe mensen, door sporten raak ik mijn agressie/frustraties kwijt, leeg ik mijn hoofd en goed voor je lichaam.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114830993
Oh fotografie is ook inderdaad waar je wel weer veel in kwijt komt. Het valt me wel op dat ik nu juist dus door dit lekker bezig ben gewoon ook veel meer mijn frustraties vergeet en ik werk ook naar dingen toe dat scheelt . Wel baalde ik van het zien van zijn foto op facebook, het is vervelend als je net voor jezelf een knoop doorgehakt hebt en dan hem ineens meteen weer op een foto ziet.
Gelukkig is het dus op een foto en niet in het echt want we wonen in hetzelfde dorp.
  maandag 30 juli 2012 @ 00:55:51 #149
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114831019
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 00:55 schreef formerjellybean het volgende:
Oh fotografie is ook inderdaad waar je wel weer veel in kwijt komt. Het valt me wel op dat ik nu juist dus door dit lekker bezig ben gewoon ook veel meer mijn frustraties vergeet en ik werk ook naar dingen toe dat scheelt . Wel baalde ik van het zien van zijn foto op facebook, het is vervelend als je net voor jezelf een knoop doorgehakt hebt en dan hem ineens meteen weer op een foto ziet.
Gelukkig is het dus op een foto en niet in het echt want we wonen in hetzelfde dorp.
Mij heeft het iig veel geholpen door haar gewoon te blokkeren van Facebook en al mijn andere sociale media en telefoon. Out of sight, out of mind.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114831062
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 00:50 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Muziek luisteren. Begin me de tering in geblowed omdat ik nogal agressief was. Veel dingen ondernomen. Strand wandeling. Lezen etc.
Muziek helpt inderdaad ook goed, het is ook een boel even juist afstand nemen en weer lekker in je vel voelen eigenlijk . Loslaten is een beetje de wetenschap dat je het zonder hem ook wel red.
pi_114831188
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 00:56 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Muziek helpt inderdaad ook goed, het is ook een boel even juist afstand nemen en weer lekker in je vel voelen eigenlijk . Loslaten is een beetje de wetenschap dat je het zonder hem ook wel red.
Kan het zijn dat ik jou van ca. een jaar geleden uit dit topic ken? Ben je er ''nog'' , of ''weer''?
pi_114831191
Ik heb hem niet op mijn facebook maar een vriend van hem wel en die blokkeer ik niet . Ik weet nu dat het ook erbij hoort want we hebben wel eerder dat soort periodes gehad waarna we later weer contact kregen. Het is meer bij hem de storende gewoonte over het algemeen op te duiken als je het een beetje gehad hebt met hem , dus het is niet zozeer de foto echt maar ook meer van juist op het moment dat je denkt bekijkt het maar dan duikt die op.
pi_114831215
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 01:00 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Kan het zijn dat ik jou van ca. een jaar geleden uit dit topic ken? Ben je er ''nog'' , of ''weer''?
Weer dus :')
  maandag 30 juli 2012 @ 01:02:17 #154
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114831225
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 01:01 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb hem niet op mijn facebook maar een vriend van hem wel en die blokkeer ik niet . Ik weet nu dat het ook erbij hoort want we hebben wel eerder dat soort periodes gehad waarna we later weer contact kregen. Het is meer bij hem de storende gewoonte over het algemeen op te duiken als je het een beetje gehad hebt met hem , dus het is niet zozeer de foto echt maar ook meer van juist op het moment dat je denkt bekijkt het maar dan duikt die op.
Ik denk dat het gezonder is als je niet meer bij hem teruggaat. Anders blijft het zo doorgaan. Ik weet niet hoe vaak hij dit geintje al heeft geflikt.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114831306
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 01:02 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Ik denk dat het gezonder is als je niet meer bij hem teruggaat. Anders blijft het zo doorgaan. Ik weet niet hoe vaak hij dit geintje al heeft geflikt.
Dat heb ik verstandelijk ook maar het gevoelsmatige wil niet helemaal meewerken. Dan kom je elkaar weer tegen en blijf je die zwak houden en dat is gewoon moeilijk.
  maandag 30 juli 2012 @ 01:06:43 #156
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114831372
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 01:04 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat heb ik verstandelijk ook maar het gevoelsmatige wil niet helemaal meewerken. Dan kom je elkaar weer tegen en blijf je die zwak houden en dat is gewoon moeilijk.
Ik snap het dat het inderdaad zeer moeilijk is. Maar besef alsjeblieft ook dat je niet heel je leven zo kan doen telkens. Ik vond het ook moeilijk, maar dat is ook gewoon als ik verliefd ben, dan ben ik verliefd. Dan is mijn ratio even absent.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114831600
Dat herken ik dus ook wel. Het is trouwens al heel wat dat ik nu besloten heb geen berichtjes meer te sturen en dus ook gewoon mijn eigen afleiding heb gevonden. Dat helpt veel meer.
  maandag 30 juli 2012 @ 01:15:08 #158
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114831620
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 01:14 schreef formerjellybean het volgende:
Dat herken ik dus ook wel. Het is trouwens al heel wat dat ik nu besloten heb geen berichtjes meer te sturen en dus ook gewoon mijn eigen afleiding heb gevonden. Dat helpt veel meer.
Sterkte dan maar, komt goed :*
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114831650
bedankt
pi_114835567
Zucht..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Glijdt_licht op 30-07-2012 08:04:42 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 30 juli 2012 @ 08:21:22 #161
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_114835819
NEE, NEE, NEE! :( ZE HEEFT OP VAKANTIE IEMAND ANDERS ONTMOET! :'(

GODVERDOMME! :r
pi_114850701
quote:
99s.gif Op maandag 30 juli 2012 08:21 schreef Gary_Oak het volgende:
NEE, NEE, NEE! :( ZE HEEFT OP VAKANTIE IEMAND ANDERS ONTMOET! :'(

GODVERDOMME! :r
Je zult je wel zwaar genaaid voelen hey... :{
Kut wijven ook :')
Rustig aan.
  maandag 30 juli 2012 @ 16:11:58 #163
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114851463
quote:
19s.gif Op maandag 30 juli 2012 07:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zucht..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of sight out of mind. Bij mij wilde ze ook vrienden blijven (ik eerst ook) maar ik heb haar helemaal afgekapt en verwijderd uit mijn leven.

Out of sight out of mind.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114851726
quote:
19s.gif Op maandag 30 juli 2012 07:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zucht..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij van haar moet huilen, moet je dat gewoon doen... Je hoeft je niet ''sterk'' voor te doen voor haar... Alsof je er prima mee kunt leven... Je doet op die manier nog steeds moeite voor haar eigenlijk...
Rustig aan.
pi_114852156
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je zult je wel zwaar genaaid voelen hey... :{
Kut wijven ook :')
:')
pi_114852199
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:24 schreef Charcot het volgende:

[..]

:')
Ff generaliseren voor het mooie :)
Rustig aan.
pi_114852315
@ Glijdt_licht

Je hebt recht op je verdriet, schaam je er aub niet voor. En als je haar liever niet wil zien, zeg dat dan gewoon. Dat je gewoon wat meer tijd nodig hebt. Je bent haar geen verantwoording o.i.d. schuldig over hoe jij je nu voelt.
pi_114852446
quote:
7s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ff generaliseren voor het mooie :)
Ok, vooral mee door blijven gaan dan. Ook als het niet relevant is.
pi_114852596
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:29 schreef Charcot het volgende:

[..]

Ok, vooral mee door blijven gaan dan. Ook als het niet relevant is.
Yes sir.
Rustig aan.
pi_114852819
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Yes sir.
Wel oppassen dat je geen mannelijke Gerda wordt.
pi_114852854
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:36 schreef Charcot het volgende:

[..]

Wel oppassen dat je geen mannelijke Gerda wordt.
Vertel meer over mannelijke Gerda. :Y)
Rustig aan.
  maandag 30 juli 2012 @ 16:40:57 #172
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114852964
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:24 schreef Charcot het volgende:

[..]

:')
Er zijn natuurlijk ook gewoon leuke dames O-)
Ik denk dat je je niet moet laten verzuren door één slechte ervaring. Er zijn immers hier ook zat verhalen te lezen van vrouwen over mannen die hen slecht hebben behandeld, terwijl natuurlijk niet meteen alle mannen zijn. Daar zijn er genoeg voorbeelden van te vinden in dit topic.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114860977
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:11 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Out of sight out of mind. Bij mij wilde ze ook vrienden blijven (ik eerst ook) maar ik heb haar helemaal afgekapt en verwijderd uit mijn leven.

Out of sight out of mind.
Mja, ergens lijkt me dat ook het beste.. Maar t lijkt me ook zwaar.. Ik zal ergens altijd toch willen weten wat voor werk ze gevonden heeft, of ze gelukkig is etc.. Ze is in die 7 jaar toch onderdeel in mijn leven geworden ;(
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als jij van haar moet huilen, moet je dat gewoon doen... Je hoeft je niet ''sterk'' voor te doen voor haar... Alsof je er prima mee kunt leven... Je doet op die manier nog steeds moeite voor haar eigenlijk...
Mja, maar dat vind ik meer wat voor bij mn vrienden en mss familie. Huilen bij haar heb ik wel wat keren gedaan gedaan, niet om haar, maar gewoon standaard business destijds. Hulen om haar bij haar is ook 1 of 2x gebeurd toen zij problemen zag.
Ik heb om de een of andere reden het gevoel dat ik als man nu sterk moet zijn en niet gekrenkt ben door haar. Waarom weet ik ook niet..
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:27 schreef Charcot het volgende:
@ Glijdt_licht

Je hebt recht op je verdriet, schaam je er aub niet voor. En als je haar liever niet wil zien, zeg dat dan gewoon. Dat je gewoon wat meer tijd nodig hebt. Je bent haar geen verantwoording o.i.d. schuldig over hoe jij je nu voelt.
Ik wil dr heel graag zien, maar vooral om antwoorden te krijgen waarom, waarom op deze manier?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Glijdt_licht op 30-07-2012 19:42:43 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 30 juli 2012 @ 19:44:35 #174
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114861318
quote:
19s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:36 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Mja, ergens lijkt me dat ook het beste.. Maar t lijkt me ook zwaar.. Ik zal ergens altijd toch willen weten wat voor werk ze gevonden heeft, of ze gelukkig is etc.. Ze is in die 7 jaar toch onderdeel in mijn leven geworden ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is idd zwaar, al helemaal als ik lees dat je haar 7 jaar hebt gekend. Ik weet niet hoe oud jullie waren toen?

Overigens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114861345
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:44 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Het is idd zwaar, al helemaal als ik lees dat je haar 7 jaar hebt gekend. Ik weet niet hoe oud jullie waren toen?

Overigens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We waren beide 18. :{
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_114861404
Zware dag, zo te lezen ben ik ook niet de enige. Kutvakantieperiode waarin 90% van de mensen ook nog eens weg is :(
pi_114861478
@ Glijdt_licht

Tja.. Ze stond er toen blijkbaar anders in. Voor een relatie heb je ook bepaalde vaardigheden nodig, ja. Ik zou al m'n vragen op een rijtje zetten en voorbereid dat gesprek in.. Als je emotioneel gaat worden is dat naar mijn mening gewoon iets waar je recht op hebt. Maar probeer wel in ieder geval je verstand niet te verliezen, bij een 'geschikte' sfeer krijg je ook 'betere' antwoorden. Als jij haar heel kwaad dingen gaat verwijten dan schiet ze automatisch in de verdediging. Actie-reactie.

Sterkte ;( O+
pi_114861734
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:48 schreef Charcot het volgende:
@ Glijdt_licht

Tja.. Ze stond er toen blijkbaar anders in. Voor een relatie heb je ook bepaalde vaardigheden nodig, ja. Ik zou al m'n vragen op een rijtje zetten en voorbereid dat gesprek in.. Als je emotioneel gaat worden is dat naar mijn mening gewoon iets waar je recht op hebt. Maar probeer wel in ieder geval je verstand niet te verliezen, bij een 'geschikte' sfeer krijg je ook 'betere' antwoorden. Als jij haar heel kwaad dingen gaat verwijten dan schiet ze automatisch in de verdediging. Actie-reactie.

Sterkte ;( O+
Bedankt! :)
Klopt, en daarom wil ik niet boos worden, maar dat is zoo moeilijk nu. Ik wil vooral duidelijkheid en haar duidelijk maken dat dit gedrag absoluut niet kan naar iemand toe.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck this.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 30 juli 2012 @ 19:57:26 #179
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114861925
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:48 schreef Charcot het volgende:
@ Glijdt_licht

Tja.. Ze stond er toen blijkbaar anders in. Voor een relatie heb je ook bepaalde vaardigheden nodig, ja. Ik zou al m'n vragen op een rijtje zetten en voorbereid dat gesprek in.. Als je emotioneel gaat worden is dat naar mijn mening gewoon iets waar je recht op hebt. Maar probeer wel in ieder geval je verstand niet te verliezen, bij een 'geschikte' sfeer krijg je ook 'betere' antwoorden. Als jij haar heel kwaad dingen gaat verwijten dan schiet ze automatisch in de verdediging. Actie-reactie.

Sterkte ;( O+
Ik ben van mening dat er meestal niets zinnigs uit zulke gesprekken komt en meestal alleen leidt tot valse hoop of ruzie. Al helemaal als ik het verhaal van hem lees. Ik snap dat je antwoorden wilt hebben, maar realiseer soms ook dat sommige antwoorden hard aan kunnen komen. Soms is het ook zo dat er gewoon geen antwoorden zijn.

quote:
19s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
Klopt, en daarom wil ik niet boos worden, maar dat is zoo moeilijk nu. Ik wil vooral duidelijkheid en haar duidelijk maken dat dit gedrag absoluut niet kan naar iemand toe.
Vaak zijn dat soort mensen te bang voor de reactie en stellen ze het uit totdat ze op een punt bereiken dat ze niet anders kunnen en het dan pas vertellen. Ik denk dat dat bij haar het geval was.

Afleiding werkt bij mij iig het beste. Daarom ga ik nu lekker fietsen en Braziliaans jiu jitsu doen. En ga alsjeblieft niet aan jezelf twijfelen; soms ligt het inderdaad niet aan jezelf maar ligt die andere persoon gewoon in de knoop met zichzelf.
Veel sterkte *;
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114862007
@G_l

Je krijgt in ieder geval een gesprek waar je misschien wat meer duidelijkheid uit kan krijgen. Misschien is het een slim idee om voor jezelf de dingen op papier te zetten die je moet/wilt bespreken zodat je de pissigheid en verwijten er een beetje uit kunt halen en je gewoon een duidelijk verhaal hebt? Lijkt me in ieder geval dat je niet veel uit het gesprek gaat halen als die pissigheid er wel uit gaat komen in zo'n gesprek... Sterkte

edit: zie nu dat dit advies al gegeven was :P
pi_114862156
@mrmonkeyman

Klopt, meestal komen er geen antwoorden. Bij mij wel, maar dat lag voor een groot deel aan onze intenties en het feit dat ik me er bewust op voorbereid had.
pi_114862361
Ik was overigens ook blij met het gesprek dat ik na 5,5 maand alsnog heb gekregen. Veel duidelijkheid gekregen. Paar punten niet kunnen bespreken omdat ze later pas omhoog kwamen of omdat het er gewoon niet van kwam, maar 8 uur in 2 dagen heeft toch wel veel duidelijkheid verschaft :P. Toch wat meer rust sindsdien.
pi_114863430
Ik hoop gewoon dat ik vóór mijn afstuderen begint ik wat rust heb en mezelf weer wat meer accepteer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_114863796
Ja... of het zat er al eerder aan te komen en ze kon het voor zichzelf niet verantwoorden om iemand op zo'n moment te laten stikken en kiest er dus voor om het te doen op het moment dat alles gewoon weer goed gaat met je.
pi_114864213
2 jaar geleden ging alles 100% zeker nog goed en normaal. Toen was ze overduidelijk gewoon dol op mij. Dat kon ik en iedereen zien. Zie ik ook echt aan de foto's van toen.. De foto's van het laatste jaar heb ik vergeleken en daar lijken zaken wel anders.
Ze is van zichzelf zoals ik haar tenminste ken gewoon heel lief en zachtaardig en staat/stond altijd voor je klaar. Ik ken haar als iemand die niet graag iemand pijn doet en je altijd wil helpen met zaken.. Ze was gewoon een wereldmeid..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_114871504
quote:
19s.gif Op maandag 30 juli 2012 20:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
2 jaar geleden ging alles 100% zeker nog goed en normaal. Toen was ze overduidelijk gewoon dol op mij. Dat kon ik en iedereen zien. Zie ik ook echt aan de foto's van toen.. De foto's van het laatste jaar heb ik vergeleken en daar lijken zaken wel anders.
Ze is van zichzelf zoals ik haar tenminste ken gewoon heel lief en zachtaardig en staat/stond altijd voor je klaar. Ik ken haar als iemand die niet graag iemand pijn doet en je altijd wil helpen met zaken.. Ze was gewoon een wereldmeid..
----

[ Bericht 7% gewijzigd door QEX op 30-07-2012 22:36:50 ]
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 30 juli 2012 @ 22:28:34 #187
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_114871893
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je zult je wel zwaar genaaid voelen hey... :{
Kut wijven ook :')
Inderdaad. }:| Eindelijk ging het een maand rustig in m'n hoofd, bah.
pi_114872655
Weer een terugval hier ;( :r
  maandag 30 juli 2012 @ 22:47:23 #189
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_114873232
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:38 schreef Charcot het volgende:
Weer een terugval hier ;( :r
-O-
  maandag 30 juli 2012 @ 22:54:50 #190
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114873693
Net lekker gesport, weer nieuwe mensen leren kennen, hoop energie kunnen lozen en gezond voor lichaam en geest :Y

Actief bezig zijn is het enige advies wat ik iedereen kan geven. De momenten dat je alleen bent en niks te doen, dan ga je juist piekeren en er allemaal over nadenken. Zorg ervoor dat je gewoon bezig bent.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114877214
Ik kan er gewoon helemaal niks mee. De hele afgelopen tijd gaat alles weer zoals het normaal gesproken gaat. Maar toch blijf ik met een super naar onderbuik gevoel zitten waar ik niks mee kan.

In plaats van dat het gevoel verdwijnt lijkt het intussen onderdeel te zijn geworden van mijn eigen persoonlijkheid. Het verandert niet maar neemt alleen af.

Elke keer als ik merk dat ik weer aan het mijmeren ben over haar merk ik dat ik helemaal vast loop in mijn gedachtes over haar.

Terwijl, waar hou ik me dan ook mee bezig? Ze speelt op wat voor manier dan ook geen enkele rol meer in mijn leven. It's gone!

Zij en de tijd dat ik met haar heb gehad was voor mij enorm vet. Ook al leef ik in het hier en nu, dingen die toen zijn gebeurd hebben wel degelijk invloed gehad op mijn leven zoals ik het nu ervaar. En dan heb ik het niet over liefdesverdriet. Als of mijn hele visie op het leven in het algemeen door haar toedoen gereset is.

Ik weet ook niet eens waarom ik dit typ en wil posten. Ik heb ook lange tijd geen behoefte gehad om hier te zijn. Maar toch speelt het me nog parten blijkbaar.

Want hoe hard het leven ook verder gaat en vele vette dingen die nog gaan komen en wat er zoal op de planning staat. Het zit er gewoon nog. En ik weet niet hoelang het nog moet duren en of het ooit weg gaat. Vooralsnog is het een kwestie van schouders ophalen en doen als of mijn neus bloedt en mezelf dan maar voor de gek houden.
pi_114877452
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:57 schreef Faazz het volgende:
Ik kan er gewoon helemaal niks mee. De hele afgelopen tijd gaat alles weer zoals het normaal gesproken gaat. Maar toch blijf ik met een super naar onderbuik gevoel zitten waar ik niks mee kan.

In plaats van dat het gevoel verdwijnt lijkt het intussen onderdeel te zijn geworden van mijn eigen persoonlijkheid. Het verandert niet maar neemt alleen af.

Elke keer als ik merk dat ik weer aan het mijmeren ben over haar merk ik dat ik helemaal vast loop in mijn gedachtes over haar.

Terwijl, waar hou ik me dan ook mee bezig? Ze speelt op wat voor manier dan ook geen enkele rol meer in mijn leven. It's gone!

Zij en de tijd dat ik met haar heb gehad was voor mij enorm vet. Ook al leef ik in het hier en nu, dingen die toen zijn gebeurd hebben wel degelijk invloed gehad op mijn leven zoals ik het nu ervaar. En dan heb ik het niet over liefdesverdriet. Als of mijn hele visie op het leven in het algemeen door haar toedoen gereset is.

Ik weet ook niet eens waarom ik dit typ en wil posten. Ik heb ook lange tijd geen behoefte gehad om hier te zijn. Maar toch speelt het me nog parten blijkbaar.

