Dat ook wel, maar waarom ze dan zo emotioneel worden weet ik dan ook weer niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gewoon niet in beeld volgens mij, anders doe je ook niet zo moeilijk over dat alleenstaand zijn gedoe, dan ben je 'gewoon' weduwe.
Zo zijn ze volgens mij, heeft niks met de dood te makenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat ook wel, maar waarom ze dan zo emotioneel worden weet ik dan ook weer niet.
zijn inderdaad allemaal reizigers behalve Rein Mercha die er in te zien was.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:47 schreef mootje1970 het volgende:
Dit zijn gewoon kampers en geen zigeuners!! Dat is weer heel ander volk..ratten namelijk!! Hier in Nieuwegein zit t er vol mee..alleen maar overlast!
Die mensen betalen toch geen belasting enzoquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:49 schreef mootje1970 het volgende:
En waar halen die lui al dat geld vandaan..hoor dat mens over een Prada en een Gucci stropdas..superdeluxe sleurhutten wat wel villa's lijken. Zeker van hun wietplantages betaald
ik vind de overdreven Gypsy jurken ook leukerquote:Op donderdag 20 september 2012 21:56 schreef Particuliere505 het volgende:
Lelijk dat broekpak van die Sjantal... Raar accent ook van die moeder.
Dat dacht ik ook, hahaquote:Op donderdag 20 september 2012 22:21 schreef Cheiron het volgende:
Ok, nooit op eerste paasdag naar de efteling dus.
onzin, die moeten net zo goed belasting betalen...quote:Op donderdag 20 september 2012 21:55 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Die mensen betalen toch geen belasting enzo![]()
Althans dat heb ik van een kennis begrepen, die een vriend heeft uit het kamp
Tuurlijk moeten ze datquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:16 schreef sherezade het volgende:
[..]
onzin, die moeten net zo goed belasting betalen...
tegenwoordig komen ze daar echt niet onder uit hoor, de belastingman staat zo op de stoep en komt beslag leggen op hun kitscherige inboedel en geloof me maar dat willen ze dus echt niet he, is ja hun enige pracht en praal voor hun en alles draait om uiterlijke vertoon daarquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:00 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten ze datMaar ze doen het niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |