abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114648773
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_114648837
Oh sorry had m ook wel ff dicht kunnen gooien...

Er is zo'n chick bij mij op de sportschool en die heeft echt zo'n flashdance outfit... legging met bodystocking, zweetbandjes en haarband :')
Be someone that makes you happy
pi_114648870
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:12 schreef Nallie het volgende:
Oh sorry had m ook wel ff dicht kunnen gooien...

Er is zo'n chick bij mij op de sportschool en die heeft echt zo'n flashdance outfit... legging met bodystocking, zweetbandjes en haarband :')
:D en ook vol in de make up? :D
Doe wat je niet durft.
pi_114648930
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

:D en ook vol in de make up? :D
Dat valt mee. Das een andere... die gaat met volle laag make up, hair extensions en superlange nepnagels aan de gang :D. Maar ze pakt wel bijna het dubbele gewicht van wat ik pak :')
pi_114649000
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:15 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dat valt mee. Das een andere... die gaat met volle laag make up, hair extensions en superlange nepnagels aan de gang :D. Maar ze pakt wel bijna het dubbele gewicht van wat ik pak :')
Maar jij loopt er tenminste niet bij als een halve Anita! :D

Ik heb alleen maar homo's op de sportschool, ook leuk :P

Zo even koken en dan na het eten een uurtje wandelen in de zon :)
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_114649034
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:17 schreef Novem het volgende:

[..]

Maar jij loopt er tenminste niet bij als een halve Anita! :D

Ik heb alleen maar homo's op de sportschool, ook leuk :P
You don't know :P
Ik heb voor de rest ook voornamelijk gorilla's en homo's.
En ook nog wat mooie mannen :9 al weet ik nooit zo goed de homo's van de hetero's te onderscheiden dus doe ik er maar niks mee ;)
pi_114649111
BFFM is een aanrader inderdaad, beetje spuitelf hier.. Ik had een keer een test gedaan en daar kwam uit dat ik vooral mesophorm was met trekken van endomorph. Als ideale sporten werd rugby en ijshockey voorgesteld.. Was amerikaanse test natuurlijk. Maar dat zijn net sporten die ik nog nooit gedaan heb :')
pi_114649360
Pffft.
pi_114649679
Weetje van de dag: ik kan dus heel slecht samenwerken. Ik vind namelijk dat ik gelijk heb en duld geen tegenspraak van zij die er geen kaas van hebben gegeten. Nu hebben al drie mensen vandaag tegen mij gezegd dat ik mij niet aangevallen moet voelen. Dat doe ik heul niet, ik had gewoon gelijk (in dit geval) :O Yawn.
  woensdag 25 juli 2012 @ 17:39:08 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114649741
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:28 schreef Perruche het volgende:
Pffft.
Liet je een windje? :7
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_114649778
Mijn teerbeminde had mijn lekker ademende hardloopshirtje gewassen met wasverzachter, wat een crime was dat vanochtend!

Sowieso vond ik het niet heel lekker om om 7:00 te hardlopen, ik had ontzettend last van zwaartekracht. Steeds het idee dat iemand mij naar beneden/naar achter trok: niet vooruit te branden dus. Uiteindelijk een half uurtje volgehouden met 3 versnellingen op het einde *O*
pi_114649813
Anna :D
pi_114649827
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:40 schreef anna82 het volgende:
Mijn teerbeminde had mijn lekker ademende hardloopshirtje gewassen met wasverzachter, wat een crime was dat vanochtend!