Want hoe hard het leven ook verder gaat en vele vette dingen die nog gaan komen en wat er zoal op de planning staat. Het zit er gewoon nog. En ik weet niet hoelang het nog moet duren en of het ooit weg gaat. Vooralsnog is het een kwestie van schouders ophalen en doen als of mijn neus bloedt en mezelf dan maar voor de gek houden.
Wat jij nu net hebt gepost zou eigenlijk net zo goed van mij kunnen zijn geweest.
De laatste alinea vooral, heb t gewoon precies net zo..
Let me occupy your mind
As you do mine
  dinsdag 31 juli 2012 @ 00:03:22 #193
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114877491
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:57 schreef Faazz het volgende:
Ik weet ook niet eens waarom ik dit typ en wil posten. Ik heb ook lange tijd geen behoefte gehad om hier te zijn. Maar toch speelt het me nog parten blijkbaar.

Want hoe hard het leven ook verder gaat en vele vette dingen die nog gaan komen en wat er zoal op de planning staat. Het zit er gewoon nog. En ik weet niet hoelang het nog moet duren en of het ooit weg gaat. Vooralsnog is het een kwestie van schouders ophalen en doen als of mijn neus bloedt en mezelf dan maar voor de gek houden.
Dat je het hier al kan uiten en loslaten is al een goed begin ^O^
Vertel anders meer hoe het precies zit? Ik heb zelf gemerkt dat erover praten heel positief is voor jezelf.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114878691
Ik heb de laatste tijd enigzinds gefaalt. Poosje geleden in contact gekomen met nieuwe meid. Zij helemaal in de wolken, wou elke dag samen zijn enzo. Vond het opzich wel leuk allemaal. Had niet zoveel gevoelens voor haar maar misschien komt dat no dacht ik. Echter sinds 4 dagen heb ik ook weer contact met me ex en ben erachter dat ze toch nog flink in me kop zit. Dus heb tegen dat andere meisje gezegd dat ik nog nergens aan toe ben. Nu is dat meisje boos op me. Terwijl ze eigenlijk van dag 1 wist van mijn situatie. Toen zei ze ik sleur je er wel doorheen maar nu opeens niet meer.
pi_114879119
@ WasMachinator

Dat zei je van mijn vorige post ook al. Ik weet niet hoe jouw situatie er uit ziet, maar sowieso zijn er vele gelijkenissen te vinden in andermans verhalen. Ik zit bij mezelf steevast af te vragen in hoeverre mijn gemoedstoestand nog terecht is :')

Maar het is zoals het is, right?

@ MrMonkeyman

Ik ben al drie maanden bezig. Dan zou je normaal gesproken wel ergens een punt hebben bereikt waarbij het over zijn piek heen is. Het is straks nota bene langer uit dan dat het aan was. En vanuit haar oogpunt bekeken stelde het sowieso allemaal niet zo veel voor, dus jah, het is allemaal zo verwerpelijk als een opgegeten boterham.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 00:52:10 #196
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114879653
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 00:37 schreef Faazz het volgende:
@ MrMonkeyman

Ik ben al drie maanden bezig. Dan zou je normaal gesproken wel ergens een punt hebben bereikt waarbij het over zijn piek heen is. Het is straks nota bene langer uit dan dat het aan was. En vanuit haar oogpunt bekeken stelde het sowieso allemaal niet zo veel voor, dus jah, het is allemaal zo verwerpelijk als een opgegeten boterham.
Hoe heeft ze het dan eigenlijk met je uitgemaakt en om welke reden(en)? Bij mij is het bijna langer uit dan het aan was, maar bij mij kwam het echt onverwacht; via WhatsApp en dag nadat ik mijn verjaardag op haar uitnodiging had gevierd. Omdat ik het niet verwachtte kwam het toen hard aan, heb jij ook zoiets gehad of?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114880583
Het is nog geen maand uit m'n met ex, na meer dan 4 jaar en 2 maanden een relatie te hebben gehad. Vaak ruzie, maar ik hield echt veel van haar, anders had ik het ook niet zo lang uitgehouden. Kan het m'n eerste echte relatie noemen, kwam er achteraf achter dat ze borderline waarschijnlijk heeft. Toen was het helaas al uit, sterker nog, op de dag dat ik me besefte dat dat het waarschijnlijk was en dat er dus iets aan kon worden gedaan, had zij haar 1e echte date met (sinds afgelopen woensdag) het nieuwe vriendje. Sinds het uitgaan wou ze absoluut geen contact meer, wat me bijna zwaarder viel dan het feit dat het uberhaupt uit ging. Verschillende keren toch geprobeerd contact te zoeken om dingen iig op een niet al te rottige manier af te proberen te sluiten, tevergeefs.

Over de vriend:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat ze als het met hem uit gaat doorheeft wat ik haar heb proberen duidelijk te maken (nl dat de borderline hét probleem was bij ons en ik er mee wil leren om te gaan met haar), beseft dat ik veel om haar geef, en me die kans geeft. En in de tussentijd moet ik m'n eigen leven maar eens flink gaan opbouwen. Hoop dat andere mensen hier die verdriet hebben genoeg rust kunnen vinden vannacht. Ik ga het nu maar weer proberen.
pi_114880710
Lig weer te piekeren in bed. wat als... mezelf al paar keer toegesproken dat ik dat echt moet loslaten. Dat het niet uitmaakt, dat het niks veranderd. Maar ben klaarwakker. Verder zoals faaz zegt... mezelf maar wijsmaken dat het goed gaat (komen)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114880721
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 01:17 schreef killeroy_nl het volgende:
Het is nog geen maand uit m'n met ex, na meer dan 4 jaar en 2 maanden een relatie te hebben gehad. Vaak ruzie, maar ik hield echt veel van haar, anders had ik het ook niet zo lang uitgehouden. Kan het m'n eerste echte relatie noemen, kwam er achteraf achter dat ze borderline waarschijnlijk heeft. Toen was het helaas al uit, sterker nog, op de dag dat ik me besefte dat dat het waarschijnlijk was en dat er dus iets aan kon worden gedaan, had zij haar 1e echte date met (sinds afgelopen woensdag) het nieuwe vriendje. Sinds het uitgaan wou ze absoluut geen contact meer, wat me bijna zwaarder viel dan het feit dat het uberhaupt uit ging. Verschillende keren toch geprobeerd contact te zoeken om dingen iig op een niet al te rottige manier af te proberen te sluiten, tevergeefs.

Over de vriend:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat ze als het met hem uit gaat doorheeft wat ik haar heb proberen duidelijk te maken (nl dat de borderline hét probleem was bij ons en ik er mee wil leren om te gaan met haar), beseft dat ik veel om haar geef, en me die kans geeft. En in de tussentijd moet ik m'n eigen leven maar eens flink gaan opbouwen. Hoop dat andere mensen hier die verdriet hebben genoeg rust kunnen vinden vannacht. Ik ga het nu maar weer proberen.
Damn boy,

Mijn.ex heeft ook borderliner. En daarbij verlatingsangst en adhd. Wat hadden we toch vaak ruzie maar godverdomme wat hou ik.van dat kind. Idd moeilijk mee om te gaan. Snelle acties nemen, later nadenken, suicidaal gedrag. Hoop mee gemaakt in 2 jaar tijd.
pi_114880974
God ik durf niet eens de leegte van mijn bed op te zoeken :') . Wat een dieptriest zware kutdag is dit ineens zo zeg. Niet eens wat gebeurt ofzo vandaag, maar voel gewoon al de hele dag een leegte en... pff gewoon zo verschrikkelijk alleen. Echt teringtiefus ^*^*&^*&(*(* dag
pi_114881208
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 00:37 schreef Faazz het volgende:
@ WasMachinator

Dat zei je van mijn vorige post ook al. Ik weet niet hoe jouw situatie er uit ziet, maar sowieso zijn er vele gelijkenissen te vinden in andermans verhalen. Ik zit bij mezelf steevast af te vragen in hoeverre mijn gemoedstoestand nog terecht is :')

Maar het is zoals het is, right?

Ik denk dat vooral met dit soort situaties, het loslaten van je ex, er sowieso heel veel gelijkenissen zijn bij de meesten.

en dan is vooral die laatste alinea van jou treffend, over een week ga ik met vrienden 3 weken lang door Europa reizen. 'T gaat hoe dan ook enorm vet worden, ik kijk er enorm naar uit en het is gewoon de afsluiting van een enorm toffe vakantie.
maar t zit er wel nog en dat is iets wat ik de afgelopen 2 weken weer wat meer merk.. ik moet meer aan der denken, en die gedachtes komen ook niet echt ver..

maarja, een terugval(letje) is normaal denk ik dan maar.
in de tussentijd ben ik ook wel een nieuw persoon tegengekomen(wat me trouwens wel enorm heeft geholpen, t liet me inzien dat ik toch echt nog een ander iemand tegen kan komen :9), maar helaas is dat niet echt een optie.. Ex van een goede vriend die eig nog totaal niet over haar heen is...

Jij schrijft de woorden die ik niet schrijf, maar ik kan me er enorm goed aan relateren..

[ Bericht 22% gewijzigd door WasMachinator op 31-07-2012 01:46:46 ]
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_114881718
Wat is dit voor duistere dag :o
De users die hier minder gingen posten, hebben nu allemaal een terugval :o

Hey kop op mensen! :* O+
pi_114881729
quote:
5s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 00:52 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Hoe heeft ze het dan eigenlijk met je uitgemaakt en om welke reden(en)? Bij mij is het bijna langer uit dan het aan was, maar bij mij kwam het echt onverwacht; via WhatsApp en dag nadat ik mijn verjaardag op haar uitnodiging had gevierd. Omdat ik het niet verwachtte kwam het toen hard aan, heb jij ook zoiets gehad of?
Ik snap echt niet hoe debiel het is om gewoon zo doodleuk :') het is uit doei te zeggen. Slaat echt als een tang op een varken. Maar wel waarheid als een koe. ):O Bam! Je doet het er maar mee en vervolgend ben je een half jaar naar de kloten.

Echt hoor. Het maakt niet uit hoe het gegaan is. Uit is tenslotte uit. Dat het haar dan een vieze bitch maakt is uiteindelijk niemands probleem meer. Bij mij kwam ze het gewoon eerlijk zeggen. Het is uiteindelijk wat je er zelf mee doet. Die gevoelens zijn nou eenmaal een bitch en als je diep bent gegaan zal het je des te harder treffen.

Maar goed, ergens wordt die waarheid na een tijd waanzin en is het maar beter om er helemaal mee te kappen toch? Anders gaat het naar necrofilie neigen. Wat wel cool is dat ik nu met deze overheersende apathie en de ingepeperde wetenschap dat liefde vergankelijk is schaamteloos meiden durf aan te spreken die ik voorheen boven mijn pet achtte.

Daten is een optie 8-)
pi_114882096
Niets mis met necrofilie, zo nu en dan
pi_114883902
Fuuuu
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  dinsdag 31 juli 2012 @ 08:33:41 #206
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114884302
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 02:01 schreef Charcot het volgende:
Wat is dit voor duistere dag :o
De users die hier minder gingen posten, hebben nu allemaal een terugval :o

Hey kop op mensen! :* O+
Je moet ook blijven posten vind ik, maar dan meer om anderen te helpen. Zo kun je namelijk relativeren :Y
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  dinsdag 31 juli 2012 @ 10:23:43 #207
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114886509
Das wel de reden dat ik hier nog steeds hang iig :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114886701
quote:
19s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 07:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
Fuuuu
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft vast wel aan je gedacht toen ze die uitnodiging maakte... Maar geconcludeerd dat ze je beter niet had kunnen uitnodigen...

Of denk je dat ik te simpel denk?
Rustig aan.
pi_114886862
quote:
99s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:28 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Inderdaad. }:| Eindelijk ging het een maand rustig in m'n hoofd, bah.
Pff, ik vind het sowieso een erg moeilijk te bevatten verhaal...
Als je verdomme een vriendje hebt ga je er toch niet zomaar met een ander vandoor? Had ze dan totaal geen gevoelens voor je? Ik zou me wel zwaar bedrogen voelen ja...
Rustig aan.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 10:54:53 #210
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114887470
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 10:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ze heeft vast wel aan je gedacht toen ze die uitnodiging maakte... Maar geconcludeerd dat ze je beter niet had kunnen uitnodigen...

Of denk je dat ik te simpel denk?
Ik denk idd aan zelfbescherming.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114892620
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 08:33 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Je moet ook blijven posten vind ik, maar dan meer om anderen te helpen. Zo kun je namelijk relativeren :Y
In principe ook wel waar..

maar wat ik ervaarde was dat terwijl vooral de eerste maand het me enorm hielp om hier te posten, dat ik daarna juist meer in mijn situatie bleef hangen door het topic. Door hier te posten denk je in principe weer actief over haar, en op een gegeven moment wil je dat juist loslaten.

dat is mijn ervaring iig ;)
Let me occupy your mind
As you do mine
  dinsdag 31 juli 2012 @ 13:19:14 #212
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114892766
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:16 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

In principe ook wel waar..

maar wat ik ervaarde was dat terwijl vooral de eerste maand het me enorm hielp om hier te posten, dat ik daarna juist meer in mijn situatie bleef hangen door het topic. Door hier te posten denk je in principe weer actief over haar, en op een gegeven moment wil je dat juist loslaten.

dat is mijn ervaring iig ;)
Bij mij is het meer dat ik verhalen lees van mensen die het nog veel erger dan mij hebben gehad waardoor ik eerder het gevoel heb van dat het bij mij dus uiteindelijk wel meevalt.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114895807
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 10:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ze heeft vast wel aan je gedacht toen ze die uitnodiging maakte... Maar geconcludeerd dat ze je beter niet had kunnen uitnodigen...

Of denk je dat ik te simpel denk?
T zal wel, mja ik had eigk verwacht dat ik wel een uitnodiging zou krijgen, maar dart ik zelf maar ff moet zien of ik t wil of niet.. Maargoed, misschien wordt dat ook nog wel overlegd.. we zien elkaar daarvoor nog..
Vind dat wel spannend.. Hoop dat ik de nacht daarvoor wel kan slapen..

[ Bericht 4% gewijzigd door Glijdt_licht op 31-07-2012 14:46:24 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_114896626
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:16 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

In principe ook wel waar..

maar wat ik ervaarde was dat terwijl vooral de eerste maand het me enorm hielp om hier te posten, dat ik daarna juist meer in mijn situatie bleef hangen door het topic. Door hier te posten denk je in principe weer actief over haar, en op een gegeven moment wil je dat juist loslaten.

dat is mijn ervaring iig ;)
Dit
pi_114906984
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 01:17 schreef killeroy_nl het volgende:
Het is nog geen maand uit m'n met ex, na meer dan 4 jaar en 2 maanden een relatie te hebben gehad. Vaak ruzie, maar ik hield echt veel van haar, anders had ik het ook niet zo lang uitgehouden. Kan het m'n eerste echte relatie noemen, kwam er achteraf achter dat ze borderline waarschijnlijk heeft. Toen was het helaas al uit, sterker nog, op de dag dat ik me besefte dat dat het waarschijnlijk was en dat er dus iets aan kon worden gedaan, had zij haar 1e echte date met (sinds afgelopen woensdag) het nieuwe vriendje. Sinds het uitgaan wou ze absoluut geen contact meer, wat me bijna zwaarder viel dan het feit dat het uberhaupt uit ging. Verschillende keren toch geprobeerd contact te zoeken om dingen iig op een niet al te rottige manier af te proberen te sluiten, tevergeefs.

Over de vriend:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat ze als het met hem uit gaat doorheeft wat ik haar heb proberen duidelijk te maken (nl dat de borderline hét probleem was bij ons en ik er mee wil leren om te gaan met haar), beseft dat ik veel om haar geef, en me die kans geeft. En in de tussentijd moet ik m'n eigen leven maar eens flink gaan opbouwen. Hoop dat andere mensen hier die verdriet hebben genoeg rust kunnen vinden vannacht. Ik ga het nu maar weer proberen.
Bij borderliners weet je nooit hoe ze jou afschilderen bij andere mensen. Tegen jou zegt ze het één, maar tegen een ander zegt ze heel iets anders. Borderliners zijn meesters der manipulatie, dus dat die gozer zo reageert hoeft niet per sé aan hem te liggen. Misschien heeft ze hem wel verteld dat je haar sloeg of vreemdging. Zulke verhalen verzinnen ze om maar niet geconfronteerd te worden met de waarheid en om aandacht te creeeren, want daar zijn ze dol op.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 19:00:39 #216
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114907493
Al die verhalen over borderliners...
Ik zou bijna de eerste volgende date bij de GGZE willen houden :')
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114907576
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 18:51 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Bij borderliners weet je nooit hoe ze jou afschilderen bij andere mensen. Tegen jou zegt ze het één, maar tegen een ander zegt ze heel iets anders. Borderliners zijn meesters der manipulatie, dus dat die gozer zo reageert hoeft niet per sé aan hem te liggen. Misschien heeft ze hem wel verteld dat je haar sloeg of vreemdging. Zulke verhalen verzinnen ze om maar niet geconfronteerd te worden met de waarheid en om aandacht te creeeren, want daar zijn ze dol op.
Yeah, ik verwacht iig dat ze wel met zulke dingen is gekomen, dat deed ze ook met andere mensen toen het aan was. Zij had een bepaald beeld van de situatie waarin ik 20 keer erger was dan daadwerkelijk zo was, ik heb contact met een vriendin van haar die me heel anders begon te zien sinds ze mijn kant van het verhaal begon te horen, en hoe dingen allemaal liepen. Komt denk ik o.a. door het zwart-wit denken. Ze heeft nu die gast, dus ben ik absoluut bagger. Daarom doe ik ook geen pogingen meer haar te helpen tot iig na deze relatie, zelfs als we niet meer bij elkaar komen. Ik vind het ergens ook gewoon triest omdat ze zo langzaamaan iedereen uit haar leven werkt zonder het waarschijnlijk door te hebben. Maar goed, ik denk niet dat dit de juiste plek is om alles uitgebreid te vertellen.

Heb veel muziek geluisterd, kwam opeens The Takedown tegen van Yellowcard, waarna ik nummers als ''Fighting'' (ook Yellowcard btw) tegenkwam op youtube, dat lijkt me precies te beschrijven. Voel me nu wel wat beter (maar dat doe ik overdag meestal wel, 's avonds richting bedtijd komen de gedachten over haar etc, omdat ik dan niks te doen heb), en ga maar aan mezelf werken in de tussentijd, dat kan alleen maar goed doen. :)
pi_114907692
Ach, bij de eerste de beste ruzie met die gast zal ze weer bij jou aankloppen. Trap er niet in.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 19:05:15 #219
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114907722
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 19:02 schreef killeroy_nl het volgende:

[..]

Yeah, ik verwacht iig dat ze wel met zulke dingen is gekomen, dat deed ze ook met andere mensen toen het aan was. Zij had een bepaald beeld van de situatie waarin ik 20 keer erger was dan daadwerkelijk zo was, ik heb contact met een vriendin van haar die me heel anders begon te zien sinds ze mijn kant van het verhaal begon te horen, en hoe dingen allemaal liepen. Komt denk ik o.a. door het zwart-wit denken. Ze heeft nu die gast, dus ben ik absoluut bagger. Daarom doe ik ook geen pogingen meer haar te helpen tot iig na deze relatie, zelfs als we niet meer bij elkaar komen. Ik vind het ergens ook gewoon triest omdat ze zo langzaamaan iedereen uit haar leven werkt zonder het waarschijnlijk door te hebben. Maar goed, ik denk niet dat dit de juiste plek is om alles uitgebreid te vertellen.

Heb veel muziek geluisterd, kwam opeens The Takedown tegen van Yellowcard, waarna ik nummers als ''Fighting'' (ook Yellowcard btw) tegenkwam op youtube, dat lijkt me precies te beschrijven. Voel me nu wel wat beter (maar dat doe ik overdag meestal wel, 's avonds richting bedtijd komen de gedachten over haar etc, omdat ik dan niks te doen heb), en ga maar aan mezelf werken in de tussentijd, dat kan alleen maar goed doen. :)
Pas op dat je niet wordt meegesleurd...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114907841
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat ze contact opneemt voor het helemaal voorbij is, en misschien dan zelfs niet, aangezien ze nooit contact heeft gehouden met haar exen, maar ik zie het wel. Bedankt voor de tips allebei. :)
pi_114908257
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 19:07 schreef killeroy_nl het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat ze contact opneemt voor het helemaal voorbij is, en misschien dan zelfs niet, aangezien ze nooit contact heeft gehouden met haar exen, maar ik zie het wel. Bedankt voor de tips allebei. :)
Haha, niemand verwacht zoiets, maar als het echt een borderliner is dan neemt ze vroeg of laat wel contact op. Daarbij weet je niet wat ze heeft verteld over haar exen ook de waarheid is. ;)
pi_114908380
Nee, daar ben ik me ook van bewust, maar ik heb zoals ik zei contact met een vriendin van haar die haar al sinds 'r eerste vriendje volgens mij kent, sowieso al een hele tijd, dus ik kon via haar aan dat soort antwoorden komen. :3 Maar hoe dan ook, ze heeft me geblokkeerd op facebook, verwijderd op msn, en volgens mij ook uit haar mobiel verwijderd al weet ik dat niet zeker, en aangezien ze geen contact heeft met exen ga ik er gewoon vanuit dat ik niks hoor. :) En als ik wel wat hoor, dan zie ik het dan wel weer. xD

[ Bericht 25% gewijzigd door killeroy_nl op 31-07-2012 19:29:51 ]
pi_114960704
totaal of topic maar zo grappig; zitten op mijn (overdekte balkon) vogels te schuilen voor de regen.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114961060
Pics or it didn't happen!
pi_114961810
Ik zit te twijfelen he... Ik heb op zich weer leuk contact met me ex. Zal ik een move maken ofniet.
pi_114961931
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:52 schreef Mint_Clansell het volgende:
Pics or it didn't happen!
lastig publiek hoor. ok. wel een vage want met telefoon anders jaag ik ze weg.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114961948
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:08 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik zit te twijfelen he... Ik heb op zich weer leuk contact met me ex. Zal ik een move maken ofniet.
niet doen
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114962204
hoe kan ik een foto die ik zelf gemaakt heb hier in zetten? als ik voeg foto toe kies vraagt ie om url.
(copie past werkt niet)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114963352
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef QEX het volgende:
hoe kan ik een foto die ik zelf gemaakt heb hier in zetten? als ik voeg foto toe kies vraagt ie om url.
(copie past werkt niet)


naar een upload gaan, imageshack (dat soort sites) dan conventeren en de forum link hier plaatse,
pi_114963385
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef QEX het volgende:
hoe kan ik een foto die ik zelf gemaakt heb hier in zetten? als ik voeg foto toe kies vraagt ie om url.
(copie past werkt niet)


Waarom niet :@
pi_114963482
Sorry lukt niet.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114963814
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:35 schreef QEX het volgende:
Sorry lukt niet.
Wat voor foto is het hihih :@
pi_114963869
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:40 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Wat voor foto is het hihih :@
een schuilende kauw.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114963908
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:35 schreef QEX het volgende:
Sorry lukt niet.
1. tinypic . com
2. foto selecteren
3. forum url kopieeren
4. maak een post, klik op "voeg afbeelding toe"
5. plak de link.
6. invoeren.
pi_114963944
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:41 schreef QEX het volgende:

[..]

een schuilende kauw.
Klinkt spannend :P
pi_114963974
is het niet. sorry dat ik je teleurstellen moet.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114964017
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:43 schreef QEX het volgende:
is het niet. sorry dat ik je teleurstellen moet.
Godver..
pi_114964533
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef QEX het volgende:
hoe kan ik een foto die ik zelf gemaakt heb hier in zetten? als ik voeg foto toe kies vraagt ie om url.
(copie past werkt niet)


http://imgur.com/

En dan de link met de image tags [ img ] [ /img ] kopieren en plakken!
  woensdag 1 augustus 2012 @ 20:58:03 #239
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114964845
De kunst van het loslaten van je spareribs ;(
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114965291
quote:
13s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:58 schreef MrMonkeyman het volgende:
De kunst van het loslaten van je spareribs ;(
Ik wacht op me shoarma pizza.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 21:07:16 #241
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114965352
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Ik wacht op me shoarma pizza.
Ik wacht op mijn stoelgang ;(
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114965393
quote:
13s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Ik wacht op mijn stoelgang ;(
lactulose nodig.?
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  woensdag 1 augustus 2012 @ 21:17:35 #243
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114965959
Er is elders een slowchattopic toch?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114966302
yup.

Best een goede dag vandaag gehad, wat zeewind al niet voor een mens kan doen. Geshopt zonder geld uit te geven. Heb voor mijn verjaardag vvv bonnen en boeken bonnen gehad, was dus meer aan het kijken of ik al weet wat ik daar voor ga kopen. Gisteren naar de film geweest die vol zat met irritante puber meiden. Nu verder kijken naar mijn fav. tv serie. en verzinnen wat ik morgen ga doen.

Volgens mij gaat het met de meeste hier gewoon best aardig maar vervelen ze/we zich/ons of is er sprake van eenzaamheid.

[ Bericht 55% gewijzigd door QEX op 01-08-2012 21:29:22 ]
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  Moderator woensdag 1 augustus 2012 @ 21:46:22 #245
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114967796
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef QEX het volgende:
yup.

Best een goede dag vandaag gehad, wat zeewind al niet voor een mens kan doen. Geshopt zonder geld uit te geven. Heb voor mijn verjaardag vvv bonnen en boeken bonnen gehad, was dus meer aan het kijken of ik al weet wat ik daar voor ga kopen. Gisteren naar de film geweest die vol zat met irritante puber meiden. Nu verder kijken naar mijn fav. tv serie. en verzinnen wat ik morgen ga doen.

Volgens mij gaat het met de meeste hier gewoon best aardig maar vervelen ze/we zich/ons of is er sprake van eenzaamheid.

Ik zou geen lovestory films/series kijken :P
What can change the nature of a man?
pi_114967913
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Ik zou geen lovestory films/series kijken :P
Gister een thriller en vandaag vampieren. (maar das weer of topic)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  Moderator woensdag 1 augustus 2012 @ 21:52:23 #247
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114968158
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 21:48 schreef QEX het volgende:

[..]

Gister een thriller en vandaag vampieren. (maar das weer of topic)
Is nie offtopic , bloederige films kunnen helpen :7
What can change the nature of a man?
pi_114969581
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Is nie offtopic , bloederige films kunnen helpen :7
Sadist!
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:20:38 #249
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114969733
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:08 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik zit te twijfelen he... Ik heb op zich weer leuk contact met me ex. Zal ik een move maken ofniet.
Ja

MOVE THE FUCK AWAY
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114969903
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:20 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Ja

MOVE THE FUCK AWAY
Ik vind het nog steeds zo zonde :')
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:50:57 #251
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114971711
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds zo zonde :')
Je bent gewoon geil.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114972639
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:50 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Je bent gewoon geil.
Ook dat ja :D
pi_114973331
Hebben ze andere topics voor. :W
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114973422
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:17 schreef QEX het volgende:
Hebben ze andere topics voor. :W
Niet zo gemeen doen hoor! Ik heb niks gezegd over mijn genotsknots oid :(
pi_114979619
Fuck, dit is echt een raar, kut en pijnlijk gevoel :{

Nu een maand uit met mijn ex. Nog wel veel contact gehad de afgelopen tijd, vooral van mijn kant omdat ik het nog goed probeerde te maken..

Beetje vreemd allemaal, ze lijkt het contact niet kwijt te willen want ze antwoordt nog wel gewoon op me, maar ze blijft wel maar herhalen dat het voor nu gewoon klaar is.. Wat ben ik toch zwak, ik moet gewoon nog elke dag contact met haar hebben, ander trek ik het niet ofzo.. En als ik gewoon praat over koetjes en kalfjes dan antwoordt ze gewoon vriendelijk terug...

Maar het is al veel verder ''klaar'' dan dat ik me besef denk ik. Volgende week is ze jarig, en ik heb niets van haar gehoord. Wishfull thinking deed me nog zeggen dat ze er misschien niets aan deed dit jaar, maar ik zie net op facebook een evenement ''verjaardag'' voorbij komen, waar echt 30 jongens en meisjes voor zijn uitgenodigd, en je raadt het al : ik niet!

Fuck zeg dit voelt raar. 5 Weken geleden was ik nog haar, vriend, haar ''alles'' en neukten we elkaar praktisch helemaal suf, nu ben ik niet eens uitgenodigd voor haar verjaardag. En ik snap het ergens ook wel :Het wordt allemaal zo zwaar beladen dan als ik daar rondloop...

Maar heb nu pas voor het eerst eigenlijk zoiets van : This shit is for real, ze wil me gewoon pleite uit haar leven :N
  donderdag 2 augustus 2012 @ 01:33:55 #256
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114979804
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 01:29 schreef Aard_Zaadje het volgende:
Fuck, dit is echt een raar, kut en pijnlijk gevoel :{

Nu een maand uit met mijn ex. Nog wel veel contact gehad de afgelopen tijd, vooral van mijn kant omdat ik het nog goed probeerde te maken..

Beetje vreemd allemaal, ze lijkt het contact niet kwijt te willen want ze antwoordt nog wel gewoon op me, maar ze blijft wel maar herhalen dat het voor nu gewoon klaar is.. Wat ben ik toch zwak, ik moet gewoon nog elke dag contact met haar hebben, ander trek ik het niet ofzo.. En als ik gewoon praat over koetjes en kalfjes dan antwoordt ze gewoon vriendelijk terug...

Maar het is al veel verder ''klaar'' dan dat ik me besef denk ik. Volgende week is ze jarig, en ik heb niets van haar gehoord. Wishfull thinking deed me nog zeggen dat ze er misschien niets aan deed dit jaar, maar ik zie net op facebook een evenement ''verjaardag'' voorbij komen, waar echt 30 jongens en meisjes voor zijn uitgenodigd, en je raadt het al : ik niet!

Fuck zeg dit voelt raar. 5 Weken geleden was ik nog haar, vriend, haar ''alles'' en neukten we elkaar praktisch helemaal suf, nu ben ik niet eens uitgenodigd voor haar verjaardag. En ik snap het ergens ook wel :Het wordt allemaal zo zwaar beladen dan als ik daar rondloop...

Maar heb nu pas voor het eerst eigenlijk zoiets van : This shit is for real, ze wil me gewoon pleite uit haar leven :N
Hoe lang had je dan iets met haar?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114979931
quote:
5s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Hoe lang had je dan iets met haar?
1 jaar en 6 maanden... Ook echt een relatie met alles erop en eraan : Ene kerstdag bij haar familie, andere bij de mijne. Op vakantie geweest naar Sicilie, kenden elkaars hele familie... En dan nu worden een paar fucking collega' van haar waar ze tegen mij wel eens over zat te zeuren wel uitgenodigd, en ik niet..

En dan denk ik echt : Wie de fuck kent haar nu het beste van iedereen? Ik toch? Met wie besprak ze haar geheimen? Met mij. Wie haalde haar 's ochtends om half 7 op om door de sneeuw naar werk te brengen? Met wie is ze nu half nederland afgereisd om tot een goede studiekeuze te komen? Moi

Maarja ik moet gaan accepteren dat ik van alles naar niets ben gegaan, een ex staat vaak gelijk aan een zak stront..
  donderdag 2 augustus 2012 @ 01:44:14 #258
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114980135
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 01:36 schreef Aard_Zaadje het volgende:

[..]

1 jaar en 6 maanden... Ook echt een relatie met alles erop en eraan : Ene kerstdag bij haar familie, andere bij de mijne. Op vakantie geweest naar Sicilie, kenden elkaars hele familie... En dan nu worden een paar fucking collega' van haar waar ze tegen mij wel eens over zat te zeuren wel uitgenodigd, en ik niet..

