quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:12 schreef Nallie het volgende:
Oh sorry had m ook wel ff dicht kunnen gooien...
Er is zo'n chick bij mij op de sportschool en die heeft echt zo'n flashdance outfit... legging met bodystocking, zweetbandjes en haarband
Dat valt mee. Das een andere... die gaat met volle laag make up, hair extensions en superlange nepnagels aan de gangquote:
Maar jij loopt er tenminste niet bij als een halve Anita!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:15 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat valt mee. Das een andere... die gaat met volle laag make up, hair extensions en superlange nepnagels aan de gang. Maar ze pakt wel bijna het dubbele gewicht van wat ik pak
You don't knowquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:17 schreef Novem het volgende:
[..]
Maar jij loopt er tenminste niet bij als een halve Anita!
Ik heb alleen maar homo's op de sportschool, ook leuk
Liet je een windje?quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:40 schreef anna82 het volgende:
Mijn teerbeminde had mijn lekker ademende hardloopshirtje gewassen met wasverzachter, wat een crime was dat vanochtend!
Sowieso vond ik het niet heel lekker om om 7:00 te hardlopen, ik had ontzettend last van zwaartekracht. Steeds het idee dat iemand mij naar beneden/naar achter trok: niet vooruit te branden dus. Uiteindelijk een half uurtje volgehouden met 3 versnellingen op het einde![]()
Hm, maar ze zijn ook lui. Een soort luiaards.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:52 schreef V1z0R het volgende:
Endo's zijn genetisch juist gigantisch in het voordeel, Perr
Overleven kunnen op vrijwel niets is vrij handig namelijk
Met 98% van de bevolking.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:42 schreef anna82 het volgende:
Ik denk nu trouwens wel: misschien moet ik een cursus 'Omgaan met kritiek' volgen?
Waarom zouden endo's lui zijn?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hm, maar ze zijn ook lui. Een soort luiaards.
Waarom?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:54 schreef loveli het volgende:
En BFFM hoort bij de spierbonken van het bb-topic
quote:
Waar staat dat dan?quote:
Kan er nergens een vinden van vrouwen, dat is wel jammer.quote:
fijn dat het goed lijkt te komen! Geeft weer een beetje rustquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:54 schreef Skoap het volgende:
Mar wat fijn dat je je zo goed voelt!
Verder helemaal bijgelezen maar vergeten waarop ik ook al weer wilde reageren.
Vandaag zijn de schilders + stukadoor weer geweest en het ziet er nu eindelijk strak uit! Pfffff wat een opluchtig. Nu alleen het laminaat nog, maar dat gebeurt volgende week dinsdag en dan is alles klaar!! Jippie!
je leeft nog!quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hebben jullie deze al gespot?
Best pittig trouwens dat Bootcamp.
Dat heb ik ook beetje. Schouders en knieen zijn aan de lompe kant, maar smalle enkels, polsen enzo. Beetje combi van beide.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef anna82 het volgende:
Ik heb het bovenlichaam van de ecto en het onderstel van een endo, misschien kan ik mezelf met heel veel sporten mesomorfosen...
Wat hebben we gespot?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hebben jullie deze al gespot?
Best pittig trouwens dat Bootcamp.
Heupen ecto, schouders een beetje meso. Als wij mergen zijn we perfect.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef anna82 het volgende:
Ik heb het bovenlichaam van de ecto en het onderstel van een endo, misschien kan ik mezelf met heel veel sporten mesomorfosen...
Dank jequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:58 schreef Nallie het volgende:
Ik zag trouwens dat de toffifee in de aanbieding is bij dr Aldi is deze weekEvenals de zoute stokjes trouwens
Nog niet, wel de weg naar patatjes joppie en heel veel andere meuk. Ben een tikje squishy @ buikzone momenteel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:03 schreef anna82 het volgende:
Zoute stokjes, that reminds me: heeft de andere helft van mijn potentiele perfectie haar weg naar de pindapepsels al gevonden?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:21 schreef V1z0R het volgende:
Hoe onnozel is dat, ik lig altijd dubbel om het woord hopjesvla, alsof ik vliegende mieren in m'n onderbroek heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schouder *auw*, ding zit zo vast als maar kan
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Klopt, maar vind het ook wel leuk om te doen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:42 schreef Nallie het volgende:
Als de test t zegt dan is t zo
Sporten neemt bij jou wel echt veel tijd in beslag hè?! Prima als daar veel tijd aan wil besteden, maar pas je op dat je nog wel genoeg tijd hebt voor leuke dingen ook?
Ik ga zo ook maar weer ff uurtje sportschool doen. Zie nog geen zon hier!
quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:56 schreef V1z0R het volgende:
Je bent altijd een combi van 2, HPKW
The Oatmeal
The bobcats at home print gekochtIs dat zo? Ik heb me er duidelijk nog niet in verdiept.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Schouder *auw*, ding zit zo vast als maar kan
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
1-2-3, we got Dj Kool and Doug E Fresh, rockin' to the beat cuz we are the best, we got doug E Fresh and B1z Markie, rockin' to the beat in the place to be....quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:57 schreef Ewelina het volgende:
Whehehe die bobcats.op je schouder B1z!
Jeejquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Komt wel goed Nallie! http://wolken.buienradar.nl/nl
Het is aan het oplossen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:14 schreef V1z0R het volgende:
Pas je op, li? Is wel eens eerder fout gegaan, dat koffie zetten van je
Dat ben ik ook denk ik! Haha ik oog dun maar heb wel 31% vetquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:52 schreef Skjor het volgende:
Hm, over die lichaamstypes; hier staan ze voor vrouwen:
[ afbeelding ]
(http://slimandcurvy.com/body-types/)
Als ik zo kijk ben lijk ik het meest op mesomorph (behalve dat er bij mij nog een zwemband omzit). Maar ik lees ook dat je mesomorphs makkelijk gewicht verliezen en aankomen, en dat heb ik niet. Ik ben juist ontzettend stabiel.
Edit: bwahaha, ik heb net een test gedaan:
What body type are you?
Ecto/Endo morph
Congratulations! You've mastered the difficult task of being both fat and skinny at the same time! You most definitely look attractive to the majority, and are more average then anything else. Your limbs are average and so is your face, but you carry a little extra around your midsection. You should excel in any sport that you put your mind to, and can easily gain weight or lose weight. Some sports that you should try are weightlifting and jogging.
Klopt wel denk ik.
En ik 32%, vertrouw die metingen niet zo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:19 schreef Probability het volgende:
Dat ben ik ook denk ik! Haha ik oog dun maar heb wel 31% vet
Ik was 4 kilo aangekomen in de sportschoolquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:21 schreef loveli het volgende:
[..]
En ik 32%, vertrouw die metingen niet zo.
Als jij al 32% vet hebt, dan ben ik minstens 60% vetquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:21 schreef loveli het volgende:
[..]
En ik 32%, vertrouw die metingen niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |