abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114648773
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_114648837
Oh sorry had m ook wel ff dicht kunnen gooien...

Er is zo'n chick bij mij op de sportschool en die heeft echt zo'n flashdance outfit... legging met bodystocking, zweetbandjes en haarband :')
Be someone that makes you happy
pi_114648870
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:12 schreef Nallie het volgende:
Oh sorry had m ook wel ff dicht kunnen gooien...

Er is zo'n chick bij mij op de sportschool en die heeft echt zo'n flashdance outfit... legging met bodystocking, zweetbandjes en haarband :')
:D en ook vol in de make up? :D
Doe wat je niet durft.
pi_114648930
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

:D en ook vol in de make up? :D
Dat valt mee. Das een andere... die gaat met volle laag make up, hair extensions en superlange nepnagels aan de gang :D. Maar ze pakt wel bijna het dubbele gewicht van wat ik pak :')
pi_114649000
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:15 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dat valt mee. Das een andere... die gaat met volle laag make up, hair extensions en superlange nepnagels aan de gang :D. Maar ze pakt wel bijna het dubbele gewicht van wat ik pak :')
Maar jij loopt er tenminste niet bij als een halve Anita! :D

Ik heb alleen maar homo's op de sportschool, ook leuk :P

Zo even koken en dan na het eten een uurtje wandelen in de zon :)
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_114649034
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:17 schreef Novem het volgende:

[..]

Maar jij loopt er tenminste niet bij als een halve Anita! :D

Ik heb alleen maar homo's op de sportschool, ook leuk :P
You don't know :P
Ik heb voor de rest ook voornamelijk gorilla's en homo's.
En ook nog wat mooie mannen :9 al weet ik nooit zo goed de homo's van de hetero's te onderscheiden dus doe ik er maar niks mee ;)
pi_114649111
BFFM is een aanrader inderdaad, beetje spuitelf hier.. Ik had een keer een test gedaan en daar kwam uit dat ik vooral mesophorm was met trekken van endomorph. Als ideale sporten werd rugby en ijshockey voorgesteld.. Was amerikaanse test natuurlijk. Maar dat zijn net sporten die ik nog nooit gedaan heb :')
pi_114649360
Pffft.
pi_114649679
Weetje van de dag: ik kan dus heel slecht samenwerken. Ik vind namelijk dat ik gelijk heb en duld geen tegenspraak van zij die er geen kaas van hebben gegeten. Nu hebben al drie mensen vandaag tegen mij gezegd dat ik mij niet aangevallen moet voelen. Dat doe ik heul niet, ik had gewoon gelijk (in dit geval) :O Yawn.
  woensdag 25 juli 2012 @ 17:39:08 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114649741
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:28 schreef Perruche het volgende:
Pffft.
Liet je een windje? :7
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_114649778
Mijn teerbeminde had mijn lekker ademende hardloopshirtje gewassen met wasverzachter, wat een crime was dat vanochtend!

Sowieso vond ik het niet heel lekker om om 7:00 te hardlopen, ik had ontzettend last van zwaartekracht. Steeds het idee dat iemand mij naar beneden/naar achter trok: niet vooruit te branden dus. Uiteindelijk een half uurtje volgehouden met 3 versnellingen op het einde *O*
pi_114649813
Anna :D
pi_114649827
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:40 schreef anna82 het volgende:
Mijn teerbeminde had mijn lekker ademende hardloopshirtje gewassen met wasverzachter, wat een crime was dat vanochtend!

Sowieso vond ik het niet heel lekker om om 7:00 te hardlopen, ik had ontzettend last van zwaartekracht. Steeds het idee dat iemand mij naar beneden/naar achter trok: niet vooruit te branden dus. Uiteindelijk een half uurtje volgehouden met 3 versnellingen op het einde *O*
*O*
pi_114649851
Ik denk nu trouwens wel: misschien moet ik een cursus 'Omgaan met kritiek' volgen?
pi_114650103
:D

Als je veel moet samenwerken in de toekomst kan zo'n cursus geen kwaad denk ik :')
pi_114650156
Endo's zijn genetisch juist gigantisch in het voordeel, Perr :P
Overleven kunnen op vrijwel niets is vrij handig namelijk :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_114650212
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:52 schreef V1z0R het volgende:
Endo's zijn genetisch juist gigantisch in het voordeel, Perr :P
Overleven kunnen op vrijwel niets is vrij handig namelijk :D
Hm, maar ze zijn ook lui. Een soort luiaards.
  woensdag 25 juli 2012 @ 17:53:37 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114650218
Hoi,

Nog wat gebeurd de afgelopen week?

Wij zijn net terug uit Duitsland, Harz en het was echt Harzstikke gaaf :D
Wat een leuk hotel, wat een vreselijk mooie omgeving, heerlijk gewandeld, gegeten en gedronken.
Prachtig weer, man wat kan je toch gelukkig zijn.

Lijstjes waren zoals verwacht:
O: Veeeeeeeeeeeeel lekkers
S: wandelen
T: bier
D: avondbuffet
T: bier

Vandaag:
O: ontbijtbuffet
T: appel, nectarine, gekookt ei, dropjes, cappuccino
D: romige spaghetti (room, kaas, ham, ei, olijfolie), bloemkool, komkommersalade
T: kwark/vla, cola-berenburg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? woensdag 25 juli 2012 @ 17:54:19 #19
70532 loveli
N
pi_114650236
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:42 schreef anna82 het volgende:
Ik denk nu trouwens wel: misschien moet ik een cursus 'Omgaan met kritiek' volgen?
Met 98% van de bevolking.

En BFFM hoort bij de spierbonken van het bb-topic :+
crap in = crap out
pi_114650251
God wat een bagger, ik heb honger maar pas over 3 uur ofzo eten :')
pi_114650261
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hm, maar ze zijn ook lui. Een soort luiaards.
Waarom zouden endo's lui zijn? :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_114650263
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:54 schreef loveli het volgende:

En BFFM hoort bij de spierbonken van het bb-topic :+
Waarom?
pi_114650271
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:54 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Waarom zouden endo's lui zijn? :D
Staat in BFFM!
pi_114650307
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:55 schreef Perruche het volgende:

[..]

Staat in BFFM!
:o :@

Nou ja, kan vaak best lui zijn ja :')
  Vis een optie? woensdag 25 juli 2012 @ 17:56:51 #25
70532 loveli
N
pi_114650321
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:54 schreef Perruche het volgende:

[..]

Waarom?
mentale note *must not forget PI*
crap in = crap out
pi_114650396
Fijn dat het zo leuk was Uniekje! :)

En ik weet niet zo goed of ik meso of ecto ben... geen endo denk ik.
pi_114650682
Fijn dat het zo leuk was uniek! O+
  woensdag 25 juli 2012 @ 18:18:00 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114650911
Luiaards? :D das vast ook mijn sportras xD
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 25 juli 2012 @ 18:18:28 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114650929
Luiaards zijn tof!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_114651069
Ik heb geen BestFriendForeverM.. Wat is een endo en wat is een meso?
pi_114651306

Type lichaam dat je hebt...
pi_114651405
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:55 schreef Perruche het volgende:

[..]

Staat in BFFM!
Waar staat dat dan? :D Sluggish en slow is heus niet hetzelfde als lui hoor O-)

Anyway, luiaards zijn tof :D
pi_114651470
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:30 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Type lichaam dat je hebt...
Kan er nergens een vinden van vrouwen, dat is wel jammer.

Edit: hmm ben misschien toch wel meer een mix tussen endo en meso, heb geen brede polsen of taille en zet wel snel spier aan. Ach, who cares :P
pi_114651805
Oh endo ben ik, definitely!

D was 2 chipolataworstjes, salade met oa paprika tomaat en olijf en gebakken aardappeltjes :)

Ben trouwens fan geworden van de groene ijsthee van lipton :9 met stevia en dit heeft geen vies zoetstofsmaakje :)
pi_114652550
Ik ben endo, heb mannenpolsen :')

En kijk mij eens even gezond zijn: heb een kan gemaakt met water, geraspt gember en limoensap om to the nom :Y)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_114652573
Way to go Aurum!

Zit heel werkgerelateerd :') stukjes van Step up 4 te kijken.
Lijkt me best een leuke film.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_114655646
Lijstje:
O: griekse yoghurt met honing
T: nectarine, parmaham
L: sla met kip, paprika, pijnboompitten, bassilicum, olijfolie en geraspte cheddar
D: pastasalade met zalm, lente-ui, paprika, ijsbergsla en olijfolie
T: amandelen, parmaham, verse jus
pi_114657216
Net lijstje Xennia!

Mijn lijstje is iets minder mooi dan de planning:
O: Activia,twee volkoren beschuiten, één met zachte geitenkaas/honing, één met hüttenkäse/bieslook, twee mueslicrackers met biefstukworst/runderpastrami(en komkommer)
T: Twee nectarines
L: Drie waldkorn boterhammen met runderpastrami (en komkommer)
T: Salade van gemengde sla, dressing, appel en gerookte kip
D: Wrap met roerbakgroente, semi-zongedroogde tomaten en een Javaanse schijf
T: Halve bak ambachtelijke yoghurt met een doosje kersen en aardbeienyoghurtijs

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlierbloesem op 25-07-2012 21:17:13 ]
pi_114657627
Ohai!

Lijstje:

O: 2 rijstwafels met kaas, cappuccino
B: badje (nouja, BAD, 2 bij anderhalve meter ofzo) leeggooien en schoonmaken en vol laten lopen
T: cappuccino, 2 tarwebisquitjes
B: wat lopen met de wandelstok
L: 2 boterhammen met kaas, salade, karnemelk
B: weer wat heen en weer lopen met de wandelstok en heel veel platliggen in de zon met af en toe omdraaien voor een kleur aan beide kanten :P
D: bbq: steak, stokbrood, salade, prosecco.

Ik ben zowaar bijna gewoon normaal mens met dit weer.. wandelstok versus rolstoel, bizar, maar heerlijk!
Ik ga er nog van genieten zolang het duurt en als het weer afgelopen is ga ik uitkijken naar onze vakantie in warm Sicilië.
pi_114657739
Wat geweldig Mar! Super fijn!
pi_114657827
Mar, wat fijn dat je je zo goed voelt! *O* O+

Lijstje:
O: 2 boterhammen met boterhamworst
T: banaan
L: uitsmijter met ham en brood
D: aardappeltjes, kipdrumsticks, boontjes, bakje hopjesvla met slagroom
T: roze koek
T: peer
T: waterijsje
T: kersen
  Vis een optie? woensdag 25 juli 2012 @ 21:30:09 #42
70532 loveli
N
pi_114658239
Veel nectarines :9
crap in = crap out
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:34:49 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114658462
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:30 schreef loveli het volgende:
Veel nectarines :9
Ik neem het mee-ee-ee-ee-eeeeej oO<
pi_114658526
Wat heerlijk Mar! O+ Geniet ervan!
Know that while you sleep
Everything has changed
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:36:09 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114658532
Zij die gesport hebben groeten u :9 Wel jammer dat de les komende weken anders is, de juf moet invallen bij een andere les en wij krijgen een combi van Zumba en wat anders. Ook leuk vind ik, maar ik was net een beetje in de groooove met die andere les dus ook een beetje jammer :+
pi_114659354
Mar wat fijn dat je je zo goed voelt!