En dan denk ik echt : Wie de fuck kent haar nu het beste van iedereen? Ik toch? Met wie besprak ze haar geheimen? Met mij. Wie haalde haar 's ochtends om half 7 op om door de sneeuw naar werk te brengen? Met wie is ze nu half nederland afgereisd om tot een goede studiekeuze te komen? Moi

Maarja ik moet gaan accepteren dat ik van alles naar niets ben gegaan, een ex staat vaak gelijk aan een zak stront..
Meestal is het makkelijker om de confrontatie uit de weg te gaan dan die aan te gaan. Ik was gedumpt, naderhand ook contact nog gehouden, maar heb nu ook sinds paar weken eigenlijk abrupt contact beëindigd omdat ik haar letterlijk gewoon beu was, maar ook omdat het gezonder voor mij en ook voor haar was.

Aangezien het een lange relatie is geweest snap ik wel waarom je je nu opeens buitengesloten voelt; je kan het netjes aan haar vragen waarom ze het nu zo doet, maar let wel op dat emoties meestal snel de overhand nemen bij dat soort gesprekken.

Waardoor is het overigens afgelopen?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114980401
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 01:44 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Meestal is het makkelijker om de confrontatie uit de weg te gaan dan die aan te gaan. Ik was gedumpt, naderhand ook contact nog gehouden, maar heb nu ook sinds paar weken eigenlijk abrupt contact beëindigd omdat ik haar letterlijk gewoon beu was, maar ook omdat het gezonder voor mij en ook voor haar was.

Aangezien het een lange relatie is geweest snap ik wel waarom je je nu opeens buitengesloten voelt; je kan het netjes aan haar vragen waarom ze het nu zo doet, maar let wel op dat emoties meestal snel de overhand nemen bij dat soort gesprekken.

Waardoor is het overigens afgelopen?
Knap dat je dat kan, contact verbreken lijkt me echt heel freaky : Kan me echt niet voorstellen dat er straks echt een tijd komt dat ik haar gewoon totaal niet meer spreek. Alsof ze op het punt staat om dood te gaan ofzo, zo voelt het een beetje.. Een leven zonder haar, dit zijn de laatste stuiptrekkingen maar over een jaar zullen we echt niet meer op dagelijkse/wekelijkse basis contact hebben denk ik...

Het is overgegaan om.. eigenlijk te veel redenen om op te noemen... Ze heeft ook wel gelijk dat ze er een eind aan maakt, maar ergens verbaast het me dat ze het kan. Ik wist ook wel dat onze relatie niet top was, maar het idee dat ik haar misschien over een tijdje maanden lang niet zal zien of spreken weerhield me er altijd van...
pi_114980468
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 01:53 schreef Aard_Zaadje het volgende:

[..]

Knap dat je dat kan, contact verbreken lijkt me echt heel freaky : Kan me echt niet voorstellen dat er straks echt een tijd komt dat ik haar gewoon totaal niet meer spreek. Alsof ze op het punt staat om dood te gaan ofzo, zo voelt het een beetje.. Een leven zonder haar, dit zijn de laatste stuiptrekkingen maar over een jaar zullen we echt niet meer op dagelijkse/wekelijkse basis contact hebben denk ik...

Het is overgegaan om.. eigenlijk te veel redenen om op te noemen... Ze heeft ook wel gelijk dat ze er een eind aan maakt, maar ergens verbaast het me dat ze het kan. Ik wist ook wel dat onze relatie niet top was, maar het idee dat ik haar misschien over een tijdje maanden lang niet zal zien of spreken weerhield me er altijd van...
Ik wens je iig heel veel sterkte toe :) Zoek een hoop afleiding, ga leuken dingen doen. Begin is het moeilijkst, daarna komt het met ups en downs. Verder ben ik ook nog niet gekomen :')
  donderdag 2 augustus 2012 @ 01:56:33 #261
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114980474
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 01:53 schreef Aard_Zaadje het volgende:

[..]

Knap dat je dat kan, contact verbreken lijkt me echt heel freaky
Het was makkelijk voor mij omdat ze min of meer nadat ze me had gedumpt ook niets meer van haar liet horen, pas toen ze me iets wilde vragen. Toen naderhand nog verhalen gehoord wat ze had uitgespookt nadat ze me had gedumpt en toen was ik het gewoon beu om me nog door haar te gebruiken. Het voelt een beetje als wraak, hoe fout het ook klinkt, maar het is ook beter zo. Als ik met haar praatte werd ik óf droevig óf boos en daar schieten we beiden niets mee op. Dan kan ik het beter zo doen.

en dit is zéér belangrijk:

quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 01:56 schreef SilentHunterNL het volgende:
Zoek een hoop afleiding, ga leuken dingen doen.
Hij kan het weten, want hij ziet denk ik ook wel wat ik afgelopen weken allemaal heb uitgespookt op Facebook ;)

En veel sterkte
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114980531
Zo dikke taalfout in mijn post ook. LeukeN xD zat in me hoofd met neuken denk ik omdat ik daarover in ander topic praat :')
pi_114980564
@monkey.

Waren zeker mooie plaatjes alleen jammer van dat kut stadion :p maar de fotos waren nais.
pi_114980613
Ja en zo brengen vrienden je aan het twijfelen over van alles en nog wat. Ughh ben nu ook te dronken om er iets mee te doen gelukkig dus ff nachtje over twijfelen, maar het was zo gezellig tot ze over de ex begonnen :')
pi_114980637
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 02:02 schreef Hazzard het volgende:
Ja en zo brengen vrienden je aan het twijfelen over van alles en nog wat. Ughh ben nu ook te dronken om er iets mee te doen gelukkig dus ff nachtje over twijfelen, maar het was zo gezellig tot ze over de ex begonnen :')
Nu willen we het weten ook kleine deugniet!
pi_114980674
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 02:02 schreef Hazzard het volgende:
Ja en zo brengen vrienden je aan het twijfelen over van alles en nog wat. Ughh ben nu ook te dronken om er iets mee te doen gelukkig dus ff nachtje over twijfelen, maar het was zo gezellig tot ze over de ex begonnen :')
Haha dat kan de sfeer voor jou als je liefdesverdriet hebt goed verknallen inderdaad..

Weet je wat ook kut is? Een ex die opeens 10 kilo afvalt, de meest geile jurkjes gaat dragen, haar haar hoogblond verft en dat je opeens iedereen om je heen hoort zeggen dat ze haar goed opgedroogd vinden en er graag even overheen zouden willen gaan... ( vooral die reacties van marokkanen/tokkies onder haar aandachtvragende foto's op facebook. Ik kan er echt wel om janken, dat meen ik. )

Er zitten nu gewoon 10tallen paupers achter MIJN meisje aan die alleen maar hun pik erin willen douwen... Alleen is mijn meisje niet meer mijn meisje :( Zo machteloos ben je eigenlijk...
  donderdag 2 augustus 2012 @ 02:07:17 #267
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114980729
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 02:04 schreef EiPet het volgende:

[..]

Haha dat kan de sfeer voor jou als je liefdesverdriet hebt goed verknallen inderdaad..

Weet je wat ook kut is? Een ex die opeens 10 kilo afvalt, de meest geile jurkjes gaat dragen, haar haar hoogblond verft en dat je opeens iedereen om je heen hoort zeggen dat ze haar goed opgedroogd vinden en er graag even overheen zouden willen gaan... ( vooral die reacties van marokkanen/tokkies onder haar aandachtvragende foto's op facebook. Ik kan er echt wel om janken, dat meen ik. )

Er zitten nu gewoon 10tallen paupers achter MIJN meisje aan die alleen maar hun pik erin willen douwen... Alleen is mijn meisje niet meer mijn meisje :( Zo machteloos ben je eigenlijk...
Hahaha, no offense, maar ik zou dan alleen maar iets hebben van: verneuk je leven maar! Ga vooral de slet uithangen, heb je uiteindelijk alleen jezelf mee. Dan ga ik lekker gewoon verder naar de top 8-)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114980744
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 02:03 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Nu willen we het weten ook kleine deugniet!
Ze vroegen het het daarmee ging dus beetje uitgelegd en er verder beetje over gehad wat zij zouden doen en natuurlijk wat ongevraagde adviezen gekregen waarvan ik weet dat ik ze moet opvolgen. Gewoon rake dingen te horen gekregen over hoe het nu is en dat zij waarschijnlijk hetzelfde zouden doen, maar het wel het slechtste is dat je kunt doen zo ongeveer (wat ik zelf ook denk ik wel ergens weet).
pi_114980778
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 02:04 schreef EiPet het volgende:

[..]

Haha dat kan de sfeer voor jou als je liefdesverdriet hebt goed verknallen inderdaad..

Weet je wat ook kut is? Een ex die opeens 10 kilo afvalt, de meest geile jurkjes gaat dragen, haar haar hoogblond verft en dat je opeens iedereen om je heen hoort zeggen dat ze haar goed opgedroogd vinden en er graag even overheen zouden willen gaan... ( vooral die reacties van marokkanen/tokkies onder haar aandachtvragende foto's op facebook. Ik kan er echt wel om janken, dat meen ik. )

Er zitten nu gewoon 10tallen paupers achter MIJN meisje aan die alleen maar hun pik erin willen douwen... Alleen is mijn meisje niet meer mijn meisje :( Zo machteloos ben je eigenlijk...
Kan me voorstellen dat dat kut is, vooral als ze ook zelf een beetje de slet uit gaat hangen (hoewel ik dat niet zo hier lees). Maar aan de anders kant is het ook kut als je nog steeds zielsveel van je ex houdt en je ziet haar steeds verder achteruitgaan
pi_114980818
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 02:07 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Ze vroegen het het daarmee ging dus beetje uitgelegd en er verder beetje over gehad wat zij zouden doen en natuurlijk wat ongevraagde adviezen gekregen waarvan ik weet dat ik ze moet opvolgen. Gewoon rake dingen te horen gekregen over hoe het nu is en dat zij waarschijnlijk hetzelfde zouden doen, maar het wel het slechtste is dat je kunt doen zo ongeveer (wat ik zelf ook denk ik wel ergens weet).
Wat waren die adviezen?
Let go and never look back?
pi_114989007
Er is toch wel wat voor te zeggen dat het grootste gedeelte van de populatie in dit topic mannelijk is.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:48:13 #272
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114989133
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:45 schreef Mint_Clansell het volgende:
Er is toch wel wat voor te zeggen dat het grootste gedeelte van de populatie in dit topic mannelijk is.
Misschien omdat vrouwen eerder hun heil offline zoeken dan online? Misschien omdat vrouwen het eerder zullen bespreken en mannen het niet zo snel met hun vrienden over zullen praten?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:05:03 #273
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114989725
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 02:07 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Hahaha, no offense, maar ik zou dan alleen maar iets hebben van: verneuk je leven maar! Ga vooral de slet uithangen, heb je uiteindelijk alleen jezelf mee. Dan ga ik lekker gewoon verder naar de top 8-)
Maar het is zo wrang als je weet dat het een fase is...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:06:43 #274
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114989816
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar het is zo wrang als je weet dat het een fase is...
Dan besef je toch ook wel dat wat je nu voelt ook een fase is?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:08:53 #275
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114989922
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:06 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Dan besef je toch ook wel dat wat je nu voelt ook een fase is?
Heel je leven is een fase. Maar als je het idee hebt dat je ex wel het plaatje is van hoe je het zou willen, en dat voor een fase overboord gooit, dan kan ik me voorstellen dat het gewoon fucking pijn doet. Een verbond kun je niet zomaar vergeten. Al zijn sommigen daar erg goed in door zichzelf vreselijk in de uitverkoop te gooien. Of een aantal keer door te rollen van de een op de ander.

Om uiteindelijk met hetzelfde probleem te blijven zitten. En dan is het best jammer dat ze daar niet met jou uitgekomen is.

Been there, done that. Weet nu wel waar ik op moet letten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:14:47 #276
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114990162
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:08 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Heel je leven is een fase. Maar als je het idee hebt dat je ex wel het plaatje is van hoe je het zou willen, en dat voor een fase overboord gooit, dan kan ik me voorstellen dat het gewoon fucking pijn doet. Een verbond kun je niet zomaar vergeten. Al zijn sommigen daar erg goed in door zichzelf vreselijk in de uitverkoop te gooien. Of een aantal keer door te rollen van de een op de ander.
Ik heb het gevoel dat mijn ex het laatste deed, toen haar relatie uit was is ze eigenlijk ook van de één op de andere jongen gedoken, waaronder ik dus uiteindelijk ook. Doordat ik nu ook weet wat de gevolgen daarvan zijn (niet alleen voor haar maar ook voor diegene die gebruikt wordt) besef ik dan ook dat ik nu ook niet meteen op iemand anders moet storten. Ik moet ook zeggen dat enige sympathie die ik nog voor haar had nu min of meer verdwenen is. Zou ik haar nu nog tegenkomen dan zou ik wel dag zeggen, maar meer ook niet.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:18:58 #277
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114990281
Ik had iets meer dan alleen seks met de persoon die het mij geflikt heeft, trekt een aardige wonde. En als je er dan over wil praten wordt jij ervan beschuldigd wonden weer open te halen :')?

Voor wat ze gedaan heeft zou ik dr in dr gezicht willen spugen, voor wie ze is zou ik ermee willen trouwen. Maar niet zoals ze toen was en wellicht nog steeds is.

Gelukkig een tijdje terug, maar ik kan me de situatie zo goed voorstellen...

Wat ik na een paar goede relaties wel geleerd heb is dat ik niet meer weg moet springen als ik het lastig vind.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:25:06 #278
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114990506
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik had iets meer dan alleen seks met de persoon die het mij geflikt heeft, trekt een aardige wonde. En als je er dan over wil praten wordt jij ervan beschuldigd wonden weer open te halen :')?
Ze wilde het met seks rustig aan doen, wat ik ook gewoon goed vond, maar na twee weken dook ze al een paar keer op me omdat ze geil was en seks wilde... Tsja. Ik vond haar vooral leuk omdat ze (toen) gewoon altijd vrolijk en lief was, knuffelden vaak enzo, maar op het einde was het opeens een stuk minder. Vind dat toen echt jammer, want mis dat wel. Ik ben wat dat betreft wel aanhankelijk, maar niet dat ik je op een voetstuk ga plaatsen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:41:33 #279
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114991240
Ik zoen mijn vader ook als ik wegga bij mijn ouders, hell, ik heb mijn Afghaanse oud collega in uniform op het Leidse plein ook gewoon gezoend.

Meer dat ik met haar echt alles deelde en zij met mij ook, wat over en weer wel eens in tranen en troosten eindigde. Na 4 maanden vond ze dat alleen ineens eng en moeilijk, en wilde wat meer afstand. Was ik het niet mee eens maar ik dacht we komen wel weer bij elkaar. En toen bleek ze na anderhalve week ineens iets te hebben met iemand die haar al een tijd niet meer gezien had en waarvan ze eerder aangaf eigen geen behoefte tot contact te hebben. Maar daar lag het écht niet aan, eerlijk, heus, dat ik al contact met hem had toen we nog wat hadden, wil niet zeggen dat ik "fout" bezig was, aldus haar :')

En als je dan het half jaar erna ziet wat ze uitvreet, waar ze mee worstelt, dan kon ik alleen maar denken "en daar had je niet met mij doorheen kunnen komen?"

Heeft wel gezorgd dat ik wat meer gesloten werd in mijn houding uit zelfbescherming.

Nu wil ik dat niet meer, ik speel open kaart en verberg mijn zorgen en emoties niet meer. Ik verwoord ze. Ik merk dat ik daar veel meer ontspannen van word en blijf.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:48:24 #280
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114991520
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:41 schreef Skull-splitter het volgende:
En als je dan het half jaar erna ziet wat ze uitvreet, waar ze mee worstelt, dan kon ik alleen maar denken "en daar had je niet met mij doorheen kunnen komen?"
Wie weet had je er ook compleet aan onder kunnen gaan.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:12:17 #281
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114992602
quote:
13s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:48 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Wie weet had je er ook compleet aan onder kunnen gaan.
Guess we'll never know.

Feit is wel dat je van elke breuk wat leert, al vervloek je vaak jezelf als het niet jouw keuze was.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:12:59 #282
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114992645
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:12 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Guess we'll never know.

Feit is wel dat je van elke breuk wat leert, al vervloek je vaak jezelf als het niet jouw keuze was.
Vooral als het onverwacht komt.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:13:27 #283
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114992662
Juist.

Gelukkig gaat het nu wat beter met me O+
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:16:29 #284
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114992803
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Juist.

Gelukkig gaat het nu wat beter met me O+
^O^
Ignore bitches, acquire money

MONEY MONEY MONEY
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114993306
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:08 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Heel je leven is een fase. Maar als je het idee hebt dat je ex wel het plaatje is van hoe je het zou willen, en dat voor een fase overboord gooit, dan kan ik me voorstellen dat het gewoon fucking pijn doet. Een verbond kun je niet zomaar vergeten. .
En als je ook nog eens ideeen over jullie toekomst samen los moet laten... zucht.

En iid een verbond (op welke manier dan ook) kun je niet zomaar vergeten.
Praten helpt enorm, ook al vertel je 1000 keer hetzelfde dan nog. Daarom helpt schrijven denk ik ook, je kunt het dan net zo vaak 'vertellen' als je wil.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114993608
Zoals ik al zei had ik weer gewoon normaal contact met mijn ex. Omdat de adviezen hier nogal verschilde heb ik gedaan wat mijn hart zei. Merk later wel of het een goede of slechte keuze was.
Ben ik op zich best blij mee en ben er ook achter dat het eigenlijk best slecht met haar gaat.
Ik heb tegen haar gezegd dat ik niet ga zeggen of ik wel of geen contact met haar wil.
Heb gezegd dat ik niet gaat focussen op vriendschap ja of nee, relatie ja of nee en neuken ja of nee.
Ik zie wel waar het schip strand. Ze heeft verschillende persoonlijkheidsstoornissen en ze zegt blij te zijn dat er weer contact is en dat ze het leuk vindt. Maar ze heeft wel gezegd moeite te hebben om
mij weer in haar systeem te krijgen door die stoornissen. Heb aangeboden om met haar bday samen een dagje naar Duinrell te gaan volgende week.

Aan de ene kant ben ik niet zo zeer meer verliefd op haar denk ik zelf. Maar aan de andere kant ik zou het niet leuk vinden als 1 of andere tjap die niks van haar weet haar zit te palen. Ze zegt zelf nog niks met andere gasten te hebben gedaan maar dat doesn't matter now. Denk zelf dat ik gewoon uit eenzaamheid weer contact met haar wil omdat in een paar jaar behoorlijke heftige dingen hebben mee gemaakt samen. Leuke dingen ook maar zeker ook minder leuke.

Wel al heb ik afgelopen week een soort frustratie gehad aangezien het lijkt dat we niet op dezelfde golflengte zitten en soms denk ik dat ze gewoon zegt wat ik wil horen. Bijvoorbeeld als ik het initiatief neem om af te spreken zegt ze ja lijkt me echt gezellig schat. Maar daarna zegt ze ik moet nog ff kijken wanneer. Heb haar hier op aangesproken en ze zegt het druk te hebben. Oke naja dat kan best maar heb dus het idee dat ik meer moeite voor haar doe dan zij voor mij. Ook dit aan haar gevraagd en zei dus dat ze wel weer een beetje moeite had om mij weer in haar leven te laten.
Opzich niks mis mee en begrijpelijk aangezien we elkaar beide een hoop dingen hebben toegewenst wat niet had moeten gebeuren.

Conclusie;
Ben blij dat ik weer contact met haar heb, zij zegt hetzelfde te hebben.
Ik heb het gevoel dat ik veel meer moeite voor haar doe dan zij voor mij, haar antwoord hierop was dat het tijd nodig heeft om mij weer in haar leven te laten. Ik heb hier begrip voor, ook dingen in het verleden die er mee te maken hebben en ze zegt mij te begrijpen. Ik ga nergens op focussen en ondertussen ook gewoon mijn doelen behalen.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:34:39 #287
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114993712
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:32 schreef SilentHunterNL het volgende:
Zoals ik al zei had ik weer gewoon normaal contact met mijn ex. Omdat de adviezen hier nogal verschilde heb ik gedaan wat mijn hart zei. Merk later wel of het een goede of slechte keuze was.
Ben ik op zich best blij mee en ben er ook achter dat het eigenlijk best slecht met haar gaat.
Ik heb tegen haar gezegd dat ik niet ga zeggen of ik wel of geen contact met haar wil.
Heb gezegd dat ik niet gaat focussen op vriendschap ja of nee, relatie ja of nee en neuken ja of nee.
Ik zie wel waar het schip strand. Ze heeft verschillende persoonlijkheidsstoornissen en ze zegt blij te zijn dat er weer contact is en dat ze het leuk vindt. Maar ze heeft wel gezegd moeite te hebben om
mij weer in haar systeem te krijgen door die stoornissen. Heb aangeboden om met haar bday samen een dagje naar Duinrell te gaan volgende week.

Aan de ene kant ben ik niet zo zeer meer verliefd op haar denk ik zelf. Maar aan de andere kant ik zou het niet leuk vinden als 1 of andere tjap die niks van haar weet haar zit te palen. Ze zegt zelf nog niks met andere gasten te hebben gedaan maar dat doesn't matter now. Denk zelf dat ik gewoon uit eenzaamheid weer contact met haar wil omdat in een paar jaar behoorlijke heftige dingen hebben mee gemaakt samen. Leuke dingen ook maar zeker ook minder leuke.