Sowieso vond ik het niet heel lekker om om 7:00 te hardlopen, ik had ontzettend last van zwaartekracht. Steeds het idee dat iemand mij naar beneden/naar achter trok: niet vooruit te branden dus. Uiteindelijk een half uurtje volgehouden met 3 versnellingen op het einde *O*
*O*
pi_114649851
Ik denk nu trouwens wel: misschien moet ik een cursus 'Omgaan met kritiek' volgen?
pi_114650103
:D

Als je veel moet samenwerken in de toekomst kan zo'n cursus geen kwaad denk ik :')
pi_114650156
Endo's zijn genetisch juist gigantisch in het voordeel, Perr :P
Overleven kunnen op vrijwel niets is vrij handig namelijk :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_114650212
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:52 schreef V1z0R het volgende:
Endo's zijn genetisch juist gigantisch in het voordeel, Perr :P
Overleven kunnen op vrijwel niets is vrij handig namelijk :D
Hm, maar ze zijn ook lui. Een soort luiaards.
  woensdag 25 juli 2012 @ 17:53:37 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114650218
Hoi,

Nog wat gebeurd de afgelopen week?

Wij zijn net terug uit Duitsland, Harz en het was echt Harzstikke gaaf :D
Wat een leuk hotel, wat een vreselijk mooie omgeving, heerlijk gewandeld, gegeten en gedronken.
Prachtig weer, man wat kan je toch gelukkig zijn.

Lijstjes waren zoals verwacht:
O: Veeeeeeeeeeeeel lekkers
S: wandelen
T: bier
D: avondbuffet
T: bier

Vandaag:
O: ontbijtbuffet
T: appel, nectarine, gekookt ei, dropjes, cappuccino
D: romige spaghetti (room, kaas, ham, ei, olijfolie), bloemkool, komkommersalade
T: kwark/vla, cola-berenburg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? woensdag 25 juli 2012 @ 17:54:19 #19
70532 loveli
N
pi_114650236
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:42 schreef anna82 het volgende:
Ik denk nu trouwens wel: misschien moet ik een cursus 'Omgaan met kritiek' volgen?
Met 98% van de bevolking.

En BFFM hoort bij de spierbonken van het bb-topic :+
crap in = crap out
pi_114650251
God wat een bagger, ik heb honger maar pas over 3 uur ofzo eten :')
pi_114650261
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hm, maar ze zijn ook lui. Een soort luiaards.
Waarom zouden endo's lui zijn? :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_114650263
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:54 schreef loveli het volgende:

En BFFM hoort bij de spierbonken van het bb-topic :+
Waarom?
pi_114650271
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:54 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Waarom zouden endo's lui zijn? :D
Staat in BFFM!
pi_114650307
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:55 schreef Perruche het volgende:

[..]

Staat in BFFM!
:o :@

Nou ja, kan vaak best lui zijn ja :')
  Vis een optie? woensdag 25 juli 2012 @ 17:56:51 #25
70532 loveli
N
pi_114650321
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:54 schreef Perruche het volgende:

[..]

Waarom?
mentale note *must not forget PI*
crap in = crap out
pi_114650396
Fijn dat het zo leuk was Uniekje! :)

En ik weet niet zo goed of ik meso of ecto ben... geen endo denk ik.
pi_114650682
Fijn dat het zo leuk was uniek! O+
  woensdag 25 juli 2012 @ 18:18:00 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114650911
Luiaards? :D das vast ook mijn sportras xD
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 25 juli 2012 @ 18:18:28 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114650929
Luiaards zijn tof!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_114651069
Ik heb geen BestFriendForeverM.. Wat is een endo en wat is een meso?
pi_114651306

Type lichaam dat je hebt...
pi_114651405
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:55 schreef Perruche het volgende:

[..]

Staat in BFFM!
Waar staat dat dan? :D Sluggish en slow is heus niet hetzelfde als lui hoor O-)

Anyway, luiaards zijn tof :D
pi_114651470
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:30 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Type lichaam dat je hebt...
Kan er nergens een vinden van vrouwen, dat is wel jammer.

Edit: hmm ben misschien toch wel meer een mix tussen endo en meso, heb geen brede polsen of taille en zet wel snel spier aan. Ach, who cares :P
pi_114651805
Oh endo ben ik, definitely!