Verder helemaal bijgelezen maar vergeten waarop ik ook al weer wilde reageren.

Vandaag zijn de schilders + stukadoor weer geweest en het ziet er nu eindelijk strak uit! Pfffff wat een opluchtig. Nu alleen het laminaat nog, maar dat gebeurt volgende week dinsdag en dan is alles klaar!! Jippie!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_114660227
Hebben jullie deze al gespot? O+

Best pittig trouwens dat Bootcamp. :D
Doe wat je niet durft.
pi_114660802
O: 220 g. magere kwark met aardbeien en een beetje zoetstof, glas sojamelk
L: 230 g. geroerbakte snijbonen in balsamicoazijn met 100 g. feta
T: 28 g. amandelen, 2 waterijsjes
D: bbq: garnalen in olie en knoflook, spareribs, zoete-aardappelkebabs met kokos-yoghurtdip, erwten-munt-fetasalade, glas rosé
S: sportschool
T: glas bitter lemon light

1944 kcal

Wel iets meer kcal binnengekregen dan gepland, maar ik ben in de sportschool goed bezig geweest. Begeleiding gekregen met mijn squats; het bleek dat ik teveel voorover hing en toch nog ietsje dieper moest zakken. Maar nu zijn ze perfect, aldus de fitnessleraar :).
pi_114660851
Fijn dat het zo goed gaat nu Mar!

Ohw en ik ben een mesomorph
pi_114661557
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:54 schreef Skoap het volgende:
Mar wat fijn dat je je zo goed voelt!

Verder helemaal bijgelezen maar vergeten waarop ik ook al weer wilde reageren.

Vandaag zijn de schilders + stukadoor weer geweest en het ziet er nu eindelijk strak uit! Pfffff wat een opluchtig. Nu alleen het laminaat nog, maar dat gebeurt volgende week dinsdag en dan is alles klaar!! Jippie!
fijn dat het goed lijkt te komen! Geeft weer een beetje rust :P
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

je leeft nog! :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_114661833
Hm, over die lichaamstypes; hier staan ze voor vrouwen:

(http://slimandcurvy.com/body-types/)

Als ik zo kijk ben lijk ik het meest op mesomorph (behalve dat er bij mij nog een zwemband omzit). Maar ik lees ook dat je mesomorphs makkelijk gewicht verliezen en aankomen, en dat heb ik niet. Ik ben juist ontzettend stabiel.

Edit: bwahaha, ik heb net een test gedaan:

What body type are you?

Ecto/Endo morph

Congratulations! You've mastered the difficult task of being both fat and skinny at the same time! You most definitely look attractive to the majority, and are more average then anything else. Your limbs are average and so is your face, but you carry a little extra around your midsection. You should excel in any sport that you put your mind to, and can easily gain weight or lose weight. Some sports that you should try are weightlifting and jogging.

Klopt wel denk ik.

[ Bericht 18% gewijzigd door Skjor op 25-07-2012 23:26:17 ]
pi_114663279
Ik heb het bovenlichaam van de ecto en het onderstel van een endo, misschien kan ik mezelf met heel veel sporten mesomorfosen...
pi_114663346
Hoe onnozel is dat, ik lig altijd dubbel om het woord hopjesvla, alsof ik vliegende mieren in m'n onderbroek heb.
pi_114663577
Anna, jij bent endo/meso, uitgaande van wat ik van je gezien heb. Jij hebt mooie heupen en zo.
pi_114663818
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef anna82 het volgende:
Ik heb het bovenlichaam van de ecto en het onderstel van een endo, misschien kan ik mezelf met heel veel sporten mesomorfosen...
Dat heb ik ook beetje. Schouders en knieen zijn aan de lompe kant, maar smalle enkels, polsen enzo. Beetje combi van beide.

Net trouwens terug van rondje fietsen, ging mooi! Wel gevallen trouwens, maar heel zachtjes in haakse bocht bij stoplicht. Zelf niks gelukkig en fiets ook nog heel. Zo'n tandem reageert toch minder direct dan een MTB..
pi_114663991
Heupen is bij mannen de indicator, bij vrouwen wss ook dus.
Smal is ecto, breed is endo.
  Vis een optie? woensdag 25 juli 2012 @ 23:38:00 #57
70532 loveli
N
pi_114664245
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Wat hebben we gespot?
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 25 juli 2012 @ 23:39:35 #58
70532 loveli
N
pi_114664317
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef anna82 het volgende:
Heupen ecto, schouders een beetje meso. Als wij mergen zijn we perfect.
crap in = crap out
pi_114664342
Nooit geweten, heb wel es van die testjes ingevuld en daarin vragen ze nooit naar je heupen. Heb niet echt een idee of ik smalle of brede heupen heb.. Smaller dan schouders iig ;)
pi_114664477
Volgens de test ben ik ecto/meso en de perfecte sport voor mij is boksen :D
Komt dat even goed uit!

En ik wacht ook nog op meer info mbt het spotten van Henk! Naja eerst maar ff slapen :z
Truste!
  Vis een optie? woensdag 25 juli 2012 @ 23:44:24 #61
70532 loveli
N
pi_114664537
^^

"Nothing is more fun to you than jogging a few miles and then doing some good strength training exercises."

Urbanathlon, here I come.
crap in = crap out
pi_114665182
:)

Ik zag trouwens dat de toffifee in de aanbieding is bij dr Aldi is deze week ;) Evenals de zoute stokjes trouwens :P
pi_114665344
Zoute stokjes, that reminds me: heeft de andere helft van mijn potentiele perfectie haar weg naar de pundapepsels al gevonden?

Ik heb het testje zo gemanipuleerd dat ik ook ecto/meso ben, dikke prima!
  Vis een optie? donderdag 26 juli 2012 @ 00:18:31 #64
70532 loveli
N
pi_114666017
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:58 schreef Nallie het volgende:
:)

Ik zag trouwens dat de toffifee in de aanbieding is bij dr Aldi is deze week ;) Evenals de zoute stokjes trouwens :P
Dank je :')
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:03 schreef anna82 het volgende:
Zoute stokjes, that reminds me: heeft de andere helft van mijn potentiele perfectie haar weg naar de pindapepsels al gevonden?
Nog niet, wel de weg naar patatjes joppie en heel veel andere meuk. Ben een tikje squishy @ buikzone momenteel.
crap in = crap out
pi_114670947
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:21 schreef V1z0R het volgende:
Hoe onnozel is dat, ik lig altijd dubbel om het woord hopjesvla, alsof ik vliegende mieren in m'n onderbroek heb.
_O-

Mogge!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_114671041
Goedemorgen :W.

Planning:
O: Activia,2x roggebrood met zonnebloempitten, één met zachte geitenkaas/honing, één met hüttenkäse/bieslook, mueslicracker met gerookte kip (en komkommer)
T: Twee kiwi’s
T: Salade van gemengde sla, dressing, tonijn en semi-zongedroogde tomaten
D: Couscous met falafel, vijgen, medjouldadels en sperziebonen
T: Bakje ambachtelijke yoghurt met een doosje kersen

Lijstje n.a.v. de opmerking van Novem iets aangepast, één broodproduct minder deze ochtend :D.
pi_114671239
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat hebben we gespot?
http://theoatmeal.com/blog/3yearsale
Deze! *O*

Valt het op dat ik een beetje duf was gister? :D
Doe wat je niet durft.
  donderdag 26 juli 2012 @ 07:41:45 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114671259
Mogguh! :W
Vanavond naar Shabu! Voor de rest goed weer op mn eten en drinken aan het letten :)
Niet meer actief op Fok!
pi_114671263
Had niet meer op m'n telefoon gekeken na het laatste berichtje, maar ik word koffie miep! (barista :') )
Worry is a misuse of imagination
pi_114671267
Leuk Prob!
Oehh veel plezier vanavond Vik :9.
  donderdag 26 juli 2012 @ 07:44:21 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114671276
Ik ben trouwens een mix tussen endo en meso maar zonder sport zou ik nog meer een endo zijn :P
Niet meer actief op Fok!
pi_114671315
Ik vind het maar een vage vragenlijst, hoe kun je ecto en endo op hetlzelfde moment zijn? :D
Afijn, ik zie de ecto in mezelf nog niet echt. Of het moet zijn dat ik mn polsen kan omspannen. :P
Doe wat je niet durft.
  donderdag 26 juli 2012 @ 08:07:59 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114671444
Bovenlijf ook ecto, gezien le boobies petites en onderlijf endo gezien la grande derrière :').
pi_114671481
Wat een rare test, hij zegt dat ik ecto ben :') als ik iets niet ben dan is het dat :P
pi_114671544
Hehe, ik zie de ecto in mezelf ook niet echt. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114671647
Ik heb ook allleen de dunne polsen als ecto-feature volgens mij! :)

Laatste dag vandaag, heb rust nodig :')
Gisteren heerlijk anderhalf uur lekker gewandeld, in een jurkje :9
Ik ben echt een wintermens, maar zo is de zomer ook wel fijn! Het is hier nu wel grijs en koel helaas.
pi_114671759
Ik heb alleen kleine handen en kleine voeten (in verhouding tot mijn lengte dan). En dus kennelijk dunne polsen.
Nouja, is er tenminste nog iets beschaafd aan mij. :P

Hier is het heel erg mooi weer en ik moet zo te zien heel erg dringend mn ramen lappen. :D
Wel blij dat ik thuis werk vandaag, scheelt me zoveel tijd. Kan ik ook fijn voor de lunch gaan sporten. Ben ik gewoon een keer een avond thuis! *O*
Doe wat je niet durft.
pi_114671823
Als de test t zegt dan is t zo :P

Sporten neemt bij jou wel echt veel tijd in beslag hè?! Prima als daar veel tijd aan wil besteden, maar pas je op dat je nog wel genoeg tijd hebt voor leuke dingen ook?

Ik ga zo ook maar weer ff uurtje sportschool doen. Zie nog geen zon hier!

[ Bericht 0% gewijzigd door Nallie op 26-07-2012 08:49:28 ]
  donderdag 26 juli 2012 @ 08:49:54 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114671927
Komt wel goed Nallie! http://wolken.buienradar.nl/nl

Het is aan het oplossen.
pi_114671936
Ohai!

Ik ga vandaag (als ik tijd kan maken op m'n werk om een schema te beginnen), zowel krachttraining doen als hardlopen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat! Het is niet zo warm, dat is al wel fijn.

Lijstjesplanning:
O: omelet 2 eieren + reepje kaas, 250 ml sinaasappelsap
T: 2 nectarines
L: nog onbekend, salade + broodje ofzo?
T: 250 ml halfvolle yoghurt met een banaan
B: 2x20 minuten fietsen
S: bovenstaande, dus
D: restje curry met veel broccoli, champignons, wat tauge en garnalen, met witte rijst
pi_114671964
Ha en al die mensen hier ecto. De enige bij wie dat wel eens zou kunnen zijn is Nallie, en Anna d'r bovenkant inderdaad!

Ik ben een lekkere, uh, die dikste iig. Alhoewel ik weet niet hoe makkelijk ik vet verlies, als ik ga sporten heel makkelijk en danz et ik ook snel spieren aan. Maar dan moet je niet teveel chocolade eten. anyhow.
pi_114671972
Ik ben endo. Definitely.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_114672006
Je bent altijd een combi van 2, HPKW :P

The Oatmeal O+
The bobcats at home print gekocht :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Schouder *auw*, ding zit zo vast als maar kan :{
pi_114672027
Whehehe die bobcats. :')
:* op je schouder B1z!
pi_114672036
Ik heb vanochtend onze vorige hype Jillian weer eens gedaan, nou dat viel niet mee! Nog ongeveer 50 dagen tot de urbanathlon, brrrrr.

Lijstje
S Jillian level 1
O havermout met bevroren zomerfruit
T appel
T cracker met kaas
L broodje en een salade: tbd
D carpaccio, vis, panna cotta en een wijntje
pi_114672057
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 08:42 schreef Nallie het volgende:
Als de test t zegt dan is t zo :P

Sporten neemt bij jou wel echt veel tijd in beslag hè?! Prima als daar veel tijd aan wil besteden, maar pas je op dat je nog wel genoeg tijd hebt voor leuke dingen ook?

Ik ga zo ook maar weer ff uurtje sportschool doen. Zie nog geen zon hier!
Klopt, maar vind het ook wel leuk om te doen. :)
Scheelt ook wel dat ik in het weekend vaak niet thuis ben en ruim een uur (enkele reis) reistijd heb naar mn werk. Maar ga mn sporten wel wat terugschroeven na de Urbanathlon hoor. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 08:56 schreef V1z0R het volgende:
Je bent altijd een combi van 2, HPKW :P

The Oatmeal O+
The bobcats at home print gekocht :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]

Schouder *auw*, ding zit zo vast als maar kan :{
Is dat zo? Ik heb me er duidelijk nog niet in verdiept. :D
Doe wat je niet durft.
pi_114672105
Mijn ontbijt was heerlijk. Muesli (wel crunchy) met turkse yoghurt, frambozen, aalbessen, kiwi en honing. :9~
pi_114672176
Yup, HPKW :Y
't is ook niet alsof je iets aan die kennis hebt :')
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 08:57 schreef Ewelina het volgende:
Whehehe die bobcats. :')
:* op je schouder B1z!
1-2-3, we got Dj Kool and Doug E Fresh, rockin' to the beat cuz we are the best, we got doug E Fresh and B1z Markie, rockin' to the beat in the place to be....
..
..
..
*O* NOW LET ME CLEAR MY THROAT! *O*
..
..
*a-huh* *a-huh*

O-M-F-G
_O_

:@ sorry beetje hyper vanochtend :o
  Vis een optie? donderdag 26 juli 2012 @ 09:10:44 #90
70532 loveli
N
pi_114672237
:O
crap in = crap out
pi_114672256
I'm with li.

:O

Koffie!
  Vis een optie? donderdag 26 juli 2012 @ 09:12:13 #92
70532 loveli
N
pi_114672265
Oh ja, koffie, goed plan :')
crap in = crap out
pi_114672287
Pas je op, li? Is wel eens eerder fout gegaan, dat koffie zetten van je :P
pi_114672294
Owja, wat ik trouwens wel opvallend vond aan dat bootcampen gister, was dat er dus niet gecorrigeerd werd op verkeerde houdingen bij oefeningen.
Volgens mij kun je beter 10 goede squats doen, dan 20 niet goede.
Doe wat je niet durft.
pi_114672300
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 08:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Komt wel goed Nallie! http://wolken.buienradar.nl/nl

Het is aan het oplossen.
Jeej *O*
pi_114672347
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 09:14 schreef V1z0R het volgende:
Pas je op, li? Is wel eens eerder fout gegaan, dat koffie zetten van je :P
_O-

Mogge! :) Zo 's kijken of ik 'n rondje pijnvrij kan hardlopen. Eerst maar 's wat water naar binnen werken, dat wel.
Ja doei.
pi_114672380
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:52 schreef Skjor het volgende:
Hm, over die lichaamstypes; hier staan ze voor vrouwen:

[ afbeelding ]
(http://slimandcurvy.com/body-types/)

Als ik zo kijk ben lijk ik het meest op mesomorph (behalve dat er bij mij nog een zwemband omzit). Maar ik lees ook dat je mesomorphs makkelijk gewicht verliezen en aankomen, en dat heb ik niet. Ik ben juist ontzettend stabiel.

Edit: bwahaha, ik heb net een test gedaan:

What body type are you?

Ecto/Endo morph

Congratulations! You've mastered the difficult task of being both fat and skinny at the same time! You most definitely look attractive to the majority, and are more average then anything else. Your limbs are average and so is your face, but you carry a little extra around your midsection. You should excel in any sport that you put your mind to, and can easily gain weight or lose weight. Some sports that you should try are weightlifting and jogging.

Klopt wel denk ik.

Dat ben ik ook denk ik! Haha ik oog dun maar heb wel 31% vet
  Vis een optie? donderdag 26 juli 2012 @ 09:21:01 #98
70532 loveli
N
pi_114672407
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 09:19 schreef Probability het volgende:
Dat ben ik ook denk ik! Haha ik oog dun maar heb wel 31% vet
En ik 32%, vertrouw die metingen niet zo.
crap in = crap out
pi_114672427
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 09:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik was 4 kilo aangekomen in de sportschool ;( 2 kilo vet en 2 kilo??
(gewicht en vetpercentage hoger)

-pil doorslikken
-vocht vasthouden
-veel gedronken

En dan zit ik al aan die 2 kilo?
pi_114672446
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 09:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Als jij al 32% vet hebt, dan ben ik minstens 60% vet :')
Ja doei.
pi_114672516
Mogguh!
  Vis een optie? donderdag 26 juli 2012 @ 09:42:48 #102
70532 loveli
N
pi_114672809
Mogguh! Hoe is het met de verbouw/drukte/buik?
crap in = crap out
  donderdag 26 juli 2012 @ 09:49:58 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114672938
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 09:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Als jij al 32% vet hebt, dan ben ik minstens 60% vet :')
Ja dat ja :'). Waar zit dat vet dan loveli? :?
pi_114672969
Lijkt me nogal onwaarschijnlijk dat Loveli 32% heeft, ze heeft gewoon spierdefinitie, zal niet meer dan 20/22% denk ik, als je het vergelijkt met plaatjes op good ol' Google.

Ik heb denk ik meer iets a la 30/35%
pi_114672990
:W

Ik leef nog! Gister van 6 uur 's morgens tot 4 uur smiddags in een trein gezeten, maar nu weer terug in Noord Duitsland. Maandag ben ik weer in Zweden, en begint het echte leven weer. Zin in! :)

Hoe is het met iedereen hier?
pi_114673049
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 09:51 schreef Novem het volgende:
Lijkt me nogal onwaarschijnlijk dat Loveli 32% heeft, ze heeft gewoon spierdefinitie, zal niet meer dan 20/22% denk ik, als je het vergelijkt met plaatjes op good ol' Google.

Ik heb denk ik meer iets a la 30/35%
Volgens zo'n tanita heb ik iets van 38 :D :D :D
pi_114673073
Dan zit het wel op de goede plek, Perr :9

:W Jagar, hoe gaat het verhuizen?
  Vis een optie? donderdag 26 juli 2012 @ 10:01:56 #108
70532 loveli
N
pi_114673195
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja dat ja :'). Waar zit dat vet dan loveli? :?
Net als de Lupo-reclame. Van buiten zie je het niet :+

Die 32% was met een spekplooimeter. Volgens m'n weegschaal heb ik rond de 30, of, als ik 10 jaar van m'n leeftijd afhaal, 26%.
crap in = crap out
pi_114673246
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Volgens m'n weegschaal heb ik rond de 30, of, als ik 10 jaar van m'n leeftijd afhaal, 26%.
Hoe kan dat nou? :D
pi_114673290
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 09:56 schreef V1z0R het volgende:
Dan zit het wel op de goede plek, Perr :9

:W Jagar, hoe gaat het verhuizen?
verhuizen gaat goed. Beetje jammer dat we geen bed meer hebben. En straks kijken hoe wel alle spullen in een volkswagen golf krijgen. We hebben nog tot zondag, dus dat is tijd zat. Daarom ben ik nu wat aan het niksen, ook wel zin in.

M'n lijstjes zijn trouwens belabberd. Ach ja. Vanaf dinsdag weer beter op mezelf passen!
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:08:26 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114673322
Win --> half 9 al voor mn poetertje 8-)

Boo --> dit kwam door een zoemvlieg in de slaapkamer :')

Ik wil geen spekplooimeting. Al is het maar vanwege het woord: 'spekplooimeting'. Ik wil heul niet weten dat ik spekplooien heb, ik noem ze liever wulpsige curvy glooiingen. 8-)
pi_114673380
Haha, nieuw bij de spotschool!

"wulpsige curvy glooiingen-meting" voor alle sexy ladies.
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:11:50 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114673401
quote:
17s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:10 schreef Perruche het volgende:
Haha, nieuw bij de spotschool!

"wulpsige curvy glooiingen-meting" voor alle sexy ladies.