Wel al heb ik afgelopen week een soort frustratie gehad aangezien het lijkt dat we niet op dezelfde golflengte zitten en soms denk ik dat ze gewoon zegt wat ik wil horen. Bijvoorbeeld als ik het initiatief neem om af te spreken zegt ze ja lijkt me echt gezellig schat. Maar daarna zegt ze ik moet nog ff kijken wanneer. Heb haar hier op aangesproken en ze zegt het druk te hebben. Oke naja dat kan best maar heb dus het idee dat ik meer moeite voor haar doe dan zij voor mij. Ook dit aan haar gevraagd en zei dus dat ze wel weer een beetje moeite had om mij weer in haar leven te laten.
Opzich niks mis mee en begrijpelijk aangezien we elkaar beide een hoop dingen hebben toegewenst wat niet had moeten gebeuren.

Conclusie;
Ben blij dat ik weer contact met haar heb, zij zegt hetzelfde te hebben.
Ik heb het gevoel dat ik veel meer moeite voor haar doe dan zij voor mij, haar antwoord hierop was dat het tijd nodig heeft om mij weer in haar leven te laten. Ik heb hier begrip voor, ook dingen in het verleden die er mee te maken hebben en ze zegt mij te begrijpen. Ik ga nergens op focussen en ondertussen ook gewoon mijn doelen behalen.
Succes, maar besef ook dat het van de één op de andere dag afgelopen kan zijn. Ze heeft het al een keer eerder gedaan.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114993801
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:34 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Succes, maar besef ook dat het van de één op de andere dag afgelopen kan zijn. Ze heeft het al een keer eerder gedaan.
Klopt ook zeker.
Probeer het ook niet goed te praten wat ze gedaan heeft, ik heb natuurlijk ook zelf dingen gedaan.
Maar zoals ik al zei ik ga me nergens op focussen en probeer gewoon het beste er uit te halen zover het kan.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:38:43 #289
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114993973
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:36 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Klopt ook zeker.
Probeer het ook niet goed te praten wat ze gedaan heeft, ik heb natuurlijk ook zelf dingen gedaan.
Maar zoals ik al zei ik ga me nergens op focussen en probeer gewoon het beste er uit te halen zover het kan.
Ik zou het niet kunnen in ieder geval, heb ik teveel eergevoel voor.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114994027
quote:
15s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:38 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Ik zou het niet kunnen in ieder geval, heb ik teveel eergevoel voor.
Ik zie de link niet echt tussen eergevoel :P?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:42:56 #291
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114994195
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:39 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Ik zie de link niet echt tussen eergevoel :P?
Je hebt iets met iemand
Die persoon dumpt je opeens voor een rare reden
Die persoon gaat daarna allemaal wilde dingen doen
Dan wil die persoon je weer terug
En dan? Weer terug naar die persoon gaan omdat die dat wilt? Ik zou dan sterk het gevoel hebben dat ik me dan weer voor het karretje laat spannen door haar/hem. Al helemaal omdat het vertrouwen weg is.

Denk ook aan jezelf. Grote kans dat je anders een knipperlichtrelatie krijgt.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114994432
quote:
5s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:42 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Je hebt iets met iemand
Die persoon dumpt je opeens voor een rare reden
Die persoon gaat daarna allemaal wilde dingen doen
Dan wil die persoon je weer terug
En dan? Weer terug naar die persoon gaan omdat die dat wilt? Ik zou dan sterk het gevoel hebben dat ik me dan weer voor het karretje laat spannen door haar/hem. Al helemaal omdat het vertrouwen weg is.

Denk ook aan jezelf. Grote kans dat je anders een knipperlichtrelatie krijgt.
Om heel eerlijk te zijn heb ik natuurlijk zelf ook een bijdrage een het dumpen bijgedragen.
Dat ze allemaal wilde dingen doet? Ze zegt van niet, geloof haar ook wel. Al zou ze het wel doen,
lijkt me natuurlijk niet leuk maar ze hoefde zich voor niemand te verantwoorden want ze was single.
Verder heb ik in de vorige posts al gezet dat ik me nergens op ga focussen. Ik zie wel waar we belanden en of ik me hier goed bij voel merk ik tegen die tijd wel. Denk dat we beide wel van de fouten hebben geleerd.

Maar het kan natuurlijk ook dat we elkaar morgen weer de tering inschelden haha.
Beide afgesproken dat als we weer is een grote ruzie krijgen dat het gewoon finito is.
Allebei stemde we hier mee in.
pi_115001728
Ik snap je wel, SilentHunterNL. Ik zou denk ik ook hetzelfde gevoel hebben als mijn ex contact op zou nemen. Ik wil graag contact met mijn ex, maar weet dat dingen teveel rushen ook niet goed is, en sowieso gaat het niet gebeuren zolang ze met d'r huidige vriend heeft. Ik hoop dat jullie uiteindelijk weer normaal/leuk met elkaar om kunnen gaan en ikzelf ook.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:30:48 #294
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115003316
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef killeroy_nl het volgende:
Ik snap je wel, SilentHunterNL. Ik zou denk ik ook hetzelfde gevoel hebben als mijn ex contact op zou nemen. Ik wil graag contact met mijn ex, maar weet dat dingen teveel rushen ook niet goed is, en sowieso gaat het niet gebeuren zolang ze met d'r huidige vriend heeft. Ik hoop dat jullie uiteindelijk weer normaal/leuk met elkaar om kunnen gaan en ikzelf ook.
Jullie missen de tijd, niet de persoon. Die tijd zul je NOOIT meer terug krijgen omdat alles compleet is veranderd. Des te eerder je dat doorhebt, des te makkelijker het is om het los te laten. Ik had net ook heel even een moment dat ik haar opeens miste, maar dan mis ik meer de tijd dat we samen waren.

Soms twijfel ik ook of ik wel juist heb gehandeld door haar nu compleet te verwijderen uit mijn leven, maar ik ben gewoon serieus bang dat als ik weer met haar zou spreken het gewoon compleet uit de hand loopt. Het is lastig, maar makkelijker dan in het begin.

Edit; dadelijk gelukkig weer sporten, dus weer goede afleiding :Y
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115011876
Nou, vandaag gesproken, en tis allemaal redelijk rustig gegaan. Verder goed uitgesproken.
Zo maar doorleven, en zien wat we op ons pad gaan krijgen. Van mijn gedachten was gelukkig niets waar :).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door Glijdt_licht op 02-08-2012 20:28:16 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_115016222
Heb soort van terugval I guess..? Mis haar opeens weer. Als het lekker weer is en ik kijk naar buiten, dan wil ik gewoon wat met 'r gaan doen, al is het als vrienden, maakt me niet uit geloof ik.. Gelukkig trouwens Glijdt_licht, ben blij voor je. Dat jullie hebben kunnen praten dus.

[ Bericht 6% gewijzigd door killeroy_nl op 02-08-2012 21:28:48 ]
pi_115019087
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:32 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ben blij dat ik weer contact met haar heb, zij zegt hetzelfde te hebben.
Ik heb het gevoel dat ik veel meer moeite voor haar doe dan zij voor mij, haar antwoord hierop was dat het tijd nodig heeft om mij weer in haar leven te laten.
Toch mooi hoe ze de schuld ongezien in jouw schoot werpt en jij hier in meegaat. Je zegt nergens op te willen focussen, maar wat wil je dan bereiken met dit contact? Vriendschap, ook wil je niet dat andere gasten eroverheen gaan? Ik denk dat je haar toch wel weer als vriendinnetje wilt en jezelf voor de gek houdt door dat soort dingen te roepen. Maar als jij graag een hulpverlener wilt zijn in een relatie moet je dat natuurlijk helemaal zelf weten. Wat je niet inziet is dat, en ik zei het al eerder, je gemanipuleerd wordt door zielig gedrag, waardoor jouw hulpverlenersmentaliteit weer opspeelt. Je denkt dat je nu in control bent, maar zij is nog steeds degene die aan de touwtjes trekt.
pi_115019472
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:12 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Guess we'll never know.

Feit is wel dat je van elke breuk wat leert, al vervloek je vaak jezelf als het niet jouw keuze was.
Dat geldt helaas alleen voor mensen met zelfreflectie. Iets wat mijn ex totaal niet heeft en dus steeds maar weer dezelfde fouten blijft maken. Ach ja, haar probleem.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:48:18 #299
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115019634
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:42 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Toch mooi hoe ze de schuld ongezien in jouw schoot werpt en jij hier in meegaat. Je zegt nergens op te willen focussen, maar wat wil je dan bereiken met dit contact? Vriendschap, ook wil je niet dat andere gasten eroverheen gaan? Ik denk dat je haar toch wel weer als vriendinnetje wilt en jezelf voor de gek houdt door dat soort dingen te roepen. Maar als jij graag een hulpverlener wilt zijn in een relatie moet je dat natuurlijk helemaal zelf weten. Wat je niet inziet is dat, en ik zei het al eerder, je gemanipuleerd wordt door zielig gedrag, waardoor jouw hulpverlenersmentaliteit weer opspeelt. Je denkt dat je nu in control bent, maar zij is nog steeds degene die aan de touwtjes trekt.
Dit
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115023573
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:42 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Toch mooi hoe ze de schuld ongezien in jouw schoot werpt en jij hier in meegaat. Je zegt nergens op te willen focussen, maar wat wil je dan bereiken met dit contact? Vriendschap, ook wil je niet dat andere gasten eroverheen gaan? Ik denk dat je haar toch wel weer als vriendinnetje wilt en jezelf voor de gek houdt door dat soort dingen te roepen. Maar als jij graag een hulpverlener wilt zijn in een relatie moet je dat natuurlijk helemaal zelf weten. Wat je niet inziet is dat, en ik zei het al eerder, je gemanipuleerd wordt door zielig gedrag, waardoor jouw hulpverlenersmentaliteit weer opspeelt. Je denkt dat je nu in control bent, maar zij is nog steeds degene die aan de touwtjes trekt.
We hebben allebei even veel schoot. Ik focus inderdaad nergens op alleen af en toe contact. Liever wil ik niet dat er andere gasten overheen gaan nee dat lijkt me duidelijk. En misschien wil ik wel weer haar vriend zijn, misschien ook niet.. Dat kan ik nu nog niet zeggen in ieder geval want weet niet hoe het gaat verlopen wanneer we weer een keer samen wat gaan doen. En hulpverlening? Ach dat heeft ze professioneel maar ik zou het niet erg vinden om diegene te zijn die haar af en toe een schop onder der reet geeft. Gaat er verder ook niet om wie er in control is. Heel die zin slaat nergens op eigenlijk.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 23:52:52 #301
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115028245
Next.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')