D was 2 chipolataworstjes, salade met oa paprika tomaat en olijf en gebakken aardappeltjes :)

Ben trouwens fan geworden van de groene ijsthee van lipton :9 met stevia en dit heeft geen vies zoetstofsmaakje :)
pi_114652550
Ik ben endo, heb mannenpolsen :')

En kijk mij eens even gezond zijn: heb een kan gemaakt met water, geraspt gember en limoensap om to the nom :Y)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_114652573
Way to go Aurum!

Zit heel werkgerelateerd :') stukjes van Step up 4 te kijken.
Lijkt me best een leuke film.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_114655646
Lijstje:
O: griekse yoghurt met honing
T: nectarine, parmaham
L: sla met kip, paprika, pijnboompitten, bassilicum, olijfolie en geraspte cheddar
D: pastasalade met zalm, lente-ui, paprika, ijsbergsla en olijfolie
T: amandelen, parmaham, verse jus
pi_114657216
Net lijstje Xennia!

Mijn lijstje is iets minder mooi dan de planning:
O: Activia,twee volkoren beschuiten, één met zachte geitenkaas/honing, één met hüttenkäse/bieslook, twee mueslicrackers met biefstukworst/runderpastrami(en komkommer)
T: Twee nectarines
L: Drie waldkorn boterhammen met runderpastrami (en komkommer)
T: Salade van gemengde sla, dressing, appel en gerookte kip
D: Wrap met roerbakgroente, semi-zongedroogde tomaten en een Javaanse schijf
T: Halve bak ambachtelijke yoghurt met een doosje kersen en aardbeienyoghurtijs

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlierbloesem op 25-07-2012 21:17:13 ]
pi_114657627
Ohai!

Lijstje:

O: 2 rijstwafels met kaas, cappuccino
B: badje (nouja, BAD, 2 bij anderhalve meter ofzo) leeggooien en schoonmaken en vol laten lopen
T: cappuccino, 2 tarwebisquitjes
B: wat lopen met de wandelstok
L: 2 boterhammen met kaas, salade, karnemelk
B: weer wat heen en weer lopen met de wandelstok en heel veel platliggen in de zon met af en toe omdraaien voor een kleur aan beide kanten :P
D: bbq: steak, stokbrood, salade, prosecco.

Ik ben zowaar bijna gewoon normaal mens met dit weer.. wandelstok versus rolstoel, bizar, maar heerlijk!
Ik ga er nog van genieten zolang het duurt en als het weer afgelopen is ga ik uitkijken naar onze vakantie in warm Sicilië.
pi_114657739
Wat geweldig Mar! Super fijn!
pi_114657827
Mar, wat fijn dat je je zo goed voelt! *O* O+

Lijstje:
O: 2 boterhammen met boterhamworst
T: banaan
L: uitsmijter met ham en brood
T: banaan
D: aardappeltjes, kipdrumsticks, boontjes, bakje hopjesvla met slagroom
T: roze koek
T: peer
T: waterijsje
T: kersen
  Vis een optie? woensdag 25 juli 2012 @ 21:30:09 #42
70532 loveli
N
pi_114658239
Veel nectarines :9
crap in = crap out
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:34:49 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114658462
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:30 schreef loveli het volgende:
Veel nectarines :9
Ik neem het mee-ee-ee-ee-eeeeej oO<
pi_114658526
Wat heerlijk Mar! O+ Geniet ervan!
Know that while you sleep
Everything has changed
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:36:09 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114658532
Zij die gesport hebben groeten u :9 Wel jammer dat de les komende weken anders is, de juf moet invallen bij een andere les en wij krijgen een combi van Zumba en wat anders. Ook leuk vind ik, maar ik was net een beetje in de groooove met die andere les dus ook een beetje jammer :+
pi_114659354
Mar wat fijn dat je je zo goed voelt!

Verder helemaal bijgelezen maar vergeten waarop ik ook al weer wilde reageren.