En dan alle dikke vrouwen: " 8-) :9 :7 "

*O*
pi_114673426
Hm ik wil echt dat mijn ipod en itunes weer werken, ik ben een schema in elkaar aan het draaien :9
pi_114673477
Wat dan? Muziek voor tijdens je KT enzo?
pi_114673519
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 09:42 schreef loveli het volgende:
Mogguh! Hoe is het met de verbouw/drukte/buik?
verbouwing lijkt aardig goed te komen, al is het niet dezelfde kwaliteit als de boel beneden bij ons.. Maar ik wilde die stukadoor niet meer, dat was zo'n vervelende, super discriminerende man. Die komt mijn huis niet meer in.

Drukte is helaas niet zo goed, ik moet echt eens leren rustig aan te doen. Dat zit niet echt in mijn genen geloof ik :D

Mijn buik is behoorlijk aan het groeien, ik zal binnenkort weer eens ff een foto maken

:*
  Vis een optie? donderdag 26 juli 2012 @ 10:16:48 #117
70532 loveli
N
pi_114673536
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:04 schreef Novem het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou? :D
Hoe ouder een vrouw wordt, des te hoger wordt haar vetpercentage bij gelijkblijvend gewicht. Die weegschalen gaan uit van de 'gemiddelde' vrouw. Er zijn veel meetgegevens beschikbaar over vetpercentages van vrouwen, op basis daarvan hebben ze ook de tabellen gemaakt die bij een huidplooimeting gebruikt worden. Daar zie je dat een zelfde meting voor verschillende leeftijden een ander percentage geeft.

Behalve wanneer er een onderwaterweging gedaan is, zou ik me niet zo veel aantrekken van het percentage an sich. De veranderingen van dat percentage zeggen meer.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 26 juli 2012 @ 10:17:19 #118
70532 loveli
N
pi_114673551
You go, Skoap ;)
crap in = crap out
pi_114673729
Hoi :)
van nacht prima geslapen :) kan vandaag dus wel wat doen.
pi_114673736
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoe ouder een vrouw wordt, des te hoger wordt haar vetpercentage bij gelijkblijvend gewicht. Die weegschalen gaan uit van de 'gemiddelde' vrouw. Er zijn veel meetgegevens beschikbaar over vetpercentages van vrouwen, op basis daarvan hebben ze ook de tabellen gemaakt die bij een huidplooimeting gebruikt worden. Daar zie je dat een zelfde meting voor verschillende leeftijden een ander percentage geeft.

Behalve wanneer er een onderwaterweging gedaan is, zou ik me niet zo veel aantrekken van het percentage an sich. De veranderingen van dat percentage zeggen meer.
Ja, dat weet ik wel, hoe ouder hoe minder spier/meer vet, maar had gedacht dat zo'n ding het gewoon echt meet zoals het is, 30% vet is 30% vet lijkt me zo, als dat met stroom/weerstand wordt gemeten maakt het niet uit of je 30 of 50 bent? Maar misschien snap ik het principe niet helemaal :')
Heb nooit een meting gehad, dus kan er eigenlijk niet zoveel over zeggen mbt mezelf.
pi_114673748
"Ik stuc geen zwarte muren!" :?
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:14 schreef Novem het volgende:
Hard-rock! Tenminste als je het aan kan horen, zweept mij in ieder geval goed op bij het uitstoten :)
pi_114673830
Heb je geen kar dan, Jagar? Golf is beetje vergelijkbaar met mijn auto en ik heb toch wel een paar keer op en neer moeten rijden...
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Win --> half 9 al voor mn poetertje 8-)

Boo --> dit kwam door een zoemvlieg in de slaapkamer :')

Ik wil geen spekplooimeting. Al is het maar vanwege het woord: 'spekplooimeting'. Ik wil heul niet weten dat ik spekplooien heb, ik noem ze liever wulpsige curvy glooiingen. 8-)
pi_114673923
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:27 schreef V1z0R het volgende:
Heb je geen kar dan, Jagar? Golf is beetje vergelijkbaar met mijn auto en ik heb toch wel een paar keer op en neer moeten rijden...

[..]

naar Zweden gaan we zonder kar. Maar goed, we hebben de meeste meubels al naar Zuid Duitsland gebracht in een busje, en ook de meeste boeken enzo. Nu zijn het 4 of 5 verhuisdozen en kleding enzo, dat moet eigenlijk wel te doen zijn....
pi_114673938
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:24 schreef V1z0R het volgende:
"Ik stuc geen zwarte muren!" :?
[..]
_O- _O- haha. Het zou me niet eens verbaasd hebben :')

Prima als je een bepaalde mening hebt, maar ik had graag gezien dat hij die niet met mij gedeeld had. En daarna heeft ie ook nog andere "werklui" die bij ons in huis bezig waren zitten uitschelden en naja het was allemaal heel gênant.
pi_114673975
Beetje creepy maar wel hilarisch, beyonce clip exact nagedaan, in een snuggie :')

pi_114673987
Dat moet in een gewone auto passen zou je zeggen..

Volgens tabellen zou ik rond 10% vet zitten, maar dat lijkt me sterk. Ik kan net mijn bovenste buikspieren zien. Als ik me vergelijk met plaatjes op google zou ik eerder op 15% zitten.
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:36:39 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114674061
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:31 schreef Skoap het volgende:

[..]

_O- _O- haha. Het zou me niet eens verbaasd hebben :')

Prima als je een bepaalde mening hebt, maar ik had graag gezien dat hij die niet met mij gedeeld had. En daarna heeft ie ook nog andere "werklui" die bij ons in huis bezig waren zitten uitschelden en naja het was allemaal heel gênant.
Boh lijkt me raar ja :o Goed dat je bij je principes bent gebleven :Y
pi_114674062
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:14 schreef Novem het volgende:
Ik had een HD, die ging flippen. Alle muziek nog kunnen kopieren naar nieuwe HD. Alleen Itnues zegt nu steeds "can't locate file" ondanks dat ik de "library" heb ge reassigned.
pi_114674149
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:36 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik had een HD, die ging flippen. Alle muziek nog kunnen kopieren naar nieuwe HD. Alleen Itnues zegt nu steeds "can't locate file" ondanks dat ik de "library" heb ge reassigned.
Ah juist :P

Ik haat Itunes, dat weet ik wel, was bijna overgestapt naar Samsung, alleen maar voor O+ drag O+ and O+ drop O+
pi_114674188
O+ weer 5km gelopen O+ ging héérlijk! O+
http://www.endomondo.com/workouts/qQPOTnMLTZo
Ja doei.
pi_114674193
:D die is inderdaad geniaal, Billy!
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

naar Zweden gaan we zonder kar. Maar goed, we hebben de meeste meubels al naar Zuid Duitsland gebracht in een busje, en ook de meeste boeken enzo. Nu zijn het 4 of 5 verhuisdozen en kleding enzo, dat moet eigenlijk wel te doen zijn....
Oh, dat wil makkelijk! ^O^
pi_114674202
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:40 schreef Novem het volgende:

[..]

Ah juist :P

Ik haat Itunes, dat weet ik wel, was bijna overgestapt naar Samsung, alleen maar voor O+ drag O+ and O+ drop O+
Ja, ik vind itunes ook bagger, maar ja ik heb zo een kleine ipod zonder scherm... misschien moet ik een keer een nieuwe halen, dat ding flipt continue!
pi_114674330
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
O+ weer 5km gelopen O+ ging héérlijk! O+
http://www.endomondo.com/workouts/qQPOTnMLTZo
10km/u+ _O_
pi_114674871
Google ads is op hol geslagen: "Vijf vragen die u moet stellen aan uw dokter over esthetische procedures"
;( maar ik wil helemaal geen silicone tieten...
pi_114674976
Van die mannen die silicone pecs laten plaatsen :')
pi_114675031
Check m'n awesome 6-pack!
pi_114675056
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:10 schreef Novem het volgende:
Van die mannen die silicone pecs laten plaatsen :')
:o bestaat dat?

Mogge trouwens!
  Vis een optie? donderdag 26 juli 2012 @ 11:16:56 #138
70532 loveli
N
pi_114675190
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:12 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Eightpack.
crap in = crap out
pi_114675209
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:12 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een faler :')

Dan had hij net zo goed ook meteen z'n boobs en schouders kunnen laten implanten, leek het nog ergens op :P
pi_114675328
Oh wat eng!!
pi_114675570
Dat ziet er toch niet uit! Eigenlijk net als plastic tieten. Als die te groot worden zijn het net van die aangeplakte ballonnen.
Hoe ging/gaat je presentatie trouwens Perr?
pi_114675631
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:29 schreef the85mc het volgende:
Dat ziet er toch niet uit! Eigenlijk net als plastic tieten. Als die te groot worden zijn het net van die aangeplakte ballonnen.
Hoe ging/gaat je presentatie trouwens Perr?
Sowieso plastic... alleen als je bijv. een borst moest amputeren vanwege ziekte vind ik het wel top om er een nieuwe in te laten zetten, of als je echt cup A hebt ofzo. Anders ziet het er zo nep uit!

Wat lief dat je eraan denkt :D Heb hem vanmiddag pas! Maar heb er wel zin in, wil wat vaker dit soort dingen gaan doen dus mooie oefening.
  Vis een optie? donderdag 26 juli 2012 @ 11:33:38 #143
70532 loveli
N
pi_114675705
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:30 schreef Perruche het volgende:
Sowieso plastic... alleen als je bijv. een borst moest amputeren vanwege ziekte vind ik het wel top om er een nieuwe in te laten zetten, of als je echt cup A hebt ofzo. Anders ziet het er zo nep uit!
Met een echte A-cup ziet het er net zo hard nep uit, omdat er weinig weefsel is om het implantaat te bedekken.
crap in = crap out
pi_114675757
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Met een echte A-cup ziet het er net zo hard nep uit, omdat er weinig weefsel is om het implantaat te bedekken.
en eigenlijk vind ik een A-cup de mooiste borsten!
pi_114675832
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:30 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat lief dat je eraan denkt :D Heb hem vanmiddag pas! Maar heb er wel zin in, wil wat vaker dit soort dingen gaan doen dus mooie oefening.
Klinkt goed! Ik vind presentaties echt verschrikkelijk... Eigenlijk best raar. Maar dat komt denk ik omdat ik die mensen dan al redelijk goed ken. Als bijbaan ben ik gids en dan maakt het me niet uit, dan lul ik een eind in het rond :) In het begin van mn studie kreeg ik ook vaak te horen dat ik een natuurlijke presentator was. Het lijkt wel of mn presentatie skills wat stoffig zijn geworden. (Of ik word te kritisch op mezelf..)
pi_114676129
Succes straks Perr!
Denk dat presenteren vooral makkelijker wordt naarmate je het vaker doet! En waar het over gaat! Als het een onderwerp is waar je zelf expert in bent dan is t een stuk makkelijker! :)
pi_114676130
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Eightpack.
Sorry :@
pi_114676303
Succes Perr! Idd, als het een onderwerp is wat je boeit en waar je veel van weet wordt het een stuk leuker/makkelijker om een presentatie te geven.

Heb er nooit veel gedaan, maar was er altijd wel goed in, vind presenteren ook leuk :)

Ik begin trek te krijgen :9 Heb een salade met ge-bbq-de kip bij me :9
pi_114676480
Ja, ik ben de enige hier die er wat van weet, dus ik ga maar even de rest wat wijzer maken ;) en thanks allen!
pi_114676489
Ik heb geen honger - wie weet werkt dat low carb wel voor mij :D
pi_114676567
Ik ben niet bepaald aan het lowcarben de laatste tijd.. Zit denk ik op 60% carbs ofzo. Maar ben ook bijna iedere dag aan het sporten, zeker nu het eindelijk lekker weer is.. Ik ga vanavond de bossen weer eens onveilig maken denk ik.
pi_114676665
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:59 schreef Perruche het volgende:
Ik heb geen honger - wie weet werkt dat low carb wel voor mij :D
Nou het maakt echt een verschil! Normaal had ik al trek rond 09.30 :'), nu pas rond lunchtijd en tussen mijn L en D ook geen honger als ik veel eiwit en (gezond) vet eet bij m'n L.
Eet nog wel carbs hoor, maar minder.
pi_114676691
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:35 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

*O*
Ja doei.
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:06:53 #154
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114676737
Hmmm konijn manicure geven zondrer lange mouwen = bad idea oO< *armversiering heeft*
  Vis een optie? donderdag 26 juli 2012 @ 12:07:47 #155
70532 loveli
N
pi_114676766
Over borsten gesproken, hier een site met o.a. foto's van echte, normale borsten van echte, normale vrouwen.
http://www.007b.com/
crap in = crap out
pi_114676850
How do you want your breasts?
"Shaken, not stirred" - 007b
pi_114676891
Het gaat niet om hoe groot de borsten zijn, maar om de vrouw die er aan vast zit :7
pi_114676987
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:07 schreef loveli het volgende:
Over borsten gesproken, hier een site met o.a. foto's van echte, normale borsten van echte, normale vrouwen.
http://www.007b.com/
Wat een goeie site!
Know that while you sleep
Everything has changed
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:16:09 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114677006
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:12 schreef the85mc het volgende:
Het gaat niet om hoe groot de borsten zijn, maar om de vrouw die er aan vast zit :7
Jij womanizer, jij! :+
pi_114677321
ik heb de schouders van een endo en de kont van een meso.

En ik heb een goede loonsverhoging gehad zonder dat ik meer moet verkopen w/ :7
pi_114677350
Drugsprijzen alweer omhoog?! :{
pi_114677478
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:35 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

niks mis met een A cup als het maar bij je lijf past.

Als jij vrij fors bent en weinig tiet hebt, dan complementeert het imo je lijf niet.
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:33:46 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114677510
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:32 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Als jij vrij fors bent en weinig tiet hebt, dan complementeert het imo je lijf niet.
Verhouding is zeh key! :7

Gefeli met je loonsverhoging! :9
pi_114677593
quote:
12s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:28 schreef V1z0R het volgende:
Drugsprijzen alweer omhoog?! :{
:Y
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Verhouding is zeh key! :7

Gefeli met je loonsverhoging! :9
dank O+
pi_114677939
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:27 schreef _aurum_ het volgende:
nice *O*
pi_114678665
Ligt het aan mij of was het gister veel heter dan vandaag? Vind ik wel prima, want ik kan slecht tegen warmte.. Schijnt dat het morgen gaat regenen. Kan me dat nog niet echt voorstellen, lucht is nog strakblauw hier en geen een wolkje te zien.
pi_114678671
Ik ben gezwicht ;(
*paracetamolletje neemt*
pi_114678796
Lijstjes updaterr!

O: omelet 2 eieren en een reepje kaas
T: kwart komkommer
L: 2 grote bruine bollen; 1 met mozzarella en tomaat en 1 met kip en pesto
T: 250 ml yoghurt met 2 nectarines
B: 2x20 minuten fietsen
S: krachttraining en hardlopen
D: curry met garnalen, broccoli, tauge en chapignons met witte rijst

Misschien draai ik D en S om, ga ik eerst eten en daarna sporten en wordt mijn laatst T een shake met eiwitpoeder en banaan.
pi_114679238
Het is heerlijk fietsweer! En ik heb gesport en in de tussentijd heeft mijn tooltje gedraaid en was het net alsof ik aan het werk was. :P
Best handig dat thuiswerken. B-)

Gefeli met de loonsverhoging Aurum! *O*
Doe wat je niet durft.
pi_114679298
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:32 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

en ;(
Ja doei.
pi_114679459
Jij gaat naar Lowlands, HPKW?
Die line-up! :o _O_

;(

Ed Sheeran, Go back to the zoo, Bassnectar, Benga, Magnetic Man, DIO, Triggerfinger, Fresku, Kasabian, Flux P, Netsky, Enter shikari, Foo Fighters...
pi_114679536
Aurum, loonsverhoging, altijd fijn! Gratz :)

Lijstje tot nu toe:

O: 2 boterhammen met boterhamworst, grote beker melk
T: boterham met banaan
T: peer
L: omeletje
T:...
D:....
T:....
pi_114679560
Als iemand nog naar LL wil, ik kreeg een kaartje aangeboden van een vriend en hij vroeg of ik nog iemand wist die graag wil..
pi_114679672
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:45 schreef the85mc het volgende:
Als iemand nog naar LL wil, ik kreeg een kaartje aangeboden van een vriend en hij vroeg of ik nog iemand wist die graag wil..
Maar dan moet ik alleen :@
Durf ik niet :@
  Vis een optie? donderdag 26 juli 2012 @ 13:49:53 #175
70532 loveli
N
pi_114679714
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en ;(
Darling, kijk eens naar een foto van pakweg 5 jaar geleden en dan in de spiegel. Iedereen heeft wel iets om ontevreden over te zijn (>90% van de vrouwen is niet tevreden met haar lichaam), maar we mogen ook weleens kijken naar de dingen waar we wel tevreden mee kunnen zijn.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 26 juli 2012 @ 13:50:37 #176
70532 loveli
N
pi_114679734
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:42 schreef V1z0R het volgende:
Jij gaat naar Lowlands, HPKW?
Die line-up! :o _O_

;(

Ed Sheeran, Go back to the zoo, Bassnectar, Benga, Magnetic Man, DIO, Triggerfinger, Fresku, Kasabian, Flux P, Netsky, Enter shikari, Foo Fighters...
Ik heb weleens van de Foo Fighters gehoord...
crap in = crap out
pi_114679866
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:15 schreef the85mc het volgende:
Ligt het aan mij of was het gister veel heter dan vandaag? Vind ik wel prima, want ik kan slecht tegen warmte.. Schijnt dat het morgen gaat regenen. Kan me dat nog niet echt voorstellen, lucht is nog strakblauw hier en geen een wolkje te zien.
Heb ook dat idee :)

Volgende week vrijdag gaan we naar dranouter, in belgie :) komen ook leuke dingen
pi_114680045
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb weleens van de Foo Fighters gehoord...
:P

Wat voor muziek luister jij naar dan?
pi_114680064
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:45 schreef the85mc het volgende:
Oeh.

Financieel gezien misschien even beter van niet. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_114680454
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:27 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb de schouders van een endo en de kont van een meso.

Nice *O*

Ik tikte eerst "Mice", maar da's heel iets anders :')

Mijn meneer gaat ook naar LL, misschien dat ik volgend jaar weer mee kan... Ga het wel missen, ondertussen was het toch een soort traditie geworden.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? donderdag 26 juli 2012 @ 14:26:05 #181
70532 loveli
N
pi_114680901
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:P

Wat voor muziek luister jij naar dan?
Normaal.
crap in = crap out
pi_114681126
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Normaal.
Zou het toeval zij? "doe maar" en "normaal"?
pi_114681146
Ja dat zal...
pi_114681200
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:48 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maar dan moet ik alleen :@
Durf ik niet :@
Ah, dan kom je gewoon bij mij in de tent. B-)

Owja, en Go back to the zoo zijn echt enorme kneuzen. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114681228
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:32 schreef V1z0R het volgende:
Ja dat zal...
Misschien wilden ze eerst met meerdere mensen een band beginnen; "doe maar normaal", maar dat Henny er geen zin meer in had en dat ze toen de letters van de oude band naar eerlijk hebben verdeeld?

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 26-07-2012 14:40:51 ]
pi_114681299
Hoogtepunt wordt trouwens de Rizzle Kicks. B-)
En ik heb het voornemen om iedere dag op lowlands minstens 50 burpees te doen. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_114681320
Ik ga even overleggen met de baas, HPKW ^O^
Durf ik eigenlijk wel met HPKW op stap? :@ :D
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:

[..]

Misschien wilden ze eerst met meerdere mensen een band beginnen; "doe maar normaal", maar dat Henny er geen zin meer in had en dat ze toen de letters van de oude mand naar eerlijk hebben verdeeld?

Ja dat zal is trouwens ook een band :P
Bekend van de megahit "Bij ons in de tuin"
pi_114681466
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:37 schreef V1z0R het volgende:
Ik ga even overleggen met de baas, HPKW ^O^
Durf ik eigenlijk wel met HPKW op stap? :@ :D

[..]

Ja dat zal is trouwens ook een band :P
Bekend van de megahit "Bij ons in de tuin"
Hehehe, ik ga met een paar vriendinnen en ik heb een 8-persoonstent, dus dat komt helemaal goed.
Owja, en er wordt niet ontbeten met bier, maar met koffie en knackerbrod ofzo. :P
En ik verwacht wel dat je meedoet met de burpees. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_114681593
:W

Ik heb vandaag een wandeling van 5,5 uur gedaan waar ik niet aan begonnen was als ik had geweten hoe enorm zwaar 'ie was qua klimmen en dalen _O-. Maar ik ben nu wel heel trots op mezelf, natuurlijk. Hang nu voor pampus op het terras van m'n guesthouse en ga straks maar vroeg naar bed!

Ook nog een aapje (silver dusk monkey) gezien, terwijl onze gids van gisteren zei dat die kans heel klein was :7.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_114681666
Whooohooo!!! Goed bezig GB! :D
En het is maar goed dat je soms niet weet hoe zwaar dingen zijn, anders mis je een hoop leuke dingen. B-)
Doe wat je niet durft.
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:52:17 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114681812
Aapies! *O*

Foo Fighters! *O*
pi_114681909
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Whooohooo!!! Goed bezig GB! :D
En het is maar goed dat je soms niet weet hoe zwaar dingen zijn, anders mis je een hoop leuke dingen. B-)
Ja zeker weten, maar ik was zo blij toen ik door had dat ik er bijna weer was :D. De eigenaar van ons guesthouse was ook onder de indruk :7.

Morgen naar de perhentians en daarna is het einde van de vakantie al weer in zicht..
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_114682027
Ik heb iets te vroeg gejuicht over de temperatuur. Zit zwetend achter de pc en ik heb nog niet eens gesport..
pi_114682056
Hahaha, daar kan ik me iets bij voorstellen. :D
Ik ga ook regelmatig half dood bij hikes op vakantie. Die Ciudad perdida trekking was ook een hel af en toe. Maar zo ontzettend mooi en tof, dat je het aan het einde weer helemaal bent vergeten. O+
Doe wat je niet durft.
  donderdag 26 juli 2012 @ 15:09:24 #195
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114682337
34 km gefietst *O* super mooie route! En nu heeft Duuf ruzie met de fietsendrager. Althans, met een kapot getrokken aanspan-riempje :').

Misschien ben ik vandaag zelfs wel iets minder wit geworden :z.
pi_114682380
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehehe, ik ga met een paar vriendinnen en ik heb een 8-persoonstent, dus dat komt helemaal goed.
Owja, en er wordt niet ontbeten met bier, maar met koffie en knackerbrod ofzo. :P
En ik verwacht wel dat je meedoet met de burpees. B-)

Morgen weet ik of het kan, baas is buiten de deur.
pi_114682486
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 15:10 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Morgen weet ik of het kan, baas is buiten de deur.
Zal ik even vragen of dat kaartje er nog is. Zondag was ie nog aangeboden aan me.
pi_114682545
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 15:14 schreef the85mc het volgende:

[..]

Zal ik even vragen of dat kaartje er nog is. Zondag was ie nog aangeboden aan me.
Ook wel handig inderdaad :+ Muchos gracias! :Y
pi_114683100
Kaartje is van de vriend van mn zus, heb haar even een appje gestuurd. Ze dacht dat hij em al verkocht had.. Maar ze gaat t hem vragen. Sorry dat ik je blij heb gemaakt met een dooie mus -O- ...
pi_114683177
Sowieso gaan er morgen nog wat kaarten in de verkoop, meen om 11 uur via de Lowlands site.
En als je echt graag wilt, dan kun je de week voor lowlands ook vaak nog wel kaartjes scoren via marktplaats van mensen die ziek zijn ofzo.
Doe wat je niet durft.
pi_114683409
Ohai!
pi_114683481
Ik ga zo een nectarine nemen. Of 2. Whoei! Geen koffie vandaag, ik slaap al dagen zo slecht...!
pi_114683651
En als bonus een interessant artikel over "dieetland". Vooral interessant voor de eiwit-goeroe's hier!
pi_114683687
Net m'n eerste bak koffie van de dag op, zat een bolletje ijs in :9~
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 15:37 schreef the85mc het volgende:
Kaartje is van de vriend van mn zus, heb haar even een appje gestuurd. Ze dacht dat hij em al verkocht had.. Maar ze gaat t hem vragen. Sorry dat ik je blij heb gemaakt met een dooie mus -O- ...
In ieder geval toch bedankt! :)
En anders de optie van, HPKW, heb best wel zin in een festival.
pi_114683931
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 15:53 schreef Perruche het volgende:
En als bonus een interessant artikel over "dieetland". Vooral interessant voor de eiwit-goeroe's hier!
Volg de Cynthia Kenyons sluit hij mee af...

Weet je wat dit voor jou betekent?
"No desserts. No sweets. No potatoes. No rice. No bread. No pasta. When I say ‘no,’ I mean ‘no, or not much,’ she notes. Instead, eat green vegetables. Eat the fruits that aren't the sweet fruits, like melon. Bananas? Bananas are a little sweet. Meat? Meat, yes, of course. Avocados. All vegetables. Nuts. Fish. Chicken. That's what I eat. Cheese. Eggs. And one glass of red wine a day."
Dan praten we volgens mij niet meer over Perr-dansjes, maar Perr-depressies! :P
  donderdag 26 juli 2012 @ 16:02:09 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114683953
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 15:53 schreef Perruche het volgende:
Leuk wel! Maareh. Wat is nou wel goed dan? :+

Ik heb salade van sla, tonijn op olie, tomaat, zilveruitjes, wortel, mais en kruiden :9
  donderdag 26 juli 2012 @ 16:03:09 #207
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114683991
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

"No desserts. No sweets. No potatoes. No rice. No bread. No pasta. When I say ‘no,’ I mean ‘no, or not much,’ she notes. Instead, eat green vegetables. Eat the fruits that aren't the sweet fruits, like melon. Bananas? Bananas are a little sweet. Meat? Meat, yes, of course. Avocados. All vegetables. Nuts. Fish. Chicken. That's what I eat. Cheese. Eggs. And one glass of red wine a day."
Jamaar da's dan toch ook low carb :') !

Ik snap het niet meer, ik blijf wel bol :+
pi_114684083
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik verwerp dat dan ook allemaal, en doe het af als "onzin, bweeh!". Maar toch, een lekker stukje lering ende vermeack voor mijn lieve slankies!
  donderdag 26 juli 2012 @ 16:06:23 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114684112
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik verwerp dat dan ook allemaal, en doe het af als "onzin, bweeh!". Maar toch, een lekker stukje lering ende vermeack voor mijn lieve slankies!
Het begon goed vond ik! :+
pi_114684146
Wat een geneuzel van wat allemaal niet mag. Gewoon gevarieerd eten met in ieder geval veel groenten gecombineerd met veel cardiosporten en je valt echt wel af. En als je de bewerkte producten weglaat valt het met de snelle suikers die je binnenkrijgt ook wel mee.
pi_114684176
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:07 schreef the85mc het volgende:
Wat een geneuzel van wat allemaal niet mag. Gewoon gevarieerd eten met in ieder geval veel groenten gecombineerd met veel cardiosporten en je valt echt wel af. En als je de bewerkte producten weglaat valt het met de snelle suikers die je binnenkrijgt ook wel mee.
O+
Kan jij eigenlijk een beetje koken?

Edit; check die vissen :D
pi_114684241
:D je hand bij kooikarpers in het water steken is altijd zo geinig :')
pi_114684268
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:08 schreef Perruche het volgende:

[..]

O+

Kan jij eigenlijk een beetje koken?
Ja op zich wel aardig.. Maar hangt een beetje van de tijd af. Ik ben de laatste tijd fan van de snelle keuken :') Maar als ik tijd heb vind ik koken ook leuk om te doen. Mijn favoriet is luchtige witte chocolademousse met rood fruit.. Maar dat heb ik al een tijdje niet meer gegeten, eigenlijk sinds ik in het wedstrijdteam zit..
pi_114684287
wat zouden jullie doen, slankies? Zondag om een uur of 3 zouden wij helemaal klaar voor vertrek zijn. We moeten 1200 km. rijden om in Uppsala te komen. Met z'n tweetjes. Ik zit te twijfelen of we zondag al een stuk zullen rijden en ergens een goedkoop hotel nemen, of om maandag in 1 keer door te karren.

Het lastige is dat ik niet weet hoe ver we zondag komen, wat redelijk is, etc.
pi_114684313
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:10 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja op zich wel aardig.. Maar hangt een beetje van de tijd af. Ik ben de laatste tijd fan van de snelle keuken :') Maar als ik tijd heb vind ik koken ook leuk om te doen. Mijn favoriet is luchtige witte chocolademousse met rood fruit.. Maar dat heb ik al een tijdje niet meer gegeten, eigenlijk sinds ik in het wedstrijdteam zit..
Who ik had ook een keer witte chocomousse gemaakt, echt ZO lekker! Alhoewel ik pure toch lekkerder vind. Ik heb nog een stuk Belse 86% liggen, zo een ministukje bij een bakje koffie :9
pi_114684321
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:11 schreef Jagärtrut het volgende:
wat zouden jullie doen, slankies? Zondag om een uur of 3 zouden wij helemaal klaar voor vertrek zijn. We moeten 1200 km. rijden om in Uppsala te komen. Met z'n tweetjes. Ik zit te twijfelen of we zondag al een stuk zullen rijden en ergens een goedkoop hotel nemen, of om maandag in 1 keer door te karren.

In 2 keer :D
pi_114684353
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:11 schreef Jagärtrut het volgende:

Ik zou het in 2 delen doen. Gewoon omdat je ontzettend duf wordt van zo'n stuk in 1 keer rijden. Al rijd je maar 300 km op zondag, het is toch 300 km die je maandag niet hoeft te rijden. :)
Doe wat je niet durft.
pi_114684383
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:11 schreef Perruche het volgende:

[..]

Who ik had ook een keer witte chocomousse gemaakt, echt ZO lekker! Alhoewel ik pure toch lekkerder vind. Ik heb nog een stuk Belse 86% liggen, zo een ministukje bij een bakje koffie :9
Jij bent stiekem ook wel een bourgondiër O+ Maar hoe kom je daar zo ineens op?
pi_114684405
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:14 schreef the85mc het volgende:

[..]

stiekem? Perruche is een echte, man!
pi_114684453
Ik dacht dat Stroh 80 sterk was, maar damn, 86% :o Lezen V1z, lezen...

Ik voel me altijd zo culinair gehandicapt in vergelijking met jullie :@
pi_114684456
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:14 schreef the85mc het volgende:
Hm, hersenspinsels.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:14 schreef Jagärtrut het volgende:
stiekem? Perruche is een echte, man!
De komma maakt het verschil :D
pi_114684471
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:15 schreef V1z0R het volgende:
Ik dacht dat Stroh 80 sterk was, maar damn, 86% :o Lezen V1z, lezen...

Ik voel me altijd zo culinair gehandicapt in vergelijking met jullie :@
hehe ik wilde net zeggen :D
pi_114684587
Ik zit nu aan een afkoelshake van melk, ijs en sinaasappel.. Erg lekker!
  donderdag 26 juli 2012 @ 16:25:02 #224
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114684801
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:19 schreef the85mc het volgende:
Ik zit nu aan een afkoelshake van melk, ijs en sinaasappel.. Erg lekker!
:o :9

Gelukkig ben ik te lui om nog een keer naar de supermarkt te gaan :+
pi_114684914
God, wat kom je toch weirdo's tegen in de metro :') wel entertaining :D

Weekend *O*

Heb net BFFM bijna helemaal uitgelezen, best interessant, maar mij te hardcore. Snap dat BB-ers er baat bij hebben tho, zelf leef ik liever zonder 50-30-20 plannen en kcals tellen :)

Heeft je presentatie ass gekickt Perr? Of moet je nog?
pi_114684942
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:27 schreef Novem het volgende:
God, wat kom je toch weirdo's tegen in de metro :') wel entertaining :D

Weekend *O*

Heb net BFFM bijna helemaal uitgelezen, best interessant, maar mij te hardcore. Snap dat BB-ers er baat bij hebben tho, zelf leef ik liever zonder 50-30-20 plannen en kcals tellen :)
Heb je hem geprint?
pi_114684993
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

Heb je hem geprint?
Nope, wieso?
pi_114685034
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:30 schreef Novem het volgende:

[..]

Nope, wieso?
Nah, dacht ik.
pi_114685417
Zelfgemaakte pizza in de oven! Nom!
pi_114685475
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik zou het in 2 delen doen. Gewoon omdat je ontzettend duf wordt van zo'n stuk in 1 keer rijden. Al rijd je maar 300 km op zondag, het is toch 300 km die je maandag niet hoeft te rijden. :)
ja, nog maar even met de duutser overleggen.

Zo, m'n werk voor vandaag zit er bijna op. De ramen zijn gelapt, de kozijnen schoongemaakt, alle kleren ingepakt. Ideaal! Morgen en overmorgen het grove schoonmaakwerk nog, en dan is het klaar!
pi_114685482
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:15 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hm, hersenspinsels.

[..]

De komma maakt het verschil :D
daarom staat de komma daar ook! :7
pi_114685485
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
tot zo! :9
pi_114685540
whoei mjin zalando bestelling is verzonden! Slechts 300 euro :') hopelijk pas hetmeeste niet, want de volgende bestelling staat al klaar :D
pi_114685584
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:48 schreef Perruche het volgende:
whoei mjin zalando bestelling is verzonden! Slechts 300 euro :') hopelijk pas hetmeeste niet, want de volgende bestelling staat al klaar :D
hahaha ;) Vrouwen.. Ik hoop dat het meeste wel past, ben ik tenminste in 1 keer klaar.
pi_114685710
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:49 schreef the85mc het volgende:

[..]

hahaha ;) Vrouwen.. Ik hoop dat het meeste wel past, ben ik tenminste in 1 keer klaar.
Twee paar schoenen (slippers), rok in 2 maten, 2 topjes en 2 kettingen. Van alles 2 is een beetje veel!
pi_114685719
Een of andere pipo hier in zijn Al Hoceima busje knalt net ff lekker tegen een lantaarnpaal, rijdt dan naar achter en knalt tegen de bumper van de achterligger. Op een rechte 30km weg :')
Wel met een peuk en mobiel in de hand natuurlijk he B-) :D
pi_114685776
Novem :D
Smakelijk :P

Herkenbaar Perruche, ik heb echt een smak kleding teruggezonden *braaf.

Wel een superleuke H&M bikini rijker O+
pi_114685828
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:54 schreef Novem het volgende:
Een of andere pipo hier in zijn Al Hoceima busje knalt net ff lekker tegen een lantaarnpaal, rijdt dan naar achter en knalt tegen de bumper van de achterligger. Op een rechte 30km weg :')
Wel met een peuk en mobiel in de hand natuurlijk he B-) :D
Weet je wel hoe moeilijk het is te rijden met zulke grote schoenen aan? :{w
pi_114685840
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

Twee paar schoenen (slippers), rok in 2 maten, 2 topjes en 2 kettingen. Van alles 2 is een beetje veel!
Mwah, alleen die dubbele rok hoeft terug hoor :P
pi_114685882
quote:
12s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Weet je wel hoe moeilijk het is te rijden met zulke grote schoenen aan? :{w
Lol :D
  donderdag 26 juli 2012 @ 17:01:48 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114685915
Nuon-miep afgewimpeld! *props* Trots wel want ik ben een zachtgekookt ei en ze was best vriendelijk en overtuigend :') _O-
pi_114686051
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
34 km gefietst *O* super mooie route! En nu heeft Duuf ruzie met de fietsendrager. Althans, met een kapot getrokken aanspan-riempje :').

Misschien ben ik vandaag zelfs wel iets minder wit geworden :z.
Wat lekker! O+ Nog steeds geen spierpijn?
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
:9!

*O* voor Maria :D.
pi_114686365
Who ik heb echt leuke dingen in mijn mandje. Een Betty Draper jurk!!
pi_114686888
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 17:18 schreef Perruche het volgende:
Linkje? Ben wel benieuwd!
  donderdag 26 juli 2012 @ 17:52:37 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114687381
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 17:18 schreef Perruche het volgende:
Als ik Google zie ik dat dat veel verschillende dingen kan betekenen! :P
pi_114687568
mm. bier in de hand. Helaas geen bieropener of een man in de buurt.

Probleem. -O-

Sad life. }:|
pi_114687587
Foto's van/linkjes naar de nieuwe kleding?

Ik ben mooie leren laarzen rijker, ongedragen tweedehands, 13 euro :D
pi_114687603
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 17:59 schreef Jagärtrut het volgende:
mm. bier in de hand. Helaas geen bieropener of een man in de buurt.

Probleem. -O-

Sad life. }:|
randje van tafel? aansteker?
pi_114687739
quote:
mm, ik ga het nog maar eens proberen...
pi_114687805
victory! *O* *O* *O*
  donderdag 26 juli 2012 @ 18:09:44 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114687890
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:07 schreef Jagärtrut het volgende:
victory! *O* *O* *O*
:D jij independent woman jij! :7
pi_114687901
:D!

Hoe heb je hem open gekregen?
pi_114687955
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:09 schreef Vlierbloesem het volgende:
:D!

Hoe heb je hem open gekregen?
de rand van een dienblad. Jippie.

Proost! c_/
pi_114688148
Ik eet door vriendje gemaakte couscous, falafel en gehakballetje!
pi_114688175
Ik eet straks ook couscous! Ook met falafel! :9 En sperziebonen, vijgen en medjoul-dadels :9.
pi_114688235
Lekker hoor! Vriendje had het gemaakt met kookcursus van zijn werk..., en voor mij een beetje meegenomen O+
pi_114688266
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:19 schreef Perruche het volgende:
Lekker hoor! Vriendje had het gemaakt met kookcursus van zijn werk..., en voor mij een beetje meegenomen O+
Lief O+. Wat doet hij voor werk dat hij een kookcursus heeft? :D Of was het een uitje?
pi_114688288
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:20 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Lief O+. Wat doet hij voor werk dat hij een kookcursus heeft? :D Of was het een uitje?
Ja uitje met zijn team :)
pi_114688303
Vandaar!
pi_114688319
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:21 schreef Vlierbloesem het volgende:
Vandaar!

Als wij uitjes hebben gaan we alleen bier drinken :')
pi_114688357
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:22 schreef Perruche het volgende:

[..]

Als wij uitjes hebben gaan we alleen bier drinken :')
:D. Ook leuk :+.
pi_114688414
Na de vakantie ga ik denk ik muesli van MyMuesli bestellen. Net een beetje lopen mixen en het lijkt me een goede oplossing om wat minder broodachtige-producten te eten. Hopelijk wel net zo vullend en lekker als brood/crackers/beschuit/roggebrood/broodjes :9.

Ben benieuwd, eet normaal nooit muesli.
pi_114688575
:D muesli valt ook in de categorie brood...
pi_114688623
Slankies :W

Hele dag op pad geweest. Wat gemist?
pi_114688793
Wuw, met een stukje baklava er bij zit op op 1800 kcal! Mooi man. En zo nog ff 1,5 uur sporten en dan een shake erin, en bam!
pi_114688806
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:29 schreef Perruche het volgende:
:D muesli valt ook in de categorie brood...
Valt in de categorie KH vind ik, niet categorie brood :+. Het zorgt er hoe dan ook voor dat ik 's ochtends wat minder 'broodproducten' eet.
pi_114688860
Ik krijg mijn avondeten niet op :')

quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:37 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Valt in de categorie KH vind ik, niet categorie brood :+. Het zorgt er hoe dan ook voor dat ik 's ochtends wat minder 'broodproducten' eet.
Hm, ja ok. Maar waarom zou je dat dan willen? Eet je dat teveel?
pi_114689007
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:38 schreef Perruche het volgende:
Ik krijg mijn avondeten niet op :')

[..]

Hm, ja ok. Maar waarom zou je dat dan willen? Eet je dat teveel?
Morgen een restje als lunch! :9

Nou ja, ik vind het zelf heerlijk, maar Novem had gisteren wel een punt, ik eet sommige dagen best veel broodproducten. Gisteren 2 volkoren beschuiten, 2 mueslicrackers, 3 waldkorn boterhammen en 1 wrap. Vandaag 2 roggebrood, 1 mueslicracker, 3 waldkorn boterhammen (en couscous).

Ik weet niet of het teveel is.
pi_114689326
Nah, volgens mij best normaal. Normale Hollanders eten 6-8 bth ofzo toch, per dag?
pi_114689424
Even opgezocht en voor vrouwen tussen de 19-50 jaar is het 6-7 sneetjes per dag. Dus dan is het helemaal niet zo verkeerd!
  donderdag 26 juli 2012 @ 18:57:15 #273
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114689426
Ik heb een super lijst!!

O: kwark + lijnzaad
T: 1/2 punt van ongeveer een kub appeltaart :')
B: 34 km fietsen
D: niet zelfgemaakte pizza :9
pi_114689568
Ga zo ff een salade scoren, ben wel klaar met werken voor vandaag.. Ga straks rondje rustig toeren op de MTB. Een keer wat anders dan voluit rammen altijd. Ik vroeg of een vriend zin had om een stukje mee te gaan. Hij zegt dat hij nooit tijd heeft om te sporten. Maar hij zat nu op een terras dus fietson kon niet.. Vraag em elke week ongeveer om een stukje mee te gaan, omdat hij wel zegt te willen sporten. Maar elke keer heeft ie een andere smoes. :) Tsja, ondertussen weegt ie wel 20 kg meer dan ik terwijl we eerder altijd even zwaar waren. Dus verschil in levensstijl wordt steeds duidelijker zichtbaar...

[ Bericht 10% gewijzigd door the85mc op 26-07-2012 19:09:30 ]
pi_114689907
Niet om een hele discussie aan te gaan, maar het voedingscentrum geeft bij bijna alles het advies: "met mate", alles waar "te" voor staat is niet goed, eet gevarieerd, etc.". Behalve als het om brood gaat.
Dan staat er ineens "eet veel brood".

Nu zeg ik niet dat brood slecht voor je is, ik zeg alleen maar dat meer variatie geen kwaad kan.
Een mens heeft een bepaald aantal kh nodig per dag voor energie, maar waarom vinden wij het allemaal zo gezond en normaal om dan het merendeel van je dagelijkse Kh's uit tarwe/tarweverwanten(rogge, gerst) te laten bestaan?

Voor alles geldt dat variatie key is en niet teveel van het een of ander, dan is mijn mening dat al je kh's invullen met brood daar niet aan voldoet.

Ik dacht er eerst ook anders over en nogmaals, ik zeg niet dat brood ongezond is, ik zeg alleen dat meer variatie gezonder is.
pi_114690102
Ik denk dat muesli bij jou ook onder broodachtigen valt Novem? Of zou je dat een alternatief vinden voor mij voor een deel van mijn broodproducten?

Overigens ben ik best gevarieerd met m'n KH's denk ik? Ik eet verschillende soorten broodproducten en verschillende soorten fruit (en verschillende soorten groenten en yoghurt).

Dit komt misschien over als een 'ja maar...!-reactie', maar zo bedoel ik het niet :+. Ik probeer serieus wat te doen met commentaar dat ik krijg op lijstjes :).
pi_114690185
Novem heeft wel een punt. We eten (in Nederland) echt veel brood. Vooral omdat we het zo gewend zijn. Maar echt gezond is het niet, er zit best veel zout in. Zeker als je er boter op smeert en hartig beleg eet ga je snel over je ADH heen van 6 gram zout per dag. Ik eet zelf ook vaak 8 boterhammen per dag, puur omdat het makkelijk is om mee te nemen. Ik vind andere dingen vaak minder vullen of lastig om ergens onderweg te eten.
pi_114690231
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:17 schreef Vlierbloesem het volgende:
Ik denk dat muesli bij jou ook onder broodachtigen valt Novem? Of zou je dat een alternatief vinden voor mij voor een deel van mijn broodproducten?

Overigens ben ik best gevarieerd met m'n KH's denk ik? Ik eet verschillende soorten broodproducten en verschillende soorten fruit (en verschillende soorten groenten en yoghurt).

Dit komt misschien over als een 'ja maar...!-reactie', maar zo bedoel ik het niet :+. Ik probeer serieus wat te doen met commentaar dat ik krijg op lijstjes :).
Zo komt het niet over bij mij hoor!

Als het muesli is van alleen tarwevlokken vind ik het geen variatie op brood, maar volgens mij kan je daar ook andere vlokken bestellen toch? Maria eet weleens amaranthvlokken, zijn graszaden. Je kan bijvoorbeeld ook boekweit en gepofte quinoa erdoorheen laten mixen, dan is het al wat meer van wat anders.

Maar laat voorop staan dat je gewoon moet doen wat je wil hoor, als je echt niet kan genieten van andere dingen dan moet je het niet doen :)

Edit: over de andere kh's, ja klopt, die eet je wel gevarieerd! Ik doelde meer op het vakje brood/pasta uit de schijf van vijf :)
pi_114690401
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:21 schreef Novem het volgende:

[..]

Zo komt het niet over bij mij hoor!

Als het muesli is van alleen tarwevlokken vind ik het geen variatie op brood, maar volgens mij kan je daar ook andere vlokken bestellen toch? Maria eet weleens amaranthvlokken, zijn graszaden. Je kan bijvoorbeeld ook boekweit en gepofte quinoa erdoorheen laten mixen, dan is het al wat meer van wat anders.

Maar laat voorop staan dat je gewoon moet doen wat je wil hoor, als je echt niet kan genieten van andere dingen dan moet je het niet doen :)
Je kunt inderdaad ook andere vlokken bestellen, bijv. 'witte vlokken' (speltvlokken, boekweit, amarant), dat is denk ik een goed alternatief? De 'Qi-Wellness' leek mij wel lekker omdat het een bite heeft (sojavlokken, rijstvlokken, boekweitvlokken), misschien ook een goede?

Ik ben met je eens dat je wel moet genieten inderdaad! Ik vind het wel leuk om weer eens wat anders uit te proberen. Heb de laatste tijd veel nieuwe dingen gegeten/dingen gegeten die ik lang niet heb gehad. Heerlijk O+.
pi_114691246
Die vlokken klinken wel lekker :9 Misschien ga ik ook eens wat bestellen daar, of proberen zelf wat in elkaar te flansen!

Ik denk dat beide wel een goed alternatief zijn (als de rijstvlokken van bruine/zilvervliesrijst gemaakt zijn).
  donderdag 26 juli 2012 @ 19:52:50 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114691377
Vriendje vroeg net of al die vis (blikjes tonijn) niet te vet was en dat slecht voor me was oO< Hij was niet onder de indruk van mijn halfslachtige 'jamaar dat zijn goede vetjes!'

Ik snap zelf af en toe ook niet eens meer waarom ik eet zoals ik eet :')

Nu maar eens naar Zumba.
pi_114692081
Zusje afgezet in Manchester en wij gaan lekker uit eten om onze trouwdag te vieren O+

SPOILER: foto
Ja doei.
pi_114692242
Wat zien jullie er mooi uit,blootje! Lekker eten..

K zie je sokken trouwens nog zitten!
pi_114692320
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:49 schreef Novem het volgende:
Die vlokken klinken wel lekker :9 Misschien ga ik ook eens wat bestellen daar, of proberen zelf wat in elkaar te flansen!

Ik denk dat beide wel een goed alternatief zijn (als de rijstvlokken van bruine/zilvervliesrijst gemaakt zijn).
Ik vind het ook lekker klinken :9.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
Zusje afgezet in Manchester en wij gaan lekker uit eten om onze trouwdag te vieren O+

O+. Veel plezier!
pi_114692693
quote:

Mooie jurk O+ O+

heel erg veel plezier vanavond!
pi_114692895
fijne avond mo en mrmo!
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:16 schreef Jagärtrut het volgende:

Ik kan maar niet wennen aan die afkorting :s)
pi_114693052
Maria, tonijn bevat helemaal geen (naja, weinig, zeer weinig) vet.
Makreel for the mofo-win!
pi_114693103
Jag, ik zou in een keer rijden! 's Nachts vertrekken, kan je lekker doorcrossen, bijtijds in Sverige, uitpakken en dan crashen.
pi_114693130
Tonijn in olie zit, denk ik zo maar, wel vet in :P
pi_114693180
Update/eindstand:
O: Activia,2x roggebrood met zonnebloempitten, één met zachte geitenkaas/honing, één met hüttenkäse/bieslook, mueslicracker met gerookte kip (en komkommer)
T: Twee kiwi’s
T: Salade van gemengde sla, dressing, tonijn en semi-zongedroogde tomaten zachte geitenkaas en vijgenjam
D: Couscous met falafel, vijgen, medjouldadels, semi-zongedroogde tomaten en sperziebonen
T: Bakje ambachtelijke yoghurt met een doosje kersen en 2 kiwi's
pi_114693203
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:16 schreef Jagärtrut het volgende:

Hihi, ik dacht dat laatste ook als eerste /fotografentik
pi_114693213
quote:

Mooi stel O+
pi_114693263
Kunt echt zien dat jij en wolf lekker bezig zijn, Mo!
De wolf het ook beter op het psychische vlak neem ik aan? (correleert vaak)
^O^
En feli natuurlijk!
pi_114693385
Hebt tonijn ook op water, anna. :P
  donderdag 26 juli 2012 @ 21:06:10 #295
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114694156
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:44 schreef V1z0R het volgende:
Kunt echt zien dat jij en wolf lekker bezig zijn, Mo!
De wolf het ook beter op het psychische vlak neem ik aan? (correleert vaak)
^O^
En feli natuurlijk!
Datte...

Heeft de paracetamol geholpen V1?
Hoe is het met je mooie huis?

Jeager, met ALLES kan je bierflesje openmaken :P
En ik zal gewoon in 2 x gaan, waarom niet genieten van een hotelletje, gewoon doen alsof het vakantie is :Y

Maria, jij bent gewoon lekker bezig O+

Goodbye! Held met je 5.5 uur wandelen *O*

Brood... het is maar ook wat voor brood...
Probeer altijd veel soorten brood maar fijn volkoren van de C1000 vind ik toch het lekkerst.

Bij ontbijtbuffetten probeer ik ook alle soorten brood. Mijn lief dacht ook dat hij de waldkorn, meerzaden, granen, wit in alle vormen of wat soort brood het lekkerst vond. Wat blijkt? De volkorenbroodjes blijven het lekkerst als je ze naast elkaar proeft.
Toch gaat er niks boven een een witte casino uit de broodrooster met roomboter en gewone kristalsuiker :P
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_114694306
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:47 schreef V1z0R het volgende:
Hebt tonijn ook op water, anna. :P
Ja, maar dat is niet vet!
pi_114694934
Heeft me geen zier geholpen, uniek :') behalve dat ik van hyper naar loom als een wandelende tak met jicht ben overgeschakeld...
M'n dagelijkse borreltje wel :D

Binnenkort even die date plannen trouwens ;) of doen we gek en kijken of we beiden weekendje lowlands doen?
pi_114695045
Hai!

Leuk Mo :) hoop dat het lekker is!

Ik ben een beetje moe.. gesport, veel zon en ook nog heel ver gefietst! Wel lekker O+
  donderdag 26 juli 2012 @ 21:27:49 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114695155
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 21:23 schreef V1z0R het volgende:
Heeft me geen zier geholpen, uniek :') behalve dat ik van hyper naar loom als een wandelende tak met jicht ben overgeschakeld...
M'n dagelijkse borreltje wel :D

Binnenkort even die date plannen trouwens ;) of doen we gek en kijken of we beiden weekendje lowlands doen?
Hoe is het dan gekomen? Heb de hele week en vandaag niet meegekregen :@
Druk met een 13 jaar jong in huis :D
  donderdag 26 juli 2012 @ 21:28:41 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114695205
Mo en mister ^O^ O+ Lookin' photo-fabulous :7

quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 21:09 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ja, maar dat is niet vet!
Stimmt en ik had die op olie! :9 Als ik op water heb doe ik meestal een lik mayo door de salade en met olie vind ik dat niet nodig, dus een heft het ander op denk ik maar :+

Sportkleertjes getest! Broek zakt wat af, shirt kruipt wat op, maar de boel zit over het algemeen wel lekker :') :+ Wel jammer dat je dat alleen kunt testen door het te gebruiken :D
  donderdag 26 juli 2012 @ 21:29:02 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114695223
olie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')