Vandaag zijn de schilders + stukadoor weer geweest en het ziet er nu eindelijk strak uit! Pfffff wat een opluchtig. Nu alleen het laminaat nog, maar dat gebeurt volgende week dinsdag en dan is alles klaar!! Jippie!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_114660227
Hebben jullie deze al gespot? O+

Best pittig trouwens dat Bootcamp. :D
Doe wat je niet durft.
pi_114660802
O: 220 g. magere kwark met aardbeien en een beetje zoetstof, glas sojamelk
L: 230 g. geroerbakte snijbonen in balsamicoazijn met 100 g. feta
T: 28 g. amandelen, 2 waterijsjes
D: bbq: garnalen in olie en knoflook, spareribs, zoete-aardappelkebabs met kokos-yoghurtdip, erwten-munt-fetasalade, glas rosé
S: sportschool
T: glas bitter lemon light

1944 kcal

Wel iets meer kcal binnengekregen dan gepland, maar ik ben in de sportschool goed bezig geweest. Begeleiding gekregen met mijn squats; het bleek dat ik teveel voorover hing en toch nog ietsje dieper moest zakken. Maar nu zijn ze perfect, aldus de fitnessleraar :).
pi_114660851
Fijn dat het zo goed gaat nu Mar!

Ohw en ik ben een mesomorph
pi_114661557
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:54 schreef Skoap het volgende:
Mar wat fijn dat je je zo goed voelt!

Verder helemaal bijgelezen maar vergeten waarop ik ook al weer wilde reageren.

Vandaag zijn de schilders + stukadoor weer geweest en het ziet er nu eindelijk strak uit! Pfffff wat een opluchtig. Nu alleen het laminaat nog, maar dat gebeurt volgende week dinsdag en dan is alles klaar!! Jippie!
fijn dat het goed lijkt te komen! Geeft weer een beetje rust :P
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

je leeft nog! :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_114661833
Hm, over die lichaamstypes; hier staan ze voor vrouwen:

(http://slimandcurvy.com/body-types/)

Als ik zo kijk ben lijk ik het meest op mesomorph (behalve dat er bij mij nog een zwemband omzit). Maar ik lees ook dat je mesomorphs makkelijk gewicht verliezen en aankomen, en dat heb ik niet. Ik ben juist ontzettend stabiel.

Edit: bwahaha, ik heb net een test gedaan:

What body type are you?

Ecto/Endo morph

Congratulations! You've mastered the difficult task of being both fat and skinny at the same time! You most definitely look attractive to the majority, and are more average then anything else. Your limbs are average and so is your face, but you carry a little extra around your midsection. You should excel in any sport that you put your mind to, and can easily gain weight or lose weight. Some sports that you should try are weightlifting and jogging.

Klopt wel denk ik.

[ Bericht 18% gewijzigd door Skjor op 25-07-2012 23:26:17 ]
pi_114663279
Ik heb het bovenlichaam van de ecto en het onderstel van een endo, misschien kan ik mezelf met heel veel sporten mesomorfosen...
pi_114663346
Hoe onnozel is dat, ik lig altijd dubbel om het woord hopjesvla, alsof ik vliegende mieren in m'n onderbroek heb.
pi_114663577
Anna, jij bent endo/meso, uitgaande van wat ik van je gezien heb. Jij hebt mooie heupen en zo.
pi_114663818
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef anna82 het volgende:
Ik heb het bovenlichaam van de ecto en het onderstel van een endo, misschien kan ik mezelf met heel veel sporten mesomorfosen...
Dat heb ik ook beetje. Schouders en knieen zijn aan de lompe kant, maar smalle enkels, polsen enzo. Beetje combi van beide.

Net trouwens terug van rondje fietsen, ging mooi! Wel gevallen trouwens, maar heel zachtjes in haakse bocht bij stoplicht. Zelf niks gelukkig en fiets ook nog heel. Zo'n tandem reageert toch minder direct dan een MTB..
pi_114663991
Heupen is bij mannen de indicator, bij vrouwen wss ook dus.
Smal is ecto, breed is endo.
  Vis een optie? woensdag 25 juli 2012 @ 23:38:00 #57
70532 loveli
N
pi_114664245
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Wat hebben we gespot?
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 25 juli 2012 @ 23:39:35 #58
70532 loveli
N
pi_114664317
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef anna82 het volgende:
Heupen ecto, schouders een beetje meso. Als wij mergen zijn we perfect.
crap in = crap out
pi_114664342
Nooit geweten, heb wel es van die testjes ingevuld en daarin vragen ze nooit naar je heupen. Heb niet echt een idee of ik smalle of brede heupen heb.. Smaller dan schouders iig ;)
pi_114664477
Volgens de test ben ik ecto/meso en de perfecte sport voor mij is boksen :D
Komt dat even goed uit!

En ik wacht ook nog op meer info mbt het spotten van Henk! Naja eerst maar ff slapen :z
Truste!
  Vis een optie? woensdag 25 juli 2012 @ 23:44:24 #61
70532 loveli
N
pi_114664537
^^

"Nothing is more fun to you than jogging a few miles and then doing some good strength training exercises."

Urbanathlon, here I come.
crap in = crap out
pi_114665182
:)

Ik zag trouwens dat de toffifee in de aanbieding is bij dr Aldi is deze week ;) Evenals de zoute stokjes trouwens :P
pi_114665344
Zoute stokjes, that reminds me: heeft de andere helft van mijn potentiele perfectie haar weg naar de pundapepsels al gevonden?

Ik heb het testje zo gemanipuleerd dat ik ook ecto/meso ben, dikke prima!
  Vis een optie? donderdag 26 juli 2012 @ 00:18:31 #64
70532 loveli
N
pi_114666017
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:58 schreef Nallie het volgende:
:)

Ik zag trouwens dat de toffifee in de aanbieding is bij dr Aldi is deze week ;) Evenals de zoute stokjes trouwens :P
Dank je :')
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:03 schreef anna82 het volgende:
Zoute stokjes, that reminds me: heeft de andere helft van mijn potentiele perfectie haar weg naar de pindapepsels al gevonden?
Nog niet, wel de weg naar patatjes joppie en heel veel andere meuk. Ben een tikje squishy @ buikzone momenteel.
crap in = crap out
pi_114670947
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:21 schreef V1z0R het volgende:
Hoe onnozel is dat, ik lig altijd dubbel om het woord hopjesvla, alsof ik vliegende mieren in m'n onderbroek heb.
_O-

Mogge!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_114671041
Goedemorgen :W.

Planning:
O: Activia,2x roggebrood met zonnebloempitten, één met zachte geitenkaas/honing, één met hüttenkäse/bieslook, mueslicracker met gerookte kip (en komkommer)
T: Twee kiwi’s
L: Drie waldkorn boterhammen met runderpastrami (en komkommer)
T: Salade van gemengde sla, dressing, tonijn en semi-zongedroogde tomaten
D: Couscous met falafel, vijgen, medjouldadels en sperziebonen
T: Bakje ambachtelijke yoghurt met een doosje kersen

Lijstje n.a.v. de opmerking van Novem iets aangepast, één broodproduct minder deze ochtend :D.
pi_114671239
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat hebben we gespot?
http://theoatmeal.com/blog/3yearsale
Deze! *O*

Valt het op dat ik een beetje duf was gister? :D
Doe wat je niet durft.
  donderdag 26 juli 2012 @ 07:41:45 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114671259
Mogguh! :W
Vanavond naar Shabu! Voor de rest goed weer op mn eten en drinken aan het letten :)
Niet meer actief op Fok!
pi_114671263
Had niet meer op m'n telefoon gekeken na het laatste berichtje, maar ik word koffie miep! (barista :') )
Worry is a misuse of imagination
